Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Valkenburg ***

Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Valkenburg
Fletcher Hotel-Restaurant Valkenburg
6,1

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Fletcher Hotel-Restaurant Valkenburg bij:

14 tips over Fletcher Hotel-Restaurant Valkenburg

M van kampen, 19-1-2015
20 minuten lopen naar het centrum, ontzettend veel keuze uit allerlei eetgelegenheden. Schitterende wandeling rond Valkenburg en oud Valkenburg gedaan.
André Markerink, 15-1-2015

Doe een Mexicaans buffet op zaterdagavond bij restaurant El Castillo.

Volop keus in een leuke ambiance!

Indien je niet weet wat je moet doen op zondag na uitchecken, ga op de terugweg naar de Design Outlet in Roermond.

jahmdekort, 28-7-2014
De vele terrasjes en Holland Casino op de Cauberg.

Nadia EnJohan, 18-12-2013
bezoek zeker de grotten met kerst
B vd Scheur, 12-10-2013
Wij dineerden in Fletcher Geulvallei (prima, obv restaurantcadeaukaart tegoed) op 10 min rijden, lopen had ook gekund naar Fletcher de Burghoeve. Het restaurant is opgeheven in hotel Valkenburg. Wat ons meeviel was de overlast van spoor, dat is 75 m. van het hotel.
Henny en Ria Damen, 8-9-2013
Bij ons arrangement zat een bon voor 1 dag fietsen te huren. Wij hadden onze eigen fietsen meegenomen, maar mochten tegen betaling van € 12,00 per persoon een elektrische fiets meenemen.

Nol Verhaegh, 3-6-2013
vlakbij is er een verlicht parkeerterrein (ALDI) waar de auto na zes uur sávonds en voor 11 uur s;morgens gratis mag staan.
daisy, 15-2-2013
Er ligt een gezellig italiaans restaurantje op loop afstand van het hotel. Pizaria Della Mamma (passage 1 in valkenburg). hier kun je heerlijk eten!
Bill, 22-12-2012
Valkenburg bezoek (centrum en gemeentegrot) is heel goed bevallen.
FrLW68, 27-9-2012

- Electrische fietsen te huur 20 euro/dag, in hotel.

- Hotel heeft een U vorm. Ik sliep aan de kant van de drukke straat Broekhem (veel denderende vrachtauto's en brommers). Misschien kun je bij reserveren aangeven waar je zou willen slapen ivm geluidsoverlast. Kies je voor de verkeer of de bel van de slagboom.

- Goed en goedkoop restaurant: La Casa, wel reserveren.

- Neem oordoppen mee voor de zekerheid. Na 2 nachten kon ik zonder slapen omdat ik gewent was geraakt.