Hotel Pension Oranje **

Pension Oranje
9,2

26 reviews over Hotel Pension Oranje in het Nederlands

Karin daniels, 5-8-2017

Wij werden warm ontvangen door Monique en haar zoon. De kamers zijn superschoon en werden iedere dag schoongemaakt. Het ontbijt was super niets ontbrak.

Monique en haar man en zoon maakte met iedereen een praatje bij het ontbijt en hadden alle aandacht voor de gasten.

Daarom is het ook zo jammer dat er gasten zijn die de hele kamer onder gekotst hadden en niets opruimde. Dus Monique en haar zoon en nog een kamermeisje moesten deze kamer ontsmetten dit hadden zij niet verdiend.

Het is ongeveer 10 minuten lopen naar het station en centrum van Valkenburg.

Uitstekend hotel om in Valkenburg te verblijven ga zeker nog een keer terug.

Bedankt Familie.

Karin en Eric.

Prachtige locatie

Saska, 1-8-2017

We hebben hier een aantal nachten geslapen

Het is een kleinschalig B&B met een eigen parkeerplaats en prachtig uitzicht op het heuvellandschap.

De uitbaters zijn gastvrij en bovendien bezit deze familie dit bedrijf al ruim 38 jaar.

Ze proberen het iedereen naar zijn zin te maken ook al zijn er gasten tussen die zich niet altijd juist gedrag en denken dat ze de enige zijn in dit kleinschalige B&B.

Er zijn een aantal kamers op de begane grond en diverse kamers op de eerste verdieping

De kamers zijn eenvoudig en zeer gezellig ingericht (kortom van alle gemakken voorzien)

Je kunt er heerlijk ontbijten alles wordt vers klaargemaakt en het ontbreek aan niets.

Wij zullen deze lokatie aan iedereen aanbevelen het klopt gewoon op elk gebied

Als we weer naar valkenburg komen gaan we zeker weer terug

Heerlijk!

Piet, 31-7-2017

Gezellig, huiselijk en goed gevoel aan overgehouden. Prima kamer, parkeren auto achter het hotel, buiten zitje, geweldig ontbijt, zeer vriendelijke en behulpzame eigenaars, hotel is op loopafstand van het centrum. Een aanrader als je niet in het drukke centrum wilt slapen en toch dichtbij wilt zijn!

Super

Marianne, 15-9-2016

Super ontvangst en verblijf. Goed ontbijt. Alleen jammer dat je 's ochtends vroeg gewekt word door de honden van de buren die maar blijven blaffen.
    Gereisd met partner in september 2016

Warm welkom!

Kimberly Verhoeven, 18-8-2016

Net of je op visite bent. Erg huiselijk ingericht, en super behulpzaam. Kamers zijn prima, wij hebben de kleinste kamer maar dik in orde. Ontbijt uitgebreid en gevarieerd. Zeker een aanrader.
    Gereisd met vrienden in augustus 2016

Gastheer en gastvrouw zeer gastvrij, ontspannen.

Rob Akker, 16-5-2016

Ontbijt was top zo ook de bedden, schoon en gezellig ingericht, niets was niet goed.

Mooi uitzicht, rustige ligging, huiselijk.............................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

Gereisd met partner in mei 2016

zeer gastvrij en persoonlijk

erwin, 7-4-2015

Fijne, zeer schone kamer. Niet al te groot, maar voldoende ruimte voor ons.

Warm, persoonlijk onthaal en verblijf.

Gereisd met partner in januari 2015

3 Sterren, 2 van het hotel en 1 extra voor Monique

Henk, 6-7-2014

Juist teruggekeerd van een weekendje verregend André Rieu Concert gisteravond in Maastricht, zijn wij toch nog vrolijk uit Limburg vertrokken. Onze last minute telefoontje voor een kamer, zijn wij blij verrast dat wij bij Monique, de eigenaresse, in Valkenburg zijn uitgekomen. Onze kamer (de laatste) was weliswaar zeer klein (maar dat wisten wij), maar alles was aanwezig. De overige kamers zien er compleet uit, en zeer schoon. Het ontbijt was compleet. Maar wat ons het meest is bijgebleven is de gastvrijheid van Monique, zeer spontaan en doet het uiterste best om iedereen naar de zin te maken. Als zij je vraagt om nog een keer terug te komen dan is het antwoord: ja natuurlijk, wij kunnen het iedereen aanbevelen. Henk.
    Gereisd met partner in juli 2014

Als gastvrijheid en rust een wens van je is

Marcel & Myra, 16-2-2014

We zijn inmiddels 4 keer op de plek geweest. Het hotel is heel rustig gelegen, 's nachts geen lawaai. Het hotel is netjes en er is een mooie tuin. Monique is zeer vriendelijk en vervult al je wensen in het mogelijke om het verblijf aangenaam te maken. Het ontbijt word aan de tafel geserveerd en is simpel maar wel in alles voorzien. Naar het winkelcentrum is het ongeveer 10 minuutjes te lopen.
    Gereisd met partner in juni 2010

Heerlijk verblijf!

Angelique, 7-10-2013

In eerste instantie zijn wij hier in 2010 met z'n 2en terecht gekomen. Dat is ons zo goed bevallen, dat we regelmatig terugkomen. Ook vorig jaar met "Redbull crashed ice" hebben we weer een geweldig verblijf gehad en daarom besloten om in december opnieuw een bezoekje te brengen, maar toen samen met onze zoon naar de kerstmarkten. Ook hij werd hier super ontvangen en daarom zullen we hier zeker terugkomen! Een echte aanrader.. :)
    Gereisd met jonge kinderen in december 2012

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Pension Oranje bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Pension Oranje in Valkenburg (aan de Geul), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Pension Oranje zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Pension Oranje scoort een 9.23 uit 10 op basis van 26 reviews.