Uitstekend

3 reviews over Vakantiehuis Gastenverblijf Bitseelberch in het Nederlands

Fantastisch!

A.Rijk, 7-10-2013

B&B De Schilberg is prachtig, landelijk en rustig gelegen. Wandel-en fietsroutes vanaf de B&B. We hadden onze fiets bij en konden deze in de schuur zetten. Nina en Dick zijn hartelijke, lieve mensen. Ze geven advies en tips voor wandelingen, restaurants en andere dingen om te doen in de omgeving. Het ontbijt is fantastisch! Dit werd voor ons klaar gezet in een gezellige ontbijtruimte. We kregen verschillende soorten brood van een zeer goede bakker, vleesbeleg, vers fruit, kaas, jam, yoghurt, muesli, kleine tomaatjes, gekookt eitje, fruitdrank en koffie of thee. Als het mooi weer is kan je buiten ontbijten. We zijn hier echt verwend! We hadden een mooie kamer met ruim tweepersoonsbed en goede matrassen. De kamer en badkamer (met douche en toilet) waren brandschoon. We komen hier zeker nog eens terug!
    Gereisd met partner in oktober 2013

een heerlijk uitgebreid ontbijt!

A.Rijk, 6-10-2013

B&B De Schilberg is prachtig, landelijk en rustig gelegen. Wandel-en fietsroutes vanaf de B&B. We hadden onze fiets bij en konden deze in de schuur zetten. Nina en Dick zijn hartelijke, lieve mensen. Ze geven advies en tips voor wandelingen, restaurants en andere dingen om te doen in de omgeving. Het ontbijt is fantastisch! Dit werd voor ons klaar gezet in een gezellige ontbijtruimte. We kregen verschillende soorten brood van een zeer goede bakker, vleesbeleg, fruit, kaas, jam, yoghurt, muesli, kleine tomaatjes, fruitdrank en koffie of thee. Als het mooi weer is kan je buiten ontbijten. We zijn hier echt verwend! We hadden een mooie kamer met ruim tweepersoonsbed en goede matrassen. De kamer en badkamer (met douche en toilet) waren brandschoon. We komen hier zeker nog eens terug!
      Gereisd met partner in oktober 2013

Heaven, i'm in heaven......

Angelique , 14-7-2013

Heerlijke B&B met zeer lieve eigenaren. De eigenaren Dick en Nina ( en de hond Janssen ) hebben gastvrijheid hoog op de lijst hebben staan. De kamers ( in totaal 3 ) zijn erg sfeervol ingericht en de ligging van de B&B is fantastisch. Heel veel rust, ruimte en privacy. Het ontbijt was meer dan geweldig en met veel liefde en zorg bereid! Dick en Nina, bedankt voor jullie bijdrage aan een heerlijk weekendje. We komen hier absoluut nog een keer terug!
        Gereisd met partner in juli 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Gastenverblijf Bitseelberch in Slenaken, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Gastenverblijf Bitseelberch zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Gastenverblijf Bitseelberch scoort een 10 uit 10 op basis van 3 reviews.