Appartement Hoeve De Linde ***

Appartement Hoeve De Linde
Hoeve De Linde
7,3

15 reviews over Appartement Hoeve De Linde in het Nederlands

Gezellige, rustige Hoeve op een prachtige plek!

Evelinde van Dompseler, 21-8-2016

10 dagen doorgebracht met 4 personen (2 volw. 2 kinderen) in "de Koolmees". Een schattig huisje, alles wat je nodig hebt zit er in maar wel gedateerd. Maar dat mocht de pret niet drukken. De locatie/ligging is fantastisch, de boomgaard geweldig. Op een zitzak genieten en gezellig eten aan de picknick tafel, op de achtergrond een muziekje! In de buurt zo veel te doen en te beleven. Valkenburg, Aken, blote voeten pad en vele goede restaurants op mooie plekjes. De eigenaren zijn aardig en doen hun uiterste best. Ze werken mee op de hoeve en dat is een meerwaarde: gezelligheid, contact, tips en genoeg ideeën voor de toekomst.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Kneuterig maar stel niet te hoge eisen

Ludolf Boiten, 27-1-2016

Wij hebben 1 week geboekt in het appartement Roodborstje. De liggingvan de hoeve is prachtig in het Limburgs heuvellandschap. Dichtbij Aken, Heerlen, Maastricht en Valkenburg.

De beheerders hier zijn vriendelijk en behulpzaam. Als je niet te hoge eisen stelt aan het interieur is het hier prima vertoeven. De inrichting is gedateerd. Bank zit prima en matrassen ook geen klagen over. Dekbedden zijn een beetje dun als je hier in de winter vertoeft. Als je van lezen houdt, er is te weinig leeslicht. De tv zelf stelt niet veel voor maar dat is voor veel mensen toch niet belangrijk in hun vakantie. Wifi werkt prima.

Een extra plankje in de badkamer voor je spulletjes zou niet misstaan.

Gereisd met partner in januari 2016

fantastische ligging in de Limburgse heuvels

Edwin van Oostenrijk, 25-10-2015

We hebben hier een midweek doorgebracht in de koolmees. Een grappig huisje, gebouwd aan een hofje met meerdere huisjes.

De inrichting is sober, maar volstaat.

Met enkel een gaskachel in de woonkamer is het boven wel koud, maar thuis zet je ook geen kachel aan in je slaapkamer. Als tip voor de eigenaar zou ik wel 4 seizoen dekbedden regelen.

De ligging is fantastisch. Vlak bij Vaals, en dus Duitsland, maar ook België is zo bereikt.

Heerlijk wandelen, fietsen en Bourgondisch genieten in de directe omgeving.

Het huisje is niet echt kindvriendelijk, met de hete kachel en de trap zonder hekje.

Wij komen hier zeker nog terug!

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2015

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Appartement Hoeve De Linde bij:

Een hele mooie rustige plek!

Jeannette, 22-5-2015

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad. Een super mooi gebied waar de appartementen staan. Heerlijk en veel gewandeld met onze twee kinderen.

In het wandelcafe een heerlijke vlaai gegeten!

de enigste opmerking die wij hebben is dat naar onze mening de huisjes wat moderner mogen. Verder werkte alles en hebben we heerlijk geslapen.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2015

Heerlijke plek om te relaxen en als uitval basis.

J., 30-4-2015

Hoeve de Linde in Vaals is een heerlijke plek om te relaxen en als uitval basis om diverse activiteiten te ondernemen. Je zit zo in Vaals, Aken, Spa of Maastricht. Het is een geweldig gebied om mooie wandel- en/of fietstochten te maken. De eigenaren helpen je graag op weg.

Op het terrein zit een wandelcafé waar je na de tochten even lekker op adem kunt komen onder het genot van eigen gemaakte taart en koffie of een lekker wijntje.

In de vakantiewoning heb je alle noodzakelijke dingen om een heerlijk comfortabel verblijf te hebben. Ontbreekt er toch nog iets dan vraag je dat aan een van de eigenaren en zij helpen je graag verder.

Ik zal hier zeker vaker komen, heb het ervaren als een heerlijke plek om even 'alle dag' achter je te laten en fris en opgeladen weer thuis te komen.

Gereisd alleenreizend in april 2015

verouderde appartementen met een prachtige ligging

Peter Nansink, 1-10-2014

Hoeve de Linde ligt in een prachtige (wandel)omgeving en de sfeer is er prima.

Je kunt in het bij de accomodatie aanwezige sfeervolle wandelcafé heel goed eten.Tijdens een diner daar werden we verrast met een spontaan stukje gitaarmuziek.

Jammer genoeg deed de inrichting van de appartementen een beetje denken aan het Openluchtmuseum. Ook waren de matrassen van de bedden aan vervanging toe. Bij een van de matrassen kon je zelfs de spriraal in je rug voelen. De geiser(s) lieten het regelmatig afweten zodat je dan en koude douche moest nemen. Verder was een van douchekoppen lek en ook wilde het water in een douche niet goed weglopen. Kortom een flinke update zou geen kwaad kunnen.

Gereisd met vrienden in september 2014

Alleen bij heel mooi weer en een warme zomer.

M.moolhuijzen, 28-11-2013

Koud, dunne dekbedjes en beperkte verlichting. In principe is alles aanweizg maar zeer basic en deels aan vernieuwing toe. Gelukkig gewaarschuwd door eerdere beoordelingen hadden we twee extra dekbedden bij ons. Toch steenkoud en klam beddegoed. Jammer, met iets meer aandacht , b.v. twee bedlampjes, een kleedje op de stenen vloer en een afwasborstel voel je meer welkom. jammer want het huisje ligt pachtig en ideaal om lekker te wandelen.
    Gereisd met partner in november 2013

fantastische plek, maar dit huisje nooit meer!

ysybesma, 26-7-2012

De Hoeve ligt prachtig in het LImburgse landschap! Naar ons idee heeft de Hoeve zeker ambities om een leuke vakantieplek te zijn, maar het huisje is absoluut renovatie rijp!!!!

De verhouding prijs en kwaliteit past dan ook absoluut niet bij elkaar. Jammer..........

Gereisd met partner in juli 2012

Mooie rustgevende plek

Corry en Herman, 26-9-2011

Wij hebben een heerlijk lang weekend gehad op Hoeve De Linde in het Roodborstje.

Het huisje is mooi ingericht en groot genoeg voor 2 personen. Door de aanwezigheid van het grote terras tussen de appartementen kun je in de nazomer bijna altijd wel een plekje in de zon vinden. Ook het terras in de weide onder de perenboom is leuk.

We moesten wel even wennen aan het feit dat je totaal geen contact hebt met de eigenaars, de sleutel vind je in een een kluisje bij de voordeur en wanneer je weggaat laat je hem achter in een brievenbus. terwijl ze wel op de hoeve wonen!!!

Gereisd met partner in september 2011

Alleen nog in de zomer

catharina, 25-10-2010

Mooie ligging.

Een nadeel was dat de bovenverdieping (slaapkamers en badkamer) geen verwarming had. Op zich vind ik dat in een slaapkamer niet erg maar de dekbedden waren hele dunne zomerdekbedden dus was het echt koud. Ook douchen bij 5 graden is niet fijn. Het was wel zo prettig geweest als we dit van te voren hadden geweten maar hier staat niets van op de site (wel zo slim).

Gereisd met partner in januari 2010

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Appartement Hoeve De Linde bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Hoeve De Linde in Vaals, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Hoeve De Linde zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Hoeve De Linde scoort een 7.26 uit 10 op basis van 15 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: