Vakantiehuis Hoeve Rott Vakantiewoningen

Vakantiehuis Hoeve Rott Vakantiewoningen
Hoeve Rott Vakantiewoningen

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Vakantiehuis Hoeve Rott Vakantiewoningen bij:

83 reviews over Vakantiehuis Hoeve Rott Vakantiewoningen in het Nederlands

buiten gewoon ,ongewone week.

Willy, 8-11-2016

een vitaliteitsweek bij geluk is een keuze brengt je echt in contact met jezelf .

de tools en de kwaliteiten van Mariska zijn overweldigend .

De positieve boost en de drang om het toe te passen geweldig , ik ben als een ander mens weer vertrokken .

Heb er een vriendin voor het leven aan over gehouden , bedankt Mariska je maakt daadwerkelijk verbindingen.

Gereisd alleenreizend in november 2016

Super waardevolle ervaring!!

vivian, 20-8-2016

Een paar weken geleden heb ik een vitaliteitsweek gevolgd. Wat een cadeau voor mezelf!!!

De omgeving is prachtig. Gerard zorgt voor een lekker ontbijt (op vraag ook gluten- en lactose vrij) en een fijne kamer om je in terug te trekken.

De gesprekken met Mariska zijn verhelderend en to-the-point. Het was heerlijk om onder haar begeleiding eens alleen met mezelf bezig te zijn. Er is tijd, rust en ruimte om dingen te verwerken en in te laten werken. Het voelde voor mij als een vakantie van mijn burn-out en zorgde voor een sprong vooruit.

Thuis kon ik verder met de verkregen handreikingen en inzichten. Gun het jezelf!!! Ik kan me niet voorstellen dat iemand er niets uithaalt.

Bijzondere ervaring

Marly, 25-7-2016

De vitaliteitsweek op Hoeve Rott was voor mij een bijzondere integrerende ervaring op een prachtige locatie. Mariska is een warme, liefdevolle vrouw met hart voor haar zaak, die mij waardevolle nieuwe inzichten heeft gegeven. "Geluk is een keuze" kan ik iedereen aanbevelen.
Gereisd alleenreizend in juni 2016

Heerlijk, ontspannen, bezinning, genieten!

Evelien, 25-7-2016

Een prachtige plek, net alsof je in Frankrijk bent. Heerlijke natuur, veel ruimte, toch knus en verbonden. Prachtige vogels en zonsondergang, vuurtje in de tuin...

Helaas wel een fanatieke klussende buurman die de vredige stilte regelmatig verbreekt...

Gereisd alleenreizend in juli 2016

Bijzondere ervaring!

Renée, 23-7-2016

Ik heb een paar bijzondere dagen gehad tijdens mijn cursus geluk is een keuze op Hoeve Rott. Mariska heeft me een spiegel voorgehouden en heeft me weer leren voelen. Precies wat ik nodig had. De rustgevende prachtige omgeving heeft daar tevens aan bijgedragen.
    Gereisd alleenreizend in juli 2016

Bijzonder mooie en waardevolle ervaring

Rachel, 20-7-2016

De Vitaliteitsweek in Hoeve Rott was voor mij een bijzonder mooie ervaring.

Mariska is een liefdevol en zeer kundig persoon, die mij iets heeft meegegeven van onschatbare waarde, waar ik zeer dankbaar voor ben.

Gerard is een sympathieke attente man die de ontbijtjes prima heeft verzorgd, en is altijd in voor een praatje.

De massages van Koos vond ik heel fijn en ontspannend , met de juiste druk en toch met zachtheid gegeven.

Het vakantiehuis is schoon en eenvoudig ingericht en de locatie is prachtig en rustgevend.

Gereisd alleenreizend in juni 2016

Prachtige Hoeve in zeer mooie omgeving

Petrouska, 20-7-2016

Hoeve Rott is een prachtige Hoeve midden in een zeer mooi rustgebied. Een bijzondere locatie met mooi uitzicht en een prachtige tuin. Ik heb de Vitaliteitsweek van 'Geluk is een keuze' gevolgd. Mariska is een inspirerende vrouw. Ze heeft mij zeker nieuwe inzichten gegeven en ik heb nu veel meer balans in mijn leven.
    Gereisd alleenreizend in april 2015

Een prachtige ervaring

Marjolein, 15-7-2016

Het was een kado voor mijzelf om dit stilteweekend op Hoeve Rott bij Mariska door te brengen. Dit om meer rust en stilte te vinden in mijzelf. Het was zo n mooie en bijzondere ervaring. Mariska is naast warm, liefdevol en heel toegewijd, ook praktisch en down to earth. Dat heb ik als zeer fijn ervaren. Ook het wandelen in het stiltegebied,omringd door zoveel natuurschoonheid heeft mij zo goed gedaan. Mariska heeft mij op diverse punten de spiegel voorgehouden,wat naast zo herkenbaar ook heel verhelderend was. Ik voel, nu ik weer thuis ben, dat ik naast het ‘geven’ aan anderen, ook zuinig moet zijn op mijzelf op alle vlak.

Marjolein.

Rustgevend en inspirerend

Shirley, 15-7-2016

Ik was hier voor een stilteweekend met Mariska en verbleef op Hoeve Rott, de Hoeve lag in een prachtig natuurgebied. Kamers waren basic maar dat paste in de sfeer, ik had er geen probleem mee, was allemaal netjes. Ontbijt was ook prima. 'Geluk is een keuze' was een mooie ervaring. Mariska heeft me mijn ogen doen openen en met de neus op de feiten gedrukt. Mij heeft het zeker iets gebracht, maar nu moet je er zelf thuis mee aan de slag. Mariska is een inspirerende vrouw met hart voor haar zaak. Ik zou 'geluk is een keuze' aan iedereen aanraden die voor deze benadering open staat.
    Gereisd alleenreizend in juni 2016

Mooie inzichtelijke week op een geweldige locatie!

annelies, 15-7-2016

'Geluk is een keuze' was voor mij een mooie week . Professionele begeleiding door Mariska en lekker ontbijt verzorgt door Gerard. Nu nog toepassen in mijn dagelijks leven dat is de kunst.

Fijne Huisjes goed onderhouden en schoon. Voor mij voor herhaling vatbaar.

Gereisd alleenreizend in juni 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Hoeve Rott Vakantiewoningen in Vijlen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Hoeve Rott Vakantiewoningen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Hoeve Rott Vakantiewoningen scoort een 7.95 uit 10 op basis van 83 reviews.