6,2

Matig

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Valkenburg*** bij :

809 reviews over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Valkenburg in het Nederlands

Geen aanrader

Mevr. I., 9-8-2017

Personeel bij aankomst was wat onvriendelijk. Er zou eerst geen bus rijden naar het centrum maar later toch weer wel. Kamers waren erg gehorig en heeeeeel erg gedateerd. Terwijl we een kamer hadden van niet roken, kregen we toch de rokerslucht van de mensen die buiten aan het roken waren toch binnen. Niet voor herhaling vatbaar.

Horror nacht

Regelmatige Valkenburg bezoekster, 5-8-2017

We stonden vanochtend met wel 8 gasten te klagen! Dat mag voor aankomende gasten toch een teken zijn! Zoek een ander hotel!

Eigenaar is onvriendelijk, hij laat personeel de vervelende klusjes doen, een echte geldvreter....( zo weinig mogelijk bieden voor zo veel mogelijk geld! !!!!!!

Gereisd met partner in augustus 2017

Dit is niet meer aan te raden

Carlo ijzermans, 4-8-2017

Mensen zijn wel vriendelijk maar verder nee ze moeten gorden ramsy effe langs sturen
Gereisd met partner in augustus 2017

Jammer genoeg de eerste en de laatste keer

Anoniem, 4-8-2017

Het enigste wat ik vond wat dan opzich nog wat pluspunten scoorde is het bed, ontbijt & de wifi,maar meer niet. Het hotel was heel erg gehorig, en kraakt aan alle kanten. Als wij op onze kamer lagen hoorde je de boven buren schijten en leek het alsof hun boodschap bijna door het plafond heen kwam. Ook als er mensen via de "nachtdeur" binnenkwamen & langsliepen leek het alsof ze in je kamer stonden. De bar was tot ongeveer half 10 open & om 10 uur moest iedereen op de kamer zijn.Wij sliepen aan de kant van de weg en iedere ochtend rond 6 uur hoorde je anderhalf uur lang van de chagerijnige buren waar geen lachje vanaf kon komen & die tegenover het hotel wonen een achterlijk stom hond blaffen achter elkaar.En dan zit het hotel ook nog eens naast een spoorweg overgang daar werd je ook niet echt vrolijk van om het gerinkel om het kwartier te horen. Ik raad dit "hotel" niet jammer genoeg niet aan,
Gereisd anders in juli 2017

Slecht kamers

Jolein, 26-7-2017

De kamers waren oud en vies. Vloerbedekking heel erg beschadigd. Matrassen niet goed. Vieze muren. Ontbijt was verder wel goed hoor. En service ook wel alleen die kamers waren niet fijn. We verblijven hier niet meer.
Gereisd met partner in augustus 2015

Grote teleurstelling

Hanny, 20-7-2017

Wat een tegenvaller. Oud. Achterstallig onderhoud. Zeer gedateerd. Het geeft ons eerder het gevoel van een internaat dan van een hotel.
Gereisd familie in januari 2017

Dit hotel nooit meer..!!!

Crista, 19-7-2017

Onze comfort 2 persoons kamer: zeer kleine kmr. Inrichting gedateerd. Vloerbedekking, muren zeer smerig. Douchekop stuk. Kastdeuren kunnen niet helemaal open. Gelukkig is het personeel vriendelijk en binnenkomst hotel heeft een goede uitstraling
Gereisd met partner in juli 2017

Gezellig oud hotel...

Kristel, 15-7-2017

Fletcher hotel is zeker aan te raden...

Liever niet weer

Uijl, 2-7-2017

Zeer vriendelijk personeel, de kamer viel wel wat tegen (voor de neus)

Het restaurant beviel goed.

Met mijn kamer aan de voorkant had ik geen last van de herrie achter, slapen ging goed.

Verschrikkelijk, nooit meer!

Sjurlie, 29-6-2017

Eerder door Fletcher zelf gevraagd of we tegen bijbetaling wilden genieten van een diner. Daar eenmaal aangekomen had de "ik heb mijn dag niet-receptioniste" al niet veel tijd. Moesten snel een papiertje invullen en kregen de sleutel in ons handen geduwd met de mededeling daar is de lift. Toen we over het diner begonnen, kregen we het antwoord "uuh ja, moeten jullie maar kijken". Aangezien wij op dat moment nog niet bijbetaald hadden en we op deze manier ontvangen werden, leek het ons toch beter om buiten de deur te gaan eten. Vervolgens even snel de spullen naar de kamer brengen. De kamer was 2 x 3, ontzettend benauwd. Na genoten te hebben in Valkenburg zelf, geen oog dicht gedaan, aangezien we 's nachts hele gesprekken konden meekrijgen van onze buren. Raam open zetten was ook niet ideaal, aangezien we dan de TV hoorden van de buurman beneden.

Bij uitchecken kregen we de vraag of we een fijn verblijf hadden gehad, bovenstaande aan de receptionist benoemd. Daarop kregen we het antwoord dat die mevrouw inviel voor iemand anders. Voor de rest kon hij er alleen maar aan toevoegen dat de kamers inderdaad erg klein zijn... Daarnaast de vraag of we even het diner wilden betalen van de dag ervoor, want dit stond wel geboekt. Na uitgelegd te hebben dat we er echt geen gebruik van hebben gemaakt, kreeg ik ook nog het gevoel dat meneer mij niet geloofde...

Normaal gesproken denk ik wel eens over recensies; dat zal wel meevallen, je moet er gewoon niet te veel van verwachten. Maar bij dit hotel kan ik zelf toegeven dat alle negatieve recensies ook echt kloppen, wat een afknapper dit. Ik denk dat ik dit wel het ergste hotel van heel Valkenburg mag noemen.

Gereisd met partner in juni 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Valkenburg in Valkenburg (aan de Geul), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Valkenburg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Valkenburg scoort een 6.15 uit 10 op basis van 810 reviews.