Beoordelingen Vakantiepark EuroParcs Landgoed Hommelheide****

EuroParcs Landgoed Hommelheide****
458 beoordelingen
Beoordelingen Vakantiepark EuroParcs Landgoed Hommelheide****
Hommelweg 2, 6114 RT, Susteren

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark EuroParcs Landgoed Hommelheide**** in Susteren, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark EuroParcs Landgoed Hommelheide**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Vakantiepark EuroParcs Landgoed Hommelheide scoort een 7,7 uit 10, op basis van 458 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark EuroParcs Landgoed Hommelheide**** in Susteren, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark EuroParcs Landgoed Hommelheide****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere vakantiegangers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere vakantiegangers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Vakantiepark EuroParcs Landgoed Hommelheide**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 518 vakantiefoto's van Vakantiepark EuroParcs Landgoed Hommelheide**** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk dan accommodaties in Nederland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Limburg. Vergelijk Vakantiepark EuroParcs Landgoed Hommelheide**** met andere accommodaties in Susteren.
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

452 beoordelingen over EuroParcs Landgoed Hommelheide****

458 beoordelingen
7,9
7,3
Toon score en beoordelingen van:
Dec. 2014
"Mooi ingerichte huisjes maar service kan beter"vertalen
Fam. Hendriks
5,0
3,0
6,0

15-12-2014 Wij hadden een 12 persoons huis. Zeer moderne inrichting. Wij waren er wat eerder omdat op de website vermeld staat dat je misschien ook eerder in je huis kunt. Navraag gedaan, maar helaas was het huisje nog niet vrijgegeven door de schoonmakers. Wachten, wachten en nog eens wachten. Van half 12 tot 14 uur. En ineens werden de sleutels vanonder het bureau tevoorschijn gehaald! Ja het huisje was klaar. Volgens het schoonmaakkaartje was het huisje al een week daarvoor schoongemaakt en verder niet bezet geweest. Wij voelden ons een beetje aan het lijntje gehouden. Ook vrijdags al gemeld dat er door de harde wind een kapotte tuintafel, niet die van ons, lag. Zondags lag deze er nog.
In het restaurant was de bediening ook niet top. Vergeten allergie, vergeten voor 1 persoon op te dienen...
Ook niet van te voren aangegeven: zaterdag was het hele horecaplein de gehele dag gesloten was in verband met een benefietgala 's avonds. De winkel was zelfs helemaal aan de verbouwing en dus dicht.

Dec. 2014
"Prima park met super huisjes"vertalen
Martijn van den Ber...
7,0

15-12-2014 Ligging van het park is prima en de huisjes zijn mooi gesitueerd en bieden alle comfort. Leuke trips te maken naar Aachen, Valkenburg etc. Winkeltje op het park wel erg karig en binnenspeeltuin was veel te koud. Zwembad klein, maar oke. Verder mooi versierd op het park met verlichting ivm Kerst.
We komen zeker nog eens terug.

Met oudere kinderen, Dec. 2014
"Leuk Park"vertalen
Famile Zegers
8,0

13-12-2014 We hebben een fantastisch weekend gehad met ons gezin op jullie park!
Genoten van de kerst sfeer in Valkenburg en Maastricht en als afsluiter van ons weekend heerlijk gegeten in het griekse restaurant in
Susteren.
Groetjes Familie Zegers.

Met vrienden, Nov. 2014
"Schoon mooi familiepark"vertalen
BG
10,0
8,0

02-12-2014 Hadden een super mooi huisje met sauna. Leuke ligging op het park, met de auto genoeg te bezoeken in de omgeving. Park heel netjes en schoon. Huisje ook super netjes en heel schoon. Keuken van alle gemakken voorzien , oven erg fijn.

Met partner, Nov. 2014
"Weekendje Hommelheide Susteren: gewoon doen!"vertalen
Yvonne Karel
10,0
8,0

17-11-2014 Vakantie park Europarcs Landgoed Hommelheide in Susteren is een prima vakantiepark met keurig nette accommodaties. De directe omgeving viel wat tegen. In Susteren is niet veel te beleven maar voor de natuur en om met de auto iets verder te gaan is het een prima locatie. Huisje met sauna is ons prima bevallen.

