Beoordelingen Vakantiepark EuroParcs Landgoed Hommelheide****

412 beoordelingen
Beoordelingen Vakantiepark EuroParcs Landgoed Hommelheide****
Hommelweg 2, 6114 RT, Susteren
Accommodatie site

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark EuroParcs Landgoed Hommelheide**** in Susteren, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark EuroParcs Landgoed Hommelheide**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Vakantiepark EuroParcs Landgoed Hommelheide scoort een 7,7 uit 10, op basis van 412 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark EuroParcs Landgoed Hommelheide**** in Susteren, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark EuroParcs Landgoed Hommelheide****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Vakantiepark EuroParcs Landgoed Hommelheide**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 475 vakantiefoto's van Vakantiepark EuroParcs Landgoed Hommelheide**** vinden. Je kunt 1 video van Vakantiepark EuroParcs Landgoed Hommelheide**** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Nederland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Limburg. Vergelijk Vakantiepark EuroParcs Landgoed Hommelheide**** met andere accommodaties in Susteren.
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

408 beoordelingen over EuroParcs Landgoed Hommelheide****

412 beoordelingen
7,4
7,8
7,3
Toon score en beoordelingen van:
met vrienden, sep 2014
"Mooi park"vertalen
B.D.J. Berg

23-09-2014 mooie omgeving en mooie accommodaties

met partner, Sept. 2014
"Mooi park met prima bungalow"vertalen
marita_drijfhout_1
9,0

22-09-2014 Kwaliteit van de bungalow is degelijk. Gezellige inrichting.
Omgeving prima om te fietsen, voor wandelen in de directe omgeving van het park minder mogelijkheden.
Verblijf met onze hond is goed bevallen.

alleenreizend, Sept. 2014
"Aldenborgh huis niet verhuren"vertalen
els koek
3,0
5,0
3,0
1,0
7,0

19-09-2014 halve inventaris (pannen stonden nog in berging), teweinig glazen, bekers borden. Geen klerenhangers. Niet goed schoongemaakt. Kapotte items. Gevaarlijke verwarming.
Buren geen respect voor privacy(lopen over terras terwijl je daar zit te genieten van de zon) Muziek buiten.
Dit is geen woning voor ouderen of gezinnen met kleine kinderen, gezien het bad, lage toilet en Gevaarlijke verwarming.

met vrienden, Sept. 2014
"Leuk vakantiepark"vertalen
Tony Van Mook
8,0

15-09-2014 Goed verzorgd vakantiepark. Ook het huisje type Altenborg+ is ruim van opzet.
toen bleek dat 1 rolgordijn en een douchecabine niet in orde was, is dit dezelfde dag nog verholpen. Alleen de ligging van het huisje nr 90 is niet fijn.
wij hebben een weekend gehuurd en we waren omringd tussen poolse mensen, die hier in nederland werken. Prima hoor, alleen wel jammer dat ze in het weekend erg luidruchtige, late feestjes buiten houden.
ik zou dus niet meer in deze hoek op het park willen zitten.

met een groep, Sept. 2014
"Prachtig vakantiepark!"vertalen
Ellen
9,0

15-09-2014 We hebben een heerlijk weekend gehad!! Het huisje was ook echt super! Wij zaten met 10 personen in een huisje van het type "Daelenbroeck" nummer 105. Het zag er allemaal heel goed en verzorgd uit. Er was voor zowel de kinderen als de volwassenen van alles te doen. Het park zag er ook super uit en eigenlijk was een weekend veel te kort om alles te zien! Wij komen zeker weer terug!!

met vrienden, Sept. 2014
"Super mooie accommodatie"vertalen
reijnen.p
9,0

14-09-2014 Afgelopen weekend met 8 vrienden dit park bezocht. Geweldig ruim huis met een prachtige tuin, incl lounge set en eethoek buiten. Ook binnen zeer luxe ingericht heerlijk comfortabel meubilair. Faciliteiten hebben we niet gebruikt maar zagen er zeer goed uit. Zeker aan te raden.

"Fantastisch park Hommelheide"vertalen
John den Boer
9,0

19-09-2014 Fantastisch en mooi onderhouden park. Buiten gewoon vriendelijk personeel bij de receptie/management, maar ook bij het zwembad, restaurant en personeel die het park onderhouden zijn allen heel vriendelijk. Dankzij het weer maar ook door de prachtige accommodatie met ligging aan het meer was het voor ons een onvergetelijk verblijf geweest.
Prijs/kwaliteit bij het restaurant is uitstekend.

Sept. 2014
"Fantastisch park met alles erop en eraan"vertalen
ton broers

12-09-2014 Wij hebben er met ons familie weekend gezeten met 14 personen,
in de leeftijd van 3 tot 62 jaar maar er kwam niemand iets te kort.
Dus was het een geslaagd weekend wat zeker voor herhaling vatbaar is.

"Prachtig park"vertalen
W.J.de Maagt

19-09-2014 De accommmodatie was goed.wij hebben prachtige weken gehad

met oudere kinderen, Sept. 2014
"Mooi, rustig park/huisje in een mooie omgeving."vertalen
J. Hak
7,0

12-09-2014 Mooi, rustig park/huisje in een mooie omgeving.
Huis voorzien van alle gemakken zelfs spelletjes.
Park centraal gelegen in Limburg en dus gunstig voor diverse uitstapjes en fietstochten.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Wat is voor jou het belangrijkst bij de keuze voor een stedentrip?

Bent u de eigenaar?