8,7

Uitstekend

WebsiteLink naar website

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Golf & Welness Hotel Tummers**** bij :

292 reviews over Hotel Golf & Welness Hotel Tummers in het Nederlands

Heerlijk genoten van welness kamer

Zwart, 18-7-2017

Heerlijk hotel prima locatie alles bereikbaar aardig personeel. Echt helemaal uit!
Gereisd familie in juli 2017

Heel plezierig!

P.J.Schaap en Hollander, 10-7-2017

Prettige ligging.Gezellige kamers.Prima parkeergelegenheid.Fijn personeel!!
Gereisd met vrienden in juli 2017

centraal gelegen t.o. ns station

J.Kremer, 10-7-2017

Goede service en vriendelijk personeel
Gereisd met partner in juli 2017

Hotel Tummers, van harte aanbevolen

Hans, 7-7-2017

Zeer vriendelijke ontvangst door de receptioniste (Tigana). De trolley van mijn partner werd keurig overgenomen en we werden naar de kamer begeleidt. Ook verdere vragen over bijvoorbeeld fietsroutes werden zeer goed afgehandeld. De kamer was perfect in orde en met onze voorkeuren is geheel rekening gehouden.
Gereisd met partner in juli 2017

Een onvergetelijke surprise

Rikste Groothoff, 6-6-2017

Het is een super gezellig hotel met nog echte ouderwetse service zoals het hoort! Eigenlijk is er niets aan te merken op dit hotel we hadden een super mooi kamer in het bijgebouw en voor onze zoon van 4 was het ook een feestje ze waren allemaal heel lief voor hem en dat is als ouder een heel prettig gevoel! Kortom zeker een aanrader voor iedereen die van gezellig en goed service houdt! Wij komen terug!
Gereisd met vrienden in juni 2017

Verrassings weekend!

Marcel Hompe, 6-6-2017

We zijn hier afgelopen weekend geweest en hebben gelijk weer geboekt voor in Oktober. de hartelijke service van de Gastvrouw Inez en haar team voelt als een warme deken! ze nemen de tijd voor onze zoon van 4, en verzorgen de meest vriendelijke service. Daarnaast prachtige kamers, we hadden 1 suite in het bijgebouw en 1 "Luxe Kamer" in het hoofd gebouw, van alle gemakken voorzien, Sauna op de kamer, ruime "Nieuwe badkamers" niets was teveel gevraagd! we kijken nu al uit naar Oktober!
Gereisd met vrienden in mei 2017

Keurig hotel met een zeer persoonlijk ontvangst

Wielerteam de Vries, 6-6-2017

alles was perfect, aanrader
Gereisd met vrienden in juni 2017

Een geweldig hotel met prima service!

Gerrit Jan, 3-6-2017

De ligging is fantastisch tegenover het oude station.

Geweldig!

Paans, 23-5-2017

Super schoon en netjes hotel! Vriendelijk personeel en een heerlijk ontbijt.

Hotel ligt super dicht bij het centrum en is gemakkelijk met de voet te bereiken. Een echte aanrader!

Gereisd met partner in mei 2017

Geweldig hotel, vriendelijk personeel

Mink Spaans, 18-5-2017

Geweldig hotel, zijn er twee nachten geweest, kregen mooie, schone kamer. Zeer vriendelijk behulpzaam personeel, fantastisch ontbijt, heerlijk diner gehad.

Hotel is echt een aanrader, vooral voor mensen die met het openbaar vervoer reizen, trein, streekbussen pal voor de deur. Gezellig terras. Hotel is echt een

aanrader voor een heerlijke ontspannen vakantie of minivakantie.

Gereisd met vrienden in mei 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Golf & Welness Hotel Tummers in Valkenburg (aan de Geul), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Golf & Welness Hotel Tummers zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Golf & Welness Hotel Tummers scoort een 8.68 uit 10 op basis van 293 reviews.