Hotel Vroenhof **

6,6

40 reviews over Hotel Vroenhof in het Nederlands

Geen 2de keer

Mitch, 9-10-2017

Het restaurant ziet er gezellig uit. De bediening is onprofessioneel en erg chaotisch.

We hadden een tafel gereserveerd om 18.30uur. Om 20.00uur hadden we ons hoofdgerecht nog niet gekregen. De bediening wist niet hoe lang het nog ging duren.

Gereisd met vrienden in oktober 2017

Nooit meer

Klaartje, 25-8-2017

Twee sterren Hotel vinden we nog te hoog gewaardeerd

Hele harde bedden geen plaats om te zitten en als je je kleding op wilde bergen moest je het bed verplaatsen

Maar het meest vreselijke was de vochtige geur in de kamer.

We lagen ook nog naast de afvoerbuis van de keuken .......bah...we waren blij dat we naar huis gingen

Het ontbijt was ook onder de maat heel weinig keus....en let op of alles er goed uitziet wij hadden slechte ervaringen

Beschimmeld brood .

Gereisd met partner in augustus 2017

heel erg aangenaam, gastvrij, gezellig

m van dun, 2-8-2017

schone en fijne slaapkamer, gezellige bar, geweldig ontbijt en gezellige buitentuin.

het parkeren is minder. het moet aan de straatkant of door een heeeeel smalle poort maar daar zijn maar een plaats of 4

Gereisd met partner in juli 2017

Heerlijk genoten

Patricia, 3-5-2017

We hebben heerlijk genoten van ons weekendje weg.

Personeel erg vriendelijk, schone ruime kamer en heerlijk ontbijt alles was aanwezig. Verse broodjes en er werd gevraagd of we een gekookt/gebakken spek met ei wilde.

Bij aankomst brande een lampje en was behagelijk warm echt een soort van thuiskomen. De kamer en douche was schoon.

Hier komen we absoluut terug!! Een aanrader is de wandeling van chateau Sint Gerlach naar Valkenburg langs de Geul.

Gereisd met partner in april 2017
Team Vroenhof, eigenaar, 14-6-2017

Dank u voor uw fijne waardering,een opsteker!

Wij doen ons best om uw verblijf zo fijn mogelijk te maken.

Was een heerlijk verblijf,een fijne ruime kamer!

Yvon Harbers-Roussel, 14-3-2017

Gastvrij en gezellig hotel,de mensen staan direct voor je klaar! Heb eigenlijk geen negatieve dingen op te merken! Gaan er beslist nog een keer naar toe!
Gereisd met partner in oktober 2016

nooit meer

TF, 10-10-2016

Was alleen. Erg kleine kamer voor een 2 persoonsprijs. Bed zakte door. Vroeg geld terug, maar dat kon niet.
Gereisd alleenreizend in mei 2016
Team Vroenhof, eigenaar, 14-6-2017

Vervelend om te horen en idd is onze enigste 1p kamer niet echt ruim.

Misschien een idee om volgende keer een 2p kamer te vragen ,wij houden ook dan rekening met de prijs!!!

Niet echt een hotel maar een bed and breakfast

Randy, 3-9-2016

Eigenaresse is erg vriendelijk als ze er is.

Dit is echt geen hotel maar een bed and breakfast.

Als je geluk hebt kun je inchecken als er iemand is anders liggen de sleutels op de balie klaar.

Het vertrouwen is groot want je krijgt de sleutel van het zgn hotel voor als er niemand is.

Kamer die wij hadden was erg klein en niet echt schoon.

Maar voor alleen te slapen was het voldoende.

Redelijk ontbijt en gezellige eetkamer.

Kamers erg gehorig maar je mag niet teveel verwachten voor die prijs.

Gereisd met partner in januari 2016
Team Vroenhof, eigenaar, 14-6-2017

Jammer dat U ons restaurant gemist heeft?

En vervelend dat er niemand was om u te ontvangen! Dit mag niet gebeuren,onze excuses......

Eenvoudig restaurant

Maurice, 7-8-2016

Via een actie bij Vroenhof gegeten. Met deze actie was het een prima prijs maar de normale prijs kan niet met deze kwaliteit en service. Geen aanrader zonder flinke korting.

Bestek werd eerst vergeten en moesten we voor het voor en hoofdgerecht gebruiken. We kwamen speciaal voor de spareribs maar deze bleken niet op voorraad (terwijl het wel op het bord buiten stond). De schnitzel was eenvoudig en de champignons bevatte geen champignons. Het toetje was prima!

Gereisd met vrienden in augustus 2016
Team Vroenhof, eigenaar, 14-6-2017

Jammer dat u dit zo ervaart, voor weinig geld was het eten naar tevredenheid en voor normale prijs niet?

Nodigen u graag uit om ons een tweede kans te geven!

Goed vertoeven

Carin, 9-7-2016

Ruime kamer voorzien van alles , het was schoon en erg ruim , ideaal voor een verblijf zoals wij hadden tijdens het weekend van André Rieu , makkelijk bereikbaar en parkeerplaats voor de deur .Het ontbijt was erg lekker en zeker compleet , de dames van de bediening deden al het mogelijke om het je naar de zin te maken .

Wij komen hier zeker terug

Gereisd met partner in juli 2016
Team Vroenhof, eigenaar, 14-6-2017
Namens Team vroenhof bedankt voor u positieve feedback!

Zeer slechte service en onhygiënsch

Fred, 13-6-2016

Positief: Ontvangst door jongedame was zeer netjes en volledig;

Negatief:

1. Stofnesten op de kamer, niet heel erg fijn voor mensen met een astmatische aandoening; 2. Luid krakend bed; 3. Douchewater temperatuur zeer wisselend; 4. Ontbijt incompleet. Croissants waren op en werden pas opnieuw aangeboden toen wij klaar waren met eten. Yoghurt was op; Sinaasappels voor zelf persen jus d'orange waren op (de laatste waren opgemaakt door een medewerker die binnen een zonnebril droeg).

Bij het uitchecken werd niet gevraagd of alles naar wens was en werd meteen het pin-apparaat geactiveerd. Bij een discussie over de volledigheid van het ontbijt werd de zonnebrildragende medewerker boos en was niet meer voor rede vatbaar. Uiteindelijk korting gekregen op het ontbijt.

Gereisd met partner in juni 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Vroenhof bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Vroenhof in Valkenburg (aan de Geul), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Vroenhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Vroenhof scoort een 6.63 uit 10 op basis van 40 reviews.