Matig

1 review over Vakantiehuis Vakantiewoonboot in het Nederlands

Prachtige plek,

Green Pastures, 21-10-2012

De Vakantiewoonboot ligt op een prachtige plek, die krijgt een 10. Op een privémeer, privéterrein, omgeven door een hek, dus ook fijn voor honden, die welkom zijn. Dat de boot heel eenvoudig is ingericht, maar wat je nodig hebt, is er.

Wat wel vervelend was, is dat de boot niet schoon was. Ik heb aardig wat lopen poetsen en de boot schoner achtergelaten dan ik hem aantrof. Dat heb je een enkele keer vaker als je van particulieren huurt. Waarmee de prijs/kwaliteitverhouding echter wél onder druk staat.

Wat écht vervelend was, was dat er geen sprake was van de privacy, die de website beloofde. De beheerder liep te pas en te onpas het terrein over, waarbij ook het toegangshek open bleef staan. Op de laatste dag stond hij zomaar al om 09.30 uur op de boot, ik schrok me rot, terwijl ik pas om 11.00u hoefde op te leveren. Ik heb natuurlijk de eigenaresse over alles geinformeerd, maar na een mail dat ze het zou bespreken helaas niets meer gehoord.

Gereisd alleenreizend in augustus 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Vakantiewoonboot in Susteren, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Vakantiewoonboot zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Vakantiewoonboot scoort een 5 uit 10 op basis van 1 reviews.