Beoordelingen Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Geulvallei***

24 oktober 2014

Fletcher Hotel-Restaurant De Geulvallei***
189 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Geulvallei***
Onderstestraat 66, 6301 KC, Valkenburg (aan de Geul)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Geulvallei*** in Valkenburg (aan de Geul), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Geulvallei*** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Geulvallei scoort een 6,2 uit 10, op basis van 189 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Geulvallei*** in Valkenburg (aan de Geul), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Geulvallei***, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Geulvallei*** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 55 vakantiefoto's van Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Geulvallei*** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Nederland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Limburg. Vergelijk Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Geulvallei*** met andere accommodaties in Valkenburg (aan de Geul).
Even geduld a.u.b.

6,1
6,8
5,4
5,7
Toon score en beoordelingen van:
alleenreizend, Aug. 2014
"Schandalig behandeld geen rekening met beperkingen"vertalen
B
3,0
1,0

05-08-2014 De kamers zijn echt heel erg oud, bruine tegels en scheuren in de muur ook ruikt het er erg muf. De lift is een vracht lift ( met bewegende muren) daarnaast moest ik als nog een trap op en er is geen hulp of tillift. Personeel had onterechte rekening gedeclareerd en bij weg gaan krege ik geen tot ziens of goede reis toegewenst of bedankt voor uw verblijf. Tot slot wou de mevrouw achter de Bali mij niet helpen met mijn koffer de trap af tillen. De kamer zelf is wel schoon en het eten is erg simpel en het avond eten qua vlees was erg droog. Soep was wel goed! Maar vertelde niet dat het broodplankje €3,50 koste! ook was er geen koelkast op de kamer en de tv werkte slecht. Ook was er geen airco/ventilator en het raam te klein om frisse lucht binnen te krijgen.

met vrienden, Juli 2014
"Waardeloos"vertalen
Denise
1,0

27-07-2014 Wij sliepen maar 1 nacht in dit hotel en dat was meer dan genoeg. Ook al hadden we deze overnachting via veiling gewonnen toch waren er veel minpunten. Restaurant en bediening: ober kon de bestelling na 3x nog niet onthouden en was niet echt gastvrij. Het eten met name de snitzels waren vet en door gefrituurd en daarnaast lag een berg slappe friet. En voor dit gerecht betaal je dan wel mooi 17.50 voor!!! Na het eten gingen wij richting de kamers via een smalle gang en wat trappetjes. Aan de gang zag je al dat het gedateerd was en het nodig een opknap beurt nodig had. De kamers zelf waren klein en ook gedateerd daarnaast rook de badkamer muf en was ook wel aan een likje verf toe. Al met al was het onze geld echt niet waard en waren we zeer telleurgesteld. Nooit meer dus!!

met partner, Juli 2014
"Zij doen hun best"vertalen
Ebel W.Cordes
7,0

08-07-2014 Zoals velen reeds zeiden personeel is top. Oud familiehotel, schoon maar verfkwast, designer en stoffeerder zijn welkom. Waar zij niets aan kunnen doen is de drukke weg langs het hotel. Schijnt 30 km zone te zijn maar vlgs mij moet hier een 1 voor. Belachelijk dat Gemeente Valkenburg hier niets aan doet met een school en vele wandelaars. Camera, drempels direct aanbrengen. Het hotel zou een glazen geluidscherm rond terras kunnen zetten zodat je elkaar enigszins kunt verstaan.

"Nooit meer"vertalen
André Tak
4,0

27-06-2014 Allereerst de opmerking dat er op het personeel Niets is aan te merken.
maar ! Het hotel is oud. en dat is te zien. De 2pers. kamer was zeer krap. De bedden waren prima. TV was uit het jaar kruik. Het slechts was de natte hoek. Ook uit het jaar kruik en niet van deze tijd. Een soort van kunststof cocon waar alles in zat. Schimmel aan de douchewand. Vrijwel geen plek voor het neerzetten van tandpasta en bekers. Net een lego huis.
In de kamer is een nis en daar staat een sobere kast met niet veel ruimte voor spullen van twee personen.
op veel plekken verfschade. Oud!
Ontbijt sober maar voldoende.
Parkeerplaats in het grind. Looppad er naar toe slecht onderhouden.
Lift geschikt voor twee personen.
Geen drie*** maar eerder een 2** Locatie.
Nogmaals > Personeel okee.

