Hotel Parkhotel Valkenburg ****

7,6

WebsiteLink naar website

104 tips over Parkhotel Valkenburg

ruudgras, 2-2-2016
Ben je aan het boeken, boek dan zeker niet een standaard of basis kamer. Vieze kamers, gordijnen hangen van rails, sanitair beschimmeld en oud. Wij zijn direct omgedraaid, 2x €79 armer. Het management zou contact opnemen, pas gedaan na een boze brief van ons. Het argument van het management: Deze kamers moeten nog gerenoveerd worden en dit zou via alle kanalen duidelijk gecommuniceerd worden! Moeten wij daarom genoegen nemen met vies, stuk en stinken? Een nachtmerrie dit hotel.
bend, 25-1-2015
grotten lopend te bekijken, ruïne, vele eetgelegenheden in de stad (voor ieder wat wils).
tine_balliere, 31-10-2014
te doen: fluweelengrot, kasteelruine

Laura, 14-10-2014
Neem je badkleding mee! Heerlijk op even te genieten van het zwembad en de sauna, onze kamer was er tegen over gelegen kamer 137.
M., 7-9-2014
Als je lekker wilt eten voor een goede prijs en met vriendelijk personeel, ga dan naar La Casa in het centrum. De porties zijn zo groot dat je je best moet doen je bord leeg te eten, en voor iets meer dan €30,- hebben we samen heerlijk gegeten!
Nicky Hoogervorst, 2-9-2014
Tip voor hotel: Geef een terugkoppeling als je een defect op de kamer niet kunt verhelpen, en zorg dat de meeste faciliteiten werken. Kijk of je een voor de klant passende tegemoetkoming kunt bedenken wanneer dit niet gelukt is.

Stal J., 1-9-2014
valkenburg is een unieke plaats voor toeristen
Theo Staaks, 18-8-2014
dranken bar op kamer zou een goede "ëxtra" zijn.
Suzan konings, 18-8-2014

Ga je met familie b.v. Oma of broer of zus vraag dan een familie kamer met twee badkamers. Kan je toch gezellig bij elkaar zijn en toch je eigen privacy.

Er zijn zoveel dingen te doen in valkenburg, onze dochter vond het rodelen geweldig.

Tom van Berkel, 13-8-2014
Bezoek de gemeente grot. Buiten de rondleiding (te voet of met een treintje) kun je ook een fantastische multi mediashow in de grot bekijken. Zeer de moeite waard. Ook de kasteelruine was zeer de moeite waard.