Hotel Heineken Hoek **

6,2

53 reviews over Hotel Heineken Hoek in het Nederlands

Oud maar schoon

De jong, 17-8-2016

Twee nachten in het hotel verbleven , het is wat verouderd maar zeker wel schoon.

Het ligt midden in het centrum en we hadden een kamer aan de kant van het centrum maar we hebben gewoon met de ramen open geslapen .

De eigenaren zijn erg vriendelijk en het ontbijt is heerlijk en uitgebreid.

We hebben geen hinder gehad van de kroeg onder het hotel maar die was dan ook niet open .

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Zeer welkom

angela, 10-8-2016

Eigenlijk hadden we hier niet geboekt, maar waar we wel hadden geboekt heeft ons hier geplaatst zonder overleg met ons. Gelukkig werden we bij Hotel Heineken Hoek zeer vriendelijk ontvangen en hield de gastvrouw van gezellig buurten!

Een rustig plekje ondanks dat je midden in het centrum zit, met een schone kamer en badkamer. En een net verzorgd en gezellig ontbijtje.

Gereisd met partner in augustus 2016

Op en top gezelligheid

Floor, 9-6-2016

Perfecte locatie. Midden in het centrum. Zeer hartelijk ontvangst met lekker biertje aan de bar in cafe dat eronder zit. Gezellige feestavond gehad in het cafe De kamers zijn wat veroudert maar de bedden sliepen prima. Eenvoudig ontbijt. Prima prijs kwaliteit verhouding. Volgende keer weer voor ons
Gereisd met partner in mei 2016

Toplocatie

J vd Heijden, 6-6-2016

Prima hotel waar de tijd heeft stilgestaan. Super vriendelijke eigenaars. Het ontbijt overtrof onze stoutste dromen.
Gereisd met vrienden in juni 2016

Niet geschikt voor families.

Bob, 13-3-2016

Muziek tot 03:00 in de ochtend. We konden niet slapen. De kamer stonk naar rook. Absoluut niet aan te raden.
Gereisd met jonge kinderen in maart 2016

Leuk en goed hotel

A Damen, 2-1-2016

Wederom in Heineken hoek geweest was weer zeer gezellig.

Waren er met 11 man

Hotel en ligging perfect en goed voor deze prijs

Alles is netjes en goed

Eigenaars en personeel zeer vriendelijk

Tot volgend jaar

Gereisd met vrienden in december 2015

Voor 1 nacht te doen....

Marijke, 13-7-2015

Vorig weekend ivm Concert Andre Rieu dit hotel geboekt. Aardige eigenaars, maar oud en vies hotel oude vloerbedekking beneden in de bar kleef je vast aan de vloerbedekking. Kamer klein en heel erg dimpel.Wel midden in het centrum ons werd geadviseerd om niet voor 3 uur nr bed te gaan dat klopte ook wel tot 3 uur was het een herrie op straat . Advies ga verbouwen want jullie hebben mooie plek...
Gereisd met vrienden in juli 2015

aanrader!

Familie Schilder, 9-1-2015

Heineken hoek is de perfecte locatie als u voor weinig geld centraal in Valkenburg wilt logeren. Het is gedateerd maar de bedden lagen goed, ontbijt was perfect en de service was top.
Gereisd met partner in januari 2015

Ideaal in het centrum

Johan van der Kroef, 8-1-2015

Ideaal gelegen in het centrum. Hotelkamer heeft onderhoud nodig. Maar we hebben een prima weekend gehad.
Gereisd met vrienden in december 2014

Veel geluidsoverlast

Onno Boks, 28-12-2014

Positief :

Personeel is gastvrij, enthousiast en vriendelijk.

Kamers zijn oud maar verzorgd en netjes.

Ontbijt is prima en gevarieerd.

Negatief :

Eens maar nooit meer. Dit hotel verandert 's-avonds en 's-nachts in een kroeg/disco met snoeiharde muziek welke luid in het gehele hotel hoorbaar is. Dit is een magneet voor de nietsontziende en ordinaire zuipende uitgaande jeugd waarbij alle normen en waarden van fatsoen worden overschreden met extreem veel geluidsoverlast tot gevolg. Kennelijk prefereert dit hotel de inkomsten hieruit voorvloeiend boven het feit dat ze ook gasten hebben die 's-nachts willen slapen. Beslist geen aanrader als je een hotel zoekt waar je 's-nachts fatsoenlijke nachtrust wilt en al helemaal niet als je als gezin komt met kinderen.

Gereisd met oudere kinderen in december 2014

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Heineken Hoek bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Heineken Hoek in Valkenburg (aan de Geul), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Heineken Hoek zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Heineken Hoek scoort een 6.17 uit 10 op basis van 53 reviews.