Hotel Piethaan ***

6,5

57 reviews over Hotel Piethaan in het Nederlands

Kansloos

Kees Petersen, 5-6-2017

Kansloos hotel, eigenaresse is niet vriendelijk, niet mogelijk om iets te vragen. Ouwe bende, douchekop moet je vasthouden, kan niet hangen. Prijs is goed maar alle dingen bij elkaar heeft mij doen besluiten hier nooit meer heen te gaan. Dus mevrouw, als u dit leest, vaker lachen.
Gereisd met vrienden in april 2017

fantastisch

familie van Belzen, 22-8-2016

Alles was prima! We komen hier al ruim 15 jaar. Het eten, de kamer en het personeel is top. Heerlijke omgeving om er in de natuur op uit te gaan. Goed bereikbaar met het openbaar vervoer. Al met al een geweldig hotel om vakantie te houden. De baas en de basin zijn een zeer gastvrij en vriendelijk echtpaar!
Gereisd met partner in augustus 2016

Verouderd hotel.

Peter, 25-4-2016

Hotel is erg verouderd, kamers gedateerd. Wel schoon, maar niks om vrolijk van te worden. Geen entourage, kale kamers. Ontbijt is hotel onwaardig. Brood van de Aldi en geen warm afgebakken broodjes. Pakken melk, yoghurt en sappen zijn er zo neer gezet, niet in schalen of kannen. De eigenaren zijn vriendelijk, maar volgens mij geen opvolgers voor het hotel en daarom geen investering in het hotel.
Gereisd met vrienden in april 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Piethaan bij:

Goed,vriendelijk hotel voor een kleine prijs.

Smits, 31-10-2014

Als overnachtingshotel gebruikt en dit is goed bevallen. Het eten was goed en voldoende. De kamer was schoon maar wel gedateerd. Wat wil je natuurlijk ook voor een kleine prijs. De auto mocht de hele week op het terrein staan. Dat was ook ideaal en een hele mooie service van het hotel. Ondanks dat het aan de weg ligt hadden wij een hele rustige kamer.
    Gereisd met partner in oktober 2014

Vies, vies, vies

Cornelissen, 18-8-2014

Hotel is zeer gedateerd, hotelkamers ontzettend smerig. Overal stof en de badkamer ook zeer onhygiënisch. Wordt door een touringcar maatschappij als overnachtingshotel aanbevolen, maar voor ons nooit weer..veel gereisd nooit eerder zo'n vies hotel meegemaakt. Wel vriendelijke eigenaren overigens.
    Gereisd met partner in mei 2014

was in jaren 50 vast een mooi hotel

peter, 11-6-2014

Was in jaren 50 vast een mooi hotel, sindsdien het interieur niet meer veranderd met uitzondering van het restaurantgedeelte dat lijkt zelfs enigszins modern te zijn. Hotelkamers zijn ronduit slecht, klein en smerig en wat voor badkamer moet doorgaan zit vol schimmel. De badkamers zelf mogen nauwelijks de titel dragen, hotelkamer heeft of een douche cabine of een bad, douchen in een bad gaat met de hand dus zonder een haak om douchekop op te hangen.

We hebben gebruik gemaakt van het ontbijt en hebben zelden een dergelijk slecht ontbijt gehad, oud brood van de Aldi met als enig luxebrood een kadet. Melk en Sap waren lauw en de gekookte ei was koud.

Wel waren er veel vaste gasten die waarschijnlijk ook al sinds de jaren 50 hier komen, behoefte om dit hotel te veranderen naar de eisen van de huidige tijd zullen de eigenaren dan ook wel niet hebben.

Gereisd met partner in juni 2014

Redelijk hotel met prima en gezellig restaurant

Jan E. Mons, 9-5-2014

Goede en mooie ligging (bushalte voor de deur). Gezellig restaurant met prima maaltijden: veel aandacht voor vers, flinke porties, gevarieerd en zeer goede prijs-kwaliteitsverhouding. Verse asperges in overvloed! Eenvoudige basic kamers; sober maar op zich prima ontbijt met zeer veel voorverpakte waar. Gemoedelijke en vriendelijke eigenaren.
    Gereisd met partner in mei 2014

Dit nooit meer!

Familie Bergenhenegouwen, 11-12-2013

Bij aankomst waren wij best tevreden, echter toen al in de gangen en lift bleek het hotel erg koud te zijn. De kamers (we hadden er 2) waren ook zeker niet behaaglijk. 1 kamer was zelfs steenkoud. De badkamers zijn zeer gedateerd en een anti-schimmelspray is zeker geen overbodige luxe. 's-nachts zijn wij op zoek gegaan naar de hotelier, er bleek echter niemand aanwezig te zijn en onze kamer was steenkoud en absoluut niet warm meer te krijgen. We hebben dus uiteindelijk met z'n 6-en op 1 kamer vertoefd. De volgende ochtend hebben ons beklag gedaan en uiteindelijk voor 1 kamer voor 1 nacht 50% korting gekregen. Het ontbijt is zeer beperkt & droog, met name het brood, dit is gewoon oud! Zondagochtend bleek het wel uitgebreider te kunnen, waarom dit nou niet elke ochtend?? Bij thuiskomst kwamen wij erachter dat de beloofde korting zoals vermeld op de site niet berekend was, de hotelier weigert dit ook achteraf nog te verrekenen. Erg jammer allemaal! Voor ons dus absoluut einde verhaal!
    Gereisd met jonge kinderen in december 2013

Absolute aanrader!

Rita Cluten, 11-11-2013

Rita en partner (42 jaar)

Afgelopen september hebben we met onze wandelgroep een lang weekend doorgebracht bij hotel Piethaan.

Iedereen vond de gehele verzorging fantastisch.

Tot ziens,

Rita Cluten

Gereisd met vrienden in januari 2013

Om terug te komen

Irma Westerhuis, 24-7-2013

Veel hadden we gelezen over Hotel Piethaan, zowel zeer negatief, als heel positief. We besloten het maar te gokken, omdat we Aken wilden zien.

Hoe het met de andere kamers is, kan ik niet zeggen. Wij hadden de Suite besteld en hebben ons er zeer prettig en comfortabel gevoeld. Er was een ruime woonkeuken met alle basisbenodigdheden, makkelijke leren stoelen en een TV, evenals een TV in de slaapkamer, een doucheruimte en apart toilet. Alles zeer schoon. Ook beschikten we over een semi-overdekt terras met meubilair.

De bushalte naar Aken was voor de deur en er was ruime parkeergelegenheid voor onze auto.

Beneden op de twee terrassen zaten vaak groepjes wielrenners wat te drinken. Het geheel kwam over als gezellig en gemoedelijk.

Wifi was minder, alleen beneden goed. Maar dat werd er van te voren bij gezegd. Wij zouden er zeker terugkomen.

Gereisd met partner in juni 2013

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Piethaan bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Piethaan in Vaals, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Piethaan zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Piethaan scoort een 6.51 uit 10 op basis van 59 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: