8,7

Uitstekend

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Chateau St. Gerlach**** bij :

56 reviews over Hotel Chateau St. Gerlach in het Nederlands

bijna perfect

taco, 10-6-2016

Verjaardag vieren, samen er even tussenuit. En dan is voor ons dit chateau de plek om even samen te zijn, ongestoord. De vernieuwde kamers zijn top, al is de badrand erg hoog, een klimparty aldus. Dineren deden we alle drie de dagen in de bistro, mooi vlees en zalige kikkerbillen. mmmmmmmmmmmm Enig minpuntje was dat onze creditcard werd belast met 6,95 wegens het nazenden van een vergeten leesboek, tja dat is pijnlijk nadat we al 1300 ruim hadden afgerekend, het is een manier van denken, het is een manier van..............
Gereisd met partner in maart 2016

Mooi met een paar minpunten

lisa, 22-2-2015

De ligging is erg mooi omringt door natuur. De service is ontzettend attent en zeer vriendelijk, ze werken erg hard. Hoewel de kamers erg knus en gezellig zijn, kunnen ze een opknapbeurt gebruiken. Delen van het behang waren kapot en ons matras was in het midden doorgelegen, waardoor we de volgende ochtend rugklachten hadden. Het putje van ons bad was verstopt. Onze kamer was zeer schoon en over het algemeen was het gehele hotel zeer proper. Het zwembad, de sauna en het Turks stoombad waren zeer luidruchtig en vrij klein. In de ruimte waar zich de sauna en het stoombad bevinden, was het putje van de douche verstopt, waardoor overal water was. Dit maakte een onhygiënische indruk. Er waren veel kinderen aanwezig waardoor ontspanning onmogelijk was. 's Avonds zijn we in Bristot de Liege gaan dineren. Het was verrukkelijk. Erg lekker vonden wij de kikkerbillen en de tart tatin. Enig minpuntje was het hoofdgerecht; rib eye biefstuk. Het was erg taai, dit is absoluut niet aan te bevelen.
Gereisd met partner in februari 2015

Verwachtingen managen!

M Boshuis, 10-9-2014

Prachtig hotel (buitenkant) op geweldige locatie in een mooie omgeving. Manlief had voor 10 jarig huwelijksjubileum de meest luxe suite geboekt. Op de site staat een foto van de kamer. Houten balken, een romantische uitstraling en voorzien van een vide. Prachtig volgens de site. Eenmaal ingecheckt bleek het om een andere kamer te gaan. Een grote, bijna niet aangeklede,vooral donkere ruimte met bank een enorme tafel en een normaal formaat bed. Spiegel in de badkamer was gebroken en het bad had een te hoge instap. De kamer viel zo tegen (voor de prijs die we betaalden en datgene wat je verwacht te krijgen op basis van de foto) dat we gevraagd hebben of de betreffende kamer niet toevallig vrij was. Helaas was deze al bezet en konden ze niets voor ons betekenen. Geen probleem van gemaakt, want 's nachts heb je toch je ogen dicht, maar jammer was het wel. Voor ons 10 jarig jubileum hadden we op meer romantiek wat accommodatie betreft gerekend. Jammer dat dit niet waargemaakt is.
Gereisd met partner in september 2014

Heerlijk verblijf gehad

Desiree, 7-6-2014

Chateau St. Gerlacht ligt heel mooi, in Houthem, vlak bij Berg en Terblijt en Valkenburg. Als je een poortje doorgaat sta je direct in het natuurgebied Ingendael.

We werden vriendelijk ontvangen en daarna naar de kamer in één van de zijvleugels gebracht. De kamer is prima, maar niet super luxe.

Op zich fijn dat de badkamer een bad heeft, alleen is er geen aparte douche en de instap van het bad is wel heel erg hoog, je hebt bijna een trapje nodig.

's Avonds hebben we in het restaurant gegeten. Eten was uitstekend, met name het voor- en nagerecht. De duivenborst was ook prima, maar niet heel bijzonder. De bediening was zeer voorkomend en we hebben leuke informatie uitgewisseld over de wijnen.

Het zwembad was mooi en de sauna functioneel. Er mag echter wat meer aandacht zijn om de vloeren af en toe droog te houden en ook 's avonds de handdoeken aan te vullen.

Kortom, een prima accommodatie, maar voor de prijs mag je ook niet anders verwachten.

Gereisd met partner in mei 2014

Super hotel & buitengewone aandacht voor de gast

A Bowmer, 7-1-2014

Mooi gelegen hotel net buiten Valkenburg.

Meerdere malen nu geweest en el;ke keer weer een top belevenis qua ambiance.Restaurants zijn zeer goed,het personeel is vriendelijk en gast gericht .Ze hebben oog voor de kleine details om je verblijf aangenaam te maken.

Kamers zijn luxe en van alle gemakken voorzien en over het algemeen met erg mooie uitzichten over de omgeving.

Al met al een zeer goed hotel dat gast tevredenheid hoog in het vaandel heeft staan !

Gereisd met partner in januari 2014

Unieke lokatie

Haefkens, 14-8-2013

Prima hotel gelegen in een prachtig park met kasteelachtige kamers.

Voorkomende bediening. Fantastische keuken en een uiterste keurige bediening.

Alleen de kamers zijn niet meer van deze tijd !

Er zijn alleen dubbele bedden en een separate douche ontbreekt . De hoge in stap van het bad is niet geschikt voor oudere personen.

Gereisd met partner in augustus 2013

Prachtige lokatie, eten subliem!

Angeli van der Elst, 14-4-2013

Wat een mooie lokatie is dit. Prachtige kamers met een luxe uitstraling. Zowel het ontbijt als het eten is ontzettend goed. Camiel Oostwegel zet je elke keer weer iets lekkers voor :-) De vergaderfaciliteiten zijn uitstekend. Al met al een zeer luxe verblijf.
Gereisd zakelijk in november 2012

Mooi kasteel

Linda, 21-2-2013

Dit kasteel is nu in dienst als hotel en is zeker de moeite waard van het bezoeken. Het hotel is erg netjes ingericht en alleen al de gevel is zeer indrukwekkend.
        Gereisd met vrienden in januari 2013

Genieten in een prachtig kader

Jessica, 13-1-2013

We zijn al drie keer op een jaar tijd geweest naar le chateau. Het is gewoon super,de keuken is top. Echt culinair genieten. En super vriendelijk personeel. In België kunnen ze er nog wat van leren. Het ontbijt is ook heel verzorgd en lekker. Alles is supervers. Perfecte uitvalsbasis om naar maastricht te gaan,met de shuttle is het super makkelijk om er naartoe te gaan. Ik kijk al uit naar de volgende keer...
        Gereisd met vrienden in januari 2013

Oase van rust!

JK, 16-12-2012

Mooi hotel gelegen in een rustige, mooie omgeving. Kamers zijn netjes, alhoewel ze inmiddels wel aan een kleine oppepper toe zijn. Avondservice op de kamer is ook leuk. Gordijnen worden dicht gedaan en er ligt iets lekkers op het kussen. Personeel is over het algemeen vriendelijk. Prijs voor het ontbijt is wat aan de hoge kant. Wij zijn er inmiddels 2x geweest en gaan volgend jaar eens een ander hotel proberen. Wat zeker de moeite waard is, is om het kerkje op het terrein te bezichtigen.
        Gereisd met partner in december 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Chateau St. Gerlach in Valkenburg (aan de Geul), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Chateau St. Gerlach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Chateau St. Gerlach scoort een 8.67 uit 10 op basis van 57 reviews.