7,4

WebsiteLink naar website

• Activiteiten7,3
  • Onderkomen7,6

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Vakantiepark EuroParcs Resort Limburg**** bij :

1047 reviews over Vakantiepark EuroParcs Resort Limburg in het Nederlands

camping mooi

Swinnen T, 17-8-2017
  • Activiteiten8

aankomst was niet goed, je moet de auto met caravan op de weg laten staan.geen plaatst voorzien voor aankomst.
Gereisd met partner in augustus 2017

Mooi park voor een lekkere vakantie

Fam Breukelen, 16-8-2017
  • Activiteiten9
  • Onderkomen8

Park ligt er goed verzorgt bij. Huisje was nieuw en proper. Activiteiten op het park genoeg. Restaurant blinkt wel echt uit. Fantastisch! Verder een frituur en cafe. Gewoon lekker, niks bijzonders. Winkel heeft een uitgebreid assortiment. Je hoeft in principe niet van het park af.

Goed maar niet proper!!

Roose, 15-8-2017
  • Activiteiten7
  • Onderkomen7

+Mooie ligging,goede accomodatie en alles aanwezig,tuin afgesloten!

+Winkeltje ok!

-NIET proper!!!Vaat was niet schoon in de kasten,eerst moeten de afwas doen voor we het konden gebruiken...

niet gedweild,overal zand...

je betaalt wel 89 euro voor eindschoonmaak!?

-binnenzwembad te klein

Gereisd met vrienden in augustus 2017

Tegenvaller

Albert, 15-8-2017
  • Activiteiten5
  • Onderkomen6

Receptie personeel zeer onvriendelijk en onkundig. Chalet niet schoon. Zwembad te klein. Eten restaurant was goed. Er waren wat problemen in het Chalet met de afvoer. Mensen van de technischedienst waren er gelijk en hebben alles opgelost een plus punt. Omgeving is zeer mooi

Helemaal niet

Aal, 15-8-2017
  • Activiteiten1
  • Onderkomen1

Zeer slecht geholpen bij de receptie. 20 euro extra betaald voor een voorkeur plek en kwamen op de camping aan kregen we een plek tussen de vuil containers en de werkmensen van de camping. Geld niet weer gekregen douches vies wc vies. Heel slecht

fantastisch park.

Irma, 14-8-2017
  • Activiteiten3
  • Onderkomen1

We kregen wat twijfels over het park na het lezen van de slechte recensies, maar wij waren blij verast. Mooie ruime huisjes/chalet met alles erop en eraan. Grote tuin met veel privacy.

De kinderen hebben zich goed vermaakt.

Het zwembad is wat klein maar daartegen een heel groot meer met glijbanen en een mooi peuterbad buiten.elke morgen het strand mooi aangeharkt.

Echt een aanrader.

Gereisd familie in juli 2017

Ons zien ze er niet nog eens

Angèle Maijenburg, 14-8-2017
  • Activiteiten5
  • Onderkomen5

Een hoop gemiste kansen voor een mooi park. Schoonmaak beneden peil, net als de staat van het huis. Leuke animatie, maar doordat dingen stuk of op zijn kunnen niet alle activiteiten doorgaan. Zwembad stelt niet veel voor. Park is voor mijn gevoel vooral gericht op de vele vaste verblijfplaatsen en stukken minder op de vakantieganger.
Gereisd familie in augustus 2017

Gezellig park, voor herhaling vatbaar.

Steffie, 10-8-2017
  • Activiteiten1
  • Onderkomen8

Zeer gezellig park, maar wel enkele minpunten! Zo waren wij met een familiegroep van 14 personen. We hadden beslist om te gaan kienen, eenmaal hier aangekomen mochten de kindjes NIET BINNEN! Er was aangegeven dat je pas vanaf 16 jaar mocht meespelen maar ze mochten zelfs niet mee in de zaal zitten. Persoonlijk vind ik zoiets niet kunnen op een familiepark! Alsook gezellig iets drinken in de bar zit er niet in, je wordt onmiddellijk lastig gevallen door personen, die volgens ons, gekend zijn op het park want de uitbater van het café deed rustig mee. We zijn noodgedwongen uit het café moeten vertrekken om ruzie te vermijden. Ons huisje was picobello in orde, voor activiteiten moet je niet op het park zijn (er is niets te beleven).
Gereisd met vrienden in augustus 2017

mooi woning mooi park wij zatten in woning 526

Bulten MEJ, 9-8-2017
  • Activiteiten9
  • Onderkomen10

park is kindvriendelijk is veel tedoen voor de kinderen huisje was goed schoon op een paar kliene dingtjes na maar dat moch de pret niet drukken alleen zauw het fijn zijn als er een hek om stond want met kliene kinderen moet je goed op letten dat ze je niet zo het water inlopen maar veder was alles goed en verzorgt wij komen met de kerst weer terug en hopen dan weer zo mooi huis tekrijgen.

Redelijk

Fam De boersma, 9-8-2017

De hadden goed weer. Kids hebben zich goed vermaakt. Bij aankomst kregen we de schuifpui niet goed dicht. Technische dienst een man van aangehouden. Zeer vriendelijk en direct met ons mee gegaan om ons te helpen. Super goede Service. Leuk verblijf gehad. Alleen poetsen moet nog geleerd worden.
Gereisd familie in augustus 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark EuroParcs Resort Limburg in Susteren, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark EuroParcs Resort Limburg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark EuroParcs Resort Limburg scoort een 7.41 uit 10 op basis van 1053 reviews.