Pension Tourotel

Pension Tourotel
5,6

Matig

78 reviews over Pension Tourotel in het Nederlands

Voor het geld wat he betaal prima te doen

Bianca, 12-8-2017

Was zeer onder de indruk van de lieve mensen die het hotel runnen super zeer gastvrij top en erg schoon kamer zijn aan de oude kant naar de rest neem dit kleine min puntje weg we hebben ons prima vermaakt AlS gezin vader moeder en 1 kind van acht
Gereisd familie in augustus 2017

om weer te komen

Bernadet, 5-6-2017

ik heb van te voren de recensie' s gelezen en verwachte er weinig van , de kamers waren wat gedateerd (retro style , maar dit is tegenwoordig in) maar schoon , vriendelijke eigenaren / personeel goed ontbijt , zou er zo weer heen gaan . ligt eraan hoe je het bekijkt en wat je ervan verwacht ,wij waren in ieder geval tevreden en een welkomsdrankje
Gereisd met partner in juni 2017

leuke ervaring maar nooit meer!

anno, 27-9-2015

Na het lezen van verschillende recensies ben ik met weinig moed er naar toe gegaan. Maar mijn doel was Valkenburg bezoeken en niet te veel eisen aan het hotel stellen.

Bij aankomst idd een welkomstdrankje ontvangen en kennis gemaakt met het vriendelijk personeel wa er nog rond loopt en dat is volgens mij alleen de eigenaar zelf en zijn vrouw.

Volgens hem waren de kamers volgeboekt maar we hadden keus uit 8 kamers. Beetje vreemd maar goed. Bij het zien van de kamers werd de schrik al heviger dan dat het al was bij aankomst van de receptie. Zooooo verouderd en verfloos. Oude lakens en dekens. Bedden van brandhout in mekaar gezet en het sanitair en het meubilair wat je tegenwoordig vind in kringloopwinkels. Alles kraakt en piept. Geen verwarming in alle kamers want de thermostaat was al jaren stuk!!! Een vervallen kraakpand lijkt het wel. Maar het heeft ook pluspunten. Ze zijn supervriendelijk en ze doen er alles aan om het naar je zin te maken. Maar voor ons nooit meer!

Gereisd met partner in september 2015

Dit niet meer!

Caro, 17-10-2014

Aardig personeel. Eigenaar nogal sociaal aangepast. Vieze kamers. Dekens uit de jaren 60, muf ruikend. Wilde niet denken aan bedzwansen etc.

Laken en kussen niet fris ruikend en met vlekken. Doorgezakt matras. Bedden niet aangepast aan lange mensen. Vies tapijt op vloer. Loshangend behang onder raamkozijn. Los bungelende lampenkamp op staand lampje. Toilet stinkend naar urine.

Kreeg als alleenstaande reiziger de keuze uit 2 kamers: een bezemkast aan de voorkant van het hotel of een tweepersoonskamer aan de achterkant. De laatste zou rustiger gelegen zijn. Niet dus. Wanden zo dun als bordpapier. Kamers bleken vreselijk gehorig. Je hoort je buren lopen, kan ze woordelijk verstaan, evenals de tv's die men hard heeft aanstaan.

Uitgebreide keuze ontbijt. Koffie was niet om te drinken.

Goedkoop = duurkoop.

Gereisd alleenreizend in januari 2014

Reteretro

A. Bijsterbosch, 6-7-2014

Dit hotel is heel erg verouderd en vies! Je weet niet wat je meemaakt. Stoffige dekens, vieze stoelen/bank, verveloos, bruin, krakende bedden en vloeren, papieren placemats worden hergebruikt, brandveiligheid(?), je kunt er niet pinnen.Een oud Oostblok hotel wint het met verve! Voor hetzelfde geld kun je echt beter ergens anders overnachten!
Gereisd met vrienden in januari 2014

redelijk voor een betaalbare prijs

Sandra, 3-8-2013

wij waren hier voor een weekendje om de kerstmarkt te bezoeken. Kamers waren netjes en schoon, iets wat gedateerd. Vriendelijk personeel.
Gereisd met vrienden in december 2003

Hartverwarmend personeel

Mirjam , 9-6-2013

We waren afgelopen vrijdag bij het Tourotel. We werden met een drankje van het huis ontvangen. Het hotel is wat gedateerd, maar het personeel maakt het helemaal goed! Wat een fijne mensen. Mensen die hun werk met passie doen. Het ontbijt was heel uitgebreid en smaakte heerlijk. Wil je lekker een actief weekendje Valkenburg doen en veel van de omgeving zien dan is Tourotel echt een aanrader om te verblijven.
Gereisd met partner in januari 2013

Goedkoop, eenvoudig en schoon

Monique, 9-12-2012

Gastvrije ontvangst met een drankje, onze 3 persoons kamer bevond zich aan de overkant. Gedateerde en oude kamer maar wat belangrijker is hij was schoon. Ontbijt is prima staat voor ieder wat wils en afbakbroodjes krijg je overal, prijs kwaliteit klopt gewoon. Als ik weer in Valkenburg kom zal ik dit hotel ook gewoon weer reserveren.
Gereisd familie in december 2012

Dit is gewoonweg echt slecht!

Jacqueline, 16-9-2012

Na het lezen van andere recencies gingen wij vol verwachting zowel positief als negatief naar dit hotel. De een zegt het is oud maar goed de ander zegt: slecht. De ontvangst was uiterst vriendelijk, kregen een drankje aangeboden, diverse info over de omgeving en mijn tas werd zelfs naar de slaapkamer gebracht. Tot zover toppie! Maar toen... de slaapkamer was muf, jaren 60 wat interieur betreft. Plank boven het bed was al in geen jaren afgestoft. Vitrage was donkergrijs. Kleedje voor de douche met vlekken. Bedden waren

zwaar doorgezakt. Wel schone lakens. Zeer slechte staat. Ontbijt heb ik van me leven nog nooit laten staan maar deze keer wel. Afbakbroodjes v.d aldi/lidle die al uren daarvoor waren afgebakken dus inmiddels oud en taai. Is normaal best te doen als je ze meteen opeet.Koffie uren oud (we zijn heus wel een oud bakkie gewend hoor) maar dit was gewoon vies. Alles komt vd aldi. Dit kan je echt niet maken.

Gereisd met partner in september 2012

goedkoop,maar goed.

Marga Wollerich, 16-8-2012

Interieur is wat ouderwets,maar kamers zijn schoon en ontbijt is goed.

Vriendelijk personeel.

Gereisd met vrienden in augustus 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Tourotel in Valkenburg (aan de Geul), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Tourotel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Pension Tourotel scoort een 5.64 uit 10 op basis van 78 reviews.