Beoordelingen Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Burghoeve***

30 november 2014

Fletcher Hotel-Restaurant De Burghoeve***
280 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Burghoeve***
Broekhem 134, 6301 HL, Valkenburg (aan de Geul)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Burghoeve*** in Valkenburg (aan de Geul), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Burghoeve*** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Burghoeve scoort een 5,8 uit 10, op basis van 280 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Burghoeve*** in Valkenburg (aan de Geul), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Burghoeve***, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere vakantiegangers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere vakantiegangers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Burghoeve*** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 56 vakantiefoto's van Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Burghoeve*** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk dan accommodaties in Nederland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Limburg. Vergelijk Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Burghoeve*** met andere accommodaties in Valkenburg (aan de Geul).
Even geduld a.u.b.

5,6
6,6
4,6
5,1
Toon score en beoordelingen van:
Met partner, Nov. 2014
"Viel reuze mee na lezing beoordelingen"vertalen
Caroline
6,0

27-11-2014 Enigszins angstig na de lezing van de beoordelingen nà het boeken, viel de accomodatie reuze mee. We hadden een kamer in het koetshuis, misschien dat die beter zijn dan het hotelgebouw zelf. De kamer was om 13.30 u al klaar, we konden er meteen in,. De kamer was sober maar schoon met goede bedden en ruim genoeg. In tegenstelling tot iemand die zijn voeten verbrand had onder de douche, werd bij ons het water slechts lauw; niet prettig in november, het enige minpunt. Het diner was een lekker 3-gangen keuzemenu, het ontbijt was uitgebreid en prima. Wel eek stukje lopen naar het centrum (2 km) maar er stopt een buurtbus (191) aan de overkant van 't hotel, prima alternatief. Met OV-chip of een los kaartje, te koop in de bus. 's Avonds rijdt de bus niet. Personeel was niet onvriendelijk, maar wel wat ongeïnteresseerd.

Alleenreizend, Nov. 2014
"Fletcher hotels niet voor vroege vogels."vertalen
cees
7,0

23-11-2014 Ik ben een ervaringsdeskundige en verblijf in Zuid Limburg jaarlijks in 30 verschillende hotels. Er zijn betere hotels voor minder geld, maar er zijn ook mindere hotels voor meer geld.(ook binnen de fletcher groep) Ik denk dat de prijs-kwaliteitsverhouding goed is. Het is altijd schoon en het ontbijt is uitstekend. Of iets gedateerd is of er moet een verfje op zal mij een worst zijn. Het meest erger me ik aan de fletcher groep dat de meeste hotels pas een ontbijt serveren vanaf 8.00Uur. Dus vroege vogels die(zakelijke) afspraken hebben of willen sporten, dagje vroeg uitgaan c.q. vroeg willen vertrekken nooit fletcher boeken. Voor het overige ben ik tevreden.

Met vrienden, Nov. 2014
"Geen aanrader"vertalen
Ilona Biersma
1,0

16-11-2014 Het eten was er ronduit slecht... parkeergelegenheid maar minimaal. moet je verder in de buurt maar ergens een plekje vinden, in Valkenburg is dat nog niet zo gemakkelijk. Bediening Nors en onvriendelijk.

Met partner, Okt. 2014
"Zéér slecht! Met name smerig, zeer onhygiënisch!!"vertalen
Debbie
1,0

28-10-2014 Wij zijn er 2 nachten geweest.in eerste instantie kamer 3 toegewezen gekregen, maar overal waar je keek in de badkamer was er schimmel. Alle voegen zaten vol met schimmel en ook het plafond was ernstig beschimmeld. De witte voegen waren gewoonweg zwart. Daarnaast extreem gehorog. Als er iemand de trap op liep dan was dit luid en duidelijk te horen, we koneen precies horen waar onze bovenburen zich bevonden en tot overmaat van ramp leek het wel alsof we aan de snelweg sliepen.
Na hierover geklaagd te hebben en zelf gevraagd te hebben om een andere kamer, kregen we kamer 9 aangeboden omdat deze toch toevallig leeg was. Hier exact hetzelfde verhaal. Echter, hier was het niet alsof we aan de smelweg sliepen omdat de kamer verder van de weg verwijderd was.
Al met al is dit een eens maar nooit meer ervaring, zelfs niet als ik er geld bij zou krijgen.

Met vrienden, Okt. 2014
"Prima hotel voor een fietsweekend!"vertalen
giel
7,0

09-10-2014 Met een fietsgroep van 5 (of eigenlijk 4) man geweest. Wij snappen het gezeur van andere recensenten niet helemaal. Prima accommodatie en een top bediening als het om bier drinken gaat. Zelfs op telefonische afroep kun je een bestelling plaatsen. 3-gangen diner inruilen tegen een paar halve liters is ook een aanrader. Kamers waren ook helemaal in orde. De bedden waren zó goed dat 2 man zich hebben verslapen op dag 1. Hotel is overigens ook prima geschikt voor oma's en voor mensen die overdag even willen slapen als ze heel moe zijn van het fietsen. Enige minpuntje is de parkeergelegenheid. Door een overschot aan leasebakken is het even schipperen tussen de straat en de privéparking. Schunnige praat op het terras is ook geen enkel probleem. Kortom, wij voelden ons meer dan welkom!

