Hotel Van Der Valk Kasteel Bloemendal ****

Hotel Van Der Valk Kasteel Bloemendal
Van Der Valk Kasteel Bloemendal
8,5

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Van Der Valk Kasteel Bloemendal bij:

172 reviews over Hotel Van Der Valk Kasteel Bloemendal in het Nederlands

Fantastisch luxe hotel met veel sfeer !!

Iris Ruby, 5-10-2017

Ik kan niets opnoemen wat niet goed was. Luxe hotel, mooie kamers, lekker eten en vriendelijk personeel !!

Prima prijs- kwaliteit verhouding ...

Goede uitvalsbasis om een dag naar Aken ( bus stopt voor de deur) Luik of Maastricht te gaan.

Gereisd met partner in september 2017

Top!

Tjauw Joe Kim, 2-10-2017

Top hotel! Bedden waren heerlijk om in te slapen. Badkamer zag er fantastisch eruit. Ruime keuze bij het ontbijt. Service was ook top. Ligging is ook erg goed te doen, je bent binnen 5 minuten al in Duitsland zowel met de auto/ openbaar vervoer.
Gereisd met partner in september 2017

Mooi Karakteristiek Hotel

Monique, 1-9-2017

Het "oude" Hotel is erg mooi. Ook de tuin er omheen is mooi en goed verzorgd. De kamers zijn schoon, maar een stofdoek door de kasten wordt overgeslagen. Ik heb ze zelf schoongemaakt. Het eten is heerlijk, maar als je met zijn tweetjes romantische wil eten, vraag dan van te voren een tafel aan de zijkant, anders word je middenin aan een klein tafeltje gezet.
Gereisd met partner in augustus 2017

Heerlijk genieten in een prachtige hotel

ans, 12-8-2017

Buitengewoon goed hotel, prachtige kamers met balkon of terras , goede keuken. Vriendelijk personeel. Vrij parkeren.
Gereisd met partner in augustus 2017

Gezellig en comfortabel hotel

Anja, 5-8-2017

Luxere kamers zijn niet altijd beter!
Gereisd met partner in februari 2017

Hotel met veel pretentie, maar valt tegen.

cleansister, 3-8-2017

De ligging en de omgeving is werkelijk prachtig en een goede uitvalsbasis voor Zuid-Limburg.

Maar in detail viel het hotel tegen. Wij hadden een thema kamer met onze twee kinderen. Er waren 2 losse bedden bijgeplaatst voor de kinderen. Roestige exemplaren waar nog knopen van plastic zakken aan zaten. Door de bijgeplaatste bedden kon je in de kamer geen kant meer op. De kamer is er veel te klein voor. Het balkon was vies, ook de stoelen daar waren niet te gebruiken. De overvloedige gordijnen waren sinds héle lange tijd niet meer gewassen, dat rook je al als je de kamer binnen kwam. De

putten van de wastafel en de douche waren verstopt.

De bedden die bij de kamer horen lagen prima, alles was verder schoon en een overvloedig vd Valk ontbijt genoten op het terras buiten.

Vanwege de prijs/kwaliteit verhouding kiezen (ruim 300 euro voor 1 nacht) kiezen wij voortaan een ander vd Valk hotel waar we meer ruimte hebben en de andere punten ook in orde zijn.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Te hoge verwachting gehad gezien prijs kwaliteit

Skamp, 3-8-2017

Bij aankomst ziet het er veelbelovend uit. Echter voor de prijs, 160 euro voor één nachtje is toch best veel, schiet het toch wel te kort. Hotelkamers zijn niet echt proper, en sommige personeelsleden lopen met een star gezicht in het restaurant. Ook het sanitair laat te wensen over. Ik heb betere hotels van Van der Valk gezien voor een veel aantrekkelijkere prijs! Omgeving van Vaals is overigens wel prachtig!
Gereisd met partner in juli 2017

Aardig, maar je verwacht meer...

Rk, 16-7-2017

Mooi hotel op een vreemde ligging tussen woongebouwen in het centrum. Maar goed, binnen gekomen even wachten omdat de twee dames aan de receptie aan het kwebbelen waren. Een suite waar ik meet van had verwacht maar geen klachten. Jammer dat de lift kraakteen piepte of het zijn laatste liftgang was. Hygiëne zoals overal, voldoende maar kan zeker beter. Diner viel tegen. Hoop kouwe drukte van bediening die kennelijk denken in Interscaldis of zo te werken?

Het diner viel tegen was opgeleukt maar blijft de bekende vd Valk diners alleen tikkie duurder omdat hier het label exclusief aan hing. Mijn vd Valk card is ook hier uiteraard niet geldig. Wat ik echt een minpunt vond was de ambiance een aankleding van de eetzaal. Vreemd samengesteld geheel en volgens ons nagenoeg sfeerloos.

Resumerend kamer oke, diner oke, ontbijt oke, gastheerschap ook oke. Maar zeker niet meer dan dit. Ik had bij Valk exclusief iets meer standing en service gewenst.

Gereisd met partner in februari 2017

Fantastisch Hotel

Corine van der heiden, 5-5-2017

Het hotel ligt fantastisch is erg mooi en wat heel belangrijk is zeer schoon.

Het personeel is zeer behulpzaam en gastvrij.

Het eten is culinair en erg lekker,mooi gedekte tafels.

wij hadden een kasteelkamer geboekt dat is in het kasteel zelf deze zijn erg mooi ,de badkamers zijn groot en nieuw.

Gereisd met partner in april 2017

Super

S, 18-4-2017

Echt een aanrader!

Eten en ambiance waren onovertroffen.

Gereisd met vrienden in januari 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Van Der Valk Kasteel Bloemendal in Vaals, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Van Der Valk Kasteel Bloemendal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Van Der Valk Kasteel Bloemendal scoort een 8.48 uit 10 op basis van 173 reviews.