Beoordelingen Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Valkenburg***

2 augustus 2014

Fletcher Hotel-Restaurant Valkenburg***
246 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Valkenburg***
Bosstraat 2-6, 6301 HM, Valkenburg (aan de Geul)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Valkenburg*** in Valkenburg (aan de Geul), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Valkenburg*** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Valkenburg scoort een 5,2 uit 10, op basis van 246 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Valkenburg*** in Valkenburg (aan de Geul), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Valkenburg***, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Valkenburg*** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 61 vakantiefoto's van Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Valkenburg*** vinden. Je kunt 1 video van Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Valkenburg*** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Nederland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Limburg. Vergelijk Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Valkenburg*** met andere accommodaties in Valkenburg (aan de Geul).
Even geduld a.u.b.

6,1
6,3
3,9
4,3
Toon score en beoordelingen van:
met vrienden, Juli 2014
"Nooit bij warm weer."vertalen
jahmdekort
6,0

28-07-2014 Fletcher hotel Valkenburg in Valkenburg is een iets verouderd hotel. Wij waren hier een overnachting met ontbijt. Het weer was warm en onze kamer was zo warm en ook nadat we een ventilator bij de receptie hadden meegekregen mijn vrouw en ik diverse keren waker zijn geworden van de hitte.Ook de parkeergelegenheid is onder de maat, veel te weinig. Omdat wij s'nachts terug in het hotel waren was de enige mogelijkheid om mijn auto half voor iemand inrit te plaatsen. Ben s'morgens vroeg opgestaan om hem te verplaatsen voordat hij werd weggesleept.

met een groep, Juli 2014
"Slecht onderhouden."vertalen
egbertheijne
3,0

22-07-2014 Kamer slecht onderhouden,hangt een vreemde lucht.

met partner, 2014
"Nooit weer"vertalen
A. Burgsma
2,0

10-07-2014 Als je binnen komt ruik je de muffe geur van dit ouderwets hotel al.
Tijdens ons verblijf zat er een hond alleen op de kamer en blafte maar door tot de eigenaars van de hond gebeld was en hem geruststelden. Excuses werden niet gemaakt. De kamers zullen we het maar niet over hebben verder maar was helemaal niks. Volop parkeer gelegenheid, niet dus een schamel parkeer plekje waar je als je geluk had je auto nog kwijt kon.

met vrienden, Juni 2014
"Hotel mijden voor zakelijke reizigers"vertalen
cees
7,0

16-06-2014 Misschien niet het mooiste hotel, maar er is ook niet zoveel mis mee. Het grote probleem is voor mij dat het ontbijt pas geserveerd wordt vanaf 8.00uur. de deuren worden stokstijf dicht gehouden en ze zijn precies om 8 gereed met het ontbijtpresentatie. Ik vind dat gewoon te laat voor een hotel dat zich ook zakelijk presenteert. Daarom zal ik hierover blijven aanhouden tot ze de deuren gaan openen om 7.30. b8ij iedere vestiging Dus wil je vroeg ontbijten niet naar fletcher gaan.

met vrienden, Mei 2014
"Best tevreden"vertalen
J.Visser
8,0

17-05-2014 Een beetje gehorig .Schone kamer . Beetje krap zitje. Alles functioneerde. Personeel was vriendelijk. Het ontbijt :verzorgd en werd telkens aangevuld. Goed werkende lift.
Aan te bevelen hotel ! Prijs/kwaliteitverhouding: prima.

met partner, Mei 2014
"Dit is de slechtste van alle Fletchers"vertalen
K.J.den Haan
1,0

21-05-2014 Echt heel oud en al jaren zonder onderhoud van gangen en kamers.
Een kamer van 5x3 waar je echt niet kan lopen, ik zei dan ook mijn cel.
Omgeving een 8.
Personeel een 8.
Prijs/kwaliteit een 5
Geen restaurant(gegeten bij Burghoeve , was een 7
Staat kamers eerlijk waar een 3.

met partner, Mei 2014
"Zeer slechte kamer: vergane glorie!"vertalen
pietjeb
2,0

10-06-2014 Algemene ruimtes zijn prima. Kamer is écht niet van deze tijd. Veel te krap. Geen ruimte om 2 weekendtassen neer te zetten. Vergane glorie!
Verder te weinig parkeerruimte voor gasten, en zéér slechte fietsverhuur. Hierdoor vielen de plannen om te fietsen in het water.
Geen aanrader. Beter een van de andere Fletcher hotels in Valkenburg kiezen.

met oudere kinderen, 2014
"Dit nooit weer"vertalen
Anita de Jong
3,0

07-05-2014 Dit hotel is oud en gedateerd. Slecht bereikbaar en te weinig parkeer gelegenheid. De kamers oud, versleten kozijnen en deuren, oude badkamer met schimmel in de voegen. Gewoon vies.
Erg gehorig. Het ontbijt was matig.
Geen aanrader. Ronduit slecht.

met jonge kinderen, Apr. 2014
"Is prima hotel"vertalen
harrie
9,0
6,0

30-04-2014 Hotel is prima. Vriendelijk personeel. Eenvoudige kamers. Wel gehorig. Zag er schoon genoeg uit. Ontbijt is prima.

met partner, Apr. 2014
"Dit nooit meer"vertalen
brouwer
4,0

25-04-2014 Door de jaren heen hebben wij in Hotel Valkenburg diverse malen gelogeerd, en voor heen naar tevredenheid, alleen deze keer was het een dusdanige teleurstelling, dat wij niet meer terug komen.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Hoe beveilig jij je spullen op vakantie?

Bent u de eigenaar?