7,6

WebsiteLink naar website

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Parkhotel Valkenburg**** bij :

696 reviews over Hotel Parkhotel Valkenburg in het Nederlands

Diep teleurgesteld

Depoppe, 11-8-2017

2 nachtjes geboekt met een cadeau gekregen Bongo Bon. Vooraf contact opgenomen met het hotel voor een Upgrade (mits bijbetaling) naar een kamer met balkon, was volgens receptioniste geen enkel probleem er waren kamers met balkon vrij. Ik heb de kamer onmiddellijk vastgelegd en direct weer contact opgenomen met hotel voor de boeking door te geven en nogmaals de upgrade vast te leggen. Alles was prima geregeld en werd bevestigd met mail, tot we incheckten in hotel en er geen kamer met balkon was ???????? Receptioniste gaf toe dat de fout bij hotel lag maar dat was het dan ook. Dus mensen weet als je bij het parkhotel een kamer boekt je niet altijd krijgt wat je boekt !!!!!
Gereisd met partner in augustus 2017

Prima naar ons zin gehad in Kerststad Valkenburg

Jan V, 5-8-2017

Ligging van het hotel is heel mooi en dichtbij centrum. Auto kan dus op de parkeerplaats blijven staan.

Door de grootte van het hotel is de behandeling wel onpersoonlijk. Ook het ontbijt is erg massaal. Avond eten kun je beter en lekkerder buiten de deur doen.

Gereisd met partner in december 2016

Perfect voor weekendje weg Valkenburg

Evi, 31-7-2017

Via voucherbon twee daagjes weggeweest naar Parkhotel Valkenburg. We kwamen eerder aan dan de inchecktijd maar de receptie was heel vriendelijk en verwelkomden ons met een welkomst aperitiefje. Vervolgens hebben we de auto geparkeerd voor ongeveer 7/8 euro bij het hotel en zijn we alvast Valkenburg gaan verkennen. Het hotel ligt dichtbij het centrum maar geluidsoverlast heb je niet. Terugkomen bij het hotel zijn we naar onze kamer gegaan. Een ruime badkamer met bad/douche/wc, die schoon en netjes waren. Net als de kamer verder overigens. Heerlijk geslapen op het fijne bed. Erna zijn we nog even in het bijhorende welnesscentrum geweest. Sauna en zwembad zagen er netjes uit en zijn ook 's avonds nog open. De ochtend erna een heerlijk luxe ontbijt in de grote eetzaal of buiten op het dakterras met een mooi uitzicht over Valkenburg, zelfs met champagne!! En wederom hele vriendelijke medewerkers. Het was jammer dat we het hotel al zo snel moesten verlaten. We hebben genoten. Bedankt!
Gereisd met partner in juli 2017

heel erg goed

Katrien, 15-7-2017

Zeer goede ligging, rustig maar toch dicht bij leuke restaurants. super lekker ontbijt.Vriendelijk onthaal.Prachtige omgeving.Een aanrader.
Gereisd met partner in oktober 2016

Fam Wouters

Steven Wouters, 6-7-2017

Goede matras echt goed geslapen
Gereisd met partner in juli 2017

Mooi hotel

Coolz, 28-5-2017

Het hotel is centraal gelegen in het pittoreske Valkenburg. Vriendelijk personeel en een mooi gebouw. De welness is ook een aanrader. Het gebouw is wel gehorig.
Gereisd met partner in februari 2017

fantastisch

staf van den bossche, 18-5-2017

enorm goed eten ,zwembad,sauna ,sportzaal niks op af te keuren
Gereisd met partner in december 2015

Geen tweede keer

Pips, 20-4-2017

Kamers zijn redelijk , veel dingen kapot, de ramen van onze kamer was zo rot dat je je vinger er doorheen kon steken en ramen konden niet meer open??? veel herrie van de weg voor . Andere kamer gekregen maar ook hier veel herrie vd weg , en hier vielen zelfs de scharnieren uit het raam Zo rot. Als je af gaat reken krijg je te horen dat het parkeren 7,50 per dag kost dit vertellen ze niet bij aankomst je moet daarna wel je auto wassen en poetsen want hij zit vol vogelpoep en hars vd bomen ....
Gereisd met partner in april 2017

Het spookt daar!

Sjaan, 6-4-2017

Wanneer je een prachtig verblijf wilt combineren met geesten, is dit je plek!
Gereisd met partner in januari 2017

fantastisch

kim, 5-4-2017

een prachtig hotel met super mooie historie

en heel erg vriendelijk personeel .

heel erg schone kamers en heerlijk eten .

Gereisd met partner in april 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Parkhotel Valkenburg in Valkenburg (aan de Geul), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Parkhotel Valkenburg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Parkhotel Valkenburg scoort een 7.58 uit 10 op basis van 699 reviews.