8,4

157 reviews over Hotel Botterweck in het Nederlands

Geweldige plek in hartje centrum

Jan út Fryslân, 7-8-2017

Keurige kamer met balkon. Prima ontbijt. Vriendelijk personeel. Mooie ligging. Parkeren op loopafstand.

Super

Monique, 7-8-2017

Het was heerlijk vertoeven in het het hotel. Wij hadden een grote kamer. En die was ook echt groot. Het is een goed hotel super vriendelijk personeel. Nette (bad)kamer. De ligging was super. Midden in het centrum. Een heerlijk ontbijt. Echt een aanrader. Wij waren daar het weekend van 4 t/m 6 augustus 2017. Wij gaan daar graag nog eens terug.
Gereisd met partner in augustus 2017

bovenal prima

Van Schie en de Gunst, 27-7-2017

perfecte prijs kwliteitgarantie

prachtige kamer

enorm ontspannen geen gedwongen sfeer en we kregen echt een hele mooie kamer

voorkeur was tweepersoonsbed dat hebben ze heel netjes voor ons geregeld

meedenken met parkeerplekken

ontbijt was echt heel verzorgd en

ambiance voor ons doen van ontbijtzaal wat iets oudbollig maar je zou het ook als knus en kneuterig kunnen omschrijven, kamer was juist helemaal up tot date voor een hotel niet te modern of chque en geen 65 plus gehaltekamer echt wel fijn en dat ook nog met een aanbieding, zeker weer waard als we zo'n kamer zouden krijgen zeg!

Gereisd met partner in maart 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Botterweck*** bij :

Geweldig weekend gehad, we hebben weer geboekt.

Leny, 17-7-2017

Het hotel ligt rustig en toch de drukte om de hoek als je dat wilt.

Goed.

Baas, 10-7-2017

Fijn hotel, midden in het centrum. Wel vrij gehorig, verder was het prima ook ontbijt was goed!

Leuk en keurig hotel

Gierman, 2-7-2017

Een weekend verbleven. Net en schoon hotel. Kamer met balkonnetje geboekt. Kamer wat klein maar prima te doen. Erg schoon en goede bedden. Ontbijt was ook prima ondanks dat we aan de late kant waren was er nog ruim voldoende. Wel waren de kamers wat gehorig. Als je voor de rust komt zou ik een ander hotel boeken. Het ligt midden in het centrum en het was vrijdag avond tot laat rumoerig rondom het plein. Wel heel leuk uitzicht op het plein. Parkeerplaats is wat verder lopen. Ik vind eigenlijk wel dat parkeren bij de hotelovernachting in moet zitten en dat je daar niet apart voor moet betalen. Een aanrader is restaurant De Gouden Leeuw om de hoek. 2 avonden prima gegeten. Al met al een leuk weekend gehad. Prima plek en vriendelijk personeel.

Willem Houthuijzen., 30-6-2017

Kleine goed ingerichte kamers mooi en schoon.

Prima ontbijt..

Verder van alle gemakken voorzien.

Echt super mooi hotel

C Blankere, 26-6-2017

Hotel Botterweck. In her centrum van Valkenburg. Een echte aanrader. Super netjes. Pas gerenoveerd! Erg schoon. En vriendelijke personeel. Goed uitgebreid ontbijt..

Teleurgesteld

Hanno Klein, 5-6-2017

Wat viel tegen: we hadden een kadobon die echter niet in te wisselen bleek in een weekend. Na moeizaam onderhandelen én bijbetaling toch een kamer kunnen reserveren. De kosten bleken op deze manier trouwens hoger dan rechtstreeks boeken via touroperator ... de kamer: die was behoorlijk gedateerd, jammer.

De plus: de ligging van het hotel is helemaal prima en het ontbijt gewoon ok.

Gereisd met partner in april 2017

Nette plek

Suze, 5-6-2017

Ons appartement had genoeg ruimte om een paar dagen door te brengen. Het was een 5 persoons appartement, maar had geen tafel en stoelen, enkel een kleine salontafel en 2 persoonsbank.

We vonden de prijskwaliteitsverhouding niet helemaal juist. Vrij duur.

Gereisd familie in mei 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Botterweck*** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Botterweck in Valkenburg (aan de Geul), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Botterweck zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Botterweck scoort een 8.4 uit 10 op basis van 170 reviews.