Beoordelingen Hotel Golf & Welness Hotel Tummers****

23 oktober 2014

Golf & Welness Hotel Tummers****
210 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Golf & Welness Hotel Tummers****
Stationsstraat 21, 6301 EZ, Valkenburg (aan de Geul)
Accommodatie site

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Golf & Welness Hotel Tummers**** in Valkenburg (aan de Geul), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Golf & Welness Hotel Tummers**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Golf & Welness Hotel Tummers scoort een 8,7 uit 10, op basis van 210 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Golf & Welness Hotel Tummers**** in Valkenburg (aan de Geul), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Golf & Welness Hotel Tummers****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Golf & Welness Hotel Tummers**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 48 vakantiefoto's van Hotel Golf & Welness Hotel Tummers**** vinden. Je kunt 2 video's van Hotel Golf & Welness Hotel Tummers**** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Nederland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Limburg. Vergelijk Hotel Golf & Welness Hotel Tummers**** met andere accommodaties in Valkenburg (aan de Geul).
Even geduld a.u.b.

8,5
9,1
8,4
8,2
Toon score en beoordelingen van:
Met partner, Sept. 2014
"Verwen hotel"vertalen
Yvonne S
8,0

07-09-2014 Heerlijk hotel, recht tegenover het station. Wij logeerden in een standaard kamer, klein, maar prima. Je bent tenslotte niet de hele dag op de kamer. Het eten is in 1 woord fantastisch. Vriendelijk en servicegericht personeel. Ongeveer 10 minuten rustig wandelen, voor je in het centrum bent.

"Twitter beoordelingen"
04-02-2014 @stalenbu Heerlijk geslapen bij @HotelTummers Nu weer snel naar Maastricht. --- Bron: https://twitter.com/stalenbu/status/430592971193716736
01-09-2013 @gervonken “@jackvangelder: Drie dagen Valkenburg (Hotel Tummers was top), lekker gegolfd met de YGGC. Limburg voelt als 'buitenland'. Heerlijk” --- Bron: https://twitter.com/gervonken/status/374107296387072000
01-09-2013 @jackvangelder Drie dagen Valkenburg (Hotel Tummers was top), lekker gegolfd met de YGGC. Limburg voelt als 'buitenland'. Heerlijk --- Bron: https://twitter.com/jackvangelder/status/374099854060171265
Met vrienden, Aug. 2014
"Super gezellig familie hotel"vertalen
Simone60
1,0

14-08-2014 Geweldig hotel, vriendelijke ontvangst. Een geweldige plek om te verblijven! Ontbijt en diner super! Een geweldige plek om te verblijven. Veel golfbanen in de omgeving die werkelijk prachtig zijn. Kortom genoten van verblijf in hotel Tummers. Compliment aan Tummers jr. wat een innemende gastheer!

Met oudere kinderen, Juli 2014
"Keurig hotel, maar geen 4 sterren"vertalen
dverbruggen_1
6,0
6,0

29-07-2014 Het hotel is op zich ok, maar ik vind 4 sterren echt teveel als waardering. Het bed was niet goed opgemaakt (hoeslaken zat er verkeerd om op), hoeslaken zaten gaatjes in, deur van het balkon had wel sleutels maar kon niet op slot en geen airco waardoor het zomers dus erg warm wordt in de kamer. De badkamer is klein (smalle wc ruimte), maar ziet er wel netjes uit. Het ontbijt en parkeergelegenheid is prima in orde.

De beste prijzen en last minutes voor Hotel Golf & Welness Hotel Tumme...

Met partner, Juli 2014
"TOP !!"vertalen
M. Rozema
10,0

06-07-2014 Heerlijk weekend gehad bij Hotel Tummers gastvrij en vriendelijke mensen . Wij hadden het welness appartement wat er echt super mooi uit zag . Ontbijt was ook heerlijk . We zullen hier zeker terug komen !

Met vrienden, Mei 2014
"Beste hotel ooit in Nederland!!!!"vertalen
Fun en Gio
8,0

02-06-2014 Wij zijn afgelopen weekend met een hele groep naar Tummers geweest. Dit is werkelijk de beste weekendje weg ooit geweest. Het ontbijt is heerlijk. Wij zijn uitslapers en ontbijten zo laat mogelijk maar zelfs tegen het einde van het onbijt vullen ze alles weer vers aan en maken ze op verzoek zelfs nog eieren. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Eigenaresse is een toppertje!!! Het eten in het restaurant (van vitello tot oesters) is het beste van de beste en de hotelkamers zijn super schoon. Wij hebben met dank aan Tummers een top weekend gehad. Dit is zeker het hotel waar wij voortaan heengaan als we in Valkenburg zijn! Funda, Giorgio en de rest van troia poker club♠️♥️♣️♦️😉

Met partner, Mei 2014
"TOP weekend!"vertalen
Hans en Simone
10,0

01-06-2014 Familie Tummers bedankt voor afgelopen weekend. Jullie hebben een fantastisch hotel. De kamer, een Wellness Suite, was geweldig. Het diner echt een aanrader!! Ontbijt prima en ook de ligging, kon niet beter: rustig en lekker stukje (10 minuutjes) naar het centrum.
Personeel zeer attent en ik zou zeggen: Ga zo door!
Nogmaals bedankt!

Met partner, Mrt. 2014
"Super hotel"vertalen
Marianne Bosselaar
9,0

17-03-2014 De welness suite was echt super! Goeie bedden, het eten was lekker en vriendelijk personeel.

Met partner, Feb. 2014
"Goed Hotel"vertalen
Chantal
9,0

17-02-2014 Mooie kamer, goed ontbijt, hele vriendelijke mensen. Goede ontvangst. We werden naar de kamer begeleid en werd alles uitgelegd. Net buiten het Centrum, we zaten aan de achterkant en keken op een heuvel, Tegenover het leuke stationnetje Valkenburg de oudste van Nederland die nog in gebruik is. We hebben het heel erg naar ons zin gehad en ervan genoten. Zeker voor herhaling vatbaar.

Feb. 2014
"Heerlijk bijkomen van de hecktiek van alle dag!"vertalen
wijwillenverkopen
9,0

02-02-2014 Hotel Tummers is een zeer gastvrij hotel net buiten het centrum van Valkenburg aan de Geul. GASTVRIJHEID wordt hier nog met hoofdletters geschreven en uitgedragen.
'S ochtends is het heerlijk genieten van een 'bourgondisch' ontbijt.
En 's avond kunt je, in het door “Guide Michelin” aanbevolen restaurant, genieten van de verfijnde Franse keuken en streekproducten.

Een Wellnesssuite is een absolute aanrader voor mensen die even willen ontsnappen aan de hectiek van alle dag. Wij komen hier zeker terug!

Met vrienden, Dec. 2013
"Super hotel"vertalen
Mirjam
9,0

16-12-2013 We werden zeer gastvrij ontvangen door Inez en haar zoon, zij hebben er alles aan gedaan om het ons naar het zin te maken. Het hotel ligt perfect en in het hotel is het heerlijk vertoeven, een echte aanrader!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

In welk land rij je het liefst auto?

Bent u de eigenaar?