Beoordelingen Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Burghoeve***

23 oktober 2014

Fletcher Hotel-Restaurant De Burghoeve***
274 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Burghoeve***
Broekhem 134, 6301 HL, Valkenburg (aan de Geul)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Burghoeve*** in Valkenburg (aan de Geul), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Burghoeve*** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Burghoeve scoort een 5,9 uit 10, op basis van 274 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Burghoeve*** in Valkenburg (aan de Geul), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Burghoeve***, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Burghoeve*** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 56 vakantiefoto's van Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Burghoeve*** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Nederland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Limburg. Vergelijk Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Burghoeve*** met andere accommodaties in Valkenburg (aan de Geul).
Even geduld a.u.b.

6,4
5,6
4,6
5,1
Toon score en beoordelingen van:
Met vrienden, Okt. 2014
"Prima hotel voor een fietsweekend!"vertalen
giel
7,0

09-10-2014 Met een fietsgroep van 5 (of eigenlijk 4) man geweest. Wij snappen het gezeur van andere recensenten niet helemaal. Prima accommodatie en een top bediening als het om bier drinken gaat. Zelfs op telefonische afroep kun je een bestelling plaatsen. 3-gangen diner inruilen tegen een paar halve liters is ook een aanrader. Kamers waren ook helemaal in orde. De bedden waren zó goed dat 2 man zich hebben verslapen op dag 1. Hotel is overigens ook prima geschikt voor oma's en voor mensen die overdag even willen slapen als ze heel moe zijn van het fietsen. Enige minpuntje is de parkeergelegenheid. Door een overschot aan leasebakken is het even schipperen tussen de straat en de privéparking. Schunnige praat op het terras is ook geen enkel probleem. Kortom, wij voelden ons meer dan welkom!

Met oudere kinderen, Sept. 2014
"Dit nooit meer!"vertalen
laura589
3,0

21-09-2014 Bij aankomst kregen we al een snauw van een van de medewerkster dat ze het druk had en ze er zo aan kwam, geen warm welkom.. Eenmaal op de kamer rook het er muf en zagen we meteen dat de kamer wel een flinke opknap beurt kon gebruiken. Wij zijn direct naar Valkenburg vertrokken en zijn pas laat weer aangekomen. Het personeel is alles behalve vriendelijk en behulpzaam. De kamers zijn overigens ook nog heel gehorig! Je kunt alles en iedereen horen op de gang en buiten. Bij vertrek moesten we weer wachten totdat iemand ons kon helpen. Er werd niet eens gevraagd of alles naar wens was geweest. De medewerkster kon pas vriendelijk doen zodra ze het geld had ontvangen. Belachelijk slecht!! Een echte afknapper!!

"Eens maar nooit meer."vertalen
Jan Schonhage
1,0

10-09-2014 De lift is buiten werking en wij moesten dus 2 draaitrappen op met al onze bagage. Vanuit het hotel werd hiervoor geen enkele hulp aangeboden.
Aangekomen op onze kamer (#15) valt meteen een vieze muffe lucht op en de warmte. We hebben dan ook maar direct de ramen opgezet. In de vloerbedekking zien we kale plekken en een aantal vage vlekken. De badkamer is dermate gedateerd dat ik weer spontaan herinneringen aan mijn vroege jeugd krijg (45 jaar geleden) Op 1 van de muren ontwaren we ook nog zwarte schimmelvlekken. Warm en koud water is ondanks de aanwezigheid van een thermostaatkraan bijna niet te regelen, of je verbrandt, of je bevriest.
Personeel lijkt alleen aanwezig te zijn omdat ze er geld voor krijgen, Er kan werkelijk geen lachje vanaf bij het personeel in de ontbijtzaal.
Het ontbijt zelf is overigens erg lekker: veel variatie en vers.
De loopafstand naar het centrum is groter dan wat wordt aangegeven (25 min ipv 15)
Dit hotel is absoluut geen reclame voor de Fletcher groep.

"Dit nooit meer!"vertalen
Marijke
3,0

10-09-2014 Om te beginnen zijn de kamers zeer gedateerd, van de buitenkant lijkt het een mooi pand en ook de beneden verdieping ziet er netjes uit, echter kunnen de hotelkamers een enorme opknapbeurt gebruiken! Dan de bedden; die waren echt niet schoon(lees: haren uit bed gevist) en er lag een laag stof op het bureau! En dan ging om 5:30 het brandalarm af! Iedereen uit bed en het hotel uit maar.... Geen personeel te bekennen! Gelukkig was het een vals alarm, bleek nadat de brandweer geweest was. De volgende ochtend tijdens het uitchecken, geen woord van het personeel. Het kan een keer gebeuren dat het brandalarm per ongeluk afgaat, maar op z'n minst een excuus voor het ongemak van het personeel hadden we zeer op prijs gesteld. Daarentegen kregen we eerder een snauw van de receptioniste toen we hier wat van(op een nette manier) zeiden. Oh en een klantvriendelijkheids cursus zal het personeel geen kwaad doen!

"Fletcher never again!"vertalen
Willem
1,0

12-09-2014 3 dagen Limburg in een fletcher hotel is geen pretje. Sterker nog : als ik morgen gratis kan wil ik niet eens meer.
Bij aankomst 1september bleek de lift net stuk en zou volgde dag gemaakt worden, niet dus!! Kamers stinken en de badkamer ruikt ontzettend muf, douchegordijn beschimmeld. Tapijt vol met vieze plekken.
S'nachts als iemand op de verdieping warm water gebruikte ging in onze kamer alle leidingen trillen. Herhaaldelijk midden in de nacht leek het wel of er iemand in de muur aan het boren was, ongelofelijk wat een herrie.
Dus als je overweegt naar dit hotel te gaan: bezint eer ge begint...

Met jonge kinderen, Aug. 2014
"Goed hotel"vertalen
jet
7,0

26-08-2014 Een nacht geslapen in dit hotel. 3 persoonskamer met 3 fijne bedden. Badkamer wel wat gedateerd maar funktioneert verder prima. Was netjes.
Het ontbijt was prima verzorgt en overal voldoende van en werd ook steeds aangevuld. hoofdgebouw heeft een gezellige uitstraling. Het bijgebouw was wel netjes maar mag ook wel voorzien worden van een likje verf en misschien wat decoratie. Een hotel waar wij rustig weer een keer naartoe zouden willen gaan

Met partner, Aug. 2014
"Nooit weer"vertalen
Wim en Hennie
2,0

16-08-2014 wij hebben hier onlangs 1 nacht overnacht en gelukkig was het maar 1 nacht. nog nooit zo'n oude meuk gezien de ramen vielen er nog niet uit. En dat het gedateerd is dat is nog daar aan toe daar kunnen we wel door heen kijken. Maar vies, kapotte/verrotte kozijnen onvriendelijk personeel daar kun je niet mee akkoord gaan. Nu geloof ik dat er ook gerenoveerde kamers waren maar die hadden wij niet. Hier kunnen we dus ook niets van zeggen. Ik zou zeggen opknappen die handel en nieuw personeel erin. Deze kamers mogen zo niet meer verhuurd worden.

Met partner, 2014
"Alleen fletcher diner gehad ivm Fletcher dinerbon"vertalen
E Wintjes
3,0

15-08-2014 Voor 3 sterren Hotel is het diner ronduit zeer sober.
geen keuze bijv voorgerecht soep of salade salade bijbetaling eur 3,50
broodplankje bijbetaling. Hoofdgerecht alleen forelletje met een klein beetje groenten en drie kleine aardappeltjes op je bord, verder geen garniture(bijv salade) ik was blij dat ik dit hotel niet had geboekt.
deze ervaring was donderdag 14 augustus

Met partner, Juli 2014
"Oude meuk zonder betrokkenheid."vertalen
Bram Steketee
1,0

19-07-2014 Zodra je de trap naar de kamers oploopt ontmoet je oude, gedateerde meuk zoals ik dat al een tijd lang niet meer in een hotel gezien heb. Een kale krakende trap, versleten,vieze vloerbedekking en zodra je deur van je kamer opendoet sta je in een klein, muf hok. De eerste gedachte:ik heb dit gelukkig maar voor 1 nacht geboekt. Buiten op het terras wordt de eerste indruk er niet beter op. Als je na enige tijd vraagt of je wat kunt bestellen zegt de medewerkster dat ze maar twee handen heeft. Inderdaad, daar stond ze de flesjes cola in de koeling mee te rangschikken. Ook belangrijk, zullen we maar denken. Na het opnemen van een eenvoudige bestelling duurt het dan nog een stief half uurtje voordat wat komt. Wel slecht geluisterd want bruine boterhammen met kroket en mosterd zijn witte u met kroket en mayonaise geworden. Uiteindelijk is de rekening ook nog eens 40 euro te hoog. Gelukkig had ik het reserveringsbewijs bij me om aan te tonen dat de kamer toch echt geen 120 euro mocht kosten.

Met partner, Juni 2014
"Goede uitvalsbasis"vertalen
Marcel
7,0

14-06-2014 Na het lezen van de vorige beoordelingen, die nogal zeer negatief waren, toch wel nieuwsgierig geworden wat we zouden aantreffen.

Bij aankomt bleek al snel dat de meeste van deze reacties naar onze mening nergens op slaan. Het is een goed en schoon hotel dat ruimschoots voldoet in deze prijsklasse.

Het hotel ziet er netjes uit, de openbare ruimte (o.a. hal, lounge en eetzaal) van het hotel hebben een verbouwing ondergaan in 2007 en zijn helemaal up- to- date. De achtertuin is een mooi rustig plekje waar je heerlijk kan zitten, maar ook het terras voor het hotel is heerlijk toeven.
Onze kamer zat ik het bijgebouw en was basic maar in orde, heerlijk bed en de badkamer is idd misschien wat gedateerd qua uiterlijk maar alles doet het en word keurig onderhouden en schoongemaakt. Heerlijk warme douche met goede straal. Je hebt alles wat een hotelkamer moet hebben.

Al met al voor ons een aanrader en zeker voor herhaling vatbaar.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

In welk land rij je het liefst auto?

Bent u de eigenaar?