Beoordelingen Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Valkenburg***

1 november 2014

Fletcher Hotel-Restaurant Valkenburg***
256 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Valkenburg***
Bosstraat 2-6, 6301 HM, Valkenburg (aan de Geul)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Valkenburg*** in Valkenburg (aan de Geul), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Valkenburg*** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Valkenburg scoort een 5,1 uit 10, op basis van 256 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Valkenburg*** in Valkenburg (aan de Geul), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Valkenburg***, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere vakantiegangers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere vakantiegangers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Valkenburg*** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 83 vakantiefoto's van Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Valkenburg*** vinden. Je kunt 1 video van Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Valkenburg*** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk dan accommodaties in Nederland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Limburg. Vergelijk Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Valkenburg*** met andere accommodaties in Valkenburg (aan de Geul).
Even geduld a.u.b.

4,9
6,3
3,8
4,3
Toon score en beoordelingen van:
"Nooit meer"vertalen
Willij
1,0

28-10-2014 Ik wist niet wat ik zag wat een armoede ,vlekken in tapijt ,schimmel in badkamer ect ,gewoon alles oud en niet flechter waardig ,aan renovatie toe dit kun je echt niet verkopen aan klanten te erg voor woorden .we waren blij dat we gelukkig maar 1 nacht hadden geboekt .

"Niet weer!"vertalen
Gerrit
3,0

19-10-2014 Helaas, vanaf aankomst al een slechte indruk gekregen. De ingang v/h hotel was dicht, wij moesten zoeken waar wij ons konden melden. Aan het eind van een smal, donker gangetje een tafel (receptie???) gevonden waarachter eindelijk iemand zat. Wij werden niet erg vriendelijk ontvangen. Kregen wij zo'n gekopieerd A4-tje in de hand met wat regels erop. De kamer is heel erg ouderwets. De inrichting is onpraktisch en alles ziet er erg uitgeleefd uit. Ook de douche, die heel erg klein is. Bij het ontbijt waren niet genoeg tafels. De gasten moesten op de gang wachten tot iemand opstond. Het personeel was nergens te bekennen. Als iemand iets later kwam, maar wel binnen de aangegeven tijd, waren sommige etenswaren op en werd het niet aangevuld. Al met al, een slechte ervaring.

"Oud en vervallen"vertalen
Mel en Ray
2,0

14-10-2014 Zeer verouderd en oubollig en als je van treinen houd een must. Elke uur de spoorbomen die dicht gaan en een voorbij razende trein. De kamer liep schuin af en was zeer klein. Voeten lagen hoger dan hoofdend.... 1 bed was ok.. Andere bed helemaal doorgezakt. Overal scheuren in de kozijnen en tegelwerk in de badkamer. Als je op de wc zit kun je leunen op de wasbak.
Overal ouderwetse schrootjes in donker kleuren.
Dit hotel is gedateerd en zwaar aan vernieuwing toe. Ontbijt netjes en alleen het nodige. Bij uitboeken werd al niet meer gevraagd of het naar wens was aangezien meerdere mensen hun beklag deden.
Personeel netjes en behulpzaam.

"Dit nooit meer!"vertalen
B van Swol
1,0

14-09-2014 Wij hebben 1 nacht gelogeerd in Hotel Valkenburg,gelukkig maar 1 nacht en niet meer!
Kleine kamer , gedateerde badkamer met vieze douchebak,gehorig was het van andere kamers,het uitzicht was ook waardeloos.
Naar het centrum lopen was ongeveer 15 minuten lopen.
Bij binnenkomst was de mevrouw aan de receptie wel aardig.
Wij hebben geen gebruik gemaakt van de eetgelegenheid.
Van Fletcher hotels hadden wij een voucher maar dit moet geen reden zijn om in zo'n kamer te worden gestopt, wij hebben wel vaker met een voucher gebruik gemaakt van een Fletcher hotel, dat waren vaak mooie kamers en picobello!

Met partner, Sept. 2014
"Zo ontvang je geen gasten."vertalen
Victorine
3,0

10-10-2014 Het hotel is erg gedateerd, zeer kleine kamers, gehorig, een zeer smalle gang en alles is oud. Niet alle kamers hebben een lift.

