31 reviews over Pension De Eik in het Nederlands

Voor een nacht is het te doen...

A.Goosen, 27-12-2016

Pension de Eik zijn we 1 nacht geweest en we hadden de zolder kamer, voor een nacht is het te doen. Geen balkon en badkamer is wel heel klein en laag, voor lange mensen kan dit een probleem zijn. Bedden liggen op zich goed en zijn schoon. Ontbijt was redelijk.
Gereisd familie in december 2016

Het was fantastisch

Anton en Gerry Mos, 28-6-2015

Een echte aanrader, zeer vriendelijke mensen

Als we weer naar Valkenburg gaan ,boeken we weer hier.

Gereisd met partner in juni 2015

Ongedwongen sfeer en vriendelijke gastvrouw

m.pronk9, 29-9-2014

Wel wat van het centrum af. Fijne bedden en kleine maar frisse badkamer. Vriendelijke eigenaresse.
Gereisd met vrienden in september 2014

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Pension De Eik*** bij :

Uitstekend pension, gastvrije bediening, goede kam

Boomgaard, 9-3-2014

Uitstekend verblijf, gastvrij, toen ik meldde laat terug te komen kreeg ik de sleutels van het hotel mee. Goede kamers met prima bedden.Prima ontbijt. Uitstekende prijs/ kwaliteit verhouding. Auto moet langs de kant van de weg, nou, en? Kniessoor die daar over valt.Heel centraal gelegen, Maastricht, Heerlen, Aken en Luik makkelijk te bereiken. Maar rond Valkenburg goede wandelroutes, eigenaars helpen hierbij.Mogelijk minpuntje was dat mijn kamer geen verwarming in de badkamer had en er een stofzuiger op de gang stond. Maar ik was, na de carnaval, de enige gast..
Gereisd alleenreizend in maart 2014

zeer goed en zeker voor hehaling vaatbaar

alex, 26-9-2013

héél nette kamers met een héérlijk bed tvop de kamer en smorgens een uitgbreid en lekker onbijd wa moet ne mens meer hebben en een vriendelijke uitbaatster
Gereisd met partner in december 2012

prima hotel voor de prijs die je betaald

pj blenkers, 13-9-2013

prima hotel hebben twee nachten hier goed geslapen op prima bedden en smorgens een goed ontbijt genoten dit was ruim voldoende

de eigenaresse was vriendelijk en behulpzaam als je wat vroeg

we hadden niet vooraf geboekt maar wij konden meteen op de kamer terecht

Gereisd met vrienden in september 2013

Nooit meer!

jack-verhoeven, 31-7-2013

Ik begrijp niet goed waarom dit hotel zo'n hoge waardering krijgt.Na veel hotels te hebben bezocht eindigt dit hotel bij ons stijf onderaan.Parkeren van de auto,deze was gratis te parkeren,maar wel op enige afstand(100 m),eerst straat en spoorweg oversteken.Kamer was een zeer warm 3 pers.hok bovenin het gebouw zonder balkon en niet de 2 pers kamer met balkon die we gereserveerd hadden.(overboekt)Ook veel last van de spoorbomen en de treinen die regelmatig langskomen

De lamp in de badkamer(ingebouwd in een kast) werkte niet en het stonk er verschrikkelijk.Een douche hebben we niet durven nemen,erg goor.

De wc spoelde nauwelijks door de gordijnen voor het raam kwamen aan iedere kant zo,n 30 cm te kort Zeer gehorig, gesnurk van mijn onder buurman.

08:30 ontbijten maar dat kon nog niet want de beheerder had zich verslapen.Ontbijt bestond o.a. uit van die goedkope Aldi afbakbroodjes en oude ontbijtkoek..Hier zullen we beslist nooit meer naar toe gaan en dit hotel raden we niemand aan.

Gereisd met partner in juli 2013

Wij komen terug!!!

Esther en Klaas Davids, 19-5-2013

Fantastisch goede hotel/pension,nabij centrum,loopafstand

Zeer goeie kamers,met een prachtige badkamer,alles nieuw.

Heerlijke douche en superschoon,dit hebben we zelden meegemaakt in andere hotels,de bedden zijn ook goed,nieuwe boxsprings

Ook het ontbijt was meer dan goed,heerlijke brood,zeer veel keus en warme afbakbroodjes met meer dan genoeg beleg en te drinken in overvloed,koffie thee sinaasappelsap etc .We zijn niets tekort gekomen.

Zeer gastvrije mensen,we voelden ons er helemaal thuis en meer dan welkom.

Dit is een aanrader voor iedereen,jong en oud!!

Bedankt lieve mensen voor de gastvrijheid en zeer nette en schone kamers en het lekkere eten!!

Wij komen bij jullie terug dat is zeker!!!!!

Gereisd met partner in mei 2013

zeer goed pension c.q b en b

h.smit, 25-11-2012

ontzettend gastvrij.voldoende ontbijtbuffet.ruime kamers met zeer goede boxspring bedden.douche ruimte is voldoende.gastvrijheid staat op zeer hoog peil,kan geen 4sterren hotel tegenop.een aanrader voor degene die niet al te duur uit willen zijn.ideaal om b.v. de kerstmarkten te bezoeken.vlakbij station gelegen.prima prijs kwaliteit verhouding.jammer dat door te hoge kosten het restaurant geen diner meer serveert,maar genoeg eet gelegenheden in de stad.
Gereisd met partner in november 2012

echt voor herhaling

peter bakker, 24-11-2012

we hebben op verzoek van familie een paar dagen in dit hotel vertoefd om dat zij dit vorig jaar ook hebben gedaan. En dat was hun zeer goed bevallen dus nu zijn we met 5 familieleden daar heen gegaan en we hebben die 2 nachten echt naar de zin gehad

het ontbijt was goed verzorgt en de bedden waren uitstekkend.

Gereisd met vrienden in november 2012

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Pension De Eik*** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension De Eik in Valkenburg (aan de Geul), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension De Eik zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Pension De Eik scoort een 7.98 uit 10 op basis van 31 reviews.