Pension Le Bistro

Le Bistro
6,5

36 reviews over Pension Le Bistro in het Nederlands

Als je er eten besteld krijg je kinderporties.

Smid, 17-8-2017

De groente werd geserveerd in een eierdop echt veel te weinig. En dan ook nog een norse ober. Echt wij komen hier nooit meer.
Gereisd met partner in augustus 2017

goed hotel

fam. de Graaff, 2-12-2016

Leuk en gezellig hotel, eten is erg goed zowel het ontbijt als het diner,personeel is vriendelijk en correct.

Alleen 1 tip het is misschien handig als er informatie komt over het openbaar vervoer naar o.a. Maastricht en Aken wij hebben ervaren dat het erg makkelijk en redelijk betaalbaar is om met het openbaar vervoer te reizen.

Gereisd met partner in november 2016

Super

Bert van den Akker, 6-8-2015

Zijn hier voor een vierdaagse te lopen. Ontbijt krijgen ee in de avond al op de kamer omdat we om 6 uur al vertrekken. Goede verzorging. Sobere maar nette kamer met goede service. Kortom we boeken ook al voor volgend jaar om zeker te zijn van een goede, nette, betaalbare slaapplaats met uitstekende service en lief personeel
Gereisd met partner in augustus 2015

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Pension Le Bistro bij:

Heerlijk geslapen tijdens een weekend Pinkpop

Susan, 15-6-2015

Tijdens het Pinkpop festival hebben wij hier overnacht. Goede prijs/kwaliteit verhouding en genoten van een prima ontbijt. Kamers waren klein, redelijk schoon en praktisch ingericht. Bed lag goed. Badkamer en toilet op de gang waren goed toegankelijk.
Gereisd met vrienden in juni 2015

Gezellig slapen midden in het centrum.

Josette van den Brin, 12-7-2014

we hebben hier 2 gezellige dagen doorgebracht, je weet dat je in het centrum van Valkenburg bent dus enig rumoer is vanzelfsprekend. de ontvangst is prima, de kamer is klein maar alles wat je voor een paar dagen nodig hebt is aanwezig. de kamers zijn gezellig van inrichting.

de bedden zijn werkelijk fantastisch evenals de hoofdkussens. Lekker vanuit je bed naar de TV kijken, prima! ontbijt is verzorgd met heerlijke warme broodjes en lekkere koffie, zoveel als je maar wilt. daarnaast een gezellig praatje met de jongen die het ontbijt verzorgd. alles bij elkaar voor herhaling vatbaar.

Gereisd anders in juli 2014

Top!!

michelle, 20-5-2014

Je moet niet met teveel eisen en verwachtingen naar dit hotel gaan. Maar wij hebben echt een top weekend gehad. Dit hotel heeft de perfecte locatie midden in het centrum, perfect voor uitgaansleven maar dit belemmert zeker niet de nachtrust. Donderdag en vrijdag hebben wij nergens last van gehad, en ja zaterdags is het inderdaad wat luidruchtiger, maargoed dat weet je van te voren als je tegen over een kroeg midden in het centrum een hotel boekt. De jongen die het ontbijt verzorgde was super vriendelijk en behulpzaam!! we mochten zelfs zondag ochtend uurtje later ontbijten dan normaal, zodat we wat langer konden slapen. Ook indien mogelijk, konden we onze koffers gewoon laten staan. Na heerlijk gegeten te hebben 's avonds kregen we ook nog een drankje van het huis! Het is geen luxe, maar dat heeft ons niet in de weg gestaan. Bedankt, we komen zeker terug!!
Gereisd met vrienden in mei 2014

Niks te klagen!

Nathalie, 24-11-2013

Jammer dat sommige mensen onredelijk zijn. Wij hebben zaterdag 23 november op zondag 24 november één nachtje geslapen. Online geboekt (Al was de site wel minder handig) voor een aktie prijs van €60,-. En wat hebben wij genoten. Ingecheckt zonder problemen, na een korte instructie en uitleg naar onze kamer gegaan, kamer 9 op de 2e verdieping. Naast onze kamer zat de wc, waar we overigens geen last van hadden hoor. Kamer lag aan de voorzijde, dus aan de kant van de straat. Geen overlast gehad van de restaurants en cafe's 's avonds en 's nachts. Kamer is niet erg groot, maar prima om te overnachten en in bed nog even heerlijk tv te kijken. Washoekje op de kamer, schone handdoeken (4x) en opgemaakte bedden. Gedeelde wc en douche ook geen klachten over. Ontbijt was heerlijk, vers afgebakken broodjes, genoeg keus uit beleg en zoetwaar. Koffie en thee, melk, sinasappelsap en water. Wat wil een mens nog meer. Wij zijn zeker te spreken en komen nog eens terug.
Gereisd met partner in november 2013

Goed als je na het stappen dichtbij wilt slapen

Mhoebers, 6-10-2013

Het ligt perfect, midden in het centrum, maar onze kamer was vies. Er zat nog make-up op een van de kussenslopen en de bedrand lag de stof dik op. Ook lagen er dode vliegen op de vloerbedekking dus was er niet gestofzuigd. We hebben een leuke avond gehad in het centrum. Om lekker romantisch een avond een hotelletje te pakken is dit hotel niet de juiste keuze.
Gereisd met partner in oktober 2013

Super hotel

margahuisintveld, 21-12-2012

Hotel Le Bistro is een prachtig en gezellig hotel de kamers zijn niet te groot maar voor ons was het groot genoeg. Goede bedden en een wasbak( met warm en koud water) en een t.v. op kamer.Het ontbijt was heerlijk elke morgen een gek. eitje heerlijke broodjes en de keuze uit koffie, thee, jus, of melk.

Het is s`nacht tot 4 uur rumoerig maar met de ramen dicht hoor je niets je zit ook niet voor niets midden in het centrum.

Voor ons is het voor herhaling vatbaar.

Gereisd met partner in december 2012

leuk hotel in het centrum

jrekers, 11-12-2011

voor een weekendje weg is dit een prima hotel.

wij zijn hier geweest van donderdag tot zaterdag.

het ontbijt was goed niet heel uitgebreid, harde broodjes eitje koffie thee dus prima om de dag mee te beginnen! jammer dat er negatieve reactie over geschreven worden. voor weinig geld zit je midden in het centrum. personeel op dat moment was vriendelijk en er werd regelmatig gevraagd of alles naar wens was.

Geen last gehad van koude kamer of slechte douche zoals soms aangeven werd in de beoordelingen. de kamers zijn niet groot maar wel schoon en netjes. kortom wij hebben er een leuk weekend gehad en voor ons is het zeker een hotel waar we nog weer naar toe zullen gaan!

Gereisd met vrienden in december 2011

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Pension Le Bistro bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Le Bistro in Valkenburg (aan de Geul), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Le Bistro zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Pension Le Bistro scoort een 6.51 uit 10 op basis van 36 reviews.