Bed and Breakfast Truste

9,7

3 reviews over Bed and Breakfast Truste in het Nederlands

Geweldig, Fantastisch, Super

Harry, 10-7-2016

Vanaf het boeken tot de ontvangst steeds plezierig contact gehad, een zeer gastvrij onthaal met eigen gebakken taart!

prachtige locatie, mooie woning en tuin en super mooie kamers!

Prachtig uitgangspunt voor allerlei activiteiten.

Alle kamers een eigen opgang en een gezamenlijke woonkamer.

We kunnen geen minpuntje bedenken.

Gereisd met vrienden in juli 2016

Heerlijk!

Kees en Nellie Lagewaard, 5-9-2015

Zowel de ontvangst als de accomodatie zijn perfect. De heerlijke appeltaart, de grote tuin, de vriendelijke mensen, de rust en de stilte, de prachtige omgeving: alles werkt mee. Een klein nadeel: de tuin ligt aan een redelijk drukke weg.
Gereisd met partner in augustus 2015

Tot rust komen!

Margo, 2-9-2015

Heerlijke B&B.

Bij binnenkomst stond de haard al te branden.

Heerlijk ontvangst met een stukje appeltaart en koffie of thee.

We moesten de huiskamer delen met een ander stel. Dit was alleen maar heel gezellig.

Je ontvangt een sleutel waarmee je zelf de B&B in kan. Dus 's avonds wat later thuis komen was geen probleem.'s Ochtends hebben we een heerlijk ontbijt gehad waar allebei de dagen veel zorg werd besteed en ons aan niets ontbrak. Er werden, waar mogelijk, eigen producten uit eigen tuin gebruikt.

Gereisd anders in november 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Truste in Slenaken, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Truste zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Truste scoort een 9.67 uit 10 op basis van 3 reviews.