Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Geulvallei ***

Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Geulvallei
Fletcher Hotel-Restaurant De Geulvallei

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Fletcher Hotel-Restaurant De Geulvallei bij:

759 reviews over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Geulvallei in het Nederlands

Nooit meer !!

Roel, 25-9-2017

Eerste en laatste keer. Wat een slecht hotel. Kamers zijn klein en muf. Badkamer oud en met schimmel. Bedden veels te zacht en de tv is niet veel groter dan een computerscherm. Na 1 nacht direct vertrokken na een ontbijt met lauwe koffie, groen gekookte eieren. En de prijs die hiervoor wordt gevraagd pas totaal niet bij het niveau van de kamer/ontbijt. Voor nagenoeg hetzelfde bedrag zit je in een hotel van andere keten met luxe kamer en uitstekend ontbijt. Nooit meer naar een Fletcher Hotel.
Gereisd met partner in september 2017

In deze omstandigheden niet meer te boeken

Broeckx Lydia, 23-9-2017

Kamers oud en klein en vooral badkamer van groetmoeders tijd.

Tussen WC en muur was een opening van 25 cm.

In restaurant frietjes bijbesteld en na 25 minuten nog steeds niets gekregen.

Nooit meer

Mast- Meijer, 16-9-2017

De kamer was niks en de badkamer helemaal niet.
Gereisd met partner in juni 2017

nooit meer

datori_1, 9-9-2017

de eerste ochtend geen stroom . dat kan gebeuren. de tweede ochtend fietsen geupdate naar ebike geen fietsen er stonden er wel maar waren leeg. de derde dag kamer niet schoon gemaakt we kwamen terug hing de kaart niet storen aan de duer. met een zak daar zaten de handdoeken in s,avonds bij het eten viel de snitzel uit zijn jas bij ons twee.en het hotel leek wel een honde kennel s,morgens de honden voor de ontbijtzaal.het hotel is aan een renovatie toe en het was gaotisch
Gereisd met partner in september 2017

In één woord, een afgeleefd hotel.

Guido, 7-9-2017

De 'luxe kamer' was doodsaai, beige-bruine tinten met een '70 fotokader. Luxe kamer? Dan wil ik de gewone kamers niet zien. Badkamer was schimmelig, verf bladderde af, grote barsten in tegels. Het 'stonk' er naar javel, het raam moeten opengooien, anders kon je het er niet uithouden Oude bruine vloerbekleding met vlekken. De afstandsbediening van de TV was ronduit smerig. De ontbijtruimte viel mee, wel heel weinig plaats tussen de stoelen (achterbuur). Het ontbijt ging wel, vrij standaard..

Het is maar dat we een bon hadden van een veiling, anders zeker geen aanrader. Advies: fris het hotel eens op .

prima hotel en restaurant

nel kempe, 30-8-2017

Gastvrij personeel met humor, erg belangrijk, schone kamer, makkelijk parkeren,, achter ingang zou gemakkelijk zijn wel een eindje omlopen met je koffer, voor oudere mensen wel wat lastig
Gereisd met partner in augustus 2017

nooit meer

H.Postma, 30-8-2017

slecht personeel .vloerbedekking vies .badkamer een grote plasticbak met weinig water. het geheel is oud bollig en niet meer van deze tijd
Gereisd met vrienden in augustus 2017

Oud ongezellig en gewoon slecht

M. Kelder, 27-8-2017

Ongelofelijk slecht geregeld allemaal bij dit hotel. We komen met een grote groep en restaurant is dicht. Volgende avond ontzettend onvriendelijk personeel.

Bij ontbijt zorg ervoor dat u er snel bij komt want net als met acties bij de Lidl Op=Op

Kamers oud en gedateerd. Het water in de douche moet u zoeken of zelf meenemen.

Niet voor herhaling vatbaar.

Gereisd met vrienden in augustus 2017

Nooit zo n slecht hotel gehad

P.J. Tammens, 27-8-2017

Kwamen vrijdag aan om half acht in de avond met ongeveer 40 personen het hotel was al ingelicht dat we nog moesten eten maar helaas de keuken was al dicht een geluk bij een ongeluk nadat we later hoorden dat de keuken daar niet al te goed stond aangeschreven na de tweede dag kwamen we terug en een half uur op terras en 2 dames waren bezig met 3 tafeltjes maar wij werden niet geholpen na. 20 minuten zelf drankjes gehaald en werd afgesnauwd of we ongeduldig waren en niet langer konden wachten 😡

prima hotel

reijer spaan, 12-8-2017

Eten en slapen prima; goede verzorging door personeel en mooie omgeving
Gereisd met partner in juni 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Geulvallei in Valkenburg (aan de Geul), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Geulvallei zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Geulvallei scoort een 7.04 uit 10 op basis van 761 reviews.