Hotel Limburgia ***

Limburgia
6,7

172 reviews over Hotel Limburgia in het Nederlands

Prima budgethotel op top locatie in centrum.

Hans van Dongen, 2-9-2017

In gezellige winkelstraat aan de voet van de Cauberg ligt een leuk eenvoudig en betaalbaar hotel in het centrum van Valkenburg. Vriendelijk ontvangst aan de receptie , nette en schone kamers, bedden douche en toiletruimte en dat alles voor een schappelijke prijs. Verwacht geen super de luxe hotel, echter heb er een paar leuke en fijne dagen doorgebracht tot volle tevredenheid met een prima kwaliteit prijs verhouding inclusief een goed ontbijt. Graag tot een volgend bezoek.
Gereisd alleenreizend in augustus 2017

Prima hotel met een ideale ligging!

Familie Heijnen, 9-8-2017

Wij verbleven 2 nachtjes in Hotel Limburgia dat ideaal gelegen is aan de voet van de Cauberg en op 1 minuut wandelen van het centrum van Valkenburg.

Wij hebben 2 heerlijke dagen gehad in dit hotel. We werden begroet door de aardige gastheer. We hadden een mooie gerenoveerde kamer met een prachtige badkamer, prima bedden en het ontbijt was precies wat je van een hotel mag verwachten met iedere dag heerlijke verse broodjes. Kortom wij hebben genoten!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

erg genoten en heel goed geslapen

olijslager, 8-8-2017

hotel midden in centrum .parkeer kelder om de hoek, bedden goed, alles netjes schoon,

s 'morgens een goed ontbijt ,gaan hier zeker nog een keer naar toe prijs kwaliteit supper.

Gereisd met partner in augustus 2017

1980

Henk, 6-8-2017

Muf en stoffig, sinds 1980 niets meer aan de kamers gedaan.

Behang met tape vastgeplakt aan het kozijn, schimmel in de douchebak en muur.

Stoffig (irriterende ogen en neus allebei.

Dat het niet de meest luxe kamers zijn waren we ons van bewust en volgens de recensie 's was het ontbijt prima......dus dat vinden wij best belangrijk.

Maar helaas het ontbijt was net als de kamer, ook uit 1980.

Karig en basic.op zondag droog brood en hard heel hard gekookte eieren en de koffie was wederom ook qua smaak uit 1980.

Kortom drama maar wel een heerlijke plek Valkenburg

Gereisd met partner in augustus 2017

Je lacht je dood , wat een meuk.

Joviool, 2-8-2017

Via actie geboekt. Kamer op foto was groot. Kregen kippenhok. Oud bureautje tegen bed waar je je steeds aan stoot. Koelkast op de grond. 1 werkend stopcontact. Dus gsm opladen of ventilator kon niet. Mega warm en gehorig. Koffer op de grond dus niet meer te lopen op kamer. Inimini badkamer. Met schuifdeur. Stuk. Vlekken op muren en gaten in plafond. Ontbijt stelt niks voor. Oude croissants lauwe melk. Allen locatie is top. Verder wel schoon. Voor ons niet weer. Bewust hele dag buiten gebleven.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Leuk

Ross, 6-6-2017

Met Pinksteren 1 nacht in hotel Limburgia geweest,ligging is geweldig,deur uit meteen bij het centrum,vriendelijke ontvangst,waren te vroeg,maar kregen meteen de sleutel,kamer is niet veel,maar de bedden goed,wel erg benauwd ,staat ventilator,was ook nodig,ontbijt is super,wij gaan zeker nog keertje terug,is goed voor nachtje te vertoeven,,
Gereisd met partner in juni 2017

eenvoudig hotel, schoon, goed bed en goed ontbijt.

de vries, 31-5-2017

hotel is eenvoudig, douche/toilet wat verouderd maar wel schoon en netjes. kamer was ook keurig schoon en fris.

bed was prima.

geboekt via een veilingsite, kregen een kamer aan de straatkant met fantastisch uitzicht.

ontbijt was ook prima,

het is allemaal niet super luxe, qua prijs is dat ook niet meer dan logisch.

de bij te huren garagebox is ook handig, auto staat veillig afgesloten en onder dak.

zijn er dan geen minpunten? een airco in het hotel zou tijdens warme dagen een uitkomst zijn...

voor de rest is er niks mis met dit hotel, perfecte ligging direct in het centrum.

vriendelijke eigenaar, wij komen hier zeker weer eens terug.

Gereisd alleenreizend in april 2017

goed hotel, prima gelegen en vriendelijk eigenaar

verheyden, 3-3-2017

Voor ons was dit hotel zeer goed. Vriendelijke ontvangst. Goede uitleg gekregen en alles was proper. Er is zelfs een frigo op de kamer en een kluis. Alles wat je eigenlijk nodig hebt. Het ontbijt was heel lekker. Lekkere koffie en die croissants hmmmmm zeer lekker. Wat ook een pluspunt is, is de garagebox die je kan huren. Dan moet je niet langs de straat gaan staan en telkens insteken. Als wij terug naar Valkenburg gaan verblijven wij zeker en vast terug in hotel Limburgia. Kunnen aan dit hotel eigenlijk geen minpunten geven. Als ik de beoordelingen las over dit hotel was ik erg geschrokken. Want mensen die dit hotel zo benadelen dat vind ik erover.

Dus laat je niets wijsmaken en reserveer gerust dit hotel. Dank aan de eigenaar voor dit prettig verblijf in uw hotel.

Gereisd met partner in maart 2017

Prima hotel voor de prijs die ze vragen.

Roxanne D, 3-3-2017

Hotel Limburgia is een wat verouderd hotel. De kamers zijn relatief klein en gehorig en de badkamer leek uit de 70er jaren te stammen, waarbij ons opviel dat de kraan met tape was geplakt, maar het was er brandschoon. De kamers worden elke dag schoongemaakt. Er staat een kleine koelkast op de kamer. De bedden waren zacht, maar sliepen opzich prima. De ligging is echt fantastisch. Het ligt midden tussen alle bezienswaardigheden. We werden vriendelijk ontvangen en konden zelfs iets eerder inchecken. Het ontbijt wat bij de kamer inbegrepen zat was prima. Wij vonden de ontbijtzaal best nog gezellig, met allemaal leuk gedekte tafeltjes. De garagebox was ook een uitkomst.

Het was wel jammer dat de horeca gelegenheid bij het hotel gedurende ons hele verblijf gesloten was, hoewel dat met alle restaurants en bars in de omgeving niet een heel groot probleem was.

Ik zet mijn vraagtekens bij alle reviews die dit hotel heel laag of juist heel hoog scoren.

Gereisd met partner in maart 2017

Waardeloos

Willem, 10-10-2016

Wij slapen in heel veel hotels maar dit is met stip absoluut het slechtste hotel waar wij ooit ingezeten hebben. Smerig, gehorig zeer onpersoonlijk gewoon een horror hotel . Enige gunstig is de ligging maar voor de rest op alle punten zeer slecht .je kan beter buiten onder een brug slapen
Gereisd met partner in augustus 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Limburgia in Valkenburg (aan de Geul), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Limburgia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Limburgia scoort een 6.71 uit 10 op basis van 173 reviews.