Beoordelingen Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Burghoeve***

1 september 2014

Fletcher Hotel-Restaurant De Burghoeve***
269 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Burghoeve***
Broekhem 134, 6301 HL, Valkenburg (aan de Geul)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Burghoeve*** in Valkenburg (aan de Geul), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Burghoeve*** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Burghoeve scoort een 6,0 uit 10, op basis van 269 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Burghoeve*** in Valkenburg (aan de Geul), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Burghoeve***, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Burghoeve*** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 54 vakantiefoto's van Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Burghoeve*** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Nederland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Limburg. Vergelijk Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Burghoeve*** met andere accommodaties in Valkenburg (aan de Geul).
Even geduld a.u.b.

5,7
6,7
4,7
5,3
Toon score en beoordelingen van:
met jonge kinderen, Aug. 2014
"Goed hotel"vertalen
jet
7,0

26-08-2014 Een nacht geslapen in dit hotel. 3 persoonskamer met 3 fijne bedden. Badkamer wel wat gedateerd maar funktioneert verder prima. Was netjes.
Het ontbijt was prima verzorgt en overal voldoende van en werd ook steeds aangevuld. hoofdgebouw heeft een gezellige uitstraling. Het bijgebouw was wel netjes maar mag ook wel voorzien worden van een likje verf en misschien wat decoratie. Een hotel waar wij rustig weer een keer naartoe zouden willen gaan

met partner, Aug. 2014
"Nooit weer"vertalen
Wim en Hennie
2,0

16-08-2014 wij hebben hier onlangs 1 nacht overnacht en gelukkig was het maar 1 nacht. nog nooit zo'n oude meuk gezien de ramen vielen er nog niet uit. En dat het gedateerd is dat is nog daar aan toe daar kunnen we wel door heen kijken. Maar vies, kapotte/verrotte kozijnen onvriendelijk personeel daar kun je niet mee akkoord gaan. Nu geloof ik dat er ook gerenoveerde kamers waren maar die hadden wij niet. Hier kunnen we dus ook niets van zeggen. Ik zou zeggen opknappen die handel en nieuw personeel erin. Deze kamers mogen zo niet meer verhuurd worden.

met partner, 2014
"Alleen fletcher diner gehad ivm Fletcher dinerbon"vertalen
E Wintjes
3,0

15-08-2014 Voor 3 sterren Hotel is het diner ronduit zeer sober.
geen keuze bijv voorgerecht soep of salade salade bijbetaling eur 3,50
broodplankje bijbetaling. Hoofdgerecht alleen forelletje met een klein beetje groenten en drie kleine aardappeltjes op je bord, verder geen garniture(bijv salade) ik was blij dat ik dit hotel niet had geboekt.
deze ervaring was donderdag 14 augustus

met partner, Juli 2014
"Oude meuk zonder betrokkenheid."vertalen
Bram Steketee
1,0

19-07-2014 Zodra je de trap naar de kamers oploopt ontmoet je oude, gedateerde meuk zoals ik dat al een tijd lang niet meer in een hotel gezien heb. Een kale krakende trap, versleten,vieze vloerbedekking en zodra je deur van je kamer opendoet sta je in een klein, muf hok. De eerste gedachte:ik heb dit gelukkig maar voor 1 nacht geboekt. Buiten op het terras wordt de eerste indruk er niet beter op. Als je na enige tijd vraagt of je wat kunt bestellen zegt de medewerkster dat ze maar twee handen heeft. Inderdaad, daar stond ze de flesjes cola in de koeling mee te rangschikken. Ook belangrijk, zullen we maar denken. Na het opnemen van een eenvoudige bestelling duurt het dan nog een stief half uurtje voordat wat komt. Wel slecht geluisterd want bruine boterhammen met kroket en mosterd zijn witte u met kroket en mayonaise geworden. Uiteindelijk is de rekening ook nog eens 40 euro te hoog. Gelukkig had ik het reserveringsbewijs bij me om aan te tonen dat de kamer toch echt geen 120 euro mocht kosten.

met partner, Juni 2014
"Goede uitvalsbasis"vertalen
Marcel
7,0

14-06-2014 Na het lezen van de vorige beoordelingen, die nogal zeer negatief waren, toch wel nieuwsgierig geworden wat we zouden aantreffen.

Bij aankomt bleek al snel dat de meeste van deze reacties naar onze mening nergens op slaan. Het is een goed en schoon hotel dat ruimschoots voldoet in deze prijsklasse.

Het hotel ziet er netjes uit, de openbare ruimte (o.a. hal, lounge en eetzaal) van het hotel hebben een verbouwing ondergaan in 2007 en zijn helemaal up- to- date. De achtertuin is een mooi rustig plekje waar je heerlijk kan zitten, maar ook het terras voor het hotel is heerlijk toeven.
Onze kamer zat ik het bijgebouw en was basic maar in orde, heerlijk bed en de badkamer is idd misschien wat gedateerd qua uiterlijk maar alles doet het en word keurig onderhouden en schoongemaakt. Heerlijk warme douche met goede straal. Je hebt alles wat een hotelkamer moet hebben.

