Hotel Riche ****

6,9

246 reviews over Hotel Riche in het Nederlands

Matig deze keer!

RMJJ, 19-8-2017

Ik had een comfort kamer geboekt, en kreeg een comfort plus kamer.

Echter rook deze kamer naar rioollucht, was muf en er hing een hele droge lucht. Echter een tegevaller, omdat wij al meerdere keren bij dit hotel geboekt hebben. Qua locatie ligt het hotel gunstig en dicht bij het centrum. Receptie is vriendelijk.

super gezellige dagen gehad

diana blom, 14-8-2017

wat een super en leuk hotel,de kamers waren zeer goed ,badkamer ook keurig en ruimte zat,het ontbijt ook zeer netjes en goed verzorgd (thuis heb je zoveel keuze niet) het hotel heeft echt een huiselijke sfeer je voelt je eigen er gelijk thuis,vriendelijk personeel,en vooral ook een dikke pluim voor de dames van de huishoudelijke dienst echt netjes en schoon .en vergeet ook niet het restaurant riche next door daar schuin aan de overkant heel goed gegeten vriendelijk gezellig personeel wij komen zeer zeker snel weer terug

gezellig

broos, 12-8-2017

lekker kort bij het centrum (200 meter), lekker eten bij het restaurant Riche next door, gezellig familiehotel met vriendelijke bediening en gezellige sfeer. Ontbijt was goed en uitgebreid. Lekker ouderwets gezellig en veel gelachen.

kamer was niet overdreven groot ( maar hier slaap je ook alleen maar) en gedateerd, hier wordt wel aan gewerkt en waar is dat niet het geval?

Echt een aanrader en wij komen hier zeker terug!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Wat een aanfluiting.

Stel, 6-8-2017

Hotel is goed als je van uitgaan houdt en heel laat thuis wilt komen en weinig wilt slapen! !!!

Want je kan er niet slapen. Wanden zijn zoooo dun dat je de buren hoort praten laat staan.Kamers zijn vies,klein en de badkamer uit de tijd van Ben Hur. Kortom een geldklopperij.

Theo, Directeur, 9-8-2017
Dank u voor deze ongenuanceerde opmerkingen, kijk daar kunnen we nou wat mee voor de toekomst. pff.. bij deze plaatsen wij u op de ongewenste gastenlijst van Valkenburg Hotels.

een belevenis op zich!

Ilona Boer, 9-7-2017

Je boekt dus niet alleen een kamer, alhoewel dat natuurlijk ook kan, maar je boekt veel meer een belevenis. Dit is de tekst op hun website.

Mee eens hotel Riche is een belevenis. We hebben 102,50 euro betaald voor een overnachting. Dit is last minute geboekt. We kregen een budgetkamer. Ongeveer 12 vierkante meter. De badkamer is een belevenis op zich. Je breekt je benen om bij het toilet te komen, badkamer is smal. Je moet schuifelend langs het bad. Een verhoging op. En ben je bij het toilet dan kun je niet fatsoenlijk zitten. Je zit met je knieën vast op de muur.

Tevens is het zeer benauwd op de kamer. Geen airco om te koelen. En zeer luidruchtig.

Het enige positieve is de ligging. En dat je voor 9 euro per dag kan parkeren.

Voor ons nooit meer!!!

Gereisd met partner in juli 2017
Theo, Directeur, 9-8-2017
Veel succes met uw volgende reservering, en op het laatste moment binnenkomen in een van de drukste weekenden van het jaar.

Goed Hotel

jan, 23-5-2017

Prima hotel dicht bij het centrum ontbijt goed verzorgd en diner van goede kwaliteit
Gereisd met partner in mei 2017

Geweldig

Charlie, 21-2-2017

Mooie schone kamers goed ontbijt vriendelijk personeel eigen parkeerplaats binnen twee minuutjes lopen in het centrum en super eten in de bijbehorende brasserie nextdoor. Ook zeer attent dat de eigenaar je je welkom laat voelen.
Gereisd met partner in februari 2017

prima hotel

pamela dubbelman, 20-11-2016

Riche is een prima hotel. Zeer dichtbij het centrum. 2min lopen naar het centrum. Kamers simpel maar netjes en schoon. Ontbijt zeer goed! Uitgebreid, vers en lekker.
Gereisd met partner in september 2016

kamer oud en vies

D.Dank, 20-11-2016

Hotel Riche ontbijt goed verzorgd maar kamer oud en vies
Gereisd met partner in november 2016

Geweldig we gaan vaker erheen nu

Leon Allers, 13-11-2016

Vriendelijk personeel, Mooie kamers, Lief voor kinderen, Dichtbij sprookjesbos en centrum, Goed eten,
Gereisd met vrienden in november 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Riche bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Riche in Valkenburg (aan de Geul), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Riche zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Riche scoort een 6.94 uit 10 op basis van 246 reviews.