Met oudere kinderen, Sept. 2014
"Dit nooit meer!"vertalen
laura589
5,0
3,0

21-09-2014 Bij aankomst kregen we al een snauw van een van de medewerkster dat ze het druk had en ze er zo aan kwam, geen warm welkom.. Eenmaal op de kamer rook het er muf en zagen we meteen dat de kamer wel een flinke opknap beurt kon gebruiken. Wij zijn direct naar Valkenburg vertrokken en zijn pas laat weer aangekomen. Het personeel is alles behalve vriendelijk en behulpzaam. De kamers zijn overigens ook nog heel gehorig! Je kunt alles en iedereen horen op de gang en buiten. Bij vertrek moesten we weer wachten totdat iemand ons kon helpen. Er werd niet eens gevraagd of alles naar wens was geweest. De medewerkster kon pas vriendelijk doen zodra ze het geld had ontvangen. Belachelijk slecht!! Een echte afknapper!!

"Eens maar nooit meer."vertalen
Jan Schonhage
1,0

10-09-2014 De lift is buiten werking en wij moesten dus 2 draaitrappen op met al onze bagage. Vanuit het hotel werd hiervoor geen enkele hulp aangeboden.
Aangekomen op onze kamer (#15) valt meteen een vieze muffe lucht op en de warmte. We hebben dan ook maar direct de ramen opgezet. In de vloerbedekking zien we kale plekken en een aantal vage vlekken. De badkamer is dermate gedateerd dat ik weer spontaan herinneringen aan mijn vroege jeugd krijg (45 jaar geleden) Op 1 van de muren ontwaren we ook nog zwarte schimmelvlekken. Warm en koud water is ondanks de aanwezigheid van een thermostaatkraan bijna niet te regelen, of je verbrandt, of je bevriest.
Personeel lijkt alleen aanwezig te zijn omdat ze er geld voor krijgen, Er kan werkelijk geen lachje vanaf bij het personeel in de ontbijtzaal.
Het ontbijt zelf is overigens erg lekker: veel variatie en vers.
De loopafstand naar het centrum is groter dan wat wordt aangegeven (25 min ipv 15)
Dit hotel is absoluut geen reclame voor de Fletcher groep.

"Dit nooit meer!"vertalen
Marijke
5,0
3,0

10-09-2014 Om te beginnen zijn de kamers zeer gedateerd, van de buitenkant lijkt het een mooi pand en ook de beneden verdieping ziet er netjes uit, echter kunnen de hotelkamers een enorme opknapbeurt gebruiken! Dan de bedden; die waren echt niet schoon(lees: haren uit bed gevist) en er lag een laag stof op het bureau! En dan ging om 5:30 het brandalarm af! Iedereen uit bed en het hotel uit maar.... Geen personeel te bekennen! Gelukkig was het een vals alarm, bleek nadat de brandweer geweest was. De volgende ochtend tijdens het uitchecken, geen woord van het personeel. Het kan een keer gebeuren dat het brandalarm per ongeluk afgaat, maar op z'n minst een excuus voor het ongemak van het personeel hadden we zeer op prijs gesteld. Daarentegen kregen we eerder een snauw van de receptioniste toen we hier wat van(op een nette manier) zeiden. Oh en een klantvriendelijkheids cursus zal het personeel geen kwaad doen!

"Fletcher never again!"vertalen
Willem
1,0

12-09-2014 3 dagen Limburg in een fletcher hotel is geen pretje. Sterker nog : als ik morgen gratis kan wil ik niet eens meer.
Bij aankomst 1september bleek de lift net stuk en zou volgde dag gemaakt worden, niet dus!! Kamers stinken en de badkamer ruikt ontzettend muf, douchegordijn beschimmeld. Tapijt vol met vieze plekken.
S'nachts als iemand op de verdieping warm water gebruikte ging in onze kamer alle leidingen trillen. Herhaaldelijk midden in de nacht leek het wel of er iemand in de muur aan het boren was, ongelofelijk wat een herrie.
Dus als je overweegt naar dit hotel te gaan: bezint eer ge begint...

Met jonge kinderen, Aug. 2014
"Goed hotel"vertalen
jet
7,0

26-08-2014 Een nacht geslapen in dit hotel. 3 persoonskamer met 3 fijne bedden. Badkamer wel wat gedateerd maar funktioneert verder prima. Was netjes.
Het ontbijt was prima verzorgt en overal voldoende van en werd ook steeds aangevuld. hoofdgebouw heeft een gezellige uitstraling. Het bijgebouw was wel netjes maar mag ook wel voorzien worden van een likje verf en misschien wat decoratie. Een hotel waar wij rustig weer een keer naartoe zouden willen gaan

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Vind jij het leuk om landgenoten tegen te komen tijdens je wintersportvakantie?

Bent u de eigenaar?