Uitstekend

186 reviews over Appartement Marx Motel in het Nederlands

Grandioos

Familie Blom, 17-6-2017

De algemene beoordeling zegt genoeg, wat een heerlijk verblijf hebben we gehad, aardige eigenaar kortom zeker de moeite waard jammer dat de messen een beetje bot waren anders had ik een 9.5 gegeven er moet tenslotte ruimte voor verbetering blijven al zou ik niet zo snel even weten wat
    Gereisd met partner in juni 2017

Genoten!

Alicia Bos, 9-6-2017

Wij hebben hier drie dagen heerlijk genoten. Super ligging om te kunnen winkelen, fietsen, wandelen en musea te bezoeken. Een erg vriendelijke/behulpzame gastheer die graag meedenkt. Het appartement is van alle gemakken voorzien en schoon. Wij komen hier zeker nog eens terug!
    Gereisd met partner in juni 2017

Super!

Majoeska Kerver, 7-5-2017

De eigenaar is een aller aardigste man die alles voor je wil doen. Je zit overal heel dichtbij het is er heel gezellig en knus.

Wij hebben geen gebruik gemaakt van het zwembad omdat me dochter niet wou zwemmen maar het ziet er keurig uit en is heerlijk verwamt.

Wij hadden een studio met terras en dat was geweldig want we hadden heerlijk weer en het speeltuintje op de binnenplaats was dan ook favoriet van me dochter en omdat ze het zo geweldig vond hebben we voor de zomer weer geboekt! Het is een beetje klein maar van alle gemakken voor zien en wat ik heel belangrijk vind het de studio's zijn heel erg schoon!!

Gereisd familie in april 2017

Ideaal verblijf!

Familie Haddeman, 3-5-2017

Wij zochten een appartement met mogelijkheid om zelf te koken en het liefst in het centrum van Valkenburg. Marx motel voldeed precies aan onze wensen, zelfs meer dan dat. Het motel beschikt over een heerlijk (verwarmt) zwembad, dit gaf ons een hoop plezier want het weer tijdens ons verblijf was niet zo best. Verder is het appartement eenvoudig maar zeer schoon en compleet. Ook de ligging is super, je loopt zo via de achterdeur van het complex het mooie centrum in van Valkenburg. De gastheer is een uiterst vriendelijke man die graag meedenkt om jouw verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Dit in combinatie met een zeer aantrekkelijke prijs maakt motel Marx een top accommodatie voor gezinnen met niet al te grote kinderen. We zijn net terug, maar we hebben nu alweer geboekt voor met de zomervakantie!
      Gereisd familie in mei 2017

Voor herhaling

Noordzij, 1-5-2017

Echt niets op aan te merken, lang weekend geweest met twee kleine kinderen 3 en 5 jaar. Hele leuke studio, alles wat je nodig heb is er. Erg schoon! Alles heel en alles doet het. Erg kindvriendelijk. Centraal gelegen. Zwembad ook erg schoon en leuk. Kortom wij komen terug.
      Gereisd familie in april 2017

Super mooie plek

Smink, 24-4-2017

Met pasen in een van de appertementen gezeten, alles was mooi voor mekaar. Hele mooie plek midden in valkenburg.De eigenaren zijn super aardig.kom zeker terug
      Gereisd met vrienden in april 2017

Mooiste plek in Nederland om op vakantie te gaan

MEM kirchjunger, 7-1-2017

Marx motel is een fantastische ervaring zeer vriendelijk personeel
      Gereisd anders in januari 2017

Was gewoon prima en zou het zeker weer doen

Hoeke de Vries, 1-12-2016

Prima motel waar je voor een paar centen met het gezin naartoe kan gaan.

Voor een ontbijtje ga je naar de Hema die zit direct naast dit motel

Gereisd familie in november 2016

Perfect voor weekend Valkenburg

E. van Heumen, 27-11-2016

Samen met echtgonoot, dochter en schoonzoon weekend van 25 tot en met 27 november 2 studio's naast elkaar. Gezellige studio. Goed compleet ingericht. Schone studio, maar vooral ontvangst en gastvrijheid is goed. Een echte aanrader. Volgend jaar wederom terug. Ligging is ideaal. Een echte aanrader voor wie alles binnen loopafstand in Valkenburg wil hebben.
      Gereisd familie in november 2016

voor herhaling vatbaar

willem, 21-11-2016

Verwacht geen 5 sterren hotel maar wel vriendelijke ontvangst en je krijgt wat je kunt verwachten als je de site hebt geraadpleegd.

In de prijs is gratis parkeren begrepen evenals handdoeken baddoeken etc.

binnen 100 meter van het lawaai van het centrum kun je hier in alle rust je krantje lezen en een middagdutje doen .

Gereisd met partner in november 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Appartement Marx Motel*** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Marx Motel in Valkenburg (aan de Geul), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Marx Motel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Marx Motel scoort een 9.04 uit 10 op basis van 186 reviews.