Vakantiehuis Groot + Klein Mortelshof

Vakantiehuis Groot + Klein Mortelshof
Groot + Klein Mortelshof

2 reviews over Vakantiehuis Groot + Klein Mortelshof in het Nederlands

Zeer rustig en superverzorgd!

familie Roels- Hertveldt, 27-4-2011

Met onze 3 kinderen (2.5, 5 en 7 jaar), oma en (schoon)zus hebben we hier een super 4-daagse beleefd. We hebben al heel wat vakantiehuisjes bezocht, en kiezen deze ook altijd zeer zorgvuldig uit en hier zat alles 100% mee: superverzorgde en comfortabele woning, unieke ligging: rustig, sfeervol en met karakter (de 200j oude kastanjedreef en alle gerelateerde vogelleven erbij) , vlakbij veel natuurgebieden (Leudal, De Meinweg), en vlakbij het fietsroutenetwerk, mooie wandellandwegen vlakbij, zeeer kindvriendelijk: grote tuin, meerdere zit-en speelhoeken, doodlopende straat.

De eigenaars stralen gastvrijheid uit, en dat is ook te voelen in de woning. Het aanbieden van een fietsenstalling, de paasverrassingen, het uitlenen van fietsreparatiegeriefetc.

We houden eraan telkens nieuwe plekjes te ontdekken, maar deze prachtige regio hebben we in 4 dagen bijlange nog niet volledig gezien, en als we er terug komen, dan zal het zeker hier zijn.

Familie Roels-Hertveldt (Oud-Heverlee, Belgie).

Gereisd met jonge kinderen in april 2011

Zeer onsymphatieke eigenaren van het vakantiehuis!

Schutten, 8-5-2010

Vakantiehuis Groot mortelshof gehuurd inclusief tuin,tuinmeubels!!

Ze gingen toen wij er waren tot onze verbazing onverwachts de tuin verbouwen!

Toen ik erheen liep om netjes,mijn beklag daarover te doen,werd me medegedeeld dat ik dan maar een klacht moest indienen en werd ik ook nog beldigd en uitgescholden ook,ascociaal en een gastheer onwaardig deze houding.

Ik heb daarop besloten als bewijs foto's te maken van de verbouwing,ze begonnen dinsdagochtend vroeg en toen we vrijdag weggingen waren ze nog steeds bezig!

Wij hebben geen gebruik van de door ons betaalde tuin kunen maken en zaten sochtends vroeg al in de herrie

Een nachtmerrie

Gereisd met jonge kinderen in mei 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Groot + Klein Mortelshof in Sint Odilienberg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Groot + Klein Mortelshof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Groot + Klein Mortelshof scoort een 10 uit 10 op basis van 2 reviews.