Uitstekend

WebsiteLink naar website

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Parkhotel het Gulpdal**** bij :

177 reviews over Hotel Parkhotel het Gulpdal in het Nederlands

Gastvrijheid ten top op schitterende locatie.

Red Jacket, 12-6-2017

Met een vriendenclub zijn we hier nu voor de tweede keer een lang weekend geweest. Niets dan lof voor het team van het Gulpdal. Mooie gerenoveerde kamers, schitterende tuin en 's avonds culinair genieten. Topadres.
Gereisd met vrienden in juni 2017

Heerlijk hotel

Marike, 14-5-2017

Parkhotel het Gulpdal is een heerlijk hotel. Het is ouderwets chic ingericht met o.a. prachtige kroonluchters. De bedden zijn goed, de 4 - gangen diners zijn zeer culinair en worden geserveerd in een chique ingerichte eetzaal. Dineren is hier voor ons altijd een avondvullend programma.

De standaard kamers zijn wat klein. Wij komen hier al jaren en kiezen daarom altijd voor de iets grotere maat 's winters of voor de junior suite in voor- en najaar. De junior suite heeft namelijk een balkon met prachtig uitzicht op het Gulpdal. Beide hebben een bubbelbad.

Daarnaast is er in het gebouw een klein, maar prima zwembad plus dito sauna. De prachtige parkachtige tuin grenst aan de Gulp. Wandelen is in dit hele gebied fantastisch en kan zo vanuit het hotel.

Hoewel het publiek overwegend wat ouder is, komen er toch ook jongere stellen en gezinnen met kinderen. Ik zou er echter zelf niet voor kiezen om hier met de kleinkinderen heen te gaan.

Tenslotte: het personeel is altijd even vriendelijk.

Gereisd met partner in oktober 2016

Mooie uitvalbasis voor mooie fietstochten.

G van Bruinessen, 5-4-2017

Heerlijke dagen gehad in het hotel. Fijne kamer goeie bedden, lekker bad wat erg fijn is na 70 km fietsen.

Prima gegeten. Zeer aardig behulpzaam personeel. Wij komen daar nog eens terug.

Gereisd met partner in april 2017

Beslist een aanrader

Familie, 6-1-2017

Zeer fijn familie-weekend gehad met kerstmis

Familiekamers waren TOP met 2 slaapkamers en 2 badkamers met modern comfort en ruim voldoende voor 6 personen.

Het eten was verrukkelijk...

Ik hoop dat we dit als traditie kunnen aanhouden

Gereisd met vrienden in december 2016

Geweldig

Lisette en Marcel, 23-9-2016

Echt niets op aan te merken , zelfs de andere gasten waren Ok. dus wij komen zeker terug
Gereisd met partner in september 2016

Mooie ligging.

Mar, 16-9-2016

Ontbijt was prima, alleen houdt de eigenaar toezicht, tijdens ontbijt, lunche e.d. Is niet prettig.

Een prima uitvalsbasis om direct een wandeling te starten of naar de kerstmarkt in Duitsland te gaan.

Gereisd met partner in december 2015

complete rust in geweldige omgeving in super hotel

Marian en Frans, 12-9-2016

Bij parkhotel het Gulpdal km je terecht in een "warm bad".

Super vriendelijke familie Huls met medewerkers zorgen ervoor dat jij je echt gast voelt.

Top van Limburgse gastvrijheid! Een echte aanrader!

Gereisd met partner in september 2016

Prachtig hotel met zeer goede service

Familie Keizer, 30-8-2016

Mooi gelegen hotel waar je tot rust komt. Je voelt je echt een hotelgast.
Gereisd met partner in augustus 2016

3 fantastische wandeldagen in Slenaken

Pieter, 3-8-2016

Mooie familie kamer met aparte kamer voor ons dochtertje!

Prima bedden en een mooi terras.

Gereisd familie in juli 2016

Was geweldig In 1 woord

Dick en Anja Rietdijk, 31-7-2016

Royal suite was geweldig alleen was wel zeer gehorig komt waarschijnlijk door de houten vloeren voor de rest niks anders dan lof .

Compliment voor de schoonmakers was zeer schoon.

Gereisd met partner in juli 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Parkhotel het Gulpdal in Slenaken, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Parkhotel het Gulpdal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Parkhotel het Gulpdal scoort een 8.99 uit 10 op basis van 181 reviews.