Vakantiepark EuroParcs Resort Limburg ****

1064 reviews over Vakantiepark EuroParcs Resort Limburg in het Nederlands

Prima park / Prima huisje

Maarten (Gilze), 6-10-2017
  • Onderkomen8

Prima park met goede faciliteiten. Het klopt dat er veel Polen zitten maar wij hebben er totaal geen last van gehad. Huisje was prima maar de verscheidenheid van huizen is groot op dit park. Met een beetje pech tref je een slecht huisje als je gelukt hebt een geweldig mooi huis. Uitstekend restaurant (aanrader!). In weekend wel reserveren. Zwembad stelt niet veel voor maar prima voor heel jonge kinderen. We hadden pech met het weer maar als het mooi weer is, is het hier volgens ons zeer goed toeven.
Gereisd met vrienden in oktober 2017

Nooit meer

., 26-9-2017
  • Activiteiten3
  • Onderkomen1

Afgelopen weekend verbleven wij op dit park. Wij hadden een 14 persoons huisje gehuurd wat op de foto erg mooi leek. Maar helaas was er van alles mis mee. Het leek wel of er alleen maar polen op dit europarcs zaten. Politie reed vaak langs s'avonds. Vaatwasser deed het wel , maar had geen warm water. De vaat kwam er net zo smerig weer uit. Huisjes erg gehorig. Voor ons nooit meer.
Gereisd met vrienden in september 2017

Meteen weer!

Stijn, 25-9-2017
  • Onderkomen9

Prachtige woning en omgeving, alles goed verzorgd, vriendelijk personeel en zeer nette woning.

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor EuroParcs Resort Limburg bij:

Wij komen graag nog een keer!

Linda, 23-9-2017
  • Activiteiten8
  • Onderkomen9

Na een vlotte check-in bij de vriendelijke receptie konden we naar het chalet wat we gehuurd hebben. We waren verrast door de ruimte en de hoge raampartijen. Het chalet was netjes en alle inventaris was aanwezig.

Wij hebben fietsen gehuurd en hebben op die manier de omgeving verkend. Echt een aanrader!

Voor ons nooit meer!

Mario en Jose, 21-9-2017
  • Onderkomen2

Chalet zeer slecht onderhouden, schimmel in kledingkast op slaapkamer, badmeubel was stuk. Bij aankomst was het chalet Niet schoon, zand op de vloer door het gehele chalet, keukenkastje vies etc etc.

Onbegrijpelijk dat de eigenaar van dit chalet het zo in de verhuur durft te doen!!!

niets mis mee

hans, 18-9-2017
  • Onderkomen9

Ondanks sommige "horrorverhalen" op deze site toch een weekje Susteren geboekt. We waren hier een aantal jaren geleden ook.

Positief: schoonmaak prima, tv op slaapkamer, stereo installatie, regendouche, grote tuin.

Negatief: Het park verloedert in onze ogen door de grote groepen Polen die hier ook gehuisvest zijn.

Super!

Henk Pinda, 8-9-2017
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Erg tevreden over het park Hommelheide. Prachtige ligging en mooie huizen. Het huis was schoon en had veel voorzieningen.

Bij aankomst hebben we een extra kinderbed bijbesteld. Dit werd binnen 5 minuten geleverd door een jonge man van CSU. Top service!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Geen aanrader!

Leoni, 6-9-2017
  • Activiteiten1
  • Onderkomen1

Het huisje was niet het huisje wat we geboekt hadden. Het huisje was klein voor zoveel personen. De hygiene was niet erg goed bijv bloedvlekken in lakens. Er waren veel kapotte spullen zoals messen en deurgrepen. Ook was de douche stuk en moesten we maar met 9 personen met een douche doen. Ze kwamen op rare tijden de defecten nakijken. Ook was het hondje mee. En werd er gezegd dat ze aangelijnd moest zijn terwijl ze op "eigen terrein" rustig bij ons lag. We zijn daardoor door een zeer agressieve beveiliger door benaderd. Dit zou ook vriendelijk kunnen! Tevens hebben we een klacht hierover gedaan en werd er door de dame achter de balie gezegd dat ze daar niks mee kan. Ik snap deze aanpak van klantenservice niet. Ik heb daarna maar gevraagd om haar manager te spreken maar daar verwacht ik ook niks van. Serieus nemen ze je in elk geval niet. En klantvriendelijkheid kennen ze ook niet. Ik raad een bezoek aan dit park dan ook af. Er zijn zat parken die mooier gelegen en vriendelijker zijn.
Gereisd met jonge kinderen in september 2017

Drama......Drama......Drama......

Fam. Staps, 1-9-2017
  • Activiteiten1
  • Onderkomen3

Na een eerdere slechte ervaring met Park kregen we een 'onvergetelijk weekend aangeboden' Prima, mooi gebaar. Bij aankomst 15:30 uur huisje nr:653 bleek dat huisje, tuin, terras enz...enz....nog niet klaar waren voor onze komst! Alles zat onder de groene aanslag en onkruid tot je enkels. Binnenin was ook het (oa schimmel op muren) niet in orde. Gemeld bij receptie. Schoonmakers, tuinman en technische dienst zijn t/m zaterdagmiddag bezig geweest om (bijna) alles te verhelpen. Huisje was niet aangemeld bij personeel en stond dus niet op hun lijst om in orde te maken. Personeel vond het zelfs slordig en onacceptabel. Zaterdagmiddag lag er een lampje op tuintafel of we die zelf wilde vervangen en belde receptie sorry....sorry....sorry.. dat we voor de ellende p.p.(3x) een snack mochten uitkiezen bij de frituur.....hahahaha. moet niet gekker worden, dus ook niet geaccepteerd. Slechte ervaring al op vrijdagavond, snacks bij thuiskomst van binnen nog bevroren. Inzake bovenstaande heeft park manager zijn verantwoording niet genomen, schande. We zijn dan ook al op zondagmorgen vertrokken. Enkele weken later de manager gesproken, Resort Limburg heeft geen MATCH met ons. We konden een nieuwe boeking maken en bij weer géén goede service zouden we dan ons geld terug krijgen. NOOIT....NOOIT MEER
Gereisd met jonge kinderen in mei 2017

heel leuk en net park

Bep, 26-8-2017
  • Activiteiten8
  • Onderkomen7

Het park was netjes en opgeruimt.zijn er nu 2 x geweest voor 14 dagen in augustus .Ik vind het echt een aanrader voor iedereen.

Iets minder vond ik de schoonmaak, maar dat zal komen omdat ik zelf interieurverzorging doe en weet dat de schoonmaaksters niet heel veel tijd krijgen om schoon te maken.

Gereisd met partner in augustus 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor EuroParcs Resort Limburg bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark EuroParcs Resort Limburg in Susteren, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark EuroParcs Resort Limburg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark EuroParcs Resort Limburg scoort een 7.39 uit 10 op basis van 1070 reviews.