8,6

Uitstekend

Zoover award

• Activiteiten7,1
  • Onderkomen8,8

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Vakantiepark Landal Kasteeldomein de Cauberg***** bij :

839 reviews over Vakantiepark Landal Kasteeldomein de Cauberg in het Nederlands

Zeer goed!

Fleur, 19-8-2017
    • Onderkomen10

Hier een weekendje voor de Red Bull Zeepkistenrace. Het park straalt een heel mooi en gezellig gevoel uit. Vooral de entree is heel erg mooi. Ons huisje, een luxe villa, was van alles voorzien en vooral netjes. Bedden waren goed te doen. Valkenburg op loopafstand wat ook een geweldig stadje is!
    Gereisd met vrienden in augustus 2017

Prima

Francis van Dijk, 17-8-2017
    • Onderkomen7

Toen ik terug kwam van de receptie i.v.m. aantal technische problemen, was de monteur al bezig om alles op te lossen in minder dan een kwartier. Het gemeentelijk zwembad waar we gratis gebruik van mochten maken was prima. In 25 meter bad voldoende ruimte om echt te zwemmen, jeugd in gescheiden bad met ballen.

De vaat was echt vies in de kastjes terug gezet. Dat was pech.

Gereisd familie in augustus 2017

Geweldige accomodatie, tot in de puntjes verzorgd!

Wil van den Bosch, 12-8-2017
    • Activiteiten8
    • Onderkomen9

Goed bereikbaar, fijn personeel en alles keurig verzorgd.
    Gereisd met partner in mei 2017

Mooie huisjes

Leoni, 30-7-2017
      • Activiteiten2
      • Onderkomen10

Via de achteruitgang sta je zo bij de mergelgrot en de steenkolen mijn. Huisje was erg mooi. Wij hadden een upgrade gekregen naar een 8 pers huisje met sauna en zonnehemel.

Verder op het park niet veel te doen. Restaurant was traag met eten brengen en je zat snel zonder drinken hier letten ze niet op.

Gereisd familie in juli 2017

Geweldig park

Henk Blankenstein, 29-7-2017
      • Onderkomen10

Op prachtige plek en heel klantvriendelijk. Zelfs een leuk welkoms geschenk als je hier meer bent geweest. Schept ern band.
      Gereisd met partner in april 2017

Veel beloftes die niet waar worden gemaakt.

Marilyn, 19-7-2017
      • Activiteiten1
      • Onderkomen2

Na op de website gekeken te hebben dit park geboekt. De website laat zien wat het park te bieden heeft en geeft aan niet geschikt te zijn voor groepen jonger dan 25 jaar in verband met de rustige identiteit van het park. Door deze informatie hebben wij geboekt, wij wilde graag rust in onze vakantie. Wij hebben onze hele vakantie deze rust niet ervaren! Iedere ochtend vroeg en tot de middag in lawaai gezeten. Er waren tuinmannen bezig om de heggen te snoeien en het gras te maaien. Iedere dag! Onze kinderen hebben zich vermaakt in de speeltuin maar de beloofde dierenweide was er niet meer. De woning is ruim maar ook niet echt schoon. Valkenburg is erg leuk! En de rest van Limburg is ook zeker de moeite waard! Maar boek nooit Landal Kasteel Domein de Cauberg want dit is zonde van je geld en je zit je hele vakantie in de geluidsoverlast. Dit park nooit weer!
      Gereisd familie in juli 2017

Viel tegen.

Van Dijk, 8-7-2017
      • Activiteiten4
      • Onderkomen6

Kasteeldomein de Cauberg prijst zich aan als rustig park en geven aan deze rust hoog in het vaandel te hebben staan. Wij kwamen maandag aan en hebben vanaf de volgende dag 3 dagen in het lawaai gezeten van de medewerkers groenvoorziening. S morgens vroeg niet uitslapen maar wakker worden van verschillende machines zoals grasmaaier en elektrische snoei apparaten. Wij hadden dit park geboekt voor de rust maar helaas de helft van onze vakantie geen rust gehad. De woningen zijn mooi ingericht. Genoeg ruimte om de woning om lekker te kunnen zitten. De woningen waren niet goed schoon. Vieze afwas machine, overal stof. Verschillende kapotte inventaris naar de receptie moeten brengen omdat deze echt aan vervanging toe waren. Het park is niet echt voor kinderen. Er zijn wat speeltoestellen maar dat is ook alles mee gezegd. Voor honden is het eveneens niet erg geschikt omdat er weinig voorzieningen zijn. Wel opruim zakjes maar geen bakken op het park om het weg te gooien behalve op het uitlaat veld. Er zou ook een dierenweide zijn zoals in het promotiefilmpje te zien is en in het boekje die je vooraf krijgt. Deze ligt er helaas verlaten bij. Er is geen dierenweide meer maar dit wordt niet door het park aangegeven. Kortom, dit park heeft veel wanneer je op de website kijkt, lijkt chique en verzorgd maar als je er bent is het net allemaal wat minder...
      Gereisd met partner in juli 2017

Prachtig vakantiepark

Shantih, 26-6-2017
      • Onderkomen10

We zijn al naar veel Landalparken geweest, en zijn hier dik tevreden over. Maar dit vakantiepark was voor ons toch een positieve verrassing. De ingang van het park is uitnodigend met zijn leuke kasteeltorentjes, en de huisjes zijn prachtig. Wat een ruime huisjes met dito tuintjes zeg. Keurig onderhouden, en zelfs een bushalte naast het park. Het park ligt in de natuur, maar toch ook centraal, want als je de heuvel af fietst, ben je meteen in Valkenburg. Let er alleen op dat het terrein heuvelachtig is, en dat het park bovenop de Cauberg ligt. Als je gaat fietsen, moet je dus sowieso een heel stuk klimmen. In het park zelf zijn ook hoogteverschillen, maar vanwege de geringe grootte van het park, levert dit geen problemen op. Over het restaurant zijn we wat minder te spreken. Prima eten hoor, maar voor een voor- en hoofdgerecht hebben we samen maar liefst € 75,- neergeteld.
      Gereisd met partner in juni 2017

Grandioos

Siny Wilken-d'Haan, 20-5-2017

Prachtige appartementen.

Voor ons de ideale plek voor een ontspannen week er tussen uit.

Gereisd met partner in februari 2017

Ria, 20-5-2017
      • Onderkomen9

Alles was perfect! Prachtige huisjes!
      Gereisd familie in december 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Landal Kasteeldomein de Cauberg in Valkenburg (aan de Geul), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Landal Kasteeldomein de Cauberg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Landal Kasteeldomein de Cauberg scoort een 8.62 uit 10 op basis van 841 reviews.