6 reviews over Pension De Goudsberg in het Nederlands

Aanradertje

Petra van Duivenbode en Ben Vredenbregt, 3-8-2009

Gezellig, gastvrij, heerlijk gedineerd, lekkere lunchpakketten, goede locatie! Lisa en Jan compliment.
Gereisd met partner in augustus 2009

Doen !! Goede prijs kwaliteit verhouding

Jan Bosch, 6-5-2009

Wij waren in dit hotelo van 1 t/m 5 mei 2009. Gelokt door het wandelarrangement halfpension + lunchpakket+wandelkaart.

Eenvoudig hotel waar je nog een echte gast bent. Vriendelijke bediening met goede porties eten en drinken voor een heel mooie (lage) prijs.

Hanny en Jan

Gereisd met partner in mei 2009

een topper

fam baas, 4-10-2008

we waren er van 30 sept tot 3okt en is ons zeer goed bevallen.zeer vriendelijke mensen.en een nette kamer.en het eten was zeer goed.jawe komen er vast nog een keer .je kan alle kanten op vanaf de station nog geen 5 min lopen voor ons een succes.echt een aanrader voor mensen met een kleine beurs.
Gereisd met partner in september 2008

Geen aanrader!

Corine, 14-9-2008

Wij verbleven hier één nacht, in een rustige periode. We waren namelijk met 2 andere gasten in het hotel. Het ontbijt was karig, oud brood, weinig fantasie en dus niet veel keuze. Verder was de kamer echt ronduit slecht (begane grond, achter in het hotel). Er waren schimmelplekken, badkamer slecht onderhouden, lakens vol met gaten, bovendien alles heel klein. Het was echt een tegenvaller, erg armoedig hotel.
Gereisd met partner in april 2008

Eddy en Froukje, 7-8-2007

Heel fijn hotel met geweldig eten en een

gemoedelijke sfeer .

Wij zijn hier een hemelvaartweekend geweest en hadden toen een arrangement wat beslist niet duur was .

Dicht bij centrum valkenburg

Gereisd met vrienden in mei 2004

Laura Tempelaar, 8-5-2006

vanaf het moment dat je binnenkomt wordt je gastvrij ontvangen.

alles is verzorgd. een nette kamer met douche en wc.

het eten is heerlijk en goed verzorgd.

vanaf het hotel is het nog geen 5 minuten lopen en je bent al in het centrum van Valkenburg.

het is een goed hotel met gastvrije mensen waar je van de rust kunt genieten.

Gereisd anders in mei 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension De Goudsberg in Valkenburg (aan de Geul), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension De Goudsberg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Pension De Goudsberg scoort een 7 uit 10 op basis van 6 reviews.