9,7

Uitstekend

127 reviews over Vakantiehuis De Heerlijkheid Vijlen in het Nederlands

In woorden niet te omschrijven hoe mooi het is!

Marieke van Steenbergen, 11-7-2017

Fantastische locatie, prachtig huis (wij verbleven in de Lomberg), lieve gastheer, gastvrouw en gasthond, alles perfect!! Je moet het zelf zien en ervaren, het is nóg mooier als op de foto's! Gewoon gaan!! Wij gaan absoluut nog een keer (of vaker) terug!
Gereisd familie in juli 2017

Sprookje wordt werkelijkheid

Raymond, 7-6-2017

En dan zit je in een "Hans & Grietje" huisje en dan blijkt alles beter dan wat je er over gelezen hebt....onze verwachtingen werden overtroffen. Wat een fantastische locatie, uitzichten, een echt jnus en comfortabel huisjes en de warme oprechte aandacht (en gezelligheid) van Jeannette en Bas...kortom het optimale genieten.

Alles klopte...........en dan is Zuid-Limburg meteen wel heel erg mooi!

Gereisd familie in mei 2017

Voor de 3e keer!

Arno Bakker, 19-5-2017

Voor de derde keer te gast in de Heerlijkheid van Boy, Jeanette, en Bas. Het voelt elke keer weer als thuiskomen. En ja het huis en de omgeving samen met Boy, de kippen, en de koeien voor de deur zorgen ervoor dat je helemaal tot rust kan komen. Echt een aanrader!
Gereisd familie in mei 2017

Heerlijk

wapenaar, 9-4-2017

Prima accommodatie met een prachtig uitzicht. Vanuit de Heerlijkheid zo naar buiten en wandelen.
Gereisd met vrienden in maart 2017

Ultiem genieten

Ronald Raidt, 8-3-2017

We hebben een lang weekend verbleven in het Hans & Grietje vakwerk-huisje. Wat een gastvrijheid, oog voor detail, geweldige ligging midden in de natuur en de bijzondere gastvrijheid van de eigenaren Bas en Jeannette. We kunnen eigenlijk niets opnoemen wat niet goed was...jawel..een ding..dat we weer naar huis moesten!
Gereisd met partner in februari 2017

Wederom fantastisch

Carla Redegeld, 12-2-2017

Vorig jaar verbleven we in "Hans en Grietjes"en nu in de "Lomberg". Voor het eerst met onze kinderen en aanhang een weekend weg. Wij kozen dus voor de Heerlijkheid. Hier vind je de ultieme rust in een geweldige omgeving in een super uitgerust huis voor meerdere personen. Onze kinderen vonden het net zo geweldig als wij.Wij zelf gaan zeker nog een keer terug. Top accommodatie.
Gereisd familie in januari 2017

Idyllisch huisje op een prachtige plek

Tessa, 1-2-2017

Onvergetelijk weekend hier gehad met onze twee kinderen (6 en 8 jaar). Het huisje is idyllisch, net als de plek! Het voelt als een warm bad bij aankomst, aan alles is gedacht en elk detail klopt! Mand vol openhaardhout, verse eitjes van de kippen op het aanrecht, flesje wijn op tafel en een brandend kaarsje in een nisje naar de slaapkamer. Heerlijk en knus huis met prachtige authentieke details, mooie inrichting en een geweldig uitzicht! We hebben genoten, van het huis en alles wat er in de omgeving te doen is. We komen zeker terug!
Gereisd familie in januari 2017

Onvergetelijk verblijf in een idyllisch huis!

Tessa Niesen, 31-1-2017

Alles aan dit verblijf was geweldig! Het idyllische van het huis, de ontvangst, de details (flesje wijn, kaarsje aan, verse eitjes van de kippen op het aanrecht), de warmte en inrichting van het huis, de plek, de omgeving, het uitzicht en alles wat aanwezig is in het huis.
Gereisd familie in januari 2017

sfeervol, gastvrijheid en veel privacy

Maarten D, 2-11-2016

Wij, gezin met twee kinderen (3 en 5 jaar), verbleven een midweek in het Hans en Grietje huisje eind oktober. De slaapkamer beneden is geweldig. Kaarsjes aan en genieten van de sfeer! Attent dat theelichtjes al voorradig waren bij aankomst. De keuken is van alle gemakken voorzien en geeft ook de nodige sfeer door het uitzicht en de gebruikte materialen, apparatuur en inrichting. De huiskamer is niet heel groot qua vierkante meters, maar ruim voldoende voor ons gezin en heerlijk warm te stoken met de open haard. Prettig dat het hout hiervoor al klaar stond bij aankomst. De woonkamer heeft geen inkijk, omdat deze op hoogte is gelegen. De kinderen hebben prima geslapen op de slaapkamer boven en met de spelletjes en boekjes gespeeld die ruim voorradig waren in het huisje. En de kippen buiten waren ook elke dag weer leuk. We hadden graag nog een keer met hond Boy gewandeld, maar daar was gewoon te weinig tijd voor. Grote kans dat we nog een keertje terug komen!
Gereisd familie in oktober 2016

Geweldig genoten

Steven, 5-9-2016

Wat een warm welkom en fantastische gastvrijheid. Omgeving is prachtig, huisje is superleuk en van alle gemakken voorzien. Jeanette, Bas en Boy doen er alles aan om het je naar de zin te maken...en dat lukt! Aanrader voor iedereen!!
Gereisd familie in september 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis De Heerlijkheid Vijlen in Vijlen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis De Heerlijkheid Vijlen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis De Heerlijkheid Vijlen scoort een 9.73 uit 10 op basis van 127 reviews.