Vakantiehuis De Heerlijkheid Vijlen

Zoover award

130 reviews over Vakantiehuis De Heerlijkheid Vijlen in het Nederlands

Ontzettend genoten!

Familie Kobes, 30-8-2017

Wat een fantastische plek, een huis vol sfeer en karakter, lieve en gastvrije eigenaren Bas en Jeannette en dan die lieve hond Boy en gezellige kip! Wij hadden ons eerste familieweekend en we hadden geen betere plek kunnen treffen!

De omgeving is ook zeer de moeite waard (wandelen, mountainbiken, leuke eetgelegenheden nabij, met de auto naar Gulpen etc.), maar een verblijf in en rond het huis is alleen al voldoende voor een onvergetelijke ervaring.

Wij hebben volop genoten en komen graag nog een keer terug!

Gereisd met vrienden in juni 2017

Heerlijk!

Karen, 12-8-2017

Wat een mooie vakantieweek hebben wij in Vijlen in het Hans&Grietje huisje gehad! We hebben genoten van het vakantiehuisje, het gezelschap van de eigenaren en hun hond en kip en de omgeving. Het huisje en de omgeving waren nóg mooier dan op de foto's op de website. We zullen zeker nog een keertje terugkomen, een week was echt te kort!
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Heerlijk

Fam bakker, 5-8-2017

Een geweldige locatie, mooie uitvalsbasis voor te wandelen&stadjes te bekijken maar vooral niets moet alles mag!
Gereisd met jonge kinderen in mei 2017

In woorden niet te omschrijven hoe mooi het is!

Marieke van Steenbergen, 11-7-2017

Fantastische locatie, prachtig huis (wij verbleven in de Lomberg), lieve gastheer, gastvrouw en gasthond, alles perfect!! Je moet het zelf zien en ervaren, het is nóg mooier als op de foto's! Gewoon gaan!! Wij gaan absoluut nog een keer (of vaker) terug!
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Sprookje wordt werkelijkheid

Raymond, 7-6-2017

En dan zit je in een "Hans & Grietje" huisje en dan blijkt alles beter dan wat je er over gelezen hebt....onze verwachtingen werden overtroffen. Wat een fantastische locatie, uitzichten, een echt jnus en comfortabel huisjes en de warme oprechte aandacht (en gezelligheid) van Jeannette en Bas...kortom het optimale genieten.

Alles klopte...........en dan is Zuid-Limburg meteen wel heel erg mooi!

Gereisd met oudere kinderen in mei 2017

Voor de 3e keer!

Arno Bakker, 19-5-2017

Voor de derde keer te gast in de Heerlijkheid van Boy, Jeanette, en Bas. Het voelt elke keer weer als thuiskomen. En ja het huis en de omgeving samen met Boy, de kippen, en de koeien voor de deur zorgen ervoor dat je helemaal tot rust kan komen. Echt een aanrader!
Gereisd met jonge kinderen in mei 2017

Heerlijk

wapenaar, 9-4-2017

Prima accommodatie met een prachtig uitzicht. Vanuit de Heerlijkheid zo naar buiten en wandelen.
Gereisd met vrienden in maart 2017

Ultiem genieten

Ronald Raidt, 8-3-2017

We hebben een lang weekend verbleven in het Hans & Grietje vakwerk-huisje. Wat een gastvrijheid, oog voor detail, geweldige ligging midden in de natuur en de bijzondere gastvrijheid van de eigenaren Bas en Jeannette. We kunnen eigenlijk niets opnoemen wat niet goed was...jawel..een ding..dat we weer naar huis moesten!
Gereisd met partner in februari 2017

Wederom fantastisch

Carla Redegeld, 12-2-2017

Vorig jaar verbleven we in "Hans en Grietjes"en nu in de "Lomberg". Voor het eerst met onze kinderen en aanhang een weekend weg. Wij kozen dus voor de Heerlijkheid. Hier vind je de ultieme rust in een geweldige omgeving in een super uitgerust huis voor meerdere personen. Onze kinderen vonden het net zo geweldig als wij.Wij zelf gaan zeker nog een keer terug. Top accommodatie.
Gereisd met oudere kinderen in januari 2017

Idyllisch huisje op een prachtige plek

Tessa, 1-2-2017

Onvergetelijk weekend hier gehad met onze twee kinderen (6 en 8 jaar). Het huisje is idyllisch, net als de plek! Het voelt als een warm bad bij aankomst, aan alles is gedacht en elk detail klopt! Mand vol openhaardhout, verse eitjes van de kippen op het aanrecht, flesje wijn op tafel en een brandend kaarsje in een nisje naar de slaapkamer. Heerlijk en knus huis met prachtige authentieke details, mooie inrichting en een geweldig uitzicht! We hebben genoten, van het huis en alles wat er in de omgeving te doen is. We komen zeker terug!
Gereisd met jonge kinderen in januari 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis De Heerlijkheid Vijlen in Vijlen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis De Heerlijkheid Vijlen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis De Heerlijkheid Vijlen scoort een 9.73 uit 10 op basis van 130 reviews.