Hotel Lobelia **

7,4

44 reviews over Hotel Lobelia in het Nederlands

Prima prijs-kwaliteit

M. De Vries, 8-8-2017

Ruime nette en schone kamers

Geweldige ligging vlakbij levendig centrum

Vriendelijke eigenaren

Goed ontbijt

Gereisd met partner in augustus 2017

Gemiddeld goed

a.zandvoort, 6-12-2016

Zowel plus als minpunten :

a) kamer derde verdieping (duurste 85,00 - 90 euro per nacht) incl.toer.bel.

kamer op zich groot genoeg. Bed veel te klein. Een bed van 140 cm is

niet meer van deze tijd en een tweerpersoonsdekbed zeker niet.

Er moet vermeld worden dat deze kamers dat formaat bed bevatten.

b) Ontbijtbuffet is prima, niks op aan te merken. Alles is aanwezig.

c) Personeel: Eigenaar en zijn vrouw zijn vriendelijk. De dochter kan daar nog

wat van leren. DIe is geselecteerd vriendelijk. Tegen de een wel en tegen de ander niet. Een houding die ik niet zou kunnen waarderen, als het de bedoeling is dat zij het in de toekomst overneemt. Komt tot nu toe zeer ongeinterresseerd over.

D) het hotel ligt wel dicht bij het centrum Het kan dan een wat ouder interieur hebben, maar dat heeft wel iets. En daar hou je wel of niet van. Maar daar is niks op aan te merken. Alleen wat slaapkamer betreft moet het dus NIET ouderwets blijven en gewoon goede bedden hebben met een normale fatsoenlijke breedte en wat nieuwere dekbedden. Niet van die oude slappe dingen. Klein aandachtspuntje ook zorgen voor prullebakje in de slaapkamer.

En toilet rollen fatsoenlijk aanvullen. Het lijkt er ook op dat de dochter de schoonmaak doet. Ongeinterresseerd dus...

Gereisd met partner in december 2016

Gezellig en gastvrij hotel.

Marien en Jessica Faasse, 22-8-2016

Zeer gezellig hotel, klantvriendelijk en knus, wij voelden ons meteen thuis bij hotel Lobelia.

Rob, Karen, Pascalle, Cindy en natuurlijk kleine Tess, bedankt voor alles, komen zeker een keer terug.

Groetjes Marien en Jessica.

Gereisd met partner in augustus 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Lobelia bij:

gastvrij, gezellig, goede service en sfeer, top

Lilian, 20-8-2016

je beleeft echt de Limburgse gastvrijheid en gezelligheid, ook lekker rustig en toch heel dichtbij het centrum, klein minpuntje niet kunnen parkeren voor de deur

P.S. ik heb gereisd met mijn moeder, was geen keuze familie!

Gereisd met vrienden in augustus 2016

Lobelia is een prachtige bloem,maar uitgebloeid.!

Happy, 19-6-2016

De ligging is goed,dichtbij het centrum en toch rustig.Maar wij vonden het zo treurig en gedateerd,dat we na 1 dag zijn weggegaan.We hadden voor 3 nachten betaald,dus het viel wel erg tegen.
Gereisd met partner in juni 2016

fantastisch

radings, 16-12-2015

weekeind kerstmarkt in Valkenburg.... natuurlijk logeren in hotel Lobelia.gezellig.knus hotel.

goede kamer attente gastvrouw en heerlijk ontbijt en avond eten.zeer zeker voor herhaling

vatbaar

Gereisd met vrienden in december 2015

Goed familiehotel, gastvrij, lekker eten

Mil en Maaike, 7-12-2015

Leuk restaurant dito bar, goed ontbijt, zeer goede ligging, grote kamers maar hygiene wat minder. Zeer stoffig, veel stof op nachtkastjes, bedrand, nachtlampjes en TV. Maanden niet afgestoft. Vast tapijt echt aan vernieuwing toe op de kamer en vensterhout kan zeker 3 lagen verf gebruiken. Goede verwarming met thermostatische kraan, nette WC.
Gereisd met partner in december 2015

Liggin is ok

Willie, 29-11-2015

Het hotel is stoffig. Badkamers smerig schimmel op de tegels kraan zat onder tanpasta van vorige loge ba ba ba
Gereisd met vrienden in november 2015

Wel wat verouderd, maar prima familie hotel.

Jan De Backer, 10-12-2014

We hadden een redelijk grote, nette kamer, maar met wastafel in een hoek van de kamer. Afzonderlijk toilet en afzonderlijke douche, wel met thermostatische kraan !

Ligging is ideaal voor een bezoek aan de kerstmarkten en net buiten het soms drukke centrum.

Vriendelijk onthaal en gezellige bar. Normaal ontbijt, niet echt luxe maar er is van alles te krijgen, ook roereieren en spek!

Gereisd met vrienden in december 2014

Heerlijke familie en heerlijk hotel

Robin Eser, 22-8-2014

Zijn afgelopen week in hotel Lobelia geweest en hebben met volle teugen genoten van de rust en familie. Het is gewoon gezellig en 's avonds gezellig bij elkaar op het terras, hebben er nog nieuwe kennissen aan over gehouden op de koop toe.

De kamers zijn netjes, onze kamer had een zeer komplete badkamer maar er zijn ook goedkopere kamers met douche en wastafel. Het eten was perfect, hebben 3 avonden hier gegeten, samen met een familie uit wassenaar, die werkelijk overal op en aanmerkingen over hadden, zelfs over de kleur van de tafel kleedjes welke er juist goed bijpassen. Die gasten krijgen van mij een één, wat een zeikerts, het hotel krijgt een tien met een griffel. wat een gezellige en vrije boel, heerlijk!!!!

Gereisd met partner in juli 2014

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Lobelia bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Lobelia in Valkenburg (aan de Geul), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Lobelia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Lobelia scoort een 7.38 uit 10 op basis van 44 reviews.