Hotel De La Ruine **

De La Ruine
8,4

6 tips over De La Ruine

Astrid, 20-8-2014
Valkenburg is erg gezellig. Ook de mergelroute is de moeite waard om te rijden of fietsen. De indrukwekkende begraafplaats Margraten. Om te winkelen Vaals en het drielandenpunt natuurlijk.
Jolande, 17-8-2014

De hotelkamers bij Le Ruine zijn goed en voordelig.

Er is genoeg te doen in Valkenburg overdag en ' avonds

alex en jolanda, 15-7-2014
sinds 12 april is er een nieuw stuk grot geopend genaamd mergelrijk, zeker de moeite waard. ook de moeite waard is de spookgrot, verhalen over gehoord en moet heel spannend en leuk zijn, helaas toen wij er waren was het alleen zondag en nu ook in juli tot sept. op woensdag, zaterdag en zondag.

hilbert van der heijde , 26-5-2014
een echte aanrader is om de kabelbaan naar boven te nemen en lekker een kopje koffie met een echte limburgse vlaai te bestellen met een fantastisch uitzicht over Valkenburg
Harma, 26-5-2013

We hebben veel gewandeld, deze is wel leuk om te doen:

met de trein naar Meerssen en via Houtem, Geulhem en het Ingendael terug wandelen naar Valkenburg

Suus, 2-2-2013
Ontbijt was eenvoudig en veel, maar bediening "pools oid" en niet al te vriendelijk. De omgeving is heerlijk en onze peuter is met papa de grote "glijbaan/rodelbaan" afgeweest en gilde het uit van plezier. Maastricht moet je zeker even bezoeken, maar dat weet iedereen al.