"Vreselijk slecht nooit doen"vertalen
lars
2,0

15-06-2014 Om te beginnen kamers zeer klein. ondanks upgrade, plinten erg beschadigd, slecht schoongemaakt in de kamer(heel stoffig) kachelradiator bladderde vd verf geen koffiezetapparaat geen water koker zeer gehorige kamers. badkamer schandalig geheel polyester roestige schroeven schimmel op de douche schermen vieze zeepdispencers. Ik ben s morgens naar beneden gegaan voor een kop koffie. Zeer sacherijnig werd ik behandeld. Wijnglas met witte wijn bevatte resten van rode wijn .werd in eerste instantie met dode vlieg geserveerd. Werd onvriendelijk op gereageerd. Bij uitchecken ook zeer chagrijnig personeel. Die ook niet vroeg hoe t verblijf was . Geloof me boek iets anders

"Verouderd hotel"vertalen
Marijn
4,0

12-06-2014 Tijdens Pinkpop hebben we een nachtje in dit hotel geslapen. Voor deze gelegenheid was dit perfect, want het hotel is goed bereikbaar met het OV.

Voor andere gelegenheden zou ik dit hotel eerlijk gezegd niet direct aanraden. Onze kamer was erg klein. Ook was het raam stuk en kon dus niet goed open worden gedaan. Pluspunten waren een goede douche (vind ik altijd belangrijk) en een ventilator op de kamer.

Dat het hotel wat verouderd is blijkt uit de deur die open gaat met een normale sleutel, een oude lift en wat vies tapijt in de gangen.

Het ontbijt is top! Het personeel was heel vriendelijk en vulde alles netjes bij tot het einde. Een lekker en gevarieerd aanbod!

Het personeel achter de balie was weer minder vriendelijk, zeker bij het uitchecken.

Pluspunten zijn de eigen parkeerplaats van het hotel en het KPN wifi netwerk dat gratis wordt aangeboden en erg snel is.

met partner, Mei 2014
"Sterk verouderd"vertalen
gerard
6,0

01-06-2014 Net terug van een nachtje in dit hotel. De ligging is goed. Dichtbij Maastricht en Valkenburg. Het hotel kan wel een opknap beurt gebruiken. Overal los stuc werk. Ook de kamers zijn wat erg gedateerd. Badkamertje stamt uit de jaren 70 denk ik. Maar de kamer was wel netjes schoon. Er hing alleen een vreemde muffe lucht op de kamer en de gang. Het ontbijt was goed en lekker. Voor een nachtje is het best te doen dit hotel.

met partner, Mei 2014
"Prima hotel met een goed restaurant"vertalen
Lucy Gijtenbeek
7,0

05-05-2014 Prima te bereiken met de trein, vijf minuten lopen van het station. De omgeving was prima. Overal lekker dichtbij. Het restaurant is een aanrader. Het personeel vonden wij erg aardig. Valt niets slechts over te zeggen. Het hotel ligt tegenover het Ronald Mcdonald huis. Met de kamer was ook niets mis mee. Lekker warm water met douchen. Wij hebben zelfs naar Maastricht gelopen vanuit het hotel, was goed te doen. In Geulhem, vlakbij het hotel waren nog mergelwoningen te zien, erg leuk. Het ontbijt was super. Kortom een aanrader!!

met partner, Mrt. 2014
"1 overnachting"vertalen
Henk

26-03-2014 Prima Hotel
enigste min puntje vonden wij dat de kamers erg klein zijn, maar dit was van tevoren bekent,
verder was het ontbijt zeer goed, werd continu bijgevuld.
Wij zijn hier geweest 21 op 22 maart 2014.
Geen luxe maar toch goed en netjes we zijn prima ontvangen parkeer gelegenheid genoeg achter het hotel kun je parkeren en tegenover het hotel kun je ook parkeren in ieder geval in het weekend door de week bepaalde tijden.

met oudere kinderen, Mrt. 2014
"Een goed hotel voor een goede prijs!"vertalen
Jan
10,0

10-03-2014 We zijn 1 nacht en 2 dagen geweest.
Voor die prijs ,een erg goed hotel met een goede kamer , e.d.
Was echter niet blij met de ontvangst bij binnenkomst !
Had het idee dat het personeel erg druk was en niet aan de binnenkomende gasten toekwamen.
Kreeg de indruk dat er op dat moment ''te'' weinig personeel aanwezig was.(middags om 15.30)
Minpuntje!
Verder alles oke !

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

In welk land rij je het liefst auto?

Bent u de eigenaar?