Beoordelingen Vakantiepark EuroParcs Landgoed Hommelheide****

267 beoordelingen
Beoordelingen Vakantiepark EuroParcs Landgoed Hommelheide****
Hommelweg 2, 6114 RT, Susteren
Accommodatie site

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark EuroParcs Landgoed Hommelheide**** in Susteren, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark EuroParcs Landgoed Hommelheide**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Vakantiepark EuroParcs Landgoed Hommelheide scoort een 7,3 uit 10, op basis van 267 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark EuroParcs Landgoed Hommelheide**** in Susteren, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark EuroParcs Landgoed Hommelheide****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Vakantiepark EuroParcs Landgoed Hommelheide**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 183 vakantiefoto's van Vakantiepark EuroParcs Landgoed Hommelheide**** vinden. Je kunt 1 video van Vakantiepark EuroParcs Landgoed Hommelheide**** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Nederland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Limburg. Vergelijk Vakantiepark EuroParcs Landgoed Hommelheide**** met andere accommodaties in Susteren.
Even geduld a.u.b.

6,9
7,5
6,8
6,1
Toon score en beoordelingen van:
met oudere kinderen, Apr. 2014
"Leuk park, maar zeker verbeterpunten"vertalen
Maaike
7,0

21-4-2014 huisje type Velthorst; woonkamer ruim genoeg, grote flatscreen tv. Keuken met combimagnetron en vaatwasser. Badkamer was prima. Ouderslaapkamer ruim genoeg met veel kastruimte. De 2e slaapkamer is heel klein (2m bij 2,5m). Je kunt achter net langs het bed lopen/kruipen. Geen ruimte dus voor kast of nachtkastje, het hele kamertje staat vol met "bed". Wij hadden in ons huisje zeer slechte matrassen waar de springveren bijna uit het matras kwamen. Na klacht bij de receptie kreeg ik 4 handdoekpakketten mee (badhanddoek en kleine handdoek) om onder het laken te leggen. Ik heb nog om dekens gevraagd (leek mij effectiever dan een badhanddoek), maar dat was er niet. We hebben het ermee moeten doen.
Supermarkt is goed gesorteerd, maar 's-ochtends vrij laat open. Zwembad is leuk voor een keertje, maar veel problemen met de kluisjes. Huisjes staan inderdaad dicht op elkaar (aan één kant), maar aan de (andere) zijkant van het huisje genoeg ruimte. Wifi-ontvangst was slecht.

met een groep, Apr. 2014
"De service in t resturant is om te janken."vertalen
Kimberley
1,0
1,0

20-4-2014 Om half zes gereserveerd bij het restaurant vervolgens zit je 20 minuten te wachten, lopen er constant obers langs en wordt je niet geholpen, krijg je na 20 minuten de mededeling dat er te weinig menukaarten zijn. vervolgens krijgen we te horen dat wanneer 1 persoon uit het gezelschap kiest voor een standaard menu dat de rest dat ook moet kiezen of juist als 1 persoon kiest voor a la carte dat de rest dit ook moet. zit je dan met je gode gedrag. vervolgens blijken mensen die veel later in hey restaurant zijn aangekomen als eerst te zijn geholpen. personeel handelde het onprofessioneel af. vervolgens duurde het nog 10 minuten voordat de bon van de drankjes was gevonden... kortom, extreem slechte service en totaal geen beleving.

met vrienden, Apr. 2014
"Mooi huisje. Details verdienen aandacht!"vertalen
B. Kok
6,0

22-4-2014 Het huisje van type Pavilion was zeer mooi. Minpunt was de kwaliteit van de bedden en het schoonmaken, het huisje was niet overal even netjes. Om een paar voorbeelden te geven; de afzuigkap was vet en het stof lag er dik bovenop. In de wastafel van het toilet zat haar van één de vorige bezoekers. En er kwam een muffe lucht uit het hok waar de schoonmaakmaterialen staan.

