Beoordelingen Vakantiepark EuroParcs Landgoed Hommelheide****

EuroParcs Landgoed Hommelheide****
449 beoordelingen
Beoordelingen Vakantiepark EuroParcs Landgoed Hommelheide****
Hommelweg 2, 6114 RT, Susteren

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark EuroParcs Landgoed Hommelheide**** in Susteren, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark EuroParcs Landgoed Hommelheide**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Vakantiepark EuroParcs Landgoed Hommelheide scoort een 7,7 uit 10, op basis van 449 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark EuroParcs Landgoed Hommelheide**** in Susteren, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark EuroParcs Landgoed Hommelheide****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere vakantiegangers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere vakantiegangers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Vakantiepark EuroParcs Landgoed Hommelheide**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 517 vakantiefoto's van Vakantiepark EuroParcs Landgoed Hommelheide**** vinden. Je kunt 1 video van Vakantiepark EuroParcs Landgoed Hommelheide**** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk dan accommodaties in Nederland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Limburg. Vergelijk Vakantiepark EuroParcs Landgoed Hommelheide**** met andere accommodaties in Susteren.
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

443 beoordelingen over EuroParcs Landgoed Hommelheide****

449 beoordelingen
7,5
7,9
7,4
Toon score en beoordelingen van:
Met partner, Nov. 2014
"Weekendje Hommelheide Susteren: gewoon doen!"vertalen
Yvonne Karel
10,0
8,0

17-11-2014 Vakantie park Europarcs Landgoed Hommelheide in Susteren is een prima vakantiepark met keurig nette accommodaties. De directe omgeving viel wat tegen. In Susteren is niet veel te beleven maar voor de natuur en om met de auto iets verder te gaan is het een prima locatie. Huisje met sauna is ons prima bevallen.

"Zeer leuk weekend"vertalen
Deprez Steven
9,0

17-11-2014 Wij hadden 2 maal type pavilion gehuurd en dit was ons zeer goed bevallen!
in vergelijking met andere parken is dit wel een topper hoor
zeker voor herhaling vatbaar , geen enkel minpunt!

Met jonge kinderen, Nov. 2014
"Tof Park maar gaat hier en daar toch de mist in."vertalen
Stefan Janssens
4,0
9,0

11-11-2014 Tof park met zeer veel nieuwe huisjes. Zwembed klein maar gezellig gelukkig was het niet te druk in het park. Het restaurant was lekker met een goede prijs. Speelpleintjes, speeltuin, etc prfect inorde en onderhouden . Maar desondanks dat het huisje (nr 69 12 pers.) vrij nieuw is, zijn er toch veel kleine gebreken. velux gordijn kapot, bijna alle nachtlampen waren kapot,tuinstoel kapot, afwasmachine doet zijn werk niet. Technieker KD is komen kijken maar kon er niks aan doen. Ook de reinheid van de woning was niet OK. Het bestek en borden waren smerig, achter de bedden was spijtig genoeg nog nooit een stofzuiger geweest. Douche/bad WC was OK. Beddengoed was ook niet 100% proper hier en daar zaten er toch wat vlekken op de lakens.
Bezemhok waar ook sauna stond is zelf niet afgewerkt vloer ontbreekt.
De jacuzzi staat ook wat ongelukkig en onafgewerkt in de tuin.
Spijtig genoeg kan je de receptie ook niet gemakkelijk bereiken deze is namelijk veel gesloten.

"Zonder bericht nooit meer"vertalen
coninck
7,0

11-11-2014 kinderbedje bestelt en niet aanwezig om 14 uur. na 2x fysiek naar de receptie en en 3x telefoontjes aan de centrale uiteindelijk om 20.30 uur geleverd met resutaat een overstuur klein kind die voor de hele groep niet als positief is ervaren. daarbij waren er 2 lampen stuk dit ook gemeld echter kwam de volgende dag en de TD gaf aan ik ga ze bestellen echter bij vertrek nog niet geleverd. Daarbij was het personeel erg terughoudend in het aktie nemen bij onze meldingen.

"Hommelheide is Super !"vertalen
Danielle Stappers
8,0

11-11-2014 Wij hadden een 14-persoonswoning bij het water. Onze kleinkinderen (3, 4 en 5-jarigen) hebben elke dag kanaaltjes gegraven, kastelen gebouwd, ... En wij konden op ons terras genieten van hen, koffie ... Echt vakantie! Op het park is alles héél kindvriendelijk (klimtoestellen op verschillende plaatsen, dierenpark met een echt vlot, stapboomstammen in een plas... , een klein maar fijn ballenbad ...

Met een groep, Nov. 2014
"Geweldig weekend gehad, mooi huis."vertalen
lindapearljam
7,0

10-11-2014 Wij verbleven met 12 volwassenen en 6 baby's onder 1,5 jaar in een 14 persoons huis Daelenbroeck speciaal (nr 104). Was een geweldig mooi huis, sfeervol, ruim genoeg voor 18 mensen, mooie grote tuin met trampoline, schommel en zandbak. Zwembad is klein maar prima voor kleine kinderen. Wel weinig omkleedhokjes en vooral gebrek aan aankleedkussens. Veel leuke speeltuintjes en twee leuke kinderboerderijen. Mooie omgeving om te wandelen (ijzerenbos). Wij overwegen om volgend jaar gewoon weer hetzelfde huis te boeken!

"Prachtig park"vertalen
Elly Ringeling
9,0

10-11-2014 Fantastisch, ruim en mooi gelegen vakantiehuis.
Huizen gesitueerd rondom water. Speeltuintjes en dierenparken aanwezig.
Ruime honden uitlaat plaats.
We hebben geen gebruik kunnen maken van het restaurant omdat wij niet gereserveerd hadden. Er was geen plaats meer.
Schoonmaak van het huis was prima.

Met vrienden, Nov. 2014
"Voor herhaling vatbaar"vertalen
Bianca
7,0

10-11-2014 Huisje Daelenbroeck speciaal 131 gehuurd met jacuzzi. Heel erg schoon en zeer knus en sfeervol ingericht. Nette en goed onderhouden badkamers en toiletten.

Het park was wat onoverzichtelijk. De wegwijzers waren veel te klein en niet overzichtelijk. Wel een aantal maal verdwaald op het park. Veel Poolse mensen aan het werk die geen woord Nederlands spreken, dus zij konden ons de uitgang ook niet wijzen..
Park is zeer schoon, geen blad of afval te vinden op het gehele park.
Zwembad wad aan de kleine kant voor het formaat van het park.

Met jonge kinderen, Okt. 2014
"Eén grote teleurstelling"vertalen
R.Berkers
3,0
3,0

04-11-2014 Met 4 volw. en 2 kleine kinderen toch gekozen voor een “luxe” 8-pers. huis “Aldenborgh+” 101, dit vanwege de sauna en jacuzzi . We wilden n weekend tot rust komen in luxe. Nou dat ging compleet mis! Een lege jacuzzi bij aankomst, n sauna in de bezemkast, n huis wat zo vies was, echt niet te geloven! Wij zijn echt geen zeikers, maar dit sloeg alles. Na bezoek aan receptie; huis zou gepoetst worden en monteur om jacuzzi te vullen.De monteur kwam later tot conclusie dat er geen kraan was om de jacuzzi te vullen! Met hem rondgekeken en samen tot besluit gekomen dat ik dit niet moet accepteren.Dus met hem naar receptie, waar hij uitlegt dat ik niet overdrijf en dat er n oplossing moet komen.Er is niets vergelijkbaars vrij is, alleen een klein chalet "431"(zndr sauna,jacuzzi)Toch, uit blijk van goede wil, gekeken maar was absoluut geen optie. Je kon er je kont niet keren!Ik had geen keuze meer.€50,- terug omdat we geen gebruik konden maken van jacuzzi en n poetsvrouw. (lees vrdr bij tips)

Met een groep, Okt. 2014
"Mooi park"vertalen
D P Arrebout

03-11-2014 We hadden huis 179 gehuurd, heel mooi huis voor 12 personen
Alles wat we nodig hadden was aanwezig
Bovendien heel sfeervol

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

In welke Europese stad ga jij het liefst kerstshoppen?

Bent u de eigenaar?