Beoordelingen Pension Tourotel

4,8
Het weer

13  °C

22 november 2014

Er is nog geen foto beschikbaar Voeg foto's toe
75 beoordelingen
Beoordelingen Pension Tourotel
Wilhelminalaan 28-34, 6301 GJ, Valkenburg (aan de Geul)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Tourotel in Valkenburg (aan de Geul), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Tourotel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Pension Tourotel scoort een 5,5 uit 10, op basis van 75 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Tourotel in Valkenburg (aan de Geul), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Tourotel, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere vakantiegangers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere vakantiegangers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Pension Tourotel de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 19 vakantiefoto's van Pension Tourotel vinden. Je kunt 1 video van Pension Tourotel bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk dan accommodaties in Nederland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Limburg. Vergelijk Pension Tourotel met andere accommodaties in Valkenburg (aan de Geul).
Even geduld a.u.b.

5,7
6,3
4,4
4,8
Toon score en beoordelingen van:
Met vrienden, 2014
"Reteretro"vertalen
A. Bijsterbosch
4,0
1,0

06-07-2014 Dit hotel is heel erg verouderd en vies! Je weet niet wat je meemaakt. Stoffige dekens, vieze stoelen/bank, verveloos, bruin, krakende bedden en vloeren, papieren placemats worden hergebruikt, brandveiligheid(?), je kunt er niet pinnen.Een oud Oostblok hotel wint het met verve! Voor hetzelfde geld kun je echt beter ergens anders overnachten!

Met partner, 2013
"Hartverwarmend personeel"vertalen
Mirjam
7,0

09-06-2013 We waren afgelopen vrijdag bij het Tourotel. We werden met een drankje van het huis ontvangen. Het hotel is wat gedateerd, maar het personeel maakt het helemaal goed! Wat een fijne mensen. Mensen die hun werk met passie doen. Het ontbijt was heel uitgebreid en smaakte heerlijk. Wil je lekker een actief weekendje Valkenburg doen en veel van de omgeving zien dan is Tourotel echt een aanrader om te verblijven.

Met oudere kinderen, Dec. 2012
"Goedkoop, eenvoudig en schoon"vertalen
Monique
6,0

09-12-2012 Gastvrije ontvangst met een drankje, onze 3 persoons kamer bevond zich aan de overkant. Gedateerde en oude kamer maar wat belangrijker is hij was schoon. Ontbijt is prima staat voor ieder wat wils en afbakbroodjes krijg je overal, prijs kwaliteit klopt gewoon. Als ik weer in Valkenburg kom zal ik dit hotel ook gewoon weer reserveren.

Met partner, Sept. 2012
"Dit is gewoonweg echt slecht!"vertalen
Jacqueline
4,0
2,0

16-09-2012 Na het lezen van andere recencies gingen wij vol verwachting zowel positief als negatief naar dit hotel. De een zegt het is oud maar goed de ander zegt: slecht. De ontvangst was uiterst vriendelijk, kregen een drankje aangeboden, diverse info over de omgeving en mijn tas werd zelfs naar de slaapkamer gebracht. Tot zover toppie! Maar toen... de slaapkamer was muf, jaren 60 wat interieur betreft. Plank boven het bed was al in geen jaren afgestoft. Vitrage was donkergrijs. Kleedje voor de douche met vlekken. Bedden waren
zwaar doorgezakt. Wel schone lakens. Zeer slechte staat. Ontbijt heb ik van me leven nog nooit laten staan maar deze keer wel. Afbakbroodjes v.d aldi/lidle die al uren daarvoor waren afgebakken dus inmiddels oud en taai. Is normaal best te doen als je ze meteen opeet.Koffie uren oud (we zijn heus wel een oud bakkie gewend hoor) maar dit was gewoon vies. Alles komt vd aldi. Dit kan je echt niet maken.

Met vrienden, Aug. 2012
"Goedkoop,maar goed."vertalen
Marga Wollerich
6,0

16-08-2012 Interieur is wat ouderwets,maar kamers zijn schoon en ontbijt is goed.
Vriendelijk personeel.

Met een groep, Aug. 2012
"Zeer gastvrij hotel"vertalen
anja
6,0

15-08-2012 Tijdens mijn deelname aan de heuvellandvierdaagse heb ik met 8 wandelmaatjes 4 nachten gelogeerd in het tourotel van mijnheer janssen. ik heb genoten van de gastvrijheid, klantvriendelijkheid, prima eten en gezelligheid van het personeel. Inderdaad is het interieur gedateerd, maar wat mij betreft kijken wat er wel is. Wat mij betreft een ruime voldoende voor tourotel.
anja

Met partner, Juni 2012
"Goedkoop eenvoudig hotel"vertalen
Verhoef
5,0
2,0

11-06-2012 Een zeer eenvoudig hotel waar het vrouwelijk personeel liever buiten rookt dan werkt.
Ze willen hier blijkbaar weinig verdienen.

Met een groep, Apr. 2012
"Zeer gezellig weekend gehad"vertalen
jan jacobs
8,0

19-04-2012 mooi in centrum van de stad alles is te doen op loopafstand nette bediening zeer vriendeluk zeer vriendeluk ontvangen met drankje van het huis als je wat nodig had of vragen aan meneer jansen de eigenaar regelde die het gelijk geldt ook voor het personeel gaan volgende jaar weer hier heen kamer is wel oud maar voor de prijs die je betaalt goed te doen en schoon groetjes jan ton ton ibo en grote gert

Met partner, Dec. 2011
"Uitstekend !!"vertalen
Gerry Smit-Entius.
10,0
10,0

20-03-2012 Erg gemoedelijk en vriendelijk personeel
we kwamen s,nacht terug in het hotel en daar zat indd. nog iemand op je te wachten.
misschien een beetje ouderwets,maar ach.....
groetjes Gerry.

Met partner, Nov. 2011
"Dit nooit meer"vertalen
klaassen
1,0

28-11-2011 we werden goed ontvangen,maar als je binnen bent werd je als crimineel behandelt.kamers zeer oud en heel vies,bedden kapot ongedierte in de matrassen,oude dekkens uit de jaren 70,vol met gaten en scheuren.de gordijnen nog nooit gewassen.tv deed niks.water leiding knalde de hele nacht.geen rook melders.ontbijt je durfde niks te pakken want er werd naar je gekeken of je in een gevangenis zat.als je thee pakte kwam er zwart water uit.toen wij zaterdag terug kwamen van uit eten,werd er op een niet leuke manier ons gevraagd om nu de rekening te betalen.zondag zijn wij heel vroeg weg gegaan terwijl we voor het onbijt hadden betaald,maar we konden daar niet meer zijn omdat we het zo smerig en dan zeg ik het nog netjes.

1 2 3 4 5 6 7 8 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

In welke Europese stad ga jij het liefst kerstshoppen?

Bent u de eigenaar?