Beoordelingen Pension De Eik***

1 oktober 2014

De Eik***
29 beoordelingen
Beoordelingen Pension De Eik***
Spoorlaan 43, 6301 GB, Valkenburg (aan de Geul)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension De Eik*** in Valkenburg (aan de Geul), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension De Eik*** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Pension De Eik scoort een 8,3 uit 10, op basis van 29 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension De Eik*** in Valkenburg (aan de Geul), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension De Eik***, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Pension De Eik*** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 7 vakantiefoto's van Pension De Eik*** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Nederland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Limburg. Vergelijk Pension De Eik*** met andere accommodaties in Valkenburg (aan de Geul).
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

28 beoordelingen over De Eik***

29 beoordelingen
8,2
8,8
8,5
7,8
Toon score en beoordelingen van:
beoordelingen in taal:
met vrienden, Sept. 2014
"Ongedwongen sfeer en vriendelijke gastvrouw"vertalen
m.pronk9
7,0

29-09-2014 Wel wat van het centrum af. Fijne bedden en kleine maar frisse badkamer. Vriendelijke eigenaresse.

alleenreizend, Mrt. 2014
"Uitstekend pension, gastvrije bediening, goede kam"vertalen
Boomgaard
9,0

09-03-2014 Uitstekend verblijf, gastvrij, toen ik meldde laat terug te komen kreeg ik de sleutels van het hotel mee. Goede kamers met prima bedden.Prima ontbijt. Uitstekende prijs/ kwaliteit verhouding. Auto moet langs de kant van de weg, nou, en? Kniessoor die daar over valt.Heel centraal gelegen, Maastricht, Heerlen, Aken en Luik makkelijk te bereiken. Maar rond Valkenburg goede wandelroutes, eigenaars helpen hierbij.Mogelijk minpuntje was dat mijn kamer geen verwarming in de badkamer had en er een stofzuiger op de gang stond. Maar ik was, na de carnaval, de enige gast..

met vrienden, Sept. 2013
"Prima hotel voor de prijs die je betaald"vertalen
pj blenkers
9,0

13-09-2013 prima hotel hebben twee nachten hier goed geslapen op prima bedden en smorgens een goed ontbijt genoten dit was ruim voldoende
de eigenaresse was vriendelijk en behulpzaam als je wat vroeg
we hadden niet vooraf geboekt maar wij konden meteen op de kamer terecht

De beste prijzen en last minutes voor Pension De Eik*** bij:

met partner, Juli 2013
"Nooit meer!"vertalen
jack-verhoeven
3,0
5,0
4,0
2,0

31-07-2013 Ik begrijp niet goed waarom dit hotel zo'n hoge waardering krijgt.Na veel hotels te hebben bezocht eindigt dit hotel bij ons stijf onderaan.Parkeren van de auto,deze was gratis te parkeren,maar wel op enige afstand(100 m),eerst straat en spoorweg oversteken.Kamer was een zeer warm 3 pers.hok bovenin het gebouw zonder balkon en niet de 2 pers kamer met balkon die we gereserveerd hadden.(overboekt)Ook veel last van de spoorbomen en de treinen die regelmatig langskomen
De lamp in de badkamer(ingebouwd in een kast) werkte niet en het stonk er verschrikkelijk.Een douche hebben we niet durven nemen,erg goor.
De wc spoelde nauwelijks door de gordijnen voor het raam kwamen aan iedere kant zo,n 30 cm te kort Zeer gehorig, gesnurk van mijn onder buurman.
08:30 ontbijten maar dat kon nog niet want de beheerder had zich verslapen.Ontbijt bestond o.a. uit van die goedkope Aldi afbakbroodjes en oude ontbijtkoek..Hier zullen we beslist nooit meer naar toe gaan en dit hotel raden we niemand aan.

met partner, Mei 2013
"Wij komen terug!!!"vertalen
Esther en Klaas Dav...