Met jonge kinderen, Nov. 2014
"Zeer leuk weekend"vertalen
Deprez Steven
9,0

17-11-2014 Wij hadden 2 maal type pavilion gehuurd en dit was ons zeer goed bevallen!
in vergelijking met andere parken is dit wel een topper hoor
zeker voor herhaling vatbaar , geen enkel minpunt!

Met jonge kinderen, Nov. 2014
"Tof Park maar gaat hier en daar toch de mist in."vertalen
Stefan Janssens
4,0
9,0

11-11-2014 Tof park met zeer veel nieuwe huisjes. Zwembed klein maar gezellig gelukkig was het niet te druk in het park. Het restaurant was lekker met een goede prijs. Speelpleintjes, speeltuin, etc prfect inorde en onderhouden . Maar desondanks dat het huisje (nr 69 12 pers.) vrij nieuw is, zijn er toch veel kleine gebreken. velux gordijn kapot, bijna alle nachtlampen waren kapot,tuinstoel kapot, afwasmachine doet zijn werk niet. Technieker KD is komen kijken maar kon er niks aan doen. Ook de reinheid van de woning was niet OK. Het bestek en borden waren smerig, achter de bedden was spijtig genoeg nog nooit een stofzuiger geweest. Douche/bad WC was OK. Beddengoed was ook niet 100% proper hier en daar zaten er toch wat vlekken op de lakens.
Bezemhok waar ook sauna stond is zelf niet afgewerkt vloer ontbreekt.
De jacuzzi staat ook wat ongelukkig en onafgewerkt in de tuin.
Spijtig genoeg kan je de receptie ook niet gemakkelijk bereiken deze is namelijk veel gesloten.

"Zonder bericht nooit meer"vertalen
coninck
1,0
7,0

11-11-2014 kinderbedje bestelt en niet aanwezig om 14 uur. na 2x fysiek naar de receptie en en 3x telefoontjes aan de centrale uiteindelijk om 20.30 uur geleverd met resutaat een overstuur klein kind die voor de hele groep niet als positief is ervaren. daarbij waren er 2 lampen stuk dit ook gemeld echter kwam de volgende dag en de TD gaf aan ik ga ze bestellen echter bij vertrek nog niet geleverd. Daarbij was het personeel erg terughoudend in het aktie nemen bij onze meldingen.

"Hommelheide is Super !"vertalen
Danielle Stappers
8,0

11-11-2014 Wij hadden een 14-persoonswoning bij het water. Onze kleinkinderen (3, 4 en 5-jarigen) hebben elke dag kanaaltjes gegraven, kastelen gebouwd, ... En wij konden op ons terras genieten van hen, koffie ... Echt vakantie! Op het park is alles héél kindvriendelijk (klimtoestellen op verschillende plaatsen, dierenpark met een echt vlot, stapboomstammen in een plas... , een klein maar fijn ballenbad ...

Met een groep, Nov. 2014
"Geweldig weekend gehad, mooi huis."vertalen
lindapearljam
7,0

10-11-2014 Wij verbleven met 12 volwassenen en 6 baby's onder 1,5 jaar in een 14 persoons huis Daelenbroeck speciaal (nr 104). Was een geweldig mooi huis, sfeervol, ruim genoeg voor 18 mensen, mooie grote tuin met trampoline, schommel en zandbak. Zwembad is klein maar prima voor kleine kinderen. Wel weinig omkleedhokjes en vooral gebrek aan aankleedkussens. Veel leuke speeltuintjes en twee leuke kinderboerderijen. Mooie omgeving om te wandelen (ijzerenbos). Wij overwegen om volgend jaar gewoon weer hetzelfde huis te boeken!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Waarom ga jij niet naar een sauna?

Bent u de eigenaar?