8,4

30 reviews over Camping Raayerhof in het Nederlands

Een prachtige, ruim opgezette camping

Bertha nagelhout, 11-8-2017

7 toilletten en 5 douches, en altijd schoon. Grote plekken en voor kinderen erg leuk. ,
Gereisd met partner in augustus 2017

Vriendelijke camping bij de boer

Jan van de Tonnekreek, 5-8-2017

Pinnen niet mogelijk. Drie verschillende grasvelden. De grootste ligt het dichtst bij het sanitair. Sanitair wordt goed schoongehouden. WC-papier aanwezig. Gemengd. 3 douches, 3 of 4 toiletten en 1 urinoir. Ligt in prachtige omgeving met voldoende wandel- en fiets mogelijkheden.
Gereisd met partner in juli 2017

100% aanrader. Natuurcamping zoals het moet zijn.

ruben, 17-7-2017

Natuurwinkels zoals het moet zijn. Alle voorzieningen die er moeten zijn maar wel de natuur beleving in acht gehouden. We hadden een fietsvakantie en dit was de topper om te blijven
Gereisd met vrienden in juli 2017

Als je van de natuur en lekker fietsen houdt

Rob en Marianne Vennix, 6-7-2017

We hebben twee weken op deze heerlijke natuurcamping gestaan. Voor Bertha, de eigenaresse, was niets teveel om het de gasten naar de zin te maken. Ook haar dagelijkse gangetje over de camping werd door ons zeer gewaardeerd. Ook voor de gasten in de heel leuke Trekkershut werd veel aandacht aan besteed. Lekker dicht bij Roermond voor een stads tochtje om daarna weer terug te komen in de rust van de camping. Heerlijk! Wij komen zeker een keertje terug.

Rustige ruime camping

Jan en Marjon, 18-6-2017

Als je van rust en ruimte houd is deze camping een "must".

Heerlijke camping

Addy van seeters, 18-6-2017

Camping met mooie grote plaatsen prima sanitair. Fijne sfeer op deze camping mede door gadtvrouw bertha die zeer atent en behulpzaam is.

Mooie omgeving voor te wandelen en te fietsen.

Wij verbleven de afgelopen twee weken met veel genoegen op deze heerljjke kampeerplek.

Prachtige plek, fijne ontvangst

Ria Leek, 30-4-2017

Camping Raayerhof ligt in een prachtige omgeving, veel mogelijkheden om te fietsen en te wandelen. Een heerlijk weekend gehad.
Gereisd met partner in april 2017

Prima!

Kees, 23-10-2016

De camping bezocht om de mooie stad roermond te bezoeken. Prima verblijf gehad. Langer gebleven dan de bedoeling was. Bezoek gebracht aan het outled centrum wat hemelsbreed niet ver van de camping bleek te liggen. Geen last van snelweggeluid gehad. Mooie veldjes. Voor herhaling vatbaar.
Gereisd met partner in juli 2016

wij komen hier graag weer terug

Familie Smit, 21-7-2016

Op weg naar België en Frankrijk kwamen wij eind mei 2016 op de camping aan met de bedoeling om na een weekje verder te trekken.

Wij bleven 3 weken, want de gastvrijheid en uitstekende voorzieningen maakten het verblijf tot een genoegen. Ook het feit dat de "regenval van de eeuw" op de campingvelden geen probleem gaf was mooi meegenomen. Van ons geplande doorreizen naar het zuiden, waar toen overdadige regenval problemen gaf, zagen wij af.

De negatieve weersverwachtingen weerhielden vakantiegangers naar Limburg af te reizen. Er waren begin juni weinig vakantiegangers. Jammer, want het was daar tijdens de vele opklaringen bijzonder aangenaam verblijven.

Wij kunnen de camping Raayerhof van harte aanbevelen.

Gereisd met partner in juni 2016

Mooie plek

Hans en Cora Kok, 20-9-2015

Een week heerljk rustig in het naseizoen op het derde veld gestaan.

Sanitair super schoon en zeer vriendelijke eigenaren.

Sommigen klagen op deze site over het lawaai van de A73.

Wij vonden dat reuze meevallen.

Het geluid hangt sowieso van de windrichting.

We komen hiernog wel eens terug.

Gereisd met partner in augustus 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Raayerhof in Swalmen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Raayerhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Raayerhof scoort een 8.43 uit 10 op basis van 30 reviews.