Hotel ZiZa ***

ZiZa

117 reviews over Hotel ZiZa in het Nederlands

Geweldig mooi schoon heerlijk ontbijt

Alie, 30-8-2017

Mooie kamer heerlijk dicht bij centrum ligt op loopafstand winkels horeca dichtbij
Ziza, ondernemer, 2-9-2017
Bedankt voor uw recensie en een goed ontbijt is een goed begin van de dag toch? Vriendelijke groetjes uit Valkenburg van Ziza

Een bijzonder goed hotel, met een hartelijk welkom

echtpaar uit Brabant, 28-8-2017

We werden verwelkomt met een heerlijk bakje koffie, waarna we een kamer aan de achterzijde van het hotel kregen, een heerlijk ruime kamer netjes en schoon.

Het hotel ligt in een rustige zijstraat van het drukke centrum, maar daar heb je geen last van.

De flamkuchen is er heerlijk en het ontbijt is zeer uitgebreid, het is een goed hotel om je dagen in Valkenburg door te brengen, aanrader dus.

We vonden het wel jammer dat we vanuit de kamer niet op het terrasje konden komen waar je een uitzicht hebt op de ruine, maar dat zal wel eigen schuld, zijn we hebben er niet naar gevraagd.

Ziza, ondernemer, 31-8-2017

Hartelijk dank voor jullie review, ja de kasteelruïne ligt bijna in onze "achtertuin", romantisch genieten 's avonds.

Groetjes uit Valkenburg

Heerlijk genoten

Henry & Wendy, 23-8-2017

Bij Ziza 4 nachtjes verbleven in het weekend van de Redbull zeepkistenrace.

We hebben er zeker geen spijt van dit hotel geboekt te hebben.

Bij aankomst netjes ontvangen en konden kiezen uit 2 kamers dit zal niet standaard zijn als het helemaal vol zit maar wel fijn.

Gekozen voor een kamer aan de achterkant met een zeer fijn lekker liggend twee persoons bed, een zithoekje en een lief klein knus badkamertje waar alles fris en fruitig was.(zeepjes meegepikt sorry)

Daarna lekker op stap gegaan gegeten en na een paar speciaal biertjes ( iets teveel ;) ) gaan slapen en de volgende ochtend aan het ontbijt gegaan.

Dit ontbijt is echt heeerlijk van alles wat aanwezig hoop soorten brood, vers gebakken harde broodjes (die toen wij kwamen net met 6 tegelijk weg werden gekaapt door een heer en waarschijnlijk door ons gehoorde lachsalvo weer nieuwe broodjes in de oven werden gedaan door de gastvrouw), beleg, gekookte eitjes,elke dag andere soorten taart en gebak noem maar op.

Voor een lekker roereitje komt de lieve gastvrouw langs om te vragen en wordt vers bereid voor je.

En dan de koffie daar wordt je vrolijk van ik als zeikerd eerste klas was dolgelukkig en voor de vrouw een lekkere Latte macchiato en als de bak op was werd er bij wens netjes een nieuwe gemaakt.

S,nachts heeft het buurhotel en ganglamp die elke keer aan/uit sprong de volgende ochtend gevraagd hoe dat zat en werd ook gelijk opgelost helaas door een flinke moesson regenval is de oplossing gesneuveld maar dat er gelijk iets ondernomen wordt is zeker heel netjes.

Ziza heeft ook een restaurant waar we wilde gaan eten van de veel te goed ruikende flamkuchen helaas niet van gekomen deze week dus goed excuus om terug te gaan naar valkenburg.

Al om al een zeer fijn hotel met vriendelijke eigenaren waar we zeker nog een keer terug gaan.

Verbeterpuntje om toch iets te kunnen zeuren:

Misschien een verduisterend gordijn of rolgordijn ophangen.

Ziza, ondernemer, 24-8-2017

Hallo Henry en Wendy, bedankt voor jullie leuke recensie.

Fijn dat jullie het leuk hebben gehad in Valkenburg en tot de volgende keer, gaan we ook lekker Flammkuchen voor jullie bakken, die mag je natuurlijk niet missen ;)

Groetjes ziza

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel ZiZa bij:

Geweldig gastvrij en midden in Valkenburg

Jan van de Wijdeven, 21-8-2017

Annette en haar partner doen er alles aan om het verblijf zo prettig mogelijk te maken. We werden verwelkomd met een kopje koffie en voor de kinderen was er een glaasje fris. De kamers waren ietwat gedateerd maar de kamers waren erg netjes en zuiver. Het ontbijt was prima en ook bij het ontbijt werd er alles aan gedaan om het ons naar de zin te maken. We waren met twee gezinnen en we konden gezamenlijk aan één grote tafel ontbijten. Gezellig! Zelfs de Flamkuchen werden gepromoot en waren heerlijk. Een echte aanrader.
Gereisd met vrienden in augustus 2017
Ziza, ondernemer, 24-8-2017

Leuk om te lezen dat jullie het gezellig hebben gehad.

Bedankt voor jullie recensie.

