Camping Den Driesch Stadscamping **

8,7

123 reviews over Camping Den Driesch Stadscamping in het Nederlands

Geweldig en prachtig uitzicht

Ingrid, 9-9-2017

Wij vonden het er zo leuk dat we heen en terug van onze camperreis hebben gestaan. Prima sanitair en schoon. Personeel was er ook behulpzaam. Broodjesservice. En je staat er fantastisch. Midden in valkenburg met eens prachtig uitzicht en alles op loopafstand. Hebben het er heerlijk gehad.
Gereisd met partner in augustus 2017

Ligging was super

Fam Bont, 8-9-2017

Het was maar voor een nacht, leuk personeel. Alles op loopafstand.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Goede camping op een mooie plek

Linda, 30-8-2017

De ligging van deze camping is perfect, midden in het centrum van valkenburg, er is genoeg te doen in de omgeving, je mag gratis gebruik van het het zwembad in het stadje.het enige minpuntje vind ik dat er niet een klein speeltuintje voor de kinderen is.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Nanny, 8-8-2017

Zeer goede ligging om Valkenburg te ontdekken.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Slecht camping

Marco, 5-7-2017

Dure camping voor wat er geboden wordt.

Vies sanitair ( haar in douche putje) na 3 dagen ligt er nog.

Bij de mannen wc stront overal in het hokje.

Douche munten voor een te dure camping.

Na een avondje stappen ruw gewekt door de groen voorziening die alle hegjes kwamen scheren om 8 s'morgens..

Bleek onze plek ook nog dubbel geboekt te zijn zondag aan gekomen plaats toegewezen gekregen met de mededeling deze plek kunnen jullie gebruiken.

Dinsdag s'middags te horen gekregen dat er een vrienden groep kwam waar we midden in kwamen te zitten , weg rust.

Voor val besproken met camping leiding , die er niets mee deden , mededeling was dat het hun probleem was.

Maar ook ons probleem wij zaten er midden in.

Mensen konden ook hun tent niet opzetten die gingen maar ergens anders slapen .

Gereisd met partner in juli 2017

Angy, 20-5-2017

De camping is fantastisch gelegen. We hebben het hier enorm naar onze zin gehad!
Gereisd met jonge kinderen in maart 2017

Geweldig, gastvrije mensen.mooie camping.

Harrie en Lucia, 12-4-2017

Vele malen hebben we op deze camping gekampeerd, blijft goed.

Het is een prachtige omgeving om te fietsen, dus fiets mee.

Gereisd met partner in april 2016

Geweldig fijne camping met goede service

Klaas en Wil de Graaff, 7-1-2017

Het is een heuvelachtig gebied dus moet je goed ter been zijn .Ook op de camping is het niet vlak, maar wel mooie plaatsen die wel vlak zijn. Het stadje is op loop afstand en bruist van gezelligheid, ook de bushalte naar Maastricht is 5 min. lopen vanaf de camping. Elke morgen liggen de bestelde broodjes voor je klaar .Bij de receptie is er een vriendelijke ontvangst en de gastheer en vrouw verwelkomen je hartelijk.
Gereisd met partner in mei 2016

Geweldig! En wat een uitzicht!

Ans en Marinus, 5-1-2017

Op oudjaarsavond aangekomen met camper op camperplaats, sanitairruimtes gesloten maar vond dat geen probleem. Dicht bij centrum, lopend in minder dan 10 minuten in het centrum en de kabelbaan ligt achter de camping wanneer je liever sneller beneden bent. Vriendelijk personeel.Op 2 januari een aardig laagje sneeuw, de rijpaden werden snel ontdaan van sneeuw. De weg vanuit het dorp is wat scherp en steil. Ik kan alleen oordelen over ligging en prijs/kwaliteit. Het andere was gesloten in de winterperiode of geen gebruik van gemaakt. We betaalden 15 euro per nacht, en stroom kun je zelf bepalen hoeveel je afneemt door muntgeld in stroomkast te duwen. We komen graag hier nog vaker terug!
    Gereisd met partner in januari 2017

Heerlijk!

Dee, 17-10-2016

Heerlijke stadscamping, vlakbij het centrum (te lopen). Schoon sanitair en zeer vriendelijke medewerkers. Steile weg omhoog maar als je dan staat heb je er ook het uitzicht! Inderdaad douchen met muntjes maar dit zien wij niet als een probleem. Prima wifi (tegen betaling). Wij komen zeker terug. Kortom aanrader.
    Gereisd met partner in oktober 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Den Driesch Stadscamping in Valkenburg (aan de Geul), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Den Driesch Stadscamping zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Den Driesch Stadscamping scoort een 8.7 uit 10 op basis van 124 reviews.