Beoordelingen Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Valkenburg***

2 september 2014

Fletcher Hotel-Restaurant Valkenburg***
250 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Valkenburg***
Bosstraat 2-6, 6301 HM, Valkenburg (aan de Geul)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Valkenburg*** in Valkenburg (aan de Geul), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Valkenburg*** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Valkenburg scoort een 5,2 uit 10, op basis van 250 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Valkenburg*** in Valkenburg (aan de Geul), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Valkenburg***, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Valkenburg*** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 61 vakantiefoto's van Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Valkenburg*** vinden. Je kunt 1 video van Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Valkenburg*** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Nederland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Limburg. Vergelijk Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Valkenburg*** met andere accommodaties in Valkenburg (aan de Geul).
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

245 beoordelingen over Fletcher Hotel-Restaurant Valkenburg***

250 beoordelingen
6,2
3,9
4,3
Toon score en beoordelingen van:
met oudere kinderen, Aug. 2014
"Goed hotel"vertalen
anna
6,0

30-08-2014 ook wij hadden geen hoge verwachtingen van dit hotel door de slechte beoordelingen
maar viel erg mee,goede service,vriendelijk personeel
een schone kamer,en een goed ontbijt,en goede bedden

met partner, Aug. 2014
"Geen *** sterren waard"vertalen
BB
3,0

08-08-2014 Receptie; ontvangst Triest voor woorden receptionist moest eerst even de factuur van andere gast verwerken +/- 10 min. gewacht maar nu was de pc vast gelopen.

Kamer; nou ja ,.. vergeten zolderkamertje met een dakraam die boven de uitlaat (keuken)staat. dus raam gesloten houden. bloed heet in de kamer.voor de rest Kamer zeeeeer gedateerd

"badkamer"; geen woorden voor.
Ik met een lengte van 1.90 had het zeeer moeilijk om te douche.

Eten; 3 pommes duchess,4 gebroken sperziebonen (uit diepvries)2 wortelschijfjes,4 boterboontjes. varkenshaas +/- 60 gram Dat was m"n diner. Lekker hoor!!

Bedienend personeel totaal geen vakmanschap(tip) haal die HORECA Schiltjes van de buiten muur AUB!!

met vrienden, Aug. 2014
"Prima voor een paar dagen fietsen"vertalen
Robert Tiggelman
6,0

08-08-2014 Als je komt voor een paar dagen fietsen of wandelen, is Hotel Valkenburg een prima basis. Verwacht geen luxe en ruimte. Simpel, maar goed ontbijt. Kamer is gedateerd, maar je bent er toch bijna niet. Cycle Centre voor fietsverhuur op loopafstand. Station ook, mooi voor een avondje Maastricht. Verder niet zeuren mensen!

met partner, Aug. 2014
"Wat een afknapper"vertalen
Theo Janssen
1,0
3,0

06-08-2014 Met de winkelketen actie op voor een mooi weekendje Limburg. Bij aankomst een mevrouw die mij allen maar aankeek. Toen ik zei : " Goedemiddag " zei ze dat ze mij al begroet had, waarschijnlijk in haar gedachten. We hadden voor 2 nachten geboekt maar op haar scherm stond maar voor 1 nacht. Dus kamers werden veranderd. Volgens mij hebben we de laatste kamer gekregen die normaal nooit verhuurd werd. Zolderkamer 2 trappen naar boven en ongeveer 2 x2 meter. Bloedheet overdag en douchen met je hoofd schuin vanwege het dakspant. En dan het parkeren: een grote ramp. Hotel vol en nergens plaats voor je auto. Zoek maar even in de omgeving was het advies van de receptie.
Bij het uitchecken dacht ik mijn grieven kenbaar te kunnen maken op de vraag : "Was alles naar wens ? " Maar volgens mij is het personeel al gewend aan alle ellende want er werd niets gevraagd.
Kortom : Hotel onwaardig en zeker Fletcher onwaardig. Maar gauw sluiten dit hotel.

met vrienden, Juli 2014
"Nooit bij warm weer."vertalen
jahmdekort
6,0

28-07-2014 Fletcher hotel Valkenburg in Valkenburg is een iets verouderd hotel. Wij waren hier een overnachting met ontbijt. Het weer was warm en onze kamer was zo warm en ook nadat we een ventilator bij de receptie hadden meegekregen mijn vrouw en ik diverse keren waker zijn geworden van de hitte.Ook de parkeergelegenheid is onder de maat, veel te weinig. Omdat wij s'nachts terug in het hotel waren was de enige mogelijkheid om mijn auto half voor iemand inrit te plaatsen. Ben s'morgens vroeg opgestaan om hem te verplaatsen voordat hij werd weggesleept.

met een groep, Juli 2014
"Slecht onderhouden."vertalen
egbertheijne
3,0

22-07-2014 Kamer slecht onderhouden,hangt een vreemde lucht.

met partner, 2014
"Nooit weer"vertalen
A. Burgsma
2,0

10-07-2014 Als je binnen komt ruik je de muffe geur van dit ouderwets hotel al.
Tijdens ons verblijf zat er een hond alleen op de kamer en blafte maar door tot de eigenaars van de hond gebeld was en hem geruststelden. Excuses werden niet gemaakt. De kamers zullen we het maar niet over hebben verder maar was helemaal niks. Volop parkeer gelegenheid, niet dus een schamel parkeer plekje waar je als je geluk had je auto nog kwijt kon.

met vrienden, Juni 2014
"Hotel mijden voor zakelijke reizigers"vertalen
cees
7,0

16-06-2014 Misschien niet het mooiste hotel, maar er is ook niet zoveel mis mee. Het grote probleem is voor mij dat het ontbijt pas geserveerd wordt vanaf 8.00uur. de deuren worden stokstijf dicht gehouden en ze zijn precies om 8 gereed met het ontbijtpresentatie. Ik vind dat gewoon te laat voor een hotel dat zich ook zakelijk presenteert. Daarom zal ik hierover blijven aanhouden tot ze de deuren gaan openen om 7.30. b8ij iedere vestiging Dus wil je vroeg ontbijten niet naar fletcher gaan.

met vrienden, Mei 2014
"Best tevreden"vertalen
J.Visser
8,0

17-05-2014 Een beetje gehorig .Schone kamer . Beetje krap zitje. Alles functioneerde. Personeel was vriendelijk. Het ontbijt :verzorgd en werd telkens aangevuld. Goed werkende lift.
Aan te bevelen hotel ! Prijs/kwaliteitverhouding: prima.

met partner, Mei 2014
"Dit is de slechtste van alle Fletchers"vertalen
K.J.den Haan
1,0

21-05-2014 Echt heel oud en al jaren zonder onderhoud van gangen en kamers.
Een kamer van 5x3 waar je echt niet kan lopen, ik zei dan ook mijn cel.
Omgeving een 8.
Personeel een 8.
Prijs/kwaliteit een 5
Geen restaurant(gegeten bij Burghoeve , was een 7
Staat kamers eerlijk waar een 3.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Naar wat voor restaurant ga jij het liefst?

Bent u de eigenaar?