8,7

Uitstekend

120 reviews over Camping Den Driesch Stadscamping in het Nederlands

Nanny, 8-8-2017

Zeer goede ligging om Valkenburg te ontdekken.
Gereisd familie in augustus 2017

Slecht camping

Marco, 5-7-2017

Dure camping voor wat er geboden wordt.

Vies sanitair ( haar in douche putje) na 3 dagen ligt er nog.

Bij de mannen wc stront overal in het hokje.

Douche munten voor een te dure camping.

Na een avondje stappen ruw gewekt door de groen voorziening die alle hegjes kwamen scheren om 8 s'morgens..

Bleek onze plek ook nog dubbel geboekt te zijn zondag aan gekomen plaats toegewezen gekregen met de mededeling deze plek kunnen jullie gebruiken.

Dinsdag s'middags te horen gekregen dat er een vrienden groep kwam waar we midden in kwamen te zitten , weg rust.

Voor val besproken met camping leiding , die er niets mee deden , mededeling was dat het hun probleem was.

Maar ook ons probleem wij zaten er midden in.

Mensen konden ook hun tent niet opzetten die gingen maar ergens anders slapen .

Gereisd met partner in juli 2017

Angy, 20-5-2017

De camping is fantastisch gelegen. We hebben het hier enorm naar onze zin gehad!
Gereisd familie in maart 2017

Geweldig, gastvrije mensen.mooie camping.

Harrie en Lucia, 12-4-2017

Vele malen hebben we op deze camping gekampeerd, blijft goed.

Het is een prachtige omgeving om te fietsen, dus fiets mee.

Gereisd met partner in april 2016

Geweldig fijne camping met goede service

Klaas en Wil de Graaff, 7-1-2017

Het is een heuvelachtig gebied dus moet je goed ter been zijn .Ook op de camping is het niet vlak, maar wel mooie plaatsen die wel vlak zijn. Het stadje is op loop afstand en bruist van gezelligheid, ook de bushalte naar Maastricht is 5 min. lopen vanaf de camping. Elke morgen liggen de bestelde broodjes voor je klaar .Bij de receptie is er een vriendelijke ontvangst en de gastheer en vrouw verwelkomen je hartelijk.
Gereisd met partner in mei 2016

Geweldig! En wat een uitzicht!

Ans en Marinus, 5-1-2017

Op oudjaarsavond aangekomen met camper op camperplaats, sanitairruimtes gesloten maar vond dat geen probleem. Dicht bij centrum, lopend in minder dan 10 minuten in het centrum en de kabelbaan ligt achter de camping wanneer je liever sneller beneden bent. Vriendelijk personeel.Op 2 januari een aardig laagje sneeuw, de rijpaden werden snel ontdaan van sneeuw. De weg vanuit het dorp is wat scherp en steil. Ik kan alleen oordelen over ligging en prijs/kwaliteit. Het andere was gesloten in de winterperiode of geen gebruik van gemaakt. We betaalden 15 euro per nacht, en stroom kun je zelf bepalen hoeveel je afneemt door muntgeld in stroomkast te duwen. We komen graag hier nog vaker terug!
    Gereisd met partner in januari 2017

Heerlijk!

Dee, 17-10-2016

Heerlijke stadscamping, vlakbij het centrum (te lopen). Schoon sanitair en zeer vriendelijke medewerkers. Steile weg omhoog maar als je dan staat heb je er ook het uitzicht! Inderdaad douchen met muntjes maar dit zien wij niet als een probleem. Prima wifi (tegen betaling). Wij komen zeker terug. Kortom aanrader.
    Gereisd met partner in oktober 2016

Fantastische leuke camping en super, Top!

Familie mooijers, 24-8-2016

Ik kan geen opmerkingen vinden het was gewoon goed en netjes verzorgd en ook de mogelijkheden met extra bezoek voor 1 nacht met tent extra!! Gewoon super voor elkaar!!
    Gereisd met partner in augustus 2016

Centraal gelegen, kwalitatief goede camping

Arjan, 5-8-2016

Heerlijk centraal gelegen in het stadje Valkenburg, midden in het centrum en toch afgelegen doordat het tussen de ruïne en de kabelbaan op de heuvel ligt. Camperplekken zijn voor grote gezinnen iets aan de krappe kant kwamen we achter maar omboeken naar een zeer ruime standaard kampeerplaats was geen probleem. Daar vind je een met grind verhard gedeelte voor het kampeermiddel en een goed onderhouden grasveld. Stroom is dan inbegrepen (in tegenstelling tot bij de camperplek). Wil je ook een hangmat dan is er nog de comfortplaats, hier zit ook een eigen wateraansluiting bij. Het toiletgebouw is ruim, schoon en redelijk modern. Verder zijn er diverse faciliteiten zoals een kampwinkel en fietsverhuur. Tegen betaling (zeer redelijk) kun je Wifi krijgen met een goed ontvangst en een redelijke snelheid. Het enige wat we missen zijn wat klim- en klauterattributen en een zandbakje ofzo voor de kleinere kinderen maar dat is uiteindelijk maar bijzaak.

Concluderend: een prima uitvalsbasis voor het verkennen van de omgeving van Valkenburg tegen zeer aantrekkelijke prijzen

Gereisd familie in augustus 2016

Een super camping

fam. B, 18-7-2016

Ligging is fantastisch. Je loopt vanaf de camping direct Valkenburg in.

Mooie plaatsen en de plekken voor Campers zijn verhard.

Het terrein wordt goed onderhouden.

Open tijdens de kerstmarkt. Sfeer is dan super gezellig.

Jammer is het douchen met muntjes 'a o,70€ per stuk. Camping kosten zijn best wel prijzig, dus zou het wel zo netjes zijn als dit gratis kan.

Gereisd met partner in juli 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Den Driesch Stadscamping in Valkenburg (aan de Geul), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Den Driesch Stadscamping zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Den Driesch Stadscamping scoort een 8.7 uit 10 op basis van 121 reviews.