Hotel Golf & Welness Hotel Tummers ****

Hotel Golf & Welness Hotel Tummers
Golf & Welness Hotel Tummers
8,6

WebsiteLink naar website

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Golf & Welness Hotel Tummers bij:

311 reviews over Hotel Golf & Welness Hotel Tummers in het Nederlands

Ouderwets slecht hotel

Van Gaal, 15-9-2017

- benedenverdieping is onlangs gerenoveerd, hierdoor lijkt het op de site een fris en jong hotel. Eenmaal boven valt dit allemaal enorm tegen. Oude gedateerde kamers met vies tapijt. Zeer slecht schoongemaakt. Badkamer vol schimmel en stof.

- teleurstellend ontbijt. De helft van het vleeswaren staat ongekoeld (oa de zalm). Yoghurt en kwart staat gehele ochtend ongekoeld. Roerei en spek staat gehele ochtend in warmhouder, en is om 09.00 al niet meer te eten. Weinig keus in broodjes. Vies koffieautomaat. Absoluut geen sfeer in ontbijtzaal.

- medewerkers oud en niet hartelijk.

- Enige voordeel was dat we na klagen eerst een andere slechte kamer aangeboden kregen. Nadat we hier niet mee akkoord gingen en naar een ander hotel wilden gaan, kregen we een wellness kamer in het nieuwe gedeelte voor dezelfde prijs. Nadeel was wel dat er geen lift was en we 6 trappen op moesten hoogzwanger.

Gereisd met partner in september 2017

Heel goed golfarrangement, compleet!

Lucia, 16-8-2017

Fijn hotel, goede ligging en zeer gastvrij personeel. Hadden golfarrangement geboekt, zeer compleet en keuze uit prachtige banen in de omgeving.

Ontbijt en diner erg goed verzorgd.

Uitstekend hotel en keuken

John ter Meer, 16-8-2017

Prima ligging t.o.v. station en centrum Valkenburg. Goede kamers met fijne bedden. Leuke eigenaresse/gastvrouw. Zeer gevarieerd en goed ontbijt en uitstekende keuken waar zelfs oesters op de kaart staan. Maar niet genoeg voor de 5 stellen waarmee we aten, haha. Er waren er in totaal nog 12, maar ze waren er wél, en niet iedereen stelt oesters op prijs dus geen probleem.

Bij één van de stellen dat een dag later arriveerde ging iets mis met de reservering. Zij hadden een reserveringsbewijs maar de wat stugge baliemedewerker/barman/ober hield eerst voet bij stuk: we hebben geen kamer voor u. Uiteindelijk na veel vijven en zessen kreeg het stel een kamer toegewezen, de grootste die er was. Die was kennelijk nog vrij, dus doe dan niet zo moeilijk denk ik dan, zeker als de gast het nog kan bewijzen ook dat hij gereserveerd heeft. De dagen erna ontdooide de ober steeds meer en bleek het uiteindelijk een geschikte vent te zijn.

Kortom, prima hotel waar we graag de volgende keer terugkomen!

Geweldig en erg gezellig

Annick, 16-8-2017

We hadden een golfarrangement, gespeeld op prachtige banen, goed geregeld door het hotel, zalig gegeten!! Dit is een uitstekend arrangement voor golfers.

geweldig

marian, 14-8-2017

alles prima!! mooie schone kamers, goed ontbijt en diner, vriendelijke bediening!

het station bij de hand, dus voor herhaling vatbaar.

Gereisd met vrienden in augustus 2017

Een prima hotel om zeker nog eens terug te gaan

Paul Gulikers, 13-8-2017

gezellige ongedwongen sfeer, assertief personeel dat goed op de klant inspeelt. heerlijk uitgebreid ontbijt en een meer dan prima diner. Onze kamer was top en van alle gemakken voorzien. Schappelijke prijzen voor een meer dan prima verblijf.

Fantastisch hotel

Riet Kooper, 13-8-2017

Bijzonder gezellige sfeer mooie lobby en lounge ruimte heerlijk om te eten en te zitten om even te relaxen
Gereisd met partner in augustus 2017

Fantastische plek

Shania, 13-8-2017

Heerlijke sfeer goeie gast vrijheid kan er lekker eten
Gereisd anders in augustus 2017

Fantastisch hotel

Corrine kooper, 13-8-2017

Heerlijke sfeer super gezellig mooie lounge ruimte waar je heerlijk kunt vertoeven
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Wederom heerlijk genoten van ons verblijf

Grace en Jos, 13-8-2017

Het is altijd weer even gezellig bij Inez, restaurant mooi en stijlvol verbouwd
Gereisd met vrienden in augustus 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Golf & Welness Hotel Tummers in Valkenburg (aan de Geul), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Golf & Welness Hotel Tummers zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Golf & Welness Hotel Tummers scoort een 8.62 uit 10 op basis van 312 reviews.