19-05-2013 Fantastisch goede hotel/pension,nabij centrum,loopafstand
Zeer goeie kamers,met een prachtige badkamer,alles nieuw.
Heerlijke douche en superschoon,dit hebben we zelden meegemaakt in andere hotels,de bedden zijn ook goed,nieuwe boxsprings
Ook het ontbijt was meer dan goed,heerlijke brood,zeer veel keus en warme afbakbroodjes met meer dan genoeg beleg en te drinken in overvloed,koffie thee sinaasappelsap etc .We zijn niets tekort gekomen.
Zeer gastvrije mensen,we voelden ons er helemaal thuis en meer dan welkom.
Dit is een aanrader voor iedereen,jong en oud!!
Bedankt lieve mensen voor de gastvrijheid en zeer nette en schone kamers en het lekkere eten!!
Wij komen bij jullie terug dat is zeker!!!!!

met partner, Nov. 2012
"Zeer goed pension c.q b en b"vertalen
h.smit
7,0

25-11-2012 ontzettend gastvrij.voldoende ontbijtbuffet.ruime kamers met zeer goede boxspring bedden.douche ruimte is voldoende.gastvrijheid staat op zeer hoog peil,kan geen 4sterren hotel tegenop.een aanrader voor degene die niet al te duur uit willen zijn.ideaal om b.v. de kerstmarkten te bezoeken.vlakbij station gelegen.prima prijs kwaliteit verhouding.jammer dat door te hoge kosten het restaurant geen diner meer serveert,maar genoeg eet gelegenheden in de stad.

met een groep, Nov. 2012
"Echt voor herhaling"vertalen
peter bakker
10,0

24-11-2012 we hebben op verzoek van familie een paar dagen in dit hotel vertoefd om dat zij dit vorig jaar ook hebben gedaan. En dat was hun zeer goed bevallen dus nu zijn we met 5 familieleden daar heen gegaan en we hebben die 2 nachten echt naar de zin gehad
het ontbijt was goed verzorgt en de bedden waren uitstekkend.

met oudere kinderen, Sept. 2012
"Dit mag de naam hotel niet hebben"vertalen
H. Verwijmeren
4,0
3,0
2,0

30-09-2012 "Hotel" De Eik heeft zeer kleine kamers, de badkamer kun je niet echt badkamer noemen, de toilet is kapot en je stoot bij opstaan je hoofd.
De wastafel is een klein toiletfonteintje.
De douche is erg ouderwets en geeft niet continue warm water.
Kamers zijn wel schoon.
Ontbijt bestaat uit afbakbroodje van de lidel.

met oudere kinderen, Aug. 2012
"Prima!!"vertalen
E de Boer
9,0

03-09-2012 Zeer gastvrij en vriendelijk! Prima bedden. Ontbijt goed en ruim voldoende. Alles schoon en goed verzorgd.
Heel nette prijs/kwaliteitsverhouding. Aanrader.
Wij zouden hier zeker weer naar toe gaan!

met oudere kinderen, Dec. 2011
"Perfecte keuze!"vertalen
Karlien
6,0

19-02-2012 Wij zijn hier gedurende de kerstdagen 2 nachtjes geweest, wat een goede keuze! Perfecte ligging, ontzettend gastvriendelijke ontvangst en goede bedden.
Pension ligt vlakbij het station van Valkenburg, erg handig en qua geluid van langsrijdende treinen valt het alles mee. Heerlijk ontbijtje gekregen, meer dan genoeg.
Enige puntje zou kunnen zijn dat de kamers lastig te bereiken zijn voor mensen die moeilijk ter been zijn (2 steile trappen) en voor mensen met kleine kinderen is het volgens mij ook niet heel ideaal met die trappen.
Als we ooit nog eens terug gaan naar Valkenburg dan zeker naar dit pension!

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Wat doe jij met je huisdier als je op vakantie gaat?

Bent u de eigenaar?