Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Valkenburg ***

Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Valkenburg
Fletcher Hotel-Restaurant Valkenburg
6,1

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Fletcher Hotel-Restaurant Valkenburg bij:

819 reviews over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Valkenburg in het Nederlands

Smerig

Henk, 14-10-2017

Kleine vieze luidruchtige kamer. Hotel waar je je 100 jaar terug waant ( zo zag het tapijt op de gang eruit).
Gereisd met partner in oktober 2017

Geen hotel waar we vaker heen gaan.

Ferrie van Es, 7-10-2017

Zeer kleine kamer wel met ligbad welke ook aan de kleine kant is. Kamer is zeer gehorig door de uiterst dunne wanden. Redelijk ontbijt waar € 13,50 pp voor betaald moest worden. De omgeving is schitterend maar naar dit hotel gaan we niet meer.
Gereisd met partner in oktober 2017

Oud, vies, klein

Monique, 2-10-2017

Mijn moeder en ik kwamen wat later op de avond aan. Parkeerplek bij het hotel was vol. Auto neergezet bij het station. Maar daar was voor de volgende dag een blauwe zone. Dus maar meteen de parkeerschijf om 09.00u gezet. Met inchecken aangegeven bij de meneer. Zijn reactie was; 'Dan zal het wel druk zijn...'

Toen naar onze kamer, 2 steile trappen omhoog. Bij de deur viel er een wurm op mijn moeders hand. Bah. Deur open en hop, daar stond een bed en dat was het. Geïnstalleerd en al zien we een grote spin naar beneden dwarrelen.. Ieww. Badkamer schuine muur en voor ons,lange mensen,elke keer je hoofd stoten =( Het is zeker een oud en gehorig hotel. Lang leve de oordoppen! Ontbijt was verder prima. We hebben wel veel ongedierte gezien en stof! Bij uitchecken werd ons nog niet eens gevraagd hoe wij hadden geslapen o.i.d. Wij denken dat ze zelf ook wel weten hoe het eraan toe is.

Voor mij en mijn moeder iig nooit meer dit hotel!

Gereisd met vrienden in september 2017

Een goed hotel, met goed restaurant maar.te.weinig

Dick Janssen, 29-9-2017

Het ontbijt en diner was goed, maar in een aantal zaken bleek soms dat er te weinig personeel was.
Gereisd met partner in september 2017

Zo jammer...

Rich, 29-9-2017

Smerige kamer, badkamer. Een stap terug in de tijd. Geen reclame voor Fletcher. Als dit je eerste keer is bij deze keten kom je nooit meer terug.

Gedateerd hotel

B&A opreisdoorEuropa, 8-9-2017

We hebben twee nachten doorgebracht in dit hotel. Dat was voor ons ook meer dan voldoende. De kamer was erg klein en de wc grensde pal aan de wasbak,weinig bewegingsruimte om onze behoefte(n) in ontspannen toestand uit te voeren. Wat fijn was dat naaste en boven-kamergenoten zich ook thuis voelden. Af en toe hoorde je een scheet of gesnurk. We hadden het gevoel alsof we kampeerden bij de boer, maar dan ietsjes luxer.

Als je een klein budget hebt of niet veel wilt uitgeven is dit hotel prima. Maar hou je niet van gehorigheid en wens je een iets modernere kamer, geef dan alsjeblieft een paar tientjes meer uit.

Met vriendelijke groet,

B&A

Gereisd met vrienden in september 2017

Nooit meer!

CJ, 2-9-2017

Nog geen 1 ster waard! Vies! Oud! En zoals de mensen uit Valkenburg zelf zeggen.. een grote schande voor Valkenburg. Fletcher hotels? Nooit meer!

Viel een beetje tegen

Gorissen, 26-8-2017

Gedateerd hotel, gehorig, en oud....leuk voor 1 nachtje, maar ons inziens niet voor een langer verblijf

Beperkte parkeergelegenheid, stof op de kasten, tampon onder het bed!!!!

Gereisd met partner in juli 2017

Netjes maar kan beter

Glenn Hermsen, 25-8-2017

Netjes hotel, alleen hele vieze zwarte schimmel in de badkamer, voor de rest wel keurig schoon.

rampverblijf in te duur Fletcher H.R Valkenburg

famA. Douma- A.Dijkstra, 19-8-2017

*Goed was het ontbijt Qua inhoud.(1 punt kleine broodjes (aldi)voor te groot beleg)

Fout;

*Geen inzicht in arrangement gegeven, (opbouw/prijs op28-31-07) . De prijs zou te maken hebben met Andre Rieu (bleek dus niet in Maastricht op te treden)Er bleek( arr.keuze uit) dat een gewenst rib-eye nog een vervangend rundvlees gerecht niet aanwezig was. Eerst drank bestellen en dan pas vertellen dat het er niet is.Dit werd bij de volgende tafel(pers) herhaald. (is grof te noemen)

*Te weinig personeel 1pers.4functies en tevens probleem oplosser,kortom iemand die te veel problemen gedurende ons verblijf moet oplossen en moet weten dat dit veel meer voorkomt.

*De Fletcher groep via mail benaderd met het probleem(1xmail cont.)tot nu toe helemaal geen enkele inhoudelijke reactie.

*Dit hotel wordt slecht onderhouden(ruimten) zoals kapot vies sanitair op kamer 302,wanden deuren e.d beschadigd. Ingang Parkeerplaats moet je auto een kuil overleven.

Voorts weet men niet te weten waar Walem ligt (zomermarkt) dus 3km verder aan Valkenburg vast.

Gereisd met partner in juli 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Valkenburg in Valkenburg (aan de Geul), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Valkenburg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Valkenburg scoort een 6.12 uit 10 op basis van 820 reviews.