8,2

WebsiteLink naar website

110 reviews over Camping Cottesserhoeve in het Nederlands

Redelijke camping

Bob, 10-8-2017

Camping met prachtig uitzicht naar de omgeving. Zwembad eigenlijk te klein voor de grote vd camping en al zeker niet goed verwarmt. Animatie voor de kinderen goed verzorgt. Kampeerders mogen zelf weten hoe ze gaan staan op hun plaats waardoor we door een onaardige buurman die zijn caravan 4m van de bosrand af zette ons complete uitzicht naar de heuvels kwijt waren. Zou fijn zijn als er iets meer toezicht zou zijn. 2de sanitairgebouw stonk erg maar na een klacht van ons werd dat wel zo veel mogelijk verholpen. Kampwinkel erg klein. Wifi veel te duur. Snackbar prima kwaliteit maar hebben moeite iedereen vlot te bedienen en net als de receptie beperkte openingstijden. Mooie camping met veel potentie maar wel zeer zeker voor verbetering vatbaar.

fijne sfeer volle camping

fam severijns, 5-8-2017

We zijn hier afgelopen zomervakantie ruim 2 weken geweest. De omgeving is fantastisch, het laatste stukje route naar de camping toe is vrij smal en hierbij zijn stukken onoverzichtelijk. Als je dan met caravan rijdt is het hopen op geen tegenligger met ook een caravan.

De camping was nagenoeg helemaal vol en dan is het de sanitair gelegenheid beperkt.

Het gebouw midden op de camping is wel wat gedateerd.

De camping zelf straalt rust uit en is het is er om 23.00 uur ook stil.

De kosten m.b.t. Wi-Fi gebruik is hoog en is naar mijn mening niet maar van deze tijd.

Gereisd familie in juli 2017

Leuke camping in prachtige omgeving

Fam Lont, 29-7-2017

Mooi ruim opgezette camping, goede en nette sanitaire. Goed douchesysteem met de muntjes maar wel een beetje kort. Er is leuke animate voor kinderen en een leuke speeltuin en zwembad.

Het ligt in een super mooie omgeving en in de dorpjes er omheen zijn er leuke eetgelegenheden en cafeetjes.

De betaalde WiFi was goed maar lag er na een paar dagen uit.

We hebben erg genoten van onze tijd op deze camping

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Camping Cottesserhoeve**** bij :

Het was weer thuis komen.

Herman en Gerrie Janssen, 11-7-2017

Mooie omgeving, vriendelijk personeel.

Heel mooie camping, kan niet beter.

Gereisd met partner in juni 2017

Gemiddeld, aardig voor een weekendje (rumoerig)

Maurice, 5-6-2017

Met pinksterweekend camping bezocht. We hadden een plekje achterin op een veldje. Geen rustige avond maar luide muziek en het meegebler van een veld er naast. Het aantal honden op de camping was groot, ook niet aangelijnd, want hij doet toch niets. Alle-2 dingen die wij niet kunnen rijmen met een familiecamping en kindvriendelijk. We kregen wel het idee dat het voor op de camping 's avonds rustiger was.

Sanitair gebouwen voor het achterste deel van de camping zijn beetje verouderd. De douches zijn beetje beperkt:3 heren, 3 dames douches voor het achterste deel. Douchemuntjes (zonder tijdsindicatie) is niet meer van deze tijd. Zelfde geld voor een veel te dure wifi toegang.

Omgeving mooi en genoeg te doen.

Gereisd familie in juni 2017

Mooie camping in een mooie omgeving.

John Braad, 6-9-2016

De ontvangst was prima en vriendelijk. De campingplek was prima met afvoer en watervoorziening. Ook kabel-tv op de plek. Vanuit de camping loop je zo de natuur in met prachtige wandelroutes. Bij aankomst maakte we gebruik van de prachtige taverne en 's avonds de snackbar. Helaas bleek deze na het weekend ineens dicht. Dat was wel een tegenvaller.We hadden wel gelezen dat de tijden werden aangepast buiten het hoogseizoen, maar dat alles dicht was hadden we niet op gerekend. De winkel heeft een beperkt assortiment met veel lege schappen. Maar de Spar in Epen is vlakbij. Het sanitair is schoon en wordt goed onderhouden. Een aanrader is de Ijs- en fruitstal van de Wingbergerhoeve. Een begrip in Limburg. Je loopt er zo naar toe door het prachtige Guldal vanaf de camping. Vanaf de camping loop je ook zo naar de bossen rond Vijlen. Wandelroutes zijn verkrijgbaar bij de receptie. Lekker eten kun je bij " 't Hijgend Hert" in de bossen bij Vlijmen of het Pannenkoekenhuis in Epen.
Gereisd met partner in augustus 2016

Mooie schone camping met ruime plaatsen.

Barbara, 5-9-2016

Ruime kampeerplaatsen. Je komt er heerlijk tot rust. TVontvangst is goed. Hetzelfde voor de WiFi, maar is wel duur betaald. Sanitair is schoon. Jammer dat het toch wel leuke en gezellige terras na twee dagen gesloten werd, omdat het hoogseizoen was afgelopen. Het was mooi weer, dus het was wel een gemis. Er waren toch nog veel gasten aanwezig, die ook van het terras wilden genieten, al is het in het naseizoen. Ook de snackbar ging dicht. Winkeltje was ook beperkt open waar niet veel is te verkrijgen, maar in de omgeving zijn voldoende supermarkten aanwezig. Je kunt schitterende wandeltochten in de omgeving maken. Het toch wel heuvelachtige landschap leent zich minder voor fietstochten. Een heerlijk verblijf gehad op de camping, waar de sfeer gemoedelijk is.
Gereisd met partner in augustus 2016

Nette camping in mooie omgeving.

peet, 26-8-2016

Nette camping in een hele mooie omgeving. Wij huurder een caravan,was 'netjes" maar het was wel een bijelkaar geraapt zooitje met borden etc . Dat kan nog wel wat aandachtpuntje gebruiken. Het personeel vonden wij niet echt vriendelijk vooral de klusjes/tuinman niet Het zwembad is niet groot maar wel lekker voor even wat verkoeling. De cafetaria was ook niet om over naar huis te schrijven. Hebben heerlijk gegeten buiten de camping . Bij het Hijgende Hert kun je heerlijk eten echt een aanrader.. Maar verder hebben wij ons wel prima vermaakt. Voor de oudere kinderen was er niet veel te doen.Misschien komen we nog eens weer.
Gereisd familie in augustus 2016

Een geweldige camping

Dries, 26-8-2016

Alles super , rustig gelegen, vriendelijk onthaal, super proper sanitair, gezellige taverne, voor belgen mobiel op belgisch netwerk geen roming kosten. Alleen een beetje jammer ligt ver van het eerste knooppunt alhoewel de streek meer is om te wandelen dan te fietsen.

Top camping

M.H., 31-7-2016

leuke camping, mooie en ruime plaatsen. Heel belangrijk ook; schoon sanitair !!

ben het alleen niet meer gewend dat je apart moet betalen voor de douche maar daar heb je dan wel weer een schoon washok voor.

Gereisd familie in juli 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Camping Cottesserhoeve**** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Cottesserhoeve in Vijlen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Cottesserhoeve zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Cottesserhoeve scoort een 8.24 uit 10 op basis van 110 reviews.