6,6

Matig

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Burghoeve*** bij :

734 reviews over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Burghoeve in het Nederlands

Nooit meer

Adrie, 23-7-2017

Hygiene was goed, ontbijt ook. Voor de rest zie hieronder.

Ons verblijf voor 1 nacht 2 personen in het Hotel was zeer teleurstellend. Verblijf 21-22 juli.

Leuk zo’n waardebon voor één welkomstdrankje. Wij waren toch met z’n tweeën?

Voor € 120.00 een zolderkamertje. Uw website vermeld een comfortabele kamer; wij kwamen, na ons door een deur gewurmd te hebben die met een stoel openstond om een of ander verwarmingsapparaat lucht te geven, in een muf ruikend onconfortabel kamertje terecht.

Er is daar veel, heel veel achterstallig onderhoud!

Zwart langs de enkele ramen welke al heel lang niet meer geverfd zijn. De verf bladdert overal af even als de vensterbank. Het afdekkapje van de raamvergrendeling hing er troosteloos scheef bij.

Hier en daar hing het behang los maar wat het ergste was is de ruimte. Zegge 25 cm tussen de muur en het bed. Rechtdoor lopen uit het bed is onmogelijk.

De kast heeft zijn beste tijd ook gehad vanwege de beschadigingen.

Dan de badkamer; in dit donkere hol met donkerbruine tegels uit de jaren 70. Rond de wc rol houder diverse gaten waar ooit andere attributen gehangen hebben.

Gelukkig was de wc en de douche schoon. Zeep gebruiken uit de dispenser was er niet bij, Zowel die in de douche als bij de wastafel werkten niet.

De auto parkeren kon alleen een eind verderop, de parkeerplaats is gewoon te klein voor dit Hotel.

Al met al te triest voor woorden voor zo’n prijs.

Als wij een langer verblijf geboekt zouden hebben waren wij acuut vertrokken!

Gereisd met partner in juli 2017

Wat een slecht hotel De Burghoeve

Astrid, 17-7-2017

Wat een slecht hotel! Een 129,00 euro voor een kamer! Gedateerd en vies Schimmel in de badkamer. Een kamer waar je niet links of rechts kon. Onvriedelijke receptioniste. Administratie niet op orde. Te kleine parkeerplaats die ook door het personeel word gebruikt en de auto van de gasten klem zet. Hier komen wij dun nooit meer! Een dikke NUL
Gereisd met vrienden in juli 2017

Leuk hotel

Paula, 1-7-2017

Leuk hotel, niet duur. Goed te lopen naar valkenburg. Wjj hadden een mooie kamer, niet luxe maar waar voor je geld. Prachtige oude trap, erg mooi van binnen. Wij gaan zeker weer!
Gereisd met partner in juni 2017

nooit meer!

c.oomen, 23-6-2017

personeel doet erg zijn best, maar de kamers waren ronduit vies bijv. schimmel in de voegen van de douche ,te weinig ruimte rond je bed, geen gemakkelijke stoel op de kamer en het was erg onderhavig.Heel jammer want onze andere ervaringen met fletcherhotels zijn perfect!!!
Gereisd met partner in april 2017

Wat een oude zooi, nooit meer heen.

Ingrid Uuldersma-Bouw, 22-6-2017

Mensen moeten dit Krot kan het geen hotel noemen, massaal vermijden van de kansloze zooi. Oud, Vies, Benauwd hok.

Onze kamer van kamer 14, zo slecht. Ik zou mijn hond er nog niet eens laten slapen. Sorry maar dit verhuur je niet. Was een Sauna gelijk. Ik door de warmte al bevangen, ik heb mezelf gekoeld met koude handdoeken. Ik ben herstellende van een ernstige ziekte. Mijn man was even de koffers halen, en schrok zich rot. Is gelijk iemand gaan halen van het hotel, die kwam met een klein ventilatortje aan. was bekend bij het personeel dat het kamer 14 was. Mijn man woest, of een andere kamer of mijn geld terug, en ga ik gelijk nog hier weg. Personeel zei ik ga ff kijken wat ik kan doen. Kwam terug met een andere kamer, dus daar maar heen. Qua warmte viel deze mee. Maar evengoed een kamer die echt niet meer kan in deze tijd. En een badkamer nog uit de pre history.

