Beoordelingen Vakantiepark EuroParcs Landgoed Hommelheide****

425 beoordelingen
Beoordelingen Vakantiepark EuroParcs Landgoed Hommelheide****
Hommelweg 2, 6114 RT, Susteren
Accommodatie site

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark EuroParcs Landgoed Hommelheide**** in Susteren, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark EuroParcs Landgoed Hommelheide**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Vakantiepark EuroParcs Landgoed Hommelheide scoort een 7,7 uit 10, op basis van 425 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark EuroParcs Landgoed Hommelheide**** in Susteren, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark EuroParcs Landgoed Hommelheide****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Vakantiepark EuroParcs Landgoed Hommelheide**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 499 vakantiefoto's van Vakantiepark EuroParcs Landgoed Hommelheide**** vinden. Je kunt 1 video van Vakantiepark EuroParcs Landgoed Hommelheide**** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Nederland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Limburg. Vergelijk Vakantiepark EuroParcs Landgoed Hommelheide**** met andere accommodaties in Susteren.
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

420 beoordelingen over EuroParcs Landgoed Hommelheide****

425 beoordelingen
7,9
7,3
Toon score en beoordelingen van:
met jonge kinderen, Okt. 2014
"Prima, maar daar betaal je kennelijk voor."vertalen
firecarp
9,0

17-10-2014 Net terug van een midweekje Hommelheide. Verbleven in een Daelenbroeck 10 personen (153). Niets op aan te merken, prima en ruim vakantiehuis uitstekende ligging doch 530,- euro dus kwaliteit heeft zijn prijs. Slechts een huisje of twintig direct aan het water en dus de duurdere. (kopse kanten) Vissen op karper was de moeite waard ;). Verder een verzorgd park, goed onderhouden, zwembad wat klein maar voldoende voor kids tot een jaar of 10. Horeca/snackbar dik in orde ! Buitenlandse gastarbeiders gezien maar geen last van gehad. Park heeft een rustige ligging dus centraal voor uitstapjes in de omgeving. Bedankt voor de zoover tips...veel leuke dingen kunnen doen ! Een lakenpakket ontvangen met vlekken werd na sluitingstijd receptie binnen 5 min. vervangen na bellen "nood" nummer. Campinggedeelte nodigde ons niet uit. Hadden graag nog enkele dagen langer gebleven....

"Prima verblijf gehad in Hackfort+ nr 509"vertalen
Fam. Bos
8,0

19-10-2014 Vakantiepark Europarcs Landgoed Hommelheide is een net park met prima faciliteiten in verhouding tot de grootte van het park. Onze kinderen hebben genoten van de vele mogelijkheden om te spelen, buiten, binnen, zwemmen, en niet te vergeten 'gewoon' lekker steppen en waveboarden over de paden. Ons huisje, Hackfort+ nr 509 was zeer compleet. Een extra toilet, ruime koel/vries combinatie en magnetron, oven en vaatwasser in de keuken, lekkere bedden, maakten ons verblijf zeer comfortabel. We hadden veel plannen voor uitstapjes in de omgeving maar zijn vaker op het park gebleven dan gepland, omdat het zulk lekker weer was in combinatie met de vele mogelijkheden voor de kinderen (5, 7 en 10) om te spelen. De dierenweide vonden ze ook helemaal geweldig!

"Geen aanrader"vertalen
Carmen Mocking
5,0
2,0
4,0
4,0
7,0

13-10-2014 gebroken stukken glas in de speeltuinen, toen we dit aangaven werd het niet opgeruimd, wc stroomde over wegens verstopping, vaatwasser waste niet goed schoon zelfs niet na de vierde keer van dezelfde vaat. receptie zelf is telefonisch niet te bereiken in geval van nood. receptie komt afpakken niet na. bedden met erg vieze onderlakens, uit de pannen konden we zien wat de vorige bewoners hadden gegeten. geen gordijnen bij de douches waardoor het en groot water ballet is na het douchen, water buiten de bak kan niet weg, éen wijk op het park wordt bewoond door voornamelijk polen, deze rijden veelal veel te hard ipv de gestelde 10 km pu. restaurant wel prima, ruim opgezet, veel privacy.

met jonge kinderen, 2014
"Mooie huizen in een mooie omgeving"vertalen
Hanny Walk
8,0

07-10-2014 Erg genoten met ons hele gezin, 11 personen. Ruimte genoeg voor iedereen. Alleen waren er bedden bij die erg kraakte en bij inspectie bleek de bodem te zijn gebroken.

Okt. 2014
"Genoeglijk park"vertalen
remmink

09-10-2014 Vriendelijk personeel, goede service; net/goed onderhouden park

met jonge kinderen, Okt. 2014
"Prima plek, heel erg mooi huisje."vertalen
Henriët
6,0
7,0

07-10-2014 Net park, goed huisje. Bij aankomst snelle check-in en bij vertrek snelle check-uit. Openingstijden zwembad prima, snackbar minder.

met een groep, Okt. 2014
"Mooi vakantiepark in Limburg!"vertalen
ZandbergenT
8,0

06-10-2014 Prima vakantiepark, mooie en ruime vakantievilla's, schoon en van alle gemakken voorzien. Warm Limburgs welkom en veel te doen in de omgeving. Restaurant, snackbar, bar en supermarkt op het park aanwezig.

met partner, Sept. 2014
"Mooi en schoon park"vertalen
Stok
3,0

06-10-2014 Helaas het restaurant...als je een mixed grill besteld dan denk je aan 4 hoogwaardige stukjes vlees en niet aan een braadworstje, speklapje, satétje en een droogbieflapje. Dat is BBQ vlees in één keer op je bordje!
Ook is het vervelend als pas halverwege de maaltijd patat wordt geserveerd

Verder is het een mooi en schoon park

met partner, Sept. 2014
"Hommelheide , prachtig park"vertalen
th kwakman
8,0

28-09-2014 zijn er voor het eerst geweest , prachtig park met goed accommodatie,s
we zaten in een bungalow type zuiderzee nr 82
deze woning was erg netjes en mooi ingericht
alles was super schoon , al met al een zeer prettig verblijf om te vertoeven
we waren een weekend met z,n twee,en , maar er kunnen twee stellen in slapen , of een gezin met twee kinderen
er is een prachtige tuin met eettafel voor zes personen , en twee heerlijke ligstoelen voor in het zonnetje
park zelf is top met een prachtig restaurant ( helaas zaterdag volgeboekt )
maar dit is alleen maar een goed teken . dus volgende keer gelijk reserveren

met vrienden, Sept. 2014
"Fantastische plek lekker tot rust gekomen"vertalen
Bert
10,0

07-10-2014 Ik heb voordat ik mijn indruk geef,eerst wat andere beoordelingen gelezen. Pfff wat een zeikerds allemaal, bed redelijk, kleine koelkast, vallende eikels dertig deuken in de auto, zitruimte te klein....en zo kan ik nog wel even doorgaan. Wonen die mensen allemaal in een paleis ofzo, man man klagers. Oké hier komt mijn beoordeling niets anders dan lof, prachtig park mooi huis daelenbroek aan het water mooi hek erom heen zodat onze honden buiten konden lopen, wel jammer dat mensen hun krijsende kroost buiten lieten rennen hahaha. Perfecte bedden , prachtig uitzicht, rustgevend ( op de krijsende kinderen na ), mooie goed uitgeruste keuken, alles netjes en top schoon. Kortom gewoon perfect, ga zo door. Hommelheide zeker een plek om terug te gaan. Grt Bert

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

In welk land rij je het liefst auto?

Bent u de eigenaar?