7,2

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Best Western Slenaken**** bij :

179 reviews over Hotel Best Western Slenaken in het Nederlands

In een woord geweldig, op alle gebied

H.A.Morks, 5-8-2017

Ligging, het personeel etc.heel erg voldoende

Zeer gastvrij personeel!!!

Marion, 29-7-2017

Prachtige rustgevende omgeving!! Zeer gastvrij personeel!!
Gereisd met partner in juli 2017

Mooie omgeving, gedateerd hotel

George, 9-7-2017

Bij binnenkomst komt de sigarettenrooklucht je tegemoet en word je toegeblaft door een hondje, personeel zit naast de receptie buiten te roken. Erg hartelijk is de ontvangst ook niet. De kamer was gedateerd, gehorig en erg warm, maar schoon.

De omgeving is heel mooi, leuk als je van wandelen enzo houdt, uitzicht ook mooi. Het eten was prima, bediening ook. Wel aan de prijs, dus voor een drankje kun je beter naar de overburen, leuk terras daar.

Ontbijt is wat karig, maar verder prima. De rekening klopte niet, stonden dingen op die wij helemaal niet hadden, dat is gecorrigeerd, maar wel vervelend.

Personeel loopt over het algemeen met een lang gezicht rond, geen lach, praatje of wat dan ook kan er van af. De schoonmaakster kwam wel vrolijk over.

Reserveren ging ook niet soepel.

Gereisd met vrienden in juni 2017

Geen aanrader

Desire, 26-6-2017

Week hier geslapen bij een hittegolf. Zou je extra handdoeken neer kunnen leggen. Op het terras gegeten: bij het verrassingsmenu geen uitleg. "Zalm, op sla'. Ja, dat zie ik ook. Discussie over Irish Coffee waar gewoon echt geen koffie in zat (en de 2e keer geen Irish.. laat staan excuses). Oploskoffie op de kamer kan echt niet meer. Ontbijt buffet is het allemaal net niet.. zo zijn er geen thee glazen, staat één koffie apparaat uit want het schoonmaken is veel werk. Ook is de koffie gewoon niet lekker. Ontvangst en afscheid bij de receptie is onpersoonlijk. Een 'goede reis gehad', 'alles naar wens' is te veel moeite. Het is het allemaal net niet.

Kamer; dode vliegen en een spinnenlijk op de vensterbank. Vieze kopjes bij de waterkoker toen we aankwamen. Deze mee genomen naar de receptie "oh, ik zal ze even omspoelen'. Nee, ik wil schone kopjes uit een dampende, kokende vaatwasser!

Plus; de omgeving en de bushalte voor de deur. En het terras bij de buren. Leuke lui, leuke prijsjes, gewoon gezellig.

Hier nooit meer heen

C Cornuit, 24-6-2017

Hotel Slenaken moet nog leten wat gastvrijheid is. Parelhoen was van de vorige eeuw, girtdroog. Gelukkug werd al afgehaald voor we besliten hadden dat we niet verder aten. Fles rode wijn werd in wijnkoeler gebracht en moesten we zelf maar open maken. Ligging mooi maar te ver im nasr het stadje te lopen in de avond.

Stoffige kamer,loshangende tv kabels,scheuren

fam.van Doornik, 16-6-2017

Stoffige kamer met los hangende tv kabels scheuren in de muren,het restaurant rumoerig,er lag een rekening voor door ons niet gehuurde fietsen,klachten niet aangehoord.

Achteraf via hoofdkantoor een excuus. Verblijf 2 nachten/ontbijt/1 x diner door voor een prijs van c.a.230 euro voor een 4/5 sterren,te gek voor woorden.

Gereisd met partner in april 2017

Uitstekend Hotel in een prachtige omgeving!

P.P. Secci, 13-6-2017

Mooie ruime kamer met extra faciliteiten zoals waterkoker om zelf kopje koffie of thee te zetten. Kamer was zeer schoon en heerlijke bedden! Vriendelijke bediening. Dit hotel is bij uitstek geschikt om even tot rust te komen en van de natuur te genieten. Wanneer je hulp of vragen hebt kun je altijd bij gastheer of gastvrouw terecht maar verder laten ze je met rust. Een klein min puntje betreft het

3 gangen diner. Dat was een beetje weinig. Wat meer groenten of salade had fijn geweest. Ontbijt was heel uitgebreid. We komen hier zeker nog een keer terug.

Gereisd met partner in juni 2017

Prachtige ligging ,midden in de natuurm

M Bakker, 5-5-2017

Mooi hotel dichtbij Valkenburg en Maastricht. Mooie omgeving om te wandelen en fietsen. Goed ontbijt en fijne koffiezet omgelijkheid op de kamer. Bedden vinden wij wat minder, deze zijn erg zacht.

Wendy, 9-3-2017

Het hotel heeft een zeer mooie uitstraling en een prachtige ligging. Er is genoeg in de buurt te doen voor iedereen en we hebben ons uitstekend vermaakt! Erg leuk was ook de gratis coffee to go corner! Het personeel is zeer vriendelijk en meedenkend en we komen hier graag nog eens terug.
Gereisd met vrienden in maart 2017

Dit nooit meer

Annet, 27-1-2017

Hotel ligt op een prachtige plek. Met de kamer is ook niets mis. Tot zover het goede. We hadden via een actie 2 nachten geboekt. De lege parkeerplaats deed ons vermoeden dat het hotel gesloten was, maar bleek niet. Ontvangst zeer kortaf. Keuken bleek die avond gesloten omdat kok vrij was. Ook de dag erna misschien wel open misschien niet. Volgende dag eerst melding dat keuken weer gesloten was. Later konden we om 6 uur toch eten. Hadden de keuze tussen vlees of vis en verder niet.

Bij uitchecken bleek de receptioniste er nog niet. Daardoor was pinnen niet mogelijk en werd ons gevraagd om even in het dorp te gaan pinnen omdat men niet wist hoe het pinapparaat werkte. Toen kwam receptioniste alsnog en werd ten onrechte op de achtergrond nog even geroepen dat er nog een drankje op de rekening zou ontbreken.

Geen greintje gastvrijheid ervaren. Alsof men liever geen gasten had zodat men het hotel kon sluiten en zelf op vakantie kon gaan.

Gereisd met partner in januari 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Best Western Slenaken in Slenaken, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Best Western Slenaken zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Best Western Slenaken scoort een 7.15 uit 10 op basis van 180 reviews.