De eerste dag hebben we patat gehaald en dat duurde 45 minuten. De dag erna een ijsje gehaald, alleen dat lukt nog niet erg. Het was de werknemer zijn eerste dag.. Bij elkaar gaf het niet echt de indruk dat het een goed geoliede machine was.

Als laatste hadden we een natuurlijke wekker in de vorm van een haan. Niet altijd even prettig, maar ook wel weer grappig.

De minpunten hebben er niet voor gezorgd dat de totaalindruk over het geheel slecht is geweest. Sterker nog ik kom er graag een keer terug. Daarnaast heeft het park zelf veel potentie om eea te vebeteren. Dan krijgen ze wat mij betreft nog hogere punten!

De beste prijzen en lastminutes voor Vakantiepark EuroParcs Landgoed H...

met partner, Apr. 2014
"Goed park maar heeft zijn verbeterpunten"vertalen
Schildwacht
3,0

17-4-2014 Op zich een heel mooi park met mooie huisjes en in een prachtige omgeving.
Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam.
Wij vonden echter wel dat de huisjes te dicht op elkaar stonden, wat afbreuk deed aan het vakantiegevoel.
Tevens waren de matrassen in ons huisje veel te zacht en daardoor niet confortabel. Heb zelf een hernia gehad, en ervoer dit niet als prettig voor mijn rug.
Televisie van het formaat postzegel was ook een minpuntje.

met oudere kinderen, 2014
"Mooi park maar met gebreken"vertalen
klaas b
3,0

15-4-2014 Het park is zeer mooi gelegen nabij verschillende attracties en steden in limburg, belgie en duitsland. Het personeel is over het algemeen heel erg vriendelijk en behulpzaam. Helaas wordt niet altijd aan alle wensen voldaan. Zo ontbraken een aantal spullen in ons huisje, maar deze konden niet nageleverd worden. Verder was het huisje prima, ze zijn nog erg nieuw.
Het restaurant is goed. Het is niet heel gevarieerd maar de kwaliteit is uitstekend en het personeel is aardig. Enig minpunt is het zwembad. De vloeren zijn erg glad en soms heel vies en de openingstijden verschillen steeds. Je kunt gebruik maken van de sauna's maar ook dat verschlt steeds. De kluisjes werken ook niet goed. Er is daar geen personeel voor

met jonge kinderen, Apr. 2014
"Genoten"vertalen
b vos
8,0

14-4-2014 voor een goede prijs een fijn huisje jammer dat er boven geen toilet was

met partner, Apr. 2014
"Prima park"vertalen
josé belgers

18-4-2014 mooie groene omgeving, dicht bij natuurgebieden en steden

alleenreizend, Apr. 2014
"Prachtige locatie goede huisjes"vertalen
j.corvers
9,0

14-4-2014 hommelheide is prachtig, ligt heel centraal en heeft goede huisjes. Veel te doen in de omgeving. Groot minpunt is de veel te kleine parkeerplaats waardoor de auto's op de straat staan. er is goed aan kinderen gedacht en er is een restaurant aan het water.

Apr. 2014
"Rustig gelegen vakantiepark"vertalen
Dick Melker
7,0

14-4-2014 Basale inrichting slaapkamers, mag iets meer zijn v.w.b. kastruimte. Mooi gelegen accommodatie in een rustige omgeving. Personeel is zonder uitzondering super vriendelijk en zeer flexibel. Prijs/kwaliteit verhouding 6,5-7. Ruime slaapkamers met goede bedden. Zeer goede sanitaire voorzieningen. Goed ingerichte keuken. Aan te bevelen voor gezinnen.

met jonge kinderen, Apr. 2014
"Leuk park, perfect voor met (kleine) kinderen"vertalen
Ellen De Clerck
8,0

12-4-2014 Mooi park. Verzorgde huisjes, leuke vijver, toffe speeltuinen. Alles is netjes schoon en het personeel is zeer vriendelijk. Met voorjaarskorting was prijs/kwaliteitsverhouding Zeer goed.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Wat doe jij met Koningsdag?

Bent u de eigenaar?