Hotel Scheepers ***

WebsiteLink naar website

368 reviews over Hotel Scheepers in het Nederlands

Heel leuk!!

Melanie, 29-8-2017

Een nachtje weg geweest in hotel scheepers. Heel leuk en mooi hotel. Mooie slaapkamer, heerlijk ontbijt en vriendelijk personeel. Toen wij weg gingen zeiden we dat we nog wat leuks gingen doen en zei de receptionist nog dat we een bon met korting konden pakken: de kleine dingen die het doen. Perfecte ligging , wij komen zeker nog eens terug!!
Gereisd met partner in augustus 2017

Bij hotel Scheepers begrijpen ze het wel!

Barbara, 16-8-2017

Prima hotel. Nette kamers en schoon! Wij waren er een nachtje met ons zoontje van 7 maanden. Daar is het hotel zeker geschikt voor! De eigenaresse en eigenaar van het hotel zijn nette mensen, vriendelijk! Ook het personeel bij het ontbijt was erg vriendelijk.

Mochten we ooit nog eens naar Valkenburg gaan, dan zeker weer daar!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Geweldig en zeker voor herhaling vatbaar!

N. Schram, 14-8-2017

Wat een geweldig en gastvrij hotel! Wij hadden een mooie, grote kamer (nummer 25) met een prachtige badkamer met inloop regendouche, bubbelbad en vloerverwarming. Tegenover het goed liggende (2.10 meter lange) bed een smart tv van maar liefst 46 inch met o.a. Netflix mogelijkheid. In de kamer en het hele hotel bovendien een geruisloze klimaatbeheersing en prima Wifi. Zeer uitgebreid en luxe ontbijtbuffet, met o.a. gebakken, gekookte en gepocheerde eieren, pannenkoeken, croissants, diverse soorten brooedjes, cake en koek, vers fruit, diverse vleeswaren, kaas, yoghurt, diverse dranken (jus d'orange, appelsap, melk, chocomelk, koffie), enz. Dus ga je een paar dagen naar Valkenburg, boek in dit hotel een luxe ruime (30 vierkante meter) kamer mét ontbijt. Daar krijg je geen spijt van!
Gereisd met partner in augustus 2017

Aan verwachting voldaan.

Fam. Nieling, 2-6-2017

Ontbijt zeer netjes en uitgebreid. Voor ieder wat wils. De Comfort kamer oogt fris en modern, van alle gemakken van vandaag de dag voorzien. Goede privé parkeer gelegenheid. Personeel is vriendelijk en correct. De bar oogt ten opzichte van de rest van het hotel wat donker en oud bollig, het mag wat moderner en frisser. Met name kleur en inrichting. Voor wie bij het centrum wil zitten, maar toch van zijn/haar rust wil genieten is dit de perfecte locatie.
Gereisd met partner in mei 2017

Super weekend gehad

Jantien, 30-5-2017

Super comfort kamer gehad.

Echt een prachtige kamer met alles erop en eraan.

Bedden lagen echt heerlijk, mooi groot tv en een heerlijk bubbelbad.

Mooie rustige locatie en toch heel dichtbij het centrum

Echt een aanrader.

Enige min puntje is dat ze geen koelkastje op de kamer hebben.

Maar dat is ook echt het enige

Gereisd met partner in mei 2017

zeer goede 3*

Jurgen, 12-4-2017

Zeer goede 3 ster. Wij hadden de upgrade kamer (18,19,23). Zeer proper, zeer mooi en modern, zeer goed ontbijt, zeer vriendelijke eigenaars en personeel en een prachtige stad....Op 2-3 minuten stappen van het centrum...

Zowel de stad als het hotel een dikke aanrader...

Wel enkel kamer en ontbijt beschikbaar, maar in het centrum meer dan voldoende voedsel te vinden

Gereisd met vrienden in april 2017

Heerlijk weekend!

Kelly, 11-4-2017

Wij kwamen s'avonds aan en werden ontzettend vriendelijk ontvangen. Meteen werd er gevraagd of wij al gegeten hadden, dit was niet het geval. Samen met de dame aan de balie een restaurant uitgekozen en zij heeft meteen gereserveerd voor ons. Personeel achter de balie, in het café en in het restaurant waren super vriendelijk en behulpzaam. De kamers zijn wat klein, maar verder niets op aan te merken! Locatie is perfect! Lekker rustig en toch heel centraal. Ronduit een perfect weekend gehad! Hotel Scheepers is zeker een aanrader!
Gereisd met partner in maart 2017

Heerlijk hotel

Mevr...Klaassen, 2-1-2017

Perfecte ligging ..

Vriendelijk personeel....

De kamer die wij hadden was erg klein...erg zachte bedden .....

Geen kaptafel

Geen lekker likeurtje in de bar

Gevaarlijk opstaprand in de douche!!

Gereisd met partner in december 2016

Fantastisch hotel

Lia, 11-12-2016

Heerlijk hotel met een zeer uitgebreid ontbijtbuffet. Heerlijke bedden met een zeer ruime badkamer. Voor herhaling vatbaar.
Gereisd met partner in november 2016

Niet meer

Peter, 23-11-2016

Ik lees allemaal goede reviews , maar bij ons was dat helaas anders : plekken op de lakens en een hoop stof op het bed hoofduiteinde . De regendouche was smerig als je naar boven keek , en er zat water in de waterkoker . Je weet toch niet hoelang dat water daar in zit in verrband met bacteriën ! We gingen verhaal halen bij de balie maar helaas werd er geen gehoor aangegeven . Ze konden eventuweel met ons eens gaan kijken naar deze klachten maar deden net of we lucht waren . Dus hier nooit meer !!!
Gereisd met partner in november 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Scheepers bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Scheepers in Valkenburg (aan de Geul), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Scheepers zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Scheepers scoort een 8.96 uit 10 op basis van 371 reviews.