Bed and Breakfast Molenbroek Kamperen & Logeren

Bed and Breakfast Molenbroek Kamperen & Logeren
Molenbroek Kamperen & Logeren

8 reviews over Bed and Breakfast Molenbroek Kamperen & Logeren in het Nederlands

Kindvriendelijke boerderijcamping

Goele, 30-7-2017

Net over de grens van Limburg ligt deze kleinschalige camping Molenbroek. Ons zoontje van vijf heeft zich hier superhard geamuseerd. Twee keer per week wordt er naar de koeienboerderij gestapt een kleine kilometer verder. Skelters, een speelgoedwinkeltje, trampoline, klimtoren, woonkamer met gezelschapsspelletjes, gratis wifi, boeken, cd-speler. Enkele keren per week kampvuurkacheltje met marchmallows, rond 20 uur 's avonds ongeveer. De ontbijtmand die we bestelden was lekker, vooral de huisgemaakte confituur charmeerde. Proper sanitair. Enkel beetje vliegen en muggen, niets wat een plaklint niet kon verhelpen. Leuke activiteiten in de buurt gedaan (bonduellemaisdoolhof, geitenmelkerij Steingeit, gezellig dorpje Thorn, dagje roompot, dagje binnenspeeltuin, zwembad, kinderboerderij pretland, mooie wandeling recht tov de camping,...) hele aangename vakantie gehad!
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Fijne camping voor gezinnen met jonge kinderen

WMMS, 22-8-2016

Na vorig jaar een fijn weekend gehad te hebben in Kaatje de pipowagen, konden we nu terecht in de klapcaravan. Stiekem een beetje verliefd geworden op deze caravan! De camping is een fijne, overzichtelijke camping. Ideaal voor gezinnen met jonge kinderen. Onze dochter van 6 wilde niets liever dan lekker buiten spelen! Er is veel speelgoed, je hoeft zelf vrijwel niets mee te nemen. De eigenaren doen er alles aan om het naar je zin te maken. Een aantal avonden werd er een kampvuur georganiseerd waar de kinderen dankbaar gebruik maakten van de mogelijkheid marshmellows te 'roken' zoals ze dat zelf zeiden. Wasgelegenheid is erg mooi geworden. Klapcaravan is echt heel leuk, helemaal in de stijl van 'vroeger'. Vanwege de koude nachten misschien wat minder geschikt voor baby's, onze kleine had er wel wat last van. Maar een kacheltje werd heel lief geregeld. Wij zouden er zo weer terug komen!
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

alles heerlijk ongedwongen en liefdevol.

nicolien, 25-7-2016

kamer en ontbijt waren prima. Ik had wel graag een grotere handdoek gehad met douchen. Heerlijk genoten van camping waar oud en jong vertoefde.
Gereisd alleenreizend in juli 2016

fantastisch...

roos en vincent..., 8-5-2016

We hebben hier een week gestaan en in één woord: fantastisch. Fijne ontvangst, mooie plek, centrale plek om plaatsen te bekijken en last but not least, een ontbijt als toetje. Hier komen we vaker!!!
Gereisd met partner in mei 2016

prachtige goed verzorgd

herman vissers, 8-5-2016

alles was wel in orde helaas was de wiffi slecht maar wordt opgelost
Gereisd met oudere kinderen in april 2016

Als God in Frankrijk

eric en marian, 25-7-2015

We hebben een week mogen genieten van het appartement op camping Molenbroek. Het was een fantastische plek. Door de sfeer op de camping waan je je in Frankrijk. Je hebt geen keus, je moet ontspannen! Vriendelijke eigenaren die alle moeite doen om het iedereen naar de zin te maken.

Het appartement is basic maar schoon Overal houten bakken met kruiden, sla etc om te gebruiken.

Het leuke is dat alle leeftijden vertegenwoordigd zijn van baby tot aan senioren. Er is af en toe een kampvuur en jeu de boules. We hebben genoten!

Gereisd met partner in juli 2015

Wat een mooie camping!

Jack en Yvonne, 19-5-2015

Wij zijn hier in de week van Hemelvaart met onze caravan een dag of 5 op de camping geweest.

Wat een gezellige en mooie camping zeg!

Met veel plezier hier gestaan, super mooie omgeving en lekker dicht bij het gezellige centrum van Stramproy.

De eigenaars leggen hun hart en ziel erin om de camping gezellig en knus te maken en dat is hun ook gelukt.

Splinternieuw luxe sanitair en met net dat beetje extra aandacht aan de aankleding van de sanitaire ruimtes en de recreatiezaal is het hun gelukt om een camping met sfeer te creëren.

Wij komen hier zeker terug!!

Gereisd met partner in mei 2015

Leuke minicamping

Danielle, 6-6-2014

Wie rust wil en wil genieten van de mooie omgeving van het grensgebied Brabant, Limburg en Belgie, zit hier goed. Mooie ruime plekken. Relaxte eigenaren. Mag de hele dag blijven na de nacht die je hebt betaald. Prima sanitair.
Gereisd met oudere kinderen in mei 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Molenbroek Kamperen & Logeren in Stramproy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Molenbroek Kamperen & Logeren zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Molenbroek Kamperen & Logeren scoort een 8.98 uit 10 op basis van 8 reviews.