Hotel Fletcher Hotel-Restaurant La Ville Blanche ***

Hotel Fletcher Hotel-Restaurant La Ville Blanche
Fletcher Hotel-Restaurant La Ville Blanche
7,8

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Fletcher Hotel-Restaurant La Ville Blanche bij:

547 reviews over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant La Ville Blanche in het Nederlands

Niets is teveel voor het personeel!

Tessa, 5-10-2017

Wij vonden echt alles goed,prima kamer,een uitgebreid ontbijt,en een voortreffelijk diner. En waar ik zelf heel veel waarde aan hecht, heel vriendelijk personeel, zowel bij de balie,als bij de bediening,en zelfs bij de schoonmaaksters als je die op de gang tegenkwam.

Een aanrader: je kunt hier dineren in stijl voor een leuke prijs!

Gereisd met partner in oktober 2017

Aardig goed hotel, maar heeft wel een opknapbeurt

Rein Jilesen, 30-9-2017

Heel gastvrij en lekker eten

De kamers zijn erg gedateerd en niet goed onderhouden

Gereisd zakelijk in september 2017

Het was gewoon kei goed!!!

Corry, 27-9-2017

Wij hebben hier een heerlijk verblijf gehad.

Geen minpunten voor ons was gewoon alles perfect.

Een vriendelijk ontvangst en er werd de tijd genomen al onze vragen te beantwoorden.

Normaal eten we vaker buiten een hotel. op weg naar buiten zagen we al snel dat het restaurant er erg chique en gezellig uit zag, er werden hele luxe gerechten geserveerd. We zijn dan ook lekker daar gebleven en dat was perfect verzorgd door de gastheer!

Gereisd met partner in september 2017

Heerlijk gegeten en geslapen

Truus, 23-9-2017

Het personeel is zeer vriendelijk en gastvrij. Het ontbijt keurig verzorgd en het diner zeer zeker de moeite waard!

Mooie omgeving en genoeg te doen. Veel fiets en wandel mogelijkheden.

Gereisd met partner in augustus 2017

Gastvrij hotel in een prachtige omgeving

Fred, 19-9-2017

Vriendelijk en behulpzaam personeel, mooi karakteristiek hotel in een mooie omgeving. Restaurant is absoluut een aanrader!
Gereisd met partner in september 2017

Een duur hotel dat nog geen 2 sterren waard is

Linda, 5-9-2017

Doorlopend toilet, vieze (bad)kamers, erg lawaaierig met verkeer op de klinkers gedurende de nacht, vies beddengoed. Kamer voor drie personen was tweepersoonskamer met een extra (slecht) bed waardoor totaal geen ruimte. Nee, dit hotel dient vermeden te worden.
Gereisd met vrienden in juli 2017

Nooit meer naar dit vieze hotel

P.Stuivenberg, 31-8-2017

Een hotel wat we van Fletcher niet gewend zijn. Kamer waarvan het kozijn zo rot was dat je bijna door het hout naar buiten kon kijken.Kamers zijn niet schoon , om over de douche , wc en het bad maar niet te spreken. Wij vinden dat dit hotel de naam fletcher zeker geen goed doet.Bediening viel ons tegen en slechte informatie wat betreft parking. Voor mensen die slecht ter been zijn , wij moesten ivm opbreking van de weg 300 meter verderop parkeren . Zou op z'n minst vervoer voor geregeld moeten zijn. Al met al komen wij er nooit meer.
Gereisd met partner in augustus 2017

We hebben werkelijk van alles genoten.

dhr. en mevr. Kuiper, 9-8-2017

Genoten hebben we vooral van de sfeer, de gastvrijheid en het lekkere eten en drinken waarvoor we gezien het mooie weer gebruik konden maken van het sfeervolle terras in de achtertuin. Maar ook hebben we genoten van het prachtige oude 'witte' stadje met z'n vele bezienswaardigheden en verder de rustige en zeker ook prachtige omgeving waar het heerlijk wandelen is.

Als mindere punten noemen we de wat kleine kamer (nr. 8) met dito badkamer en ook de onderhoudstoestand van het hotel in z'n algemeenheid. Daarentegen waren de bedden prima en onze kamer, alhoewel aan de voorzijde gelegen, ook zeer rustig. Gesteld kan worden dat deze nadelen, wat ons betreft, ruimschoots werden gecompenseerd door de eerder genoemde pluspunten. Kortom, we hebben genoten van een zeer aangenaam en goed verzorgd arrangement.

Perfect !!!

D@vid, 8-8-2017

Fantastisch vriendelijk ontvangst !!! Gedateerd maar ruime schone familiekamer met grote badkamer. Zeer goede WiFi ontvangst gratis. En gezelligheid in en om het hotel !!!
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Vier dagen bleken eigenlijk te kort

Anna, 4-8-2017

Ontbijt is invoudig maar verder prima diner zeer mooi verzorgt en bijzonder lekker
Gereisd met partner in augustus 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Hotel-Restaurant La Ville Blanche in Thorn, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant La Ville Blanche zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Fletcher Hotel-Restaurant La Ville Blanche scoort een 7.79 uit 10 op basis van 548 reviews.