Hotel ZiZa ***

Hotel ZiZa ***
8,9

Uitstekend

113 reviews over Hotel ZiZa in het Nederlands

het was een gemiddeld goed verblijf

MW. Vd Velde, 3-6-2017

Gezien de hoge waardering op Zoover had ik waarschijnlijk te hoge verwachting:

ontvangst was gewoon vriendelijk, kamer gereserveerd via veiling en viel erg tegen: klein, aan de straatkant en vanwege het weekend nogal wat overlast van dronken uitgaanspubliek op straat. Maar dat weet je als je op loopafstand van het centrum boekt. Bij de reservering had ik al aangegeven dat er een slechte slaper in het gezelschap was, maar we konden helaas niet naar de achterkant want we hadden al een 'upgrade' vanwege de hond. De kamer was dus klein en erg gehorig, je kunt het gesprek van de buren woordelijk volgen en voor een slechte slaper niet prettig. De bedden uitstekend, alleen erg harde schuurpapieren molton zonder laken, hetgeen op ons verzoek de volgende dag onmiddellijk werd vervangen: prima dus. Douche abnormaal klein, maar wel schoon! Ontbijt was gewoon standaard goed, niks speciaals. We mochten niet aan het raam ontbijten (?) de tafel was ook niet gedekt voor het ontbijt en bleef beide ochtenden onbezet, mij een raadsel. Door de gehorigheid van de kamer, zowel intern als straatlawaai, voor ons een reden om hier niet meer te verblijven.

annette ugen,

Bedankt voor uw recensie, Jammer dat u zo'n hoge verwachtingen had, dat er enig geluidsoverlast is van oa uitgaan publiek, u verblijft natuurlijk wel in het centrum van Valkenburg, wat natuurlijk ook veel voordelen heeft, alles is op loopafstand te bereiken, staat ook wel vermeld in sommige reacties van mensen. Mbt uw viervoeteer, overigens een ontzettend lief beestje, die bij ons meer als welkom is, reserveren wij speciaal een ruimere kamer zodat u en uw viervoeteer voldoende bewegingsruimte heeft, daarentegen zijn niet alle kamers voor een hond beschikbaar, daar wij ook gasten hebben die speciaal vragen (oa vanwege allergie) voor een diervrije kamer en wij ook hen graag tegemoetkomen, dus hier is geen sprake van een 'upgrade'. Wij dekken onze ontbijt tafels standaard in rondom ons uitgebreide ontbijtbuffet, het zou fijn zijn om ons in het hotel te melden wat u nog miste bij het ontbijt, daar had ik u dan misschien nog mee van dienst kunnen zijn. Wens u het beste, met vriendelijke groet,

Mooi Hotel

Thea van Ulft, 2-6-2017

We werden hartelijk ontvangen. ontbijt is goed.

Bedankt voor uw reactie.

Met vriendelijke groet,

prima budget hotel

auke douma, 27-5-2017

gastvrije ontvangst en goed en uitgebreid ontbijtbuffet,wij hadden een goedkope kamer doch er was tv airco en een zitje op de kamer en genoeg kastruimte en als voordeel 25 meter van het centrum en helemaal geen geluids overlast.verder waren de kamers schoon .zeker een reden om hier weer terug te keren.
annette ugen,

Bedankt voor jullie recensie en graag tot een volgende keer.

Groetjes uit Valkenburg,

Echt prima hotel!

John en Annemiek Teeken, 24-5-2017

Wij zijn net drie nachtjes in hotel Ziza geweest.

Prima en schone kamer, lekker ontbijt en heerlijke Flammkuchen.

Eigenaren zijn écht super gastvrij en geven veel informatie over de omgeving.

Kortom een echte aanrader dus!

annette ugen,

Bedankt voor jullie leuke recensie en jullie te mogen ontvangen in hotel Ziza.

Groetjes uit Valkenburg en tot een volgende keer.

Super hotel

Majo en Gerdien, 13-5-2017

Het ontbijt is heel goed en ook de flammkuchen proeverij is een aanrader. De eigenaren zijn heel attent en gastvrij .De kamers zijn prima voor elkaar.
annette ugen,

Bedankt voor jullie leuke recensie. Met liefde en plezier worden dan ook de flammkuchen gebakken en staan we graag voor jullie klaar.

Groetjes uit Valkenburg

Schoon en goed verzorgd. Aanrader!

Martin Uunk, 23-4-2017

Erg schoon overal en zorgzame gastvrouw, ook tijdens het goede ontbijt. Onze "knusse kamer" had een mooi uitzicht op de ruïne.
annette ugen,
Bedankt voor jullie reactie. Leuk dat jullie genoten hebben van het "romantische" uitzicht. Groetjes uit Valkenburg

Geweldig!!

Margreet van Deudekom, 7-4-2017

Wat een gastvrijheid en wat een leuk hotel. Midden in het centrum, maar in een zijstraat, dus heerlijk rustig. Eenvoudige kamers, heel schoon en prima bedden. Super ontbijt. Alles heel verzorgd, we voelden ons erg welkom.
annette ugen,

Zoals een uitspraak van de Dalai Lama >> Home is where you feel at home and are treated well .

Bedankt voor jullie mooie recensie.

Groetjes uit Valkenburg

ST, 18-2-2017

Heerlijk weekend ontspannen.

Super vriendelijk en heerlijk eten.

Kortom een aanrader en voor herhaling vatbaar

Gereisd met partner in februari 2017
annette ugen,
Bedankt voor jullie reactie en graag tot een volgende keer

Gezellig huislijk sfeer

R. Putten, 10-2-2017

Hotel ziza is een zeer gast vrij. Je word vriendelijk ontvangen in huiselijke sfeer. Je kunt er goed ontbijten en ook overheerlijke flammkuchem eten. Een echte aanrader. Wij gaan snel nog eens terug.
Gereisd familie in februari 2017
annette ugen,
Bedankt voor jullie leuke recensie en graag tot een volgende keer, bakken we weer heerlijke Flammkuchen voor jullie.

topper

martine, 5-2-2017

zeer vriendelijke ontvangst. Heel netjes en heel lekker.
Gereisd met partner in februari 2017
annette ugen,
Bedankt voor jullie reactie, en misschien tot een volgende keer in Valkenburg

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel ZiZa*** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel ZiZa in Valkenburg (aan de Geul), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel ZiZa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel ZiZa scoort een 8.93 uit 10 op basis van 114 reviews.