Hotel Bergrust ***

Bergrust
7,2

32 reviews over Hotel Bergrust in het Nederlands

Gezellig en goed verzorgd hotel/pension

Elène Penders, 16-8-2017

Mijn dochter en ik verbleven 5 dagen bij Pierre en Tineke vanwege de heuvellandvierdaagse. Het was een vijfdaags arrangement met een uitgebreid ontbijtbuffet en een lekker en goed verzorgd 4 gangen diner. Eten wat de pot schaft, maar je kon wel aangeven wat je echt niet lekker vond en dan werd er rekening mee gehouden. Het was prima eten, mooi opgemaakte borden en leuke bediening.

De kamers zijn schoon, niet modern te noemen maar het voldeed meer dan genoeg. En het gaf dat authentieke sfeertje aan het hotel. Gratis wifi overal. gezellige zitjes beneden waar de kranten klaarlagen om te lezen.

De gastvrijheid was top en sommige gasten werden in het zonnetje gezet vanwege een 5 of 10 jarig jubileum. Ik kom hier zeker terug.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Prima hotel, maar niet zozeer voor jongeren..

Denise Ellermeijer, 16-7-2017

Schoon hotel met mooi uitzicht. Wel erg ouderwets ingericht, moet je van houden. Kamer is basic. Het centrum is zo'n 15min lopen. Minpunt vonden wij vooral dat je om een bepaalde tijd terug moet zijn (bij ons was dat max voor 03:00) en je sleutel moet inleveren als je savonds de hort op gaat. Wij waren uitgegaan in Valkenburg en het was heel gezellig maar moesten wel de tijd in de gaten houden, eigelijk wil je dat niet op 'vakantie'. Veel keuze bij het ontbijt.
Gereisd anders in januari 2017

zoals altijd geweldig

Gemert/Uden/Bakel, 28-5-2017

Wij zijn net weer terug van een heerlijk verblijf bij Pierre en Tineke alles is naar wens, ontbijt en diner perfect, kamers zijn goed evenals de ligging, supervriendelijke mensen voor wie niks teveel is. Wij hebben alweer geboekt voor volgend jaar. We zijn de tel een beetje kwijt geraakt, voor het 8ste of 9de jaar oprij komen wij al bij hun, dat zegt toch wel genoeg, voelt elk jaar weer een beetje als thuiskomen.
Gereisd met vrienden in mei 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Bergrust bij:

Gewoon super, zeker gezien de prijs

Robert Zeeman, 17-4-2017

Een heel knus hotel wat word gerund door een familie. wij een groep met een groep van elf personen tussen de 35 en 65 van leeftijd. en een kind van 2,5.

het is een ouder hotel maar de kamer zijn schoon en verzorgd.

de familie was erg behulpzaam. wij waren er het paas weekend en was echt super leuk, voor de kinderen hadden ze eieren verstopt in de grote tuin.

het ontbijt is boven verwachting. Avond eten ook goed wel reken mee houden dat het een menu is en je niet kun kiezen. als je iets niet lust of mag houden ze er natuurlijk wel rekening mee.

een kwartiertje lopen naar centrum valkenburg.

dit was ons 5de bezoek en voor volgend jaar is weer geboekt! dat zeg toch genoeg.

er zijn zeker betere hotels maar voor wat je hier betaal zul je geen betere vinden.

Gereisd met vrienden in april 2017

Nooit meer

Van Drunen, 12-6-2016

Vooral de eigenaar is een enorm stuk chagrijn. Ongelooflijk outbollig hotel, super eenvoudige kamers, slechte bedden. Eigenlijk was alles wat gevraagd werd teveel, of het nu ging om de tijd waarop je terug moest zijn ( je hebt zelf geen ingang tot het hotel) , of het een extra kopje koffie was bij het ontbijt of wat dan ook, vooral de eigenaar is een ongelooflijk chagrijnige man, in mijn hele leven nog nooit zo'n vervelende hoteleigenaar tegengekomen. Overduidelijk geen zin meer in het hotelwezen, snel stoppen zou ik zeggen..
Gereisd met vrienden in juni 2016

nooit meer !

muller, 12-6-2016

De twee eigenaren stralen niks ander uit dan sjaggereinigheid !!!

Vooral de manlijke eigenaar is een en al triestheid !!!

Improviseren is geen optie,halstarrighijd is hun handels merk !!!

Wij ( 3 vrienden ) komen daar nooit meer !!!

Gereisd met vrienden in juni 2016

gewoon

j.kuipers, 30-12-2015

het is een leuk hotel met een goede ontbijt , maar het diner stelde niet zo veel voor

en de gastheer is een man van weinig woorden , voelden ons opgelaten aan de bar

moesten de woorden uit zn mond trekken

Gereisd met partner in december 2015

fantastisch

Jan en Nely IJpelaar, 6-8-2015

wij hebben fantastische dagen gehad.Heerlijk gegeten prima bedden en heel gastvrije mensen.het was er heel gezellig en we komen zeker nog eens terug.
Gereisd met partner in augustus 2015

heerlijk ontspannen in de tuin

karin, 17-6-2015

het hotel heeft een grote tuin waarin de niets anders hoort als de vogeltjes. een heerlijke omgeving om na een wandeling te ontspannen en te lezen.
Gereisd met jonge kinderen in mei 2015

Bijzonder genoten van onze midweek in dit hotel.

Arie van Nieuwaal, 22-9-2014

Wat werden alle gasten, dus ook wij, verwend door het echtpaar Pierre en Tineke tijdens ons verblijf. Het uitgebreide ontbijt was perfect en het 4- gangen diner was heerlijk. De kamer was netjes en heel schoon. Ook stond er een prima bed waarop wij uitstekend hebben geslapen. Vanuit ons raam keken wij op de mooie heuvels waarop een 10-tal paarden graasden. Daarvan kwam je helemaal tot rust. 's Middags en 's avonds maakten wij gebruik van de grote en prachtige tuin en het terras. Hotel "Bergrust" was voor ons een prima uitval basis voor de uitstapjes naar, zowel plaatsen in Nederland als in België en Duitsland. Wij hebben bijzonder genoten.

Gereisd met partner in september 2014

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Bergrust bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bergrust in Valkenburg (aan de Geul), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bergrust zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Bergrust scoort een 7.16 uit 10 op basis van 32 reviews.