Bed and Breakfast BergOpwaerts

Bed and Breakfast BergOpwaerts
BergOpwaerts
8,2

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Bed and Breakfast BergOpwaerts bij:

16 reviews over Bed and Breakfast BergOpwaerts in het Nederlands

Ontspannen weekend in Midden-Limburg

Frank & Veronique, 27-3-2017

Aardige en relaxte mensen, keurige schone en rustige kamer met een meer dan prima ontbijt. Daarnaast kregen we een bijzonder uitgebreid lunchpakket mee met heerlijke broodjes, fruit en tussendoortjes om lekker in het bos van te genieten.
Gereisd met partner in maart 2017

Stukje Pieterpad gelopen en heerlijke ontvangst

Annabel, 2-3-2017

Kletsnat aan komen wandelen en lekker alles gedroogd, gedouched en dan zo de aanschuiven met de hele groep voor het avondeten. Echt genieten met superaardige gastheer. Niks is te veel, lekker geslapen en de volgende dag na een ruim ontbijt weer op weg. We komen terug!
Gereisd met oudere kinderen in februari 2017

Schofterige eigenaar na uitglijden in badkamer

Thessa, 16-8-2016

Na een douche uitgegleden in de badkamer van de B&B, de eigenaar heeft hier geen excuses voor aangeboden en was van mening dat het ondanks de gebruikte badmat mijn eigen schuld was. Later vanwege een gekneusde knie gevraagd of we iets van de supermarkt mochten nuttigen in zijn tuin, zelf niet in staat elders te gaan eten. Meneer bood geen alternatief en werd boos om het gevraagde. Kort en krachtig: onbegrijpelijk dat dit een 9 verdiend, het hoort eerder een 1 te zijn.
Gereisd met vrienden in augustus 2016
Erwin Folkerts eigenaar, eigenaar, 24-8-2016

Hartelijk dank voor uw review,

Jammer dat u dit geplaatst hebt op deze site

Allereerst was ik geschrokken dat u was gevallen en heb ik direct hulp geboden ik heb aangegeven om een dