Pension Scheepers ***

Scheepers
5,9

9 reviews over Pension Scheepers in het Nederlands

kamperen met tent is duurder

Rob, 30-8-2017

Voor het geld een prima onderkomen. Verwacht niet een super de luxe verblijf maar dat kan ook niet voor 24 euro pp per nacht. Zie de prijzen van andere hotels en pensions in Valkenburg.
Gereisd met vrienden in augustus 2017

Liever nooit meer, badkamer en douches met schimme

Rob, 8-8-2017

Ligging is uitstekend, maar de douches en de badkamer stinken, vermoedelijk door de aanwezige schimmels.

Wij voelden ons er allesbehalve goed bij en waren bang voor gezondheidsproblemen.

Ook het materiaal waar het ontbijt in zat kon een afwasbeurt gebruiken.

Kortom, niet de naam pension waardig.

Gereisd met partner in augustus 2017

Prima pension

Bob, 8-7-2016

Voor het geld een prima onderkomen met vriendelijk personeel in Valkenburg.
Gereisd met oudere kinderen in september 2015

ideaal voor overnachting

Johan Smit, 27-8-2014

Komen er al paar keer ideaal voor weekendje valkenburg voor de prijs kun je ook niet veel verwachten je bent er toch maar voor de nacht
Gereisd met partner in augustus 2014

voor de prijs exact wat je moet verwachten

Scheurink, 21-5-2013

Voor de prijs van 18.50,- pppn inc ontbijt, mag je niet al te veel verwachten. De kamers, wij hadden kamer 1, zijn goed (bij alleen overnachten) maar wel erg gehorig. De bedden zijn ons erg goed bevallen maar dat verschild natuurlijk per persoon, bij ons waren de kamers schoon en roken fris. Het ontbijt is simpel, brood wit of bruin, krentenbrood, gekookt ei, paar verschillende soorten vleeswaren en zoet beleg. Bij het ontbijt is er alleen koffie of thee. De sanitaire voorzieningen in het pension zijn goed alleen de schimmel, tjah die kom je in de douche wel tegen, voor mij persoonlijk niet zo'n issue. Buiten (schuifdeur eetzaal) is er een tafel met een paar stoelen, dit had in mijn ogen wat beter aangekleed kunnen worden. Over het algemeen, zeker gelet op de prijs, is dit pension goed te doen.
Gereisd met vrienden in mei 2013

Goedkoop en leuk pension

karate15, 16-7-2012

Pension Scheepers in Valkenburg is een leuk en goedkoop pension om in te verblijven met vriendelijk personeel.

De prijs/kwaliteit verhouding is erg goed. Het pension licht in een mooie landelijke omgeving en licht ongeveer op 10 minuten loopafstand van het centrum. De hygiene kan hier en daar wat beter zoals de voegnaden in het douchecomplex. Genoeg parkeergelegenheid en eventueel een mooie brommer/motorstalling. Wij verbleven in kamer nummer 2, dit was een ouder type kamer voor 4 personen. Naar mijn idee was dit een van de oudste kamers T.O.V. andere kamers. In de ochtend is er een net ontbijt en in het weekend is het ontbijt iets uitgebreider. Het personeel is netjes en de service is erg goed.

Gereisd met vrienden in juli 2012

Een leuke overnachting voor de doorreis

Gertjan, 27-6-2012

Pension Scheepers, is een oudbollig gebouw, met een boerderij er aan vast, geen geluid overlast. maar het heeft ook wel wat, ligging is goed, lopen 12 min van winkelstraat Valkenburg. De kamer nr. 13 netjes de matrassen zijn iets minder, maar dat weet je, het is nooit je eigen matras, de twee stoelen zijn wel erg hard, er is een tv op de kast, maar als je het nachtkasje bij de kast zet, kun je daar de tv opzetten. Douce en wc, in de douce was wat schimmel aanwezig door vocht. maar wel schoon. Het ontbijt is goed alles vers, en je kunt zelf pakken wat je wilt. tot een eitje aan toe. Als je s'avond tegen half 8 iets wil drinken, dan moet je de tijd afwachten als mevr Schepers weer in de kamer zit. Mevr. Scheepers is een aardige vrouw, maar praat niet uit zichzelf, wel als je zelf begind. Ook blijkt achteraf dat je zelf ook kunt koken in een apparte keukentje.
Gereisd met partner in juni 2012

Dit is een grote fout die we hebben gemaakt!

Marcel, 5-6-2012

Ja waar moet je beginnen? Oke bij aankomst wordt ons de deur open gedaan en kunnen we door lopen naar een grote ruimte waar we aankomen in een eetzaal van de jaren 70 ! Daar krijgen we de sleutel uitgereikt en dat is het. Vervolgens lopen we naar onze kamer en dan hebben we beide zoiets van oh valt mee. We bekijken de douche ruimte en in eerste oogopslag zag het er schoon uit maar zoals wel vakewr schijn bedriegt! De douche zat onder de schimmel dat wordt vandaag niet douchen! Vervolgenbedden mooi schoon en netjes opgemaakt maar eenmaal gaan slapen blijkt het een matras te zijn die waarschijnlijk net zo oud is als het pension zelf! We liggen elk in een kuil van het matras! Ontbjit met droog fabrieks brood en voor 1 persoon een hard gekookt en de ander een zacht gekookt eitje! Kortom betaald en afgereist! Het bed en breakfast Millen wat we hiervoor hadden net over de grens was een aanrader en kreeg een 10! Doe je voordeel hiermee!
Gereisd met vrienden in juni 2012

eenvoudig

rene en karin, 7-5-2012

pension scheepers in valkenburg heeft een bedrijf aan huis.

ontbijt zelf bediening beetje oud brood.verder alles aan wezig

kamers netjes,maar eenvoudig.

Gereisd met partner in april 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Scheepers in Valkenburg (aan de Geul), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Scheepers zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Pension Scheepers scoort een 5.91 uit 10 op basis van 9 reviews.