Beoordelingen Hotel Golf & Welness Hotel Tummers****

23 april 2014

Golf & Welness Hotel Tummers****
204 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Golf & Welness Hotel Tummers****
Stationsstraat 21, 6301 EZ, Valkenburg (aan de Geul)
Accommodatie site

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Golf & Welness Hotel Tummers**** in Valkenburg (aan de Geul), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Golf & Welness Hotel Tummers**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Golf & Welness Hotel Tummers scoort een 8,7 uit 10, op basis van 204 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Golf & Welness Hotel Tummers**** in Valkenburg (aan de Geul), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Golf & Welness Hotel Tummers****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Golf & Welness Hotel Tummers**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 47 vakantiefoto's van Hotel Golf & Welness Hotel Tummers**** vinden. Je kunt 2 video's van Hotel Golf & Welness Hotel Tummers**** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Nederland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Limburg. Vergelijk Hotel Golf & Welness Hotel Tummers**** met andere accommodaties in Valkenburg (aan de Geul).
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

202 beoordelingen over Golf & Welness Hotel Tummers****

204 beoordelingen
8,9
8,4
9,0
Toon score en beoordelingen van:
met partner, Mrt. 2014
"Super hotel"vertalen
Marianne Bosselaar
9,0

17-3-2014 De welness suite was echt super! Goeie bedden, het eten was lekker en vriendelijk personeel.

"Twitter beoordelingen"
4-2-2014 @stalenbu Heerlijk geslapen bij @HotelTummers Nu weer snel naar Maastricht. --- Bron: https://twitter.com/stalenbu/status/430592971193716736
1-9-2013 @gervonken “@jackvangelder: Drie dagen Valkenburg (Hotel Tummers was top), lekker gegolfd met de YGGC. Limburg voelt als 'buitenland'. Heerlijk” --- Bron: https://twitter.com/gervonken/status/374107296387072000
1-9-2013 @jackvangelder Drie dagen Valkenburg (Hotel Tummers was top), lekker gegolfd met de YGGC. Limburg voelt als 'buitenland'. Heerlijk --- Bron: https://twitter.com/jackvangelder/status/374099854060171265
met partner, Feb. 2014
"Goed Hotel"vertalen
Chantal
9,0

17-2-2014 Mooie kamer, goed ontbijt, hele vriendelijke mensen. Goede ontvangst. We werden naar de kamer begeleid en werd alles uitgelegd. Net buiten het Centrum, we zaten aan de achterkant en keken op een heuvel, Tegenover het leuke stationnetje Valkenburg de oudste van Nederland die nog in gebruik is. We hebben het heel erg naar ons zin gehad en ervan genoten. Zeker voor herhaling vatbaar.

Feb. 2014
"Heerlijk bijkomen van de hecktiek van alle dag!"vertalen
wijwillenverkopen
9,0

2-2-2014 Hotel Tummers is een zeer gastvrij hotel net buiten het centrum van Valkenburg aan de Geul. GASTVRIJHEID wordt hier nog met hoofdletters geschreven en uitgedragen.
'S ochtends is het heerlijk genieten van een 'bourgondisch' ontbijt.
En 's avond kunt je, in het door “Guide Michelin” aanbevolen restaurant, genieten van de verfijnde Franse keuken en streekproducten.

Een Wellnesssuite is een absolute aanrader voor mensen die even willen ontsnappen aan de hectiek van alle dag. Wij komen hier zeker terug!

met vrienden, Dec. 2013
"Super hotel"vertalen
Mirjam
9,0

16-12-2013 We werden zeer gastvrij ontvangen door Inez en haar zoon, zij hebben er alles aan gedaan om het ons naar het zin te maken. Het hotel ligt perfect en in het hotel is het heerlijk vertoeven, een echte aanrader!

met partner, Dec. 2013
"Een aanrader!!"vertalen
Alexandra van Puffe...
9,0

11-12-2013 een bijzonder familiehotel waar je je thuis voelt, maar dan omringt door service, vriendelijkheid en alle gemakken die je kunt verwachten!

met vrienden, 2013
"Fantastische plek"vertalen
Marja
10,0

10-12-2013 Een fantastisch hotel, mooi gelegen, prima kamers, geweldig ontbijt.

met oudere kinderen, Okt. 2013
"Super! Genoten!"vertalen
Karin Van 't Slot
10,0

26-10-2013 Wat hebben we genoten in het super de luxe appartement samen met onze kinderen van 11 en 13. Twee nachtjes was eigenlijk te kort.... zoveel te beleven in de omgeving en dan in een prachtappartement waar je eigenlijk niet uit wil... de service was prima, heel gastvrij en vriendelijk. Ontbijt heerlijk en uitgebreid. Alles super schoon...kortom, aanrader!

met een groep, 2013
"Limburg International 2013"vertalen
Juan Strockmeijer
6,0

7-10-2013 Mijn indruk van het hotel is zeer goed aan de rand van het centrum.
Klantvriendelijke en behulpzame bediening en betrokken eigenaren. Lekker eten, gevarieerd diner aanbod. Ruim ontbijtbuffet.
Ook voor de golfliefhebbers is het een zeer goed hotel. Centraal gelegen.

Volgend jaar willen wij wederom proberen om hier te overnachten.

Een winnaar van het Limburg International golfkampioenschap.

met partner, Sept. 2013
"Uitstekend hotel"vertalen
Admiraal
9,0

5-10-2013 Afgelopen weekend een heerlijk wellness arrangement genoten waar hotel Tummers en haar servicegerichte en bijzonder vriendelijke medewerkers een grote bijdrage aan hebben geleverd. Heerlijk gegeten met vlotte en vriendelijke bediening met oog voor detail.
Kortom een absolute aanrader!

met partner, Sept. 2013
"Een geweldig hotel met vriendelijk personeel."vertalen
Ad
9,0

13-9-2013 Wij hebben al verschillende hotels gehad in Valkenburg en dit is tot nu toe het beste en mooiste.
We hadden een kamer met balkon aan de achter zijde met zicht op het casino.
De kamer was mooi en schoon.
Het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam.
De laatste avond hebben we in het hotel gegeten en dit was voortreffelijk, echt een goede keuken.
We gaan hier zeker nog meer naar toe.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Wat ga jij doen met Pasen?

Bent u de eigenaar?