Vakantiehuis Ricos

Ricos

5 reviews over Vakantiehuis Ricos in het Nederlands

Ge-wel-dig!!

Carla, 25-8-2017

De verhuurders waren zeer klantvriendelijk en servicegericht. Niks was hun teveel. Hebben hier heerlijk gelogeerd en wat een prachtlocatie. Tevens is er een heuse brocante woonwinkel wat ook van de verhuurders is, waar we leuk konden shoppen. Je bent vanaf hier zo in Valkenburg maar er zijn ook snelwegen in de buurt dus genoeg keus om er op uit te gaan. Echt een aanrader. We komen hier graag terug.
Gereisd met vrienden in april 2017

Het was een fantastische woning meer dan verwacht

Henk Perik, 9-12-2016

Oud maar super netjes. Inrichting heel goed. Alleen vloeren boven die iets kraken
Gereisd met partner in juli 2016

Super gastvrij

rianne moes, 28-11-2016

Wij hebben hier erg genoten. Wat een gastvrijheid.. een zelfgemaakte cake en een heerlijke fles wijn.. en dan die ruimte zo groot en zo schoon. En alles is aanwezig. Echt alles.. Jammer genoeg hebben we jullie winkeltje niet meer kunnen bezoeken. Maar we komen hier zeker terug..
Gereisd met vrienden in november 2016

Fantastische plek, kan het iedereen aanraden!

Honings, 27-6-2016

Prachtige carre-boerderij om te verblijven in het Limburgse landschap. Heerlijk tot rust gekomen. De eigenaars zijn geweldige mensen die echt voor je klaarstaan zodat het je aan niks ontbreekt. Vanuit de vakantiewoning is het hooguit 10 minuten rijden voordat je in Valkenburg bent waar volop te beleven valt. Ik kan het iedereen aanraden.
Gereisd met vrienden in juni 2016

Een top woning/appartement.

Otto, 17-8-2015

Zeer gastvrije ontvangst en een ruime accommodatie met een sfeervolle inrichting. Het geheel is een oude hoeve, met de vakantiewoning aan de zijkant met een eigen ingang en drie parkeerplaatsen achter een af te sluiten poort. Tijdens de warme dagen was het heerlijk koel in deze oude woning die van luxe is voorzien zoals een ruime complete eetkeuken, een grote comfortabele huiskamer, drie toiletten, 2 badkamers, 2 grote slaapkamers en nog een apart slaapgedeelte. Een mooie tuin met een fijn zitgedeelte. Dus wij hebben een prima verblijf gehad!
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Ricos in Valkenburg (aan de Geul), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Ricos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Ricos scoort een 10 uit 10 op basis van 5 reviews.