Beoordelingen Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Valkenburg***

17 april 2014

Fletcher Hotel-Restaurant Valkenburg***
234 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Valkenburg***
Bosstraat 2-6, 6301 HM, Valkenburg (aan de Geul)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Valkenburg*** in Valkenburg (aan de Geul), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Valkenburg*** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Valkenburg scoort een 5,2 uit 10, op basis van 234 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Valkenburg*** in Valkenburg (aan de Geul), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Valkenburg***, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Valkenburg*** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 61 vakantiefoto's van Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Valkenburg*** vinden. Je kunt 1 video van Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Valkenburg*** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Nederland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Limburg. Vergelijk Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Valkenburg*** met andere accommodaties in Valkenburg (aan de Geul).
Even geduld a.u.b.

5,9
6,2
3,8
4,3
Toon score en beoordelingen van:
met partner, Apr. 2014
"Nooit weer"vertalen
henk winters
8,0
4,0

13-4-2014 vriendelijk personeel , de koffie s morgens bij het ontbijt was erg slap ,lawaai van de trein met name s morgens vroeg en s nachts , en de kamers waren erg gehorig .

met partner, Mrt. 2014
"Gedateerd hotel"vertalen
Janine
4,0

17-3-2014 Hotel Valkenburg heeft een mooie lobby, een mooie ontbijtzaal, goed ontbijt en wij vonden het personeel vriendelijk en behulpzaam. De kamers zijn erg klein (wij hadden een comfort kamer) en zeer gedateerd. De TV en bed waren prima (zagen er ook erg nieuw uit), vloerbedekking was ook prima (mogelijk ook nieuw?) de muren en plafonds hadden veel beschadigingen/scheuren. Badkamer was oud en klein (je kon niet recht op het toilet zitten ivm de wasbak). De kamer was wel schoon en fris. Het was erg gehorig in het hotel. Er waren weinig parkeerplekken in de buurt. De loopafstand naar het centrum was ongeveer 10 minuten en het diner, in een verderop gelegen flechter hotel, was goed. Alleen hadden ze wel op de website mogen vermelden dat het diner niet in het hotel zelf was.

met partner, Mrt. 2014
"Wat een oude bende!"vertalen
G van Beek
1,0
2,0

4-3-2014 Wat een oude bende!! Bedden waren als enigste goed aan dit hotel. Vreselijk gehorig dus niet geslapen. Dit hotel nooit meer!!!

met partner, Dec. 2013
"Weekendje weg"vertalen
gerryzijlstra
4,0

25-12-2013 De algemene indruk was niet goed. Geen echte balie bij binnenkomst. Receptioniste was niet herkenbaar, was met haar vriend aan het kletsen en wij stonden er maar wat. De kamer is erg, te klein, ouderwets, de douche en wc is niet meer van deze tijd. Als je op de wc zit kun je je knieen niet kwijt. Als je op staat stoot je je hoofd tegen een randje waar wat opgezet kan worden. De voegen in de douche cabine zijn bruin, niet goed schoongemaakt. De kamer is te klein en vreselijk ouderwets. Slecht bed.
Toen we gingen ontbijten liep het personeel heen en weer zonder contact. Niemand zei wat of zei goedemorgen. Het leek net een soort zelfbedieningshotel. Beneden zag het er goed en netjes uit. Ook het ontbijt was goed.

met partner, 2013
"Dit nooit meer"vertalen
Judith
1,0

15-12-2013 Hotel restaurant Valkenburg was een grote tegenvaller, veel te weinig parkeergelegenheid,, toillet niet schoon, kamers erg muffig en gehorig, zware rioollucht vanwege een slechte afvoer onder de wastafel, gaten in de muur en in de badkamerdeur, voor het diner moesten we naar een ander hotel en er waren niet genoeg plaatsen in de ontbijtzaal. Tegen gasten werd gezegd dat zij zich dan maar ergens tussen moesten voegen. Heb mijn beklag gedaan bij het aanspreekpunt van het hotel maar deze zegt dat dit al meerdere malen aan hun werkgever is doorgegeven. Jammer want de hotelkamer is wel het visitekaartje van het hotel.

"Geen aanrader"vertalen
av
2,0

28-10-2013 Ontvangst ongeïnteresseerd en de medewerkster gaf ons geen gastvrij gevoel. Te weinig parkeerruimte.
Lobby en ontbijtruimte zagen er wel leuk uit.
Op de kamer gekomen: klein, oud, plafond lijkt op instorten te staan, ouderwetse inrichting, spinnenwebben aan plafond. Kapotte vloerbedekking met vlekken.
Badkamer: piepklein, sanitair te oud, 2 aparte oude kranen die lekten.
Op de muur van de douche zaten haren die niet van ons waren. Het toilet zat in een hoekje waar je amper kon zitten.
Kamer is erg gehorig, je hoort iedereen die de trap op/af gaat, en je hoort de buren soms letterlijk. Er loopt een spoorlijn vlakbij. Voor de rust moet je hier dus niet zijn.
Het ontbijt was wel oké, er werd niet goed/snel bijgevuld.
Al met al een tegenvaller, zeker geen aanrader.

met partner, 2013
"Niet meer"vertalen
MarloesGeltink
3,0

25-10-2013 We hadden van te voren een welkomstpakket besteld, hier moesten we zelf nog achter aan. Het tijdschrift hebben we nooit gekregen en er stond dat we appeltaart kregen maar het was Limburgse vlaai. Opzich niet heel erg. Ook was alles gedateerd, tapijt was vies met wijnvlekken, tafeltje was afgebladderd, ook erg gehorig, je kon iedereen goed de trap op horen lopen terwijl ze niet eens hard op liepen. Ook moest je minstens een kwartier lopen naar het centrum

met oudere kinderen, Okt. 2013
"Dit nooit meer."vertalen
Nelleke Sterk
3,0

24-10-2013 Eerst vreselijk oud , vies torenkamertje gekregen, na klacht gelukkig andere kamer gekregen....betr. Maar wel matig

"Tsjaaaa....."vertalen
B vd Scheur
5,0

12-10-2013 Via veiling (lastminute) dit hotel geboekt; helaas was er in Limburg geen andere optie dan dit hotel, we hadden nu eenmaal 2 bepaalde dagen dat we weg konden. Veel van de vorige recensies is herkenbaar.
+ aardige ontvangst; ontbijtbuffet prima; entree en ontbijtzaal +/- hotelkamer redelijk schoon, vrij goede bedden, -/- erg gehorig (praten/wc doorspoelen, wc rolhouder, enz. enz), douche/wc erg krap
De afstand tot centrum vinden wij meevallen met 10 min. ben je er (via park bij zwembad Polfermolen). De vrije parkeerruimte is erg beperkt, zo'n 15 auto's. Anders wordt dat over het spoor de auto wegzetten (woonwijk/bedrijven terrein). Tot 2315 was het heel rumoerig, gelukkig werd het toen stil. De geluidsoverlast en gedateerd zijn van de kamers is de grote makke van dit hotel.

"Nooit meer"vertalen
Aad van Splunter

11-10-2013 Gedateerd wil niet zeggen dat het onverzorgd moet zijn.gewoon vies

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Wat ga jij doen met Pasen?

Bent u de eigenaar?