Hotel Palanka ***

5,6

161 reviews over Hotel Palanka in het Nederlands

nooit meer

flip, 26-8-2017

Een oud en muffig hotel. En zeker niet geschikt voor mensen die slecht ter been zijn. Een kleine kamer. Alles was armoedig. Van de bepaald niet vrolijke gastvrouw tot aan het ontbijt.

Voor deze prijs is er in Valkenburg wel wat beters te boeken.

Gereisd met partner in augustus 2017

Fantastisch service

Damhuis, 25-8-2017

Hotel palanka goede service. Prima ligging. En gezelligheid maak jezelf.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Ontzettend gezellig samen met mijn moeder van 84 ,

G van Heezen, 12-7-2017

Het is een zeer gastvrij hotel, nog in de oude stijl, heel gezellig , schoon, prima ontbijt, .We voelden ons helemaal thuis!!!!
Gereisd met vrienden in juni 2017

Prima hotel super bediening

Jane, 25-6-2017

Super vriendelijke bediening, lekker ontbijt, heerlijk geslapen in goed bed en schone kamer, prima naar onze zin gehad , niets te klagen en weer komen zeker nog eens terug !
Gereisd met partner in juni 2017

Leuk hotel

Fabienne, 27-3-2017

Heerlijk ontbijt mooi en schoon
Gereisd met vrienden in maart 2017

Prima Hotel

Albert, 23-3-2017

lekker ontbijt kamers was prima. hotel ligt vlakbij het centrum (3 min loopafstand). heb samen met mijn partner goed naar mijn zin gehad. kom zeker weer terug.
Gereisd met partner in maart 2017

Goed hotel in het centrum.

Roger, 28-12-2016

Kamers waren groot, goede parkeerplaats en goed lekker ontbijt. We komen zeker nog eens terug.
Gereisd met oudere kinderen in december 2016

Neverdenooitmeer al kregen we er geld voor

Anita, 19-12-2016

눉Kamer, geen balkon zoals beloofd, zittend douchen in bad, vies, oud, gehorig, slecht onderhouden, erg prijzig, onveilig, schimmel, alles eigenlijk op het ontbijt na. Bij de receptie geklaagd maar noemen het een luxe kamer omdat er een hemelbed staat en een bad in zit. Hemelbed valt bijna uit elkaar, althans die paar balken die een hemelbed moeten voorstellen en het bad vol schimmel wil je niet eens aanraken. Kortom echt spijt dat we voor deze te Gore tent iets betaald hebben, willen er niet eens meer gratis zitten. Dan nog maar niets zeggen over de ligging. Heel druk, constant herrie en glasbakken die om 6 uur in de ochtend worden geleegd. Kortingsbonnen sauna of casino waren er niet terwijl wel beloofd, WiFi doet het niet. Kortom niets van het aangeprijsde op jullie website is waar. Pure misleiding.
Gereisd met partner in december 2016

prima

van zante, 6-10-2016

lekker ontbijt

prima kamers schoon

Gereisd met vrienden in oktober 2016

Oudbollig, niet zo schoon,vliegen in de slaapkamer

Desire, 2-10-2016

Hotel ontvangst was keurig,

Erg oud hotel(lijkt in handen van oost europeanen)

Muffig, kamers waren sober ingericht, scheuren in de muren/plafond. onze kamer zag er beetje smoetzig uit vies tapijt. Veel vliegen in de kamer ook in de lamp) ( melding gedaan). Douche (cabine) erg oud en klein. terwijl de badkamer groot was, toilet / riool lucht

voor 1 nacht en de motor op de parkeerplaats 80 euro. (voor het hotel vonden wij het aan de prijs.(vanwege de staat waarin het keert)

Plus punt:

Bedden en kussen waren goed, ontbijt redelijk.

Gereisd met partner in oktober 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Palanka bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Palanka in Valkenburg (aan de Geul), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Palanka zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Palanka scoort een 5.61 uit 10 op basis van 162 reviews.