Al met al voor ons een aanrader en zeker voor herhaling vatbaar.

met partner, Mei 2014
"Opgelucht weggegaan!"vertalen
Harry
7,0

29-05-2014 Na het lezen van de vele negatieve beoordelingen (nadat ik al geboekt had!) was ik zeer benieuwd naar De Burghhoeve! We hebben echter een prima verblijf gehad: prettige ontvangst, goed diner ( was inclusief in het arrangement van Deal van de Dag), uitstekend ontbijt en vriendelijk personeel. 1 probleem: De technische dienst is ( naar verluid) wel komen kijken naar de kranen van de douche in kamer 3, maar kon "niets vinden". Mijn voeten zijn bijna verbrand door de onmogelijkheid koud water bij te mengen. Dus pas op!

met partner, Apr. 2014
"Nooit weer"vertalen
Jelle savelsberg
2,0

02-05-2014 Fletcher hotel de Burghoeve is nodig aan renovatie toe. De kamers zijn oubollig en in de badkamer is geen ventilatie mogelijk. Nieuw behang, vloerbedekking en gordijnen zou al heel wat verandering zijn. Wij hadden geboekt met een korting voucher. Als ik de reguliere prijzen op de site bekijk zou ik me echt bedonderd voelen. Met 20 euro per nacht verwacht je ook niet veel. Wij hebben alleen maar geslapen en hebben alle maaltijden buiten de deur gegeten. Het was wel schoon, maar hier kom ik nooit meer terug.

Apr. 2014
"Een goed hotel!!!"vertalen
Kjeld
10,0
8,0

29-04-2014 Mijn ervaring van dit hotel is erg goed. Toen we incheckten stond er gelijk al iemand op ons te wachten die ons netjes naar onze kamer wees. Het was in het bijgebouw. In tegenstelling tot het hoofdgebouw was daar geen lift, wat niet op de site vermeld stond. Mijn oma heeft veel last van haar rug & knie, dus dat viel een beetje tegen.
De kamers zijn goed. Wij hadden een 3-persoonskamer (nummer 21), en er waren dus ook gewoon 3 handdoeken, stoelen, en natuurlijk bedden toen we aankwamen. Het is een ruime badkamer, maar de douche geeft iets te scherpe stralen, en dat kan wel eens pijn doen. De bedden liggen goed. Niet heel zacht, niet heel hard.
Het ontbijt is prima. Je kan pakken wat je wilt, en er is een ruime keuze. Ook zijn de broodjes nog vers, wordt de koffie gewoon bijgevuld, en zijn de eieren nog warm.
De ligging is ook erg goed. Het ligt in de buurt van de snelweg, en het centrum van Valkenburg is ook niet zo ver weg.

met partner, Apr. 2014
"Zeer matig hotel"vertalen
H. Mulder
6,0

21-04-2014 We hadden meer verwacht van dit hotel: lang moeten wachten voordat we konden inchecken. Het bleek dat degene die moest inchecken in het restaurant aan het bedienen was. Later konden we om 19.30 geen eten meer bestellen in het restaurant terwijl er veel tafels leeg waren en tot overmaat van ramp zaten we om 21.30 uur vast in de lift. We hebben continue op de belknop in de lift gedrukt, we hoorden zelf dat de bel flink hard functioneerde, maar pas nadat andere hotelgasten kwamen vragen wat er aan de hand was kwam een hotelmedewerker naar de lift. Na tig keren resetten en de lamp aan het uit lukte het hem na 20 Minuten de liftdeur te openen. We hadden het ondertussen behoorlijk benauwd gekregen in die kleine ruimte. Vervolgens bleek de badkamer de afvoer van de wastafel verstopt: al met al geen best paasweekend in dit hotel!

met oudere kinderen, 2014
"Nooit weer, zeer ongastvrij dit keer."vertalen
renee van der zaag
3,0

05-04-2014 Bij incheck zeer ongastvrij ontvangen, niet door receptioniste maar door restaurantmedewerkster die geen tijd had. Kamer geboekt met ligbad, hiervoor ook betaald , bij betreden van de kamer alleen een piepkleine douche, die ook nog eens, bleek later niet goed functioneerde.
Wij voor een andere kamer, helaas het was zondag en waren de andere kamers niet gepoetst??
En een vuile kamer wilde we toch zeker niet??? Wat een reactie?? Na een vermoeide rit uit Oostenrijk de kamer maar genomen.
Volgende ochtend geprobeerd onze klacht duidelijk te maken.
Helaas kon er niets meer gedaan worden dit hadden we bij inchecken moeten melden. Nou ja zeg ..Oh ja of ik nog wilde betalen??
Alles al vooruit betaald per bank.(foutje van touroperator zei ze toen nog.
2e nacht overigens goed geholpen door een mannelijke receptionist.
Per ongeluk kwamen we op onze klacht van eerdere nacht en deze man gaf direct een upgrade. Zeer correct en gastvrij gehandeld.
Helaas zat de teleurstelling al te diep. Laatste x

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Waarmee schiet jij de meeste vakantiefoto’s?

Bent u de eigenaar?