Beoordelingen Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Burghoeve***

25 april 2014

Fletcher Hotel-Restaurant De Burghoeve***
254 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Burghoeve***
Broekhem 134, 6301 HL, Valkenburg (aan de Geul)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Burghoeve*** in Valkenburg (aan de Geul), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Burghoeve*** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Burghoeve scoort een 6,0 uit 10, op basis van 254 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Burghoeve*** in Valkenburg (aan de Geul), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Burghoeve***, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Burghoeve*** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 54 vakantiefoto's van Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Burghoeve*** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Nederland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Limburg. Vergelijk Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Burghoeve*** met andere accommodaties in Valkenburg (aan de Geul).
Even geduld a.u.b.

4,6
Kindvriendelijk
5,1
7,0
Toon score en beoordelingen van:
"Zeer matig hotel"vertalen
H. Mulder
6,0

21-4-2014 We hadden meer verwacht van dit hotel: lang moeten wachten voordat we konden inchecken. Het bleek dat degene die moest inchecken in het restaurant aan het bedienen was. Later konden we om 19.30 geen eten meer bestellen in het restaurant terwijl er veel tafels leeg waren en tot overmaat van ramp zaten we om 21.30 uur vast in de lift. We hebben continue op de belknop in de lift gedrukt, we hoorden zelf dat de bel flink hard functioneerde, maar pas nadat andere hotelgasten kwamen vragen wat er aan de hand was kwam een hotelmedewerker naar de lift. Na tig keren resetten en de lamp aan het uit lukte het hem na 20 Minuten de liftdeur te openen. We hadden het ondertussen behoorlijk benauwd gekregen in die kleine ruimte. Vervolgens bleek de badkamer de afvoer van de wastafel verstopt: al met al geen best paasweekend in dit hotel!

met oudere kinderen, 2014
"Nooit weer, zeer ongastvrij dit keer."vertalen
renee van der zaag
3,0

5-4-2014 Bij incheck zeer ongastvrij ontvangen, niet door receptioniste maar door restaurantmedewerkster die geen tijd had. Kamer geboekt met ligbad, hiervoor ook betaald , bij betreden van de kamer alleen een piepkleine douche, die ook nog eens, bleek later niet goed functioneerde.
Wij voor een andere kamer, helaas het was zondag en waren de andere kamers niet gepoetst??
En een vuile kamer wilde we toch zeker niet??? Wat een reactie?? Na een vermoeide rit uit Oostenrijk de kamer maar genomen.
Volgende ochtend geprobeerd onze klacht duidelijk te maken.
Helaas kon er niets meer gedaan worden dit hadden we bij inchecken moeten melden. Nou ja zeg ..Oh ja of ik nog wilde betalen??
Alles al vooruit betaald per bank.(foutje van touroperator zei ze toen nog.
2e nacht overigens goed geholpen door een mannelijke receptionist.
Per ongeluk kwamen we op onze klacht van eerdere nacht en deze man gaf direct een upgrade. Zeer correct en gastvrij gehandeld.
Helaas zat de teleurstelling al te diep. Laatste x

"Ligt centraal tussen Valkenburg en Maastricht"vertalen
J.A.Hahn

6-4-2014 De stofwolken vlogen door de kamer. We miste 'n glas op de badkamer ,
geen fohn aanwezig .Heb ik bij de receptie opgehaald. Dat was geen probleem. Vriendelijk personeel, en prima ontbijt,.

"Een prettig gastvrij hotel"vertalen
Kees Visser
6,0

4-4-2014 Hotel De Burghoeve is een prettig en charmant hotel waar je gastvrij wordt ontvangen. Er zijn twee zonnige terrassen en een (beetje klein) parkeerterrein. De kamers zijn redelijk niet errg groot en met krakende vloeren. Een prima locatie om Zuid Limburg te bezoeken, dichtbij Maastricht en Aachen. De prijs en de kwaliteit verhouden zich goed met elkaar en er wordt netjes onderhoud gepleegd. We aten er redelijk smakelijk voor niet teveel geld. Een warm eitje 's ochtends ontbrak helaas, ze waren steenkoud!

"Dit nooit meer"vertalen
D J Sannes

30-3-2014 restaurant kan culturele eten niet waar maken
volgens ons was er geen echte kok aanwezig
had een 2 daagse met een 3 gangen +4 gangen
dit was te eenvoudig

"Verre van schoon"vertalen
2,0

24-3-2014 Dit Hotel nooit weer!!!!!!

Wij vonden het verre van schoon het bed stonk naar oud zweet.

met partner, 2014
"Weinig nachtrust"vertalen
Marielle
3,0

19-3-2014 Het hotel ligt aan een doorgaande weg en met enkel glas zorgt dit voor de nodige geluidsoverlast. Daarnaast is het een oud pand met houten vloeren e.d. Het hotel is zeer gehorig, de nachtrust was dan ook zeer bepekt. Het ontbijt was prima, maar weinig bijzonder. De kamers zijn zeer eenvoudig evenals het sanitair. Het centrum is op 20 min. loopafstand.

"Mooie rustige omgeving"vertalen
Antonius Ten Broek

20-3-2014 Ligt op een goede plek buiten,

Mag best weleens gekeken worden naar of er binnen iets moet worden opgeknapt. Jaren geen verf meer gehad. Douche primitief met gordijn, zou met een glazen wand erom heen er beter uitzien.

Kamer zag er schoon uit.

met partner, Mrt. 2014
"Het is een leuk hotel en de ligging is ook goed."vertalen
adrie van aken
6,0

19-3-2014 ziet er goed uit alleen de trap kraak heel erg daar zou ik wat aan doen,de kamer viel in het al gemeen ook wel mee alleen als je binnen komt is het wel wat donker ook op de dag verder de badkamer was heel netjes en de kamer opzicht ook wel.

met partner, Mrt. 2014
"Valkenburg leuk, maar niet meer dit hotel"vertalen
Akkie
2,0

19-3-2014 Sterk verouderd, lawaaiig , gevoel dat de mensen door je kamer lopen, een verwarming die constant tikt.
Maar Valkenburg is leuk

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Wat doe jij met Koningsdag?

Bent u de eigenaar?