"Zeer goed hotel"vertalen
Erwin
10,0
8,0

09-09-2014 Wij hadden geboekt en daarna pas de beoordelingen gelezen. Door alle negatieve reacties gingen wij met knikkende knieën naar binnen en hebben we zelfs op het punt gestaan helemaal niet te gaan. Maar goed dat we het wel gedaan hebben!!!
De ontvangst was zeer vriendelijk, de kamer simpel maar ruim en keurig, de badkamer groot en we hadden zelfs een balkon. Simpel maar schoon, lekker bed en gezien de prijs dus gewoon erg goed. De avondborrel in de lounge was gezellig en weer was de bediening erg vriendelijk. Het ontbijt was perfect en werd zelfs tot vlak voor het einde continue bijgevuld. Begrijp echt niet waarom er zoveel slechte beoordelingen waren wij hebben een heerlijk verblijf gehad.
Echt het geld waart, Personeel van Fletcher Valkenburg hartelijk bedankt voor de positieve bijdrage aan een lekker weekend weg en graag tot ziens.

Met oudere kinderen, Aug. 2014
"Goed hotel"vertalen
anna
6,0

30-08-2014 ook wij hadden geen hoge verwachtingen van dit hotel door de slechte beoordelingen
maar viel erg mee,goede service,vriendelijk personeel
een schone kamer,en een goed ontbijt,en goede bedden

Met partner, Aug. 2014
"Geen *** sterren waard"vertalen
BB
3,0

08-08-2014 Receptie; ontvangst Triest voor woorden receptionist moest eerst even de factuur van andere gast verwerken +/- 10 min. gewacht maar nu was de pc vast gelopen.

Kamer; nou ja ,.. vergeten zolderkamertje met een dakraam die boven de uitlaat (keuken)staat. dus raam gesloten houden. bloed heet in de kamer.voor de rest Kamer zeeeeer gedateerd

"badkamer"; geen woorden voor.
Ik met een lengte van 1.90 had het zeeer moeilijk om te douche.

Eten; 3 pommes duchess,4 gebroken sperziebonen (uit diepvries)2 wortelschijfjes,4 boterboontjes. varkenshaas +/- 60 gram Dat was m"n diner. Lekker hoor!!

Bedienend personeel totaal geen vakmanschap(tip) haal die HORECA Schiltjes van de buiten muur AUB!!

Met vrienden, Aug. 2014
"Prima voor een paar dagen fietsen"vertalen
Robert Tiggelman
6,0

08-08-2014 Als je komt voor een paar dagen fietsen of wandelen, is Hotel Valkenburg een prima basis. Verwacht geen luxe en ruimte. Simpel, maar goed ontbijt. Kamer is gedateerd, maar je bent er toch bijna niet. Cycle Centre voor fietsverhuur op loopafstand. Station ook, mooi voor een avondje Maastricht. Verder niet zeuren mensen!

Met partner, Aug. 2014
"Wat een afknapper"vertalen
Theo Janssen
3,0

06-08-2014 Met de winkelketen actie op voor een mooi weekendje Limburg. Bij aankomst een mevrouw die mij allen maar aankeek. Toen ik zei : " Goedemiddag " zei ze dat ze mij al begroet had, waarschijnlijk in haar gedachten. We hadden voor 2 nachten geboekt maar op haar scherm stond maar voor 1 nacht. Dus kamers werden veranderd. Volgens mij hebben we de laatste kamer gekregen die normaal nooit verhuurd werd. Zolderkamer 2 trappen naar boven en ongeveer 2 x2 meter. Bloedheet overdag en douchen met je hoofd schuin vanwege het dakspant. En dan het parkeren: een grote ramp. Hotel vol en nergens plaats voor je auto. Zoek maar even in de omgeving was het advies van de receptie.
Bij het uitchecken dacht ik mijn grieven kenbaar te kunnen maken op de vraag : "Was alles naar wens ? " Maar volgens mij is het personeel al gewend aan alle ellende want er werd niets gevraagd.
Kortom : Hotel onwaardig en zeker Fletcher onwaardig. Maar gauw sluiten dit hotel.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Hoeveel geef jij uit tijdens een bezoek aan een kerstmarkt?

Bent u de eigenaar?