Groetjes uit Valkenburg,

Ziza

het was een gemiddeld goed verblijf

MW. Vd Velde, 3-6-2017

Gezien de hoge waardering op Zoover had ik waarschijnlijk te hoge verwachting:

ontvangst was gewoon vriendelijk, kamer gereserveerd via veiling en viel erg tegen: klein, aan de straatkant en vanwege het weekend nogal wat overlast van dronken uitgaanspubliek op straat. Maar dat weet je als je op loopafstand van het centrum boekt. Bij de reservering had ik al aangegeven dat er een slechte slaper in het gezelschap was, maar we konden helaas niet naar de achterkant want we hadden al een 'upgrade' vanwege de hond. De kamer was dus klein en erg gehorig, je kunt het gesprek van de buren woordelijk volgen en voor een slechte slaper niet prettig. De bedden uitstekend, alleen erg harde schuurpapieren molton zonder laken, hetgeen op ons verzoek de volgende dag onmiddellijk werd vervangen: prima dus. Douche abnormaal klein, maar wel schoon! Ontbijt was gewoon standaard goed, niks speciaals. We mochten niet aan het raam ontbijten (?) de tafel was ook niet gedekt voor het ontbijt en bleef beide ochtenden onbezet, mij een raadsel. Door de gehorigheid van de kamer, zowel intern als straatlawaai, voor ons een reden om hier niet meer te verblijven.

Ziza, ondernemer, 5-6-2017

Bedankt voor uw recensie, Jammer dat u zo'n hoge verwachtingen had, dat er enig geluidsoverlast is van oa uitgaan publiek, u verblijft natuurlijk wel in het centrum van Valkenburg, wat natuurlijk ook veel voordelen heeft, alles is op loopafstand te bereiken, staat ook wel vermeld in sommige reacties van mensen. Mbt uw viervoeteer, overigens een ontzettend lief beestje, die bij ons meer als welkom is, reserveren wij speciaal een ruimere kamer zodat u en uw viervoeteer voldoende bewegingsruimte heeft, daarentegen zijn niet alle kamers voor een hond beschikbaar, daar wij ook gasten hebben die speciaal vragen (oa vanwege allergie) voor een diervrije kamer en wij ook hen graag tegemoetkomen, dus hier is geen sprake van een 'upgrade'. Wij dekken onze ontbijt tafels standaard in rondom ons uitgebreide ontbijtbuffet, het zou fijn zijn om ons in het hotel te melden wat u nog miste bij het ontbijt, daar had ik u dan misschien nog mee van dienst kunnen zijn. Wens u het beste, met vriendelijke groet,

Mooi Hotel

Thea van Ulft, 2-6-2017

We werden hartelijk ontvangen. ontbijt is goed.
Gereisd met partner in april 2017
Ziza, ondernemer, 5-6-2017

Bedankt voor uw reactie.

Met vriendelijke groet,

prima budget hotel

auke douma, 27-5-2017

gastvrije ontvangst en goed en uitgebreid ontbijtbuffet,wij hadden een goedkope kamer doch er was tv airco en een zitje op de kamer en genoeg kastruimte en als voordeel 25 meter van het centrum en helemaal geen geluids overlast.verder waren de kamers schoon .zeker een reden om hier weer terug te keren.
Ziza, ondernemer, 30-5-2017

Bedankt voor jullie recensie en graag tot een volgende keer.

Groetjes uit Valkenburg,

Echt prima hotel!

John en Annemiek Teeken, 24-5-2017

Wij zijn net drie nachtjes in hotel Ziza geweest.

Prima en schone kamer, lekker ontbijt en heerlijke Flammkuchen.

Eigenaren zijn écht super gastvrij en geven veel informatie over de omgeving.

Kortom een echte aanrader dus!

Ziza, ondernemer, 27-5-2017

Bedankt voor jullie leuke recensie en jullie te mogen ontvangen in hotel Ziza.

Groetjes uit Valkenburg en tot een volgende keer.

Super hotel

Majo en Gerdien, 13-5-2017

Het ontbijt is heel goed en ook de flammkuchen proeverij is een aanrader. De eigenaren zijn heel attent en gastvrij .De kamers zijn prima voor elkaar.
Ziza, ondernemer, 16-5-2017

Bedankt voor jullie leuke recensie. Met liefde en plezier worden dan ook de flammkuchen gebakken en staan we graag voor jullie klaar.

Groetjes uit Valkenburg

Schoon en goed verzorgd. Aanrader!

Martin Uunk, 23-4-2017

Erg schoon overal en zorgzame gastvrouw, ook tijdens het goede ontbijt. Onze "knusse kamer" had een mooi uitzicht op de ruïne.
Gereisd met partner in april 2017
Ziza, ondernemer, 16-5-2017
Bedankt voor jullie reactie. Leuk dat jullie genoten hebben van het "romantische" uitzicht. Groetjes uit Valkenburg

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel ZiZa bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel ZiZa in Valkenburg (aan de Geul), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel ZiZa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel ZiZa scoort een 8.96 uit 10 op basis van 118 reviews.