Beoordelingen Vakantiepark EuroParcs Landgoed Hommelheide****

366 beoordelingen
Beoordelingen Vakantiepark EuroParcs Landgoed Hommelheide****
Hommelweg 2, 6114 RT, Susteren
Accommodatie site

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark EuroParcs Landgoed Hommelheide**** in Susteren, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark EuroParcs Landgoed Hommelheide**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Vakantiepark EuroParcs Landgoed Hommelheide scoort een 7,6 uit 10, op basis van 366 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark EuroParcs Landgoed Hommelheide**** in Susteren, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark EuroParcs Landgoed Hommelheide****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Vakantiepark EuroParcs Landgoed Hommelheide**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 459 vakantiefoto's van Vakantiepark EuroParcs Landgoed Hommelheide**** vinden. Je kunt 1 video van Vakantiepark EuroParcs Landgoed Hommelheide**** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Nederland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Limburg. Vergelijk Vakantiepark EuroParcs Landgoed Hommelheide**** met andere accommodaties in Susteren.
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

362 beoordelingen over EuroParcs Landgoed Hommelheide****

366 beoordelingen
7,4
7,7
7,2
Toon score en beoordelingen van:
"Dit NOOIT meer"vertalen
irisvaniperen
6,0
8,0

20-08-2014 Bij aankomst een kei smerig huis. overal spinnenwebben die niet van vandaag of gisteren waren. Lampen stuk of bolletjes die ontbreken. Douchecabine die uit elkaar ligt die gelijk terug naar receptie waar nog zeven wachtende voor ons met dezelfde klachten. Er werd ons beloofd dat er nog een schoonmaakploeg en elektricien langs zou komen die avond nog. Uiteindelijk zelf maar aan de schoonmaak geslagen want ze waren niet meer gekomen.
Volgende dag het kei smerige zwembad waar de poepluiers op de rand van het zwembad lagen en in de pashokjes de dotten haar en vies maandverband waar je zo in trapt met je voeten..
Echt waar te smerig voor woorden.
Gasfornhuis wat niet werkte (geen gas), weinig water / geen straal maar druppels en wat er uit kwam was koud als je met twee man in de twee badkamers tegelijk wilde douchen.
MIdweek geboekt, maar na 1 dag van verdriet naar huis gegaan..
En dat gewoon voor het volle pond geld...

met vrienden, Aug. 2014
"Mooi relaxed Landgoed"vertalen
John
8,0

17-08-2014 Landgoed Hommelheide is een mooi park, met vriendelijk en echt zeer gastvrij personeel. Grote campingplaatsen, beetje drassig bij hevige regenval. Genoten van het groen en de rust en toch met alle voorzieningen die je op een camping mag verwachten. Enige minpuntjes waren haperend (gratis) wifi en af en toe een douche die niet optimaal was. Erg positief is de centrale ligging in Limburg met vlakbij Duitsland en België. Als je een uurtje fietst doe je 3 landen aan.

met vrienden, Aug. 2014
"Mooi park met drijfnatte kampeervelden"vertalen
hleene
6,0
4,0
4,0
8,0

16-08-2014 Voor de de 4e keer op dit park 2 weken met de caravan verbleven.
Het kampeerveld wad een grote modderpoel die na elke regenbui blank stond. Hier werd door de camping niets aan gedaan. Wel konden we grote pallets krijgen als vlonders in de voortent. Het verschil met de naast gelegen bungalows was erg groot. Daar werden dagelijks de tuintjes onderhouden, terwijl de kampeerders continue met natte voeten liepen.

"Absolute+aanrader"vertalen
Lennart Slotboom
8,0

18-08-2014 We+hebben+ontzettend+genoten.+Heel+fijn+park%2C+zeer+makkelijk+inchecken%2C+vriendelijk+personeel+en+meer+dan+genoeg+te+doen.+Topweekend+gehad%2C+aanrader+voor+iedereen%21

Aug. 2014
"Helemaal top!!!!!"vertalen
fam smit
10,0

18-08-2014 wij fam smit en fam straver waren in huis nummer 150 een midweek van 11 aug tot 15 aug 2014 12 persoonshuis
we hadden onze voorkeur opgegeven voor dit huis omdat er 2 bij waren die niet ver konden lopen .
we zagen bij aankomst de ligging helemaal perfect uitzicht op de plas met glijbanen voor onze kids , binnenzwembad ook heerlijk want weer was niet zo best , dicht bij speeltuin voor kleine , winkel .
tuin was overkapt dus konden er heerlijk zitten
en huis geweldig !!!! leuk ingericht 2 badkamers en slaapkamers genoeg.
we hebben er een fijne midweek gehad !!!
dus eigenlijk veeeeeeeeeeeeel ste kort

met jonge kinderen, Aug. 2014
"Mooi park!"vertalen
Herma van Eijk
8,0

16-08-2014 Wij zaten in huisje nummer 437A. Een fantastische accomodatie. Het huisje was schoon en van alle gemakken voorzien, Het park is erg leuk. We hebben ons goed kunnen vermaken.

met een groep, Aug. 2014
"Park is gericht op mooi weer"vertalen
Jacob de Vries
7,0

15-08-2014 Huisjes aan het water zijn mooi, midgetgolfbaan is zeer slecht, binnenbad is te klein en jammer dat er binnen niks te doen is met slecht weer.

Aug. 2014
"Heelijk genieten"vertalen
arthur v. steenis
8,0

11-08-2014 Je kan hier heerlijk genieten wel jamer van het stof maar veder is het in het huisje 133a goed schoon en netjes

met oudere kinderen, Aug. 2014
"Super netjes"vertalen
Ria Beernink
10,0

11-08-2014 mooi schoon netjes park. Alles wat je nodig hebt is aanwezig.

met jonge kinderen, 2014
"Heerlijke vakantie gehad"vertalen
Bianca
8,0

08-08-2014 Bij aankomst was het niet nodig om in te checken bij de receptie. Bij de slagboom stond een medewerker om ons in te checken. Wat een service!
Deze ontvangst was representatief voor de rest van onze vakantie.
We hadden er een mooi (12 persoons) huis en de mankementjes werden meteen serieus genomen en snel verholpen.
Ons huis (nr 139) lag wel echt aan het rand van het park. We zaten daardoor relatief ver van de faciliteiten. Doordat we fietsen bij ons hadden was dit echter geen probleem. (En voor een ander misschien een tip, je kunt er ook fietsen huren)
De kinderen konden de hele dag deelnemen aan vele gevarieerde activiteiten. Zij hebben genoten van de vakantie en wij dus ook!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Terug van vakantie?

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Waarmee schiet jij de meeste vakantiefoto’s?

Bent u de eigenaar?