Hotel Hostellerie Valckenborgh ***

Hotel Hostellerie Valckenborgh
Hostellerie Valckenborgh
8,1

169 reviews over Hotel Hostellerie Valckenborgh in het Nederlands

Optimale verzorging en top-gastvrijheid!

Voogels, 18-10-2017

De locatie was vrijwel in het centrum. Rustig aan de achterzijde van het hotel gelegen kleine (budget) kamer gaf voldoende privacy. Ietwat zachte maar prima bedden en kleine maar schone badkamer. Elke dag schone handdoeken en washandjes en de bedden worden rechtgetrokken. De vriendelijkheid en servicegerichtheid van het personeel viel in positieve zin op. Ontbijt met ruime keuze en duidelijk vers: hier is aandacht aan besteed. Ontbijttafeltje reeds gereserveerd en de service ging letterlijk tot aan de tafel. Heel gastvrij! Parkeerplaats met slagboom waarvoor een tientje voor het hele verblijf wordt gerekend: top!

Wij komen hier zeker terug.

Kleine tips: een paar haakjes om kleding aan te hangen (kapstokje aan de muur achter het voeteneind?) in de kamer zou handig zijn. Een lichtere setting van de kamer zou deze wat groter laten lijken en wij zouden het laminaat doortrekken in de kamer en dus de vaste vloerbedekking vervangen. Voorts zou ik de gasten direct bij aankomst laten afrekenen zodat de papieren verwijzingen in het hotel niet nodig zijn.

Gereisd met partner in oktober 2017

Prima hotel, dicht bij centrum

Ron Tissen, 4-10-2017

Hotel ligt dicht bij centrum
Gereisd met partner in september 2017

Geweldig

Fam. Westerheijden, 28-9-2017

Prima service, geweldig ontbijt en diner , prachtige ligging midden in het centrum .
Gereisd met partner in oktober 2016

Wij komen zekers terug

Fam Pauwels, 3-8-2017

Fantastisch hotel, vriendelijk personeel en lekker ontbijt. Ideale ligging.
Gereisd met partner in augustus 2017

Prima hotel vlakbij centrum Valkenburg

Leen van Eijk, 12-7-2017

Hostellerie Valkenburg is een prima hotel. Vriendelijke behulpzame medewerkers.

Hele fijne 4 sterren kamer met prima bed, zitje, ruim en goede badkamer.

In het hotel beneden zijn diverse rustige zithoeken waar je heerlijk kunt ontspannen.

Het diner was fantastich, ontbijt is prima.

Gereisd met partner in juli 2017

Zeer gastvrij, goede ligging.

Nathalie, 15-6-2017

We komen zeker terug.

Weekend geweest met partner, 3 minuten van gezellige restaurantjes straat vandaan.

Eigen parkeerplaats!

Goede service, zeer vriendelijke mensen.

Gereisd met partner in juni 2017

Leuke plek

Reyntjens Ludo, 26-5-2017

Gezellig familiaal karakter, top bediening, goede service.

Zeker voor herhaling vatbaar.

Ligt direct in het centrum van Valkenburg, dit is zeker een pluspunt.

Gereisd met partner in mei 2017

Rustig, schoon, vriendelijk personeel

ANITA, 22-5-2017

Goed ontbijt, schone kamer, goed bed, tv op de kamer, wifi, voor de parkeerplaats moet je 10 euro betalen
Gereisd met partner in april 2017

Noet nog een keer

Ea, 10-4-2017

Hotel is geen aanrader. De kamer was zeer sober en gedateerd. En dan hadden wij nog wel een dure geboekt. Ontbijt is om te huilen. We eten thuis luxer. Drie soorten kaas drie soorten vleeswaren gekookt ei en wat zoetwaren. Wel met bakker verse broodjes. Personeel erg vriendelijk op de dame achter de receptie na. Lokatie top. Eigen parkeerplaatsen. Maar voor t geld kan je vast beter

Krijgen.

Gereisd met partner in april 2017

Goed hotel

Hanny, 7-1-2017

Hier 3 nachten geslapen in een niet al te grote kamer.Wastafel was op de kamer wat niet handig is als je s nachts na toiletbezoek je handen wil wassen.Kleine douche-toiletruimte,maar voor ons groot genoeg.Ontbijt was niets bijzonders,zeker niet voor een kerstontbijt.Drie soorten kaas,ham,cervelaatworst en boterhamworst.Er was ook gekookt ei en een tafel met zoetigheid,vlaaien,cake en krentenbrood,drie ochtenden het zelfde dus.Ik miste toch zeker het spek met eieren,wat tegenwoordig in bijna elk hotel standaard is.Heb ik het nog niet over een bubbelwijntje bij het kerstontbijt.Het personeel was wel vriendelijk.Op de kamer was heel af en toe even wifi.
Gereisd met partner in december 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hostellerie Valckenborgh bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hostellerie Valckenborgh in Valkenburg (aan de Geul), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hostellerie Valckenborgh zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Hostellerie Valckenborgh scoort een 8.08 uit 10 op basis van 169 reviews.