7,1

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Geulvallei*** bij :

750 reviews over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Geulvallei in het Nederlands

prima hotel

reijer spaan, 12-8-2017

Eten en slapen prima; goede verzorging door personeel en mooie omgeving
Gereisd met partner in juni 2017

Om alleen te slapen is het wel goed te doen

Danielle, 7-8-2017

Prijs/kwaliteit klopt wel ongeveer... Meeste hotels in de omgeving zijn duurder, maar hebben vast ruimere, frissere kamers, betere bedden en gezelligere ontvangst. Tis niet slecht hoor, en ontbijt prima, maar toch kiezen wij de volgende keer voor een ander hotel.
Gereisd met partner in augustus 2017

In deze conditie nooit meer naar dit hotel.

S.van Elk, 30-7-2017

Personeel ,ontbijt en ruimte prima, restaurant en eten goed,Niet alles nog te bestellen In het restaurant. Voor de rest is het hele hotel niet fris en 10 Jaar achterstallig onderhoud. Ook tuin en grasveld, met bagage lopen niet prettig. Geen roomboter en zwarte thee, te weinig personeel bij ontbijt, alleen harde eieren. Wie iets anders waarneemt durft niets te zeggen heb ik ervaren. Het is wel uitgaan geen kwelling mag het zijn voor dat geld 4 nachten € 300.00 met 2 diners en geen complete keuze.
Gereisd met partner in juli 2017

Nooit meer

M v G, 19-7-2017

2 daags verblijf gehad met 2 volwassenen en kind van drie. Extra comfort kamer geboekt welke €10,- extra kostte per nacht. De kamer was klein, benauwd, lag aan een doorgaande weg, met n kleine douche vol schimmels, fikse scheur in de muur. WiFi was slecht en men durfde maar liefst €15,- pp te vragen voor het ontbijt. Na dit alles gemeld te hebben bij receptie is er geen enkele actie ter verbetering gekomen. Het hotel ligt ongeveer 7min. rijden van het centrum van Valkenburg af.
Gereisd anders in juli 2017
Wouter Loerakker,

Geachte heer/ mevrouw,

Vervelend om te horen dat uw verblijf niet naar wens is geweest.

Wij gaan deze punten oppakken met desbetreffende afdeling.

Wij hopen u een volgende keer te mogen begroeten in ons hotel.

Met vriendelijke groet,

Marielle

Hotel Manager Fletcher Geulvallei

Niet weer.

J. de Vries, 17-7-2017

Entree gedateerd, niet netjes. Kamer zeer gedateerd. Niet schoon.

Badkamer kitnaden ernstig vervuild.

Ontbijt was uitstekend.

Gereisd met partner in juli 2017
Wouter Loerakker,

Geachte heer/mevrouw de Vries,

Wij gaan deze punten meteen oppakken met desbetreffende afdeling. Wij hopen u alsnog een volgende keer te mogen begroeten in ons hotel.

Met vriendelijke groet,

Marielle

Hotelmanager

Gezellig, gastvrij personeel.

Frank, 24-6-2017

Sommige kamers zijn gedateerd, maar het personeel is vriendelijk en attent.
Gereisd met partner in februari 2017

Nette schone kamers, wel verouderd

Saskia, 5-6-2017

Het hotel is verouderd en aan een opknapbeurt toe. Kamer was klein, bedden erg zacht. Badkamer is verouderd. Maar alles was heel en schoon. Ontbijt was prima! Meer dan genoeg keuze. De ligging van het hotel is heel mooi, mooie omgeving om te fietsen of te wandelen. Minpunt: er mogen ook honden meegenomen worden en voor mensen met een allergie en in combinatie met de vloerbedekking die overal ligt is dit niet heel prettig!
Gereisd met partner in juni 2017

Vergane glorie

Denise, 5-5-2017

Kamer was netjes niet bijzonder, bedden leken oké, maar matrassen zijn aan vervanging toe. Idee van in een kuiltje liggen . Badkamer had het idee van een vliegtuigtoilet. Alles plastic fantastic.
Gereisd met partner in mei 2017

In het hotel was alles goed geregeld

Patrick Metselaar, 19-4-2017

Zeer mooie ligging ten opzichte van natuur
Gereisd alleenreizend in april 2017

zeker voor herhaling vatbaar

familie Devriendt, 16-4-2017

we zijn blij Fletcher Hotel De Geulvallei te kennen.

locatie, personeel, faciliteiten en ontbijt waren véél meer dan zomaar ok.

de volgende keer brengen we zeker familie/vrienden mee.

Gereisd met partner in april 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Geulvallei in Valkenburg (aan de Geul), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Geulvallei zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Geulvallei scoort een 7.1 uit 10 op basis van 752 reviews.