Hotel Hostellerie Valckenborgh ***

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Hostellerie Valckenborgh*** bij :

166 reviews over Hotel Hostellerie Valckenborgh in het Nederlands

Wij komen zekers terug

Fam Pauwels, 3-8-2017

Fantastisch hotel, vriendelijk personeel en lekker ontbijt. Ideale ligging.
Gereisd met partner in augustus 2017

Prima hotel vlakbij centrum Valkenburg

Leen van Eijk, 12-7-2017

Hostellerie Valkenburg is een prima hotel. Vriendelijke behulpzame medewerkers.

Hele fijne 4 sterren kamer met prima bed, zitje, ruim en goede badkamer.

In het hotel beneden zijn diverse rustige zithoeken waar je heerlijk kunt ontspannen.

Het diner was fantastich, ontbijt is prima.

Gereisd met partner in juli 2017

Zeer gastvrij, goede ligging.

Nathalie, 15-6-2017

We komen zeker terug.

Weekend geweest met partner, 3 minuten van gezellige restaurantjes straat vandaan.

Eigen parkeerplaats!

Goede service, zeer vriendelijke mensen.

Gereisd met partner in juni 2017

Leuke plek

Reyntjens Ludo, 26-5-2017

Gezellig familiaal karakter, top bediening, goede service.

Zeker voor herhaling vatbaar.

Ligt direct in het centrum van Valkenburg, dit is zeker een pluspunt.

Gereisd met partner in mei 2017

Rustig, schoon, vriendelijk personeel

ANITA, 22-5-2017

Goed ontbijt, schone kamer, goed bed, tv op de kamer, wifi, voor de parkeerplaats moet je 10 euro betalen
Gereisd met partner in april 2017

Noet nog een keer

Ea, 10-4-2017

Hotel is geen aanrader. De kamer was zeer sober en gedateerd. En dan hadden wij nog wel een dure geboekt. Ontbijt is om te huilen. We eten thuis luxer. Drie soorten kaas drie soorten vleeswaren gekookt ei en wat zoetwaren. Wel met bakker verse broodjes. Personeel erg vriendelijk op de dame achter de receptie na. Lokatie top. Eigen parkeerplaatsen. Maar voor t geld kan je vast beter

Krijgen.

Gereisd met partner in april 2017

Goed hotel

Hanny, 7-1-2017

Hier 3 nachten geslapen in een niet al te grote kamer.Wastafel was op de kamer wat niet handig is als je s nachts na toiletbezoek je handen wil wassen.Kleine douche-toiletruimte,maar voor ons groot genoeg.Ontbijt was niets bijzonders,zeker niet voor een kerstontbijt.Drie soorten kaas,ham,cervelaatworst en boterhamworst.Er was ook gekookt ei en een tafel met zoetigheid,vlaaien,cake en krentenbrood,drie ochtenden het zelfde dus.Ik miste toch zeker het spek met eieren,wat tegenwoordig in bijna elk hotel standaard is.Heb ik het nog niet over een bubbelwijntje bij het kerstontbijt.Het personeel was wel vriendelijk.Op de kamer was heel af en toe even wifi.
Gereisd met partner in december 2016

Boven verwachting goed hotel!

P, 24-9-2016

Het is gewoon een goed hotel!

Ligging is top! In een zij staatje van centrum met terrasjes.

Ontbijtbuffet van 8:00-10:00 met broodje van de bakker, gewoon heerlijk.

Medewerkers zijn allemaal erg vriendelijk!

Alles was schoon en netjes.

Budget kamer last minute geboekt. Ruime badkamer met bad en daarin een douche. Prima bed zelf nog een zitje voor 2 personen. Geen hinder van geluid van buiten en we hebben geen buren kunnen horen:) Lekker rustig!

Eigen parkeerplaats achter het hotel is ideaal en je betaald er 10,- per verblijf voor. Na uit checken mag je hier nog de gehele dag gebruik van maken.

Gereisd met partner in augustus 2016

Prima vertoeven

Laura, 29-8-2016

Wij hadden een budget kamer. Deze kamer is zeer gedateerd, maar riep daardoor oude herinneringen op bij mij van 32 jaar geleden (zelfde behang als vroeger thuis, de fotolijstjes met ijzeren klipjes etc..). Familie gelijk foto gestuurd. Gedateerd, maar schoon! Stofvrij! Was klein, maar prima voor overnachting als je overdag toch weg bent. Internet; er is Wifi beschikbaar in hotel, maar vanuit budgetkamer geen bereik. Dan moet je toch even de gang op of naar restaurant.

Bij het ontbijt miste ik echter wel croissantjes. Die had ik wel verwacht in het weekend, in ieder geval wel op zondag. Dat vond ik misschien meer een teleurstelling dan een gedateerde kamer (foto van budget kamer is niet te vinden online. "klassiek", past in dit geval bij eind jaren 70/begin jaren 80: nostalgie).

We zouden hier best weer boeken. Je zit midden in het dorp van Valkenburg.

Gereisd met partner in juli 2016

prima hotel

Van Malenstein , 8-8-2016

Geslaagd weekend.............. gezellig ontvangst, en zeker de gastvrijheid van het personeel, kamer was netjes en ruimte genoeg ontbijt was zeer goed verzorgd.

Je loop zo het gezellige Valkenburg in en alles is goed bereik baar voor vertier

Gereisd met partner in augustus 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hostellerie Valckenborgh in Valkenburg (aan de Geul), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hostellerie Valckenborgh zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Hostellerie Valckenborgh scoort een 8.04 uit 10 op basis van 166 reviews.