6,7

Matig

167 reviews over Hotel Limburgia in het Nederlands

Leuk

Ross, 6-6-2017

Met Pinksteren 1 nacht in hotel Limburgia geweest,ligging is geweldig,deur uit meteen bij het centrum,vriendelijke ontvangst,waren te vroeg,maar kregen meteen de sleutel,kamer is niet veel,maar de bedden goed,wel erg benauwd ,staat ventilator,was ook nodig,ontbijt is super,wij gaan zeker nog keertje terug,is goed voor nachtje te vertoeven,,
Gereisd met partner in juni 2017

eenvoudig hotel, schoon, goed bed en goed ontbijt.

de vries, 31-5-2017

hotel is eenvoudig, douche/toilet wat verouderd maar wel schoon en netjes. kamer was ook keurig schoon en fris.

bed was prima.

geboekt via een veilingsite, kregen een kamer aan de straatkant met fantastisch uitzicht.

ontbijt was ook prima,

het is allemaal niet super luxe, qua prijs is dat ook niet meer dan logisch.

de bij te huren garagebox is ook handig, auto staat veillig afgesloten en onder dak.

zijn er dan geen minpunten? een airco in het hotel zou tijdens warme dagen een uitkomst zijn...

voor de rest is er niks mis met dit hotel, perfecte ligging direct in het centrum.

vriendelijke eigenaar, wij komen hier zeker weer eens terug.

Gereisd alleenreizend in april 2017

goed hotel, prima gelegen en vriendelijk eigenaar

verheyden, 3-3-2017

Voor ons was dit hotel zeer goed. Vriendelijke ontvangst. Goede uitleg gekregen en alles was proper. Er is zelfs een frigo op de kamer en een kluis. Alles wat je eigenlijk nodig hebt. Het ontbijt was heel lekker. Lekkere koffie en die croissants hmmmmm zeer lekker. Wat ook een pluspunt is, is de garagebox die je kan huren. Dan moet je niet langs de straat gaan staan en telkens insteken. Als wij terug naar Valkenburg gaan verblijven wij zeker en vast terug in hotel Limburgia. Kunnen aan dit hotel eigenlijk geen minpunten geven. Als ik de beoordelingen las over dit hotel was ik erg geschrokken. Want mensen die dit hotel zo benadelen dat vind ik erover.

Dus laat je niets wijsmaken en reserveer gerust dit hotel. Dank aan de eigenaar voor dit prettig verblijf in uw hotel.

Gereisd met partner in maart 2017

Prima hotel voor de prijs die ze vragen.

Roxanne D, 3-3-2017

Hotel Limburgia is een wat verouderd hotel. De kamers zijn relatief klein en gehorig en de badkamer leek uit de 70er jaren te stammen, waarbij ons opviel dat de kraan met tape was geplakt, maar het was er brandschoon. De kamers worden elke dag schoongemaakt. Er staat een kleine koelkast op de kamer. De bedden waren zacht, maar sliepen opzich prima. De ligging is echt fantastisch. Het ligt midden tussen alle bezienswaardigheden. We werden vriendelijk ontvangen en konden zelfs iets eerder inchecken. Het ontbijt wat bij de kamer inbegrepen zat was prima. Wij vonden de ontbijtzaal best nog gezellig, met allemaal leuk gedekte tafeltjes. De garagebox was ook een uitkomst.

Het was wel jammer dat de horeca gelegenheid bij het hotel gedurende ons hele verblijf gesloten was, hoewel dat met alle restaurants en bars in de omgeving niet een heel groot probleem was.

Ik zet mijn vraagtekens bij alle reviews die dit hotel heel laag of juist heel hoog scoren.

Gereisd met partner in maart 2017

Waardeloos

Willem, 10-10-2016

Wij slapen in heel veel hotels maar dit is met stip absoluut het slechtste hotel waar wij ooit ingezeten hebben. Smerig, gehorig zeer onpersoonlijk gewoon een horror hotel . Enige gunstig is de ligging maar voor de rest op alle punten zeer slecht .je kan beter buiten onder een brug slapen
Gereisd met partner in augustus 2016

nooit meer: sjofel en verouderd

j-en-m, 14-9-2016

Misschien hadden we de kleinste en/of goedkoopste kamer van het hele hotel, maar dan nog: er lag stof op de plinten. Er zaten vlekken op de muur. Er zaten waterkringen in het plafond. De badkamer (1 bij 3 meter) was vreselijk verouderd en in een lelijk bruin/gele kleur. Alsof je bij een oudtante aan het logeren was. Zo rook het ook: muf. Meteen toen we de kamer binnenkwamen rook het naar oud sanitair. Het hele hotel voelde trouwens bedompt aan. De matrassen waren niet lekker zacht, eerder hard. Er stonden nepplanten met een niet te definiëren kleur groen/blauw. Het is ook vreselijk gehorig! We hoorden de mensen boven ons praten en hun tas inpakken, vervolgens hoorden we ze naar beneden lopen. Je kunt je niet behoorlijk afdrogen in de douche, omdat het zo krap is. De lampjes naast het bed werden in hun geheel gloeiend heet zodat 1 van ons zijn vingers verbrandde. De bedden waren wel schoon, voor zover we konden zien en er stonden hoteltubetjes met shampoo en zeep, dat was wel leuk. Om even ergens te overnachten was dit nét okee, maar sorry dat ik het moet zeggen: over het algemeen is het verouderd en sjofel en - in elk geval de kamer die wij hadden - bijna niet meer verhuurbaar. Heel Valkenburg is trouwens verpauperd! Wát een lelijke stad! Echt geen succes. Oh ja, we hadden een kamer aan de straat kant: een doorgaande weg is dat! We wisten niet hoe gauw we 's ochtends weer weg moeten, gelukkig hadden we geen ontbijt erbij besteld (á 9,95 p.p.)
Gereisd familie in september 2016

Vreselijke vieze boel

Ivb, 27-8-2016

erg afstandelijk ontvangen. Je kreeg een sleutel en zoek je kamer maar. Voordeel was de lift maar stonk als een beerput zoals overal in het hotel!Kamers waren oud vies muf overal vocht De deuren durfde je niet vast te pakken vieze kapotte gordijnen ramen die zo verrot waren dat je ze haast niet open durfde te doen bedden waar je de hele nacht ligt te krabben omdat het enorm pikt van de bedwanten of iets dergelijks bijna geen personeel gezien laat staan schoonmaker(s) wat we zagen zat de gehele dag op de kont .Terras ging om 12 uur sochtends open en savonds al om 19.00 uur dicht dus eten kon je er niet alleen ontbijten in een stinkend gedateerd lokaal waar de dag erop de broodjes die over waren opgewarmd werden. koffie en jus uit automaten en 2 soorten vleeswaren en 2 soorten kaas onder vieze airco lagen.Mijn man wilde me verrassen even een paar daagjes er uit nou was een spookhotel ons zien ze daar NOOIT meer terug en zou het zeker een ander ook NOOIT aanraden!!
Gereisd met partner in augustus 2016

Echt nooit weer

S van tuinen, 22-8-2016

vieze kleine kamers verschrikkelijke bedden kuil in de midden ontbijtzaal heeft iets weg van een crematotium
Gereisd met partner in juli 2016

Dringend renoveren!

Van de Weyer , 10-7-2016

Er moet dringend gerenoveerd worden, hotel is geen 3 sterren waard. Muffe geur in de ganse keet. Geen goeie prijs kwaliteitsverhouding.
Gereisd alleenreizend in juli 2016

goed hotel maar niet voor vroege vogels.

cees, 1-4-2016

Ik kom in veel hotels. Hier is niet veel mis.Dit hotel verdient in de prijs / kwaliteit verhouding een 8. Iemand die bij een beoordeling boven een 8 geeft of minder dan een 5 stel ik mijn vraagtekens bij. Wat heeft er dan op gedaan? Toch een groot minpunt(voor mij). Een ontbijt serveren vanaf 8.30 is uit de tijd. Dit moet minimaal 8 uur zijn. Wanneer je iets wilt ondernemen op zo,n dag dan is half negen gewoon

te laat. Daarom geef ik een zeven.

Gereisd alleenreizend in maart 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Limburgia in Valkenburg (aan de Geul), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Limburgia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Limburgia scoort een 6.74 uit 10 op basis van 168 reviews.