Hotel Best Western Slenaken ****

Hotel Best Western Slenaken
Best Western Slenaken
7,2

185 reviews over Hotel Best Western Slenaken in het Nederlands

Top hotel en wat een leuk personeel.

Rob mossel, 17-9-2017

Top hotel en wat een leuk personeel Heel gezellig.
Gereisd met partner in september 2017

Super gezellig!!

Eric, 17-9-2017

Het is altijd weer heel gezellig bij Best Western Slenaken. Ook dit keer weer. Wij komen er hier al sinds 2009. Heerlijk in de zon op het terras, mooie ligging met uitzicht over de vallei. 's Avonds goed eten, gezellig personeel, ruime kamers en uitgebreid ontbijt. Zeker een aanrader. Tot de volgende keer, familie Meijer!
Gereisd met vrienden in september 2017

Schoon en erg fijne bedden

Mimi, 14-9-2017

Het ontbijt is heerlijk. Veel keuze en lekker vers. Bediening bij het ontbijt is erg vriendelijk en informeert of alles naar wens is. Bedden liggen supergoed. Het driegangendiner was redelijk maar niet meer dan dat. Eigenaresse is wat bijzonder. Kan geen lachje of knikje vanaf. De ober van het restaurant is wel aardig en heeft zelfs geholpen met mijn kapotte autolampje. Zeer behulpzaam dus. Kamer was mooi schoon en er komt iedere dag een schoonmaakster langs. Al met al een aanrader als je je niets aantrekt van de wat chagrijnige eigenaresse.
Gereisd met vrienden in september 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Best Western Slenaken bij:

Een schitterend hotel met fijn personeel !

Irene Potuijt, 7-9-2017

Het ligt in een mooie omgeving . Het ontbijt en diner zijn heerlijk. Echt een aanrader !
Gereisd met partner in augustus 2017

Zeer teleurstellend

Danielle, 4-9-2017

Hotel ligt op een mooie locatie. "Familiekamer" was tweepersoonskamer met 3 bedden, wel schoon. Badkamer ook schoon. Prima bedden. Vriendelijke schoonmaaksters.

Receptioniste (eigenaresse?) was echter onvriendelijk, we voelden ons niet welkom.

Onze airco was kapot, er was geen waterkoker en in het koffieapparaat zat schimmel. Blikje cola uit minibar over de datum. We gaven dit aan, maar bij "we zullen kijken wat we er aan kunnen doen" is het gebleven. Niets dus.

Hond was ondanks 12,50 (!) Per nacht niet overal welkom.

Ontbijtbuffet was magertjes, voldoende, maar niet om over naar huis te schrijven. Zo jammer, het had zo anders gekund!

Gereisd met jonge kinderen in september 2017

Mooi gelegen

AC Dekkers, 25-8-2017

Leuk hotel veel uitvals mogelijkheden.

Hadden zeer ruime kamer.

Goed ontbijtbuffet 1 x dagmenu gegeten viel enigszins tegen.

Vriendelijk bediening.

Gereisd met partner in augustus 2017

In een woord geweldig, op alle gebied

H.A.Morks, 5-8-2017

Ligging, het personeel etc.heel erg voldoende
Gereisd met partner in april 2017

Zeer gastvrij personeel!!!

Marion, 29-7-2017

Prachtige rustgevende omgeving!! Zeer gastvrij personeel!!
Gereisd met partner in juli 2017

Mooie omgeving, gedateerd hotel

George, 9-7-2017

Bij binnenkomst komt de sigarettenrooklucht je tegemoet en word je toegeblaft door een hondje, personeel zit naast de receptie buiten te roken. Erg hartelijk is de ontvangst ook niet. De kamer was gedateerd, gehorig en erg warm, maar schoon.

De omgeving is heel mooi, leuk als je van wandelen enzo houdt, uitzicht ook mooi. Het eten was prima, bediening ook. Wel aan de prijs, dus voor een drankje kun je beter naar de overburen, leuk terras daar.

Ontbijt is wat karig, maar verder prima. De rekening klopte niet, stonden dingen op die wij helemaal niet hadden, dat is gecorrigeerd, maar wel vervelend.

Personeel loopt over het algemeen met een lang gezicht rond, geen lach, praatje of wat dan ook kan er van af. De schoonmaakster kwam wel vrolijk over.

Reserveren ging ook niet soepel.

Gereisd met vrienden in juni 2017

Geen aanrader

Desire, 26-6-2017

Week hier geslapen bij een hittegolf. Zou je extra handdoeken neer kunnen leggen. Op het terras gegeten: bij het verrassingsmenu geen uitleg. "Zalm, op sla'. Ja, dat zie ik ook. Discussie over Irish Coffee waar gewoon echt geen koffie in zat (en de 2e keer geen Irish.. laat staan excuses). Oploskoffie op de kamer kan echt niet meer. Ontbijt buffet is het allemaal net niet.. zo zijn er geen thee glazen, staat één koffie apparaat uit want het schoonmaken is veel werk. Ook is de koffie gewoon niet lekker. Ontvangst en afscheid bij de receptie is onpersoonlijk. Een 'goede reis gehad', 'alles naar wens' is te veel moeite. Het is het allemaal net niet.

Kamer; dode vliegen en een spinnenlijk op de vensterbank. Vieze kopjes bij de waterkoker toen we aankwamen. Deze mee genomen naar de receptie "oh, ik zal ze even omspoelen'. Nee, ik wil schone kopjes uit een dampende, kokende vaatwasser!

Plus; de omgeving en de bushalte voor de deur. En het terras bij de buren. Leuke lui, leuke prijsjes, gewoon gezellig.

Gereisd met partner in juni 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Best Western Slenaken bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Best Western Slenaken in Slenaken, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Best Western Slenaken zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Best Western Slenaken scoort een 7.21 uit 10 op basis van 186 reviews.