Beoordelingen Vakantiepark EuroParcs Landgoed Hommelheide****

393 beoordelingen
Beoordelingen Vakantiepark EuroParcs Landgoed Hommelheide****
Hommelweg 2, 6114 RT, Susteren
Accommodatie site

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark EuroParcs Landgoed Hommelheide**** in Susteren, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark EuroParcs Landgoed Hommelheide**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Vakantiepark EuroParcs Landgoed Hommelheide scoort een 7,6 uit 10, op basis van 393 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark EuroParcs Landgoed Hommelheide**** in Susteren, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark EuroParcs Landgoed Hommelheide****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Vakantiepark EuroParcs Landgoed Hommelheide**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 463 vakantiefoto's van Vakantiepark EuroParcs Landgoed Hommelheide**** vinden. Je kunt 1 video van Vakantiepark EuroParcs Landgoed Hommelheide**** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Nederland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Limburg. Vergelijk Vakantiepark EuroParcs Landgoed Hommelheide**** met andere accommodaties in Susteren.
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

390 beoordelingen over EuroParcs Landgoed Hommelheide****

393 beoordelingen
7,5
7,8
7,3
Toon score en beoordelingen van:
met jonge kinderen, aug 2014
"Kids willen graag terug komen !!!"vertalen
Cindy Bellinkx
9,0

01-09-2014 Zeer rustig gelegen, erg gezellige huisjes met alles wat je nodig moet hebben. Fijne vakantieplaats.

met oudere kinderen, aug 2014
"Mooi park"vertalen
MdK
8,0

31-08-2014 Chalet Hackfort + nr 509, ligt op een leuke plek, op een hoek, en langs het water. Super grote tuin, 's morgens weinig zon, en een aparte hondenhok met een hekkentje erom heen. Deze hebben we niet gebruikt. De schoonmaak binnen had iets beter gekunt. De laden van de badkamer waren vies, lagen behoorlijk wat haren in. En een keertje stofzuigen achter de deuren zou ook geen overbodige luxe zijn.
Verder alles compleet ingericht. Geen senseo in de keuken, wel een vaatwasser en gewoon koffiezetapparaat. Wat ik wel mis is een schaar in de keukenla.
Ook hadden we geen welkoms zakje met vuilniszakken o.i.d., maar toen we dit melden kregen we meteen een zakje.Wifi werkt niet altijd goed, maar daar wordt je voor gewaarschuwd.
We hadden het via het park geboekt en kwamen in een chalet van een particulier, nadeel daarvan is dat je geen gebruik kan maken van het schuurtje om je (gehuurde) fietsen in te zetten. Verder een leuke tijd gehad. 2 tieners mee, die hebben we de hele midweek niet gezien.

met jonge kinderen, Aug. 2014
"Hommelheide - fantastisch huisje en park"vertalen
Gallopyn Luc
9,0

31-08-2014 Wij verbleven in het huisje 506a (Hackfort+) gedurende een midweek van 25 tot 29/8. We (ouders en kinderen van 9 en 12 j) kenden Hommelheide niet en evenmin Europarcs, dus voor ons was dit onbekend. We waren nieuwsgierig en wat afwachtend maar dat bleek geheel onterecht. Het huisje is nieuw en sfeervol, modern ingericht, een complete keuken (met gaskookplaten, elektrische oven, microwave, ...). De zitkamer beschikt over comfortabele zetels en stoelen. De 2 badkamers beschikken over een inloopdouche, toilet, wastafel. De slaapkamers hebben elk een eigen tv. De bedden hebben harde maar - voor ons - comfortabele matrassen en hoofdkussens. Er zijn in het huisje meer dan voldoende stopcontacten lichtpunten (dimbaar). De tuin is nieuw aangelegd en paalt aan een kleine waterpartij. Het huisje is rustig gelegen en relatief dicht bij alle voorzieningen. Resto is lekker, zwembad ietwat klein maar ok, personeel is heel vriendelijk en behulpzaam. Een aanrader en wij komen zeker nog terug.

"Prachtig mooi onderhouden park"vertalen
matthys eric
9,0

29-08-2014 Wij hebben al veel parken bezocht doch qua accomodatie van de chalet springt woning 483 er met kop en schouders boven uit. De ligging was zeer rustig met aan het eind van de tuin een vijver. De afstand naar het strand, zwembad, trefpunt was dit niet zo ver stappen. Leuk dat er ook op meerdere plaatsen speeltuigen staan voor de kinderen. Het personeel is ook vriendelijk. Wij vinden het echt een goede prijs/kwaliteitsverhouding. . Wij samen met dochter en kleinkinderen hebben zeer genoten van onze midweek Vakantiepark EuroParcs Landboed Hommelheide. Zal ik zeker verder aanbevelen bij familie en collega's.

met oudere kinderen, 2014
"Heerlijk vertoeven"vertalen
Wendy van Dijk
9,0

25-08-2014 Mooi ruim huis , sfeervol ingericht , een hele grote tv, heerlijke bedden,

met partner, Aug. 2014
"Een heel fijne vakantiepark."vertalen
Martin van Leeuwen
9,0

24-08-2014 Ik heb met mijn vrouw een vakantiehuisje Velthorst gehuurd voor een week op park Hommelheide.
Heel comfortabel, en een goede service op een bruisend vakantiepark, het restaurant was ook prima.
Gaan we zeker vaker doen.

met jonge kinderen, 2014
"Prima park"vertalen
Rudi Snijders
9,0

23-08-2014 Vakantiepark Hommelheide in Sussteren is een prima park met een uitstekende ligging en goede faciliteiten zeker voor kinderen; de activiteiten op de dinsdag voor de kleine en iets grotere kinderen was prima verzorgd.

"Fantastisch park"vertalen
Veronique Beirinckx
8,0

29-08-2014 prachtige, verzorgde chalet, lekker eten, vriendelijke mensen en perfecte ligging om hele leuke uitstappen te doen!

met jonge kinderen, Aug. 2014
"Mooi park, lekker rustig en kindvriendelijk"vertalen
de geus
8,0

29-08-2014 mooi en goed onderhouden park, schoonmaak liet te wensen over, verder wel mooie chalets

met partner, Aug. 2014
"Mooie vakantiewoningen"vertalen
J.A. van den Berg
6,0
5,0
7,0

29-08-2014 Een mooi goed onderhouden chalet in een dichtbeboste omgeving .
Alleen de douch was niet goed onderhouden en een aantal lampen waren defect. Vanuit dit Landgoed is het niet eenvoudig om in de omgeving te wandelen, daartoe moet je eerst de auto nemen .

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Naar wat voor restaurant ga jij het liefst?

Bent u de eigenaar?