Ik raad echt iedereen aan dit hotel echt nooit te boeken. Een optie. Grote Shovel er door heen, en op nieuw opbouwen. Parkeren is echt een drama, gauw vol, dus dan maar aan de weg parkeren. minder dan een 1. Let op je hotel rekening, bij ons was er teveel koffie gerekend. dus ook daar gelijk maar weer wat van gezegd. Nee echt dit is echt niet leuk. Je verwacht toch van Fletcher Hotel Ketens iets anders. Ga dus ook nooit meer een hotel boeken van deze keten.

Gereisd met partner in juni 2017

Genoten!

Anne, 4-5-2017

Na het lezen van de recensies hadden mijn zoon en ik ons voorbereid op het ergste: kleine kamer met douche, vies en verouderd. Bij onze aankomst werden wij allervriendelijkst ontvangen door een jongeman en naar onze kamer gebracht waar we bij binnenkomst even moesten knipperen met onze ogen. Een heerlijke grote kamer met alles erop en eraan: een zitje, een kaptafel, een grote kast voor kleding, heerlijke zachte vloerbedekking zonder slijtageplekken, een prima televisie en niet te vergeten een heerlijk bed! In de ruime badkamer kwam de volgende verrassing, niet alleen een ruime douche maar ook een bubbelbad! Keurig schoon, een overvloed aan heerlijke zachte hotelkwaliteit handdoeken die we i.v.m. het milieu natuurlijk niet allemaal gebruikt hebben. Achterin de badkamer zit een deur naar een heel gezellig buitenterras. We hadden zelfs onze eigen voordeur! Natuurlijk, het was allemaal niet nieuw, modern of flitsend maar hé, het is een oude hoeve, daar past dat wel bij. Wij hebben in elk geval ontzettend genoten, ook van het prima verzorgde ontbijt en niet te vergeten het heerlijke diner. Als je het voor het kiezen hebt neem dan kamer 30 (de suite). Wij waren er met een Fletcher bon dus hebben er niet zelf voor kunnen kiezen dus ik heb het vermoeden dat we ontzettend 'geluk' hebben gehad. Maar toch, geen kwaad woord over dit hotel hoor. En zolang het niet regent en je normaal ter been bent is het helemaal geen vervelende wandeling naar het centrum. Je loopt langs allemaal prachtige villa's, heel leuk om naar te kijken.
Gereisd familie in mei 2017

Ik ga hier nooit meer naar toe

Bartho, 1-5-2017

Kamers zijn vies en de badkamer helemaal
Gereisd met partner in april 2017

Een goed verblijf ondanks slechte reviews

Anja, 26-4-2017

Ik had al in januari geboekt, in april de reviews gelezen die waren slecht.

Met angst en beven gingen wij er naar toe.

Goed ontvangst, super grote kamer met een heerlijk bed, alleen de tv was wel wat klein in verhouding met kamer.

Grote badkamer met een heerlijk bubbelbad, superveel handdoeken.

Ontbijt was goed, service in bar en restaurant was goed, aardige bediening, lekkere wijn.

Gereisd familie in april 2017

Redelijk

Dick van der Zeeuw, 22-4-2017

Ik was het hotelletje al een paar keer langsgereden. Ziet er vriendelijk uit. Het bevat drie sterren. Te ruim gemeten, naar mijn gevoel. De kamer was niet echt 'stofzuigerschoon' en aan de riolering mag ook wel iets gedaan worden. Zodra iemand boven je van de kraan gebruik maakt dwelmt de lucht onze slaapkamer binnen. Het ontbijt kost 15 euro. Wat we kregen leek wel brood uit het cententijdperk, want ik geloof niet dat de Valkenburgse bakkers dit de afgelopen nacht gebakken hebben. Vijf euro minder voor het droge brood had ik meer gepast gevonden. Ik logeerde er met een veiling-bon. Voorheen zat het ontbijt bij de veiling inbegrepen, maar heel geniepig is dat eruit gehaald. Geniepig, hoor.

Nooit meer

H R van luit, 13-4-2017

Erg oud en versleten allemaal waande ons 40 jaar terug en erg slecht onderhouden hotel met vele gebreken

Veel ste weinig parkeer plaatsen en erg vies allemaal

Gereisd met partner in april 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Burghoeve in Valkenburg (aan de Geul), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Burghoeve zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Burghoeve scoort een 6.64 uit 10 op basis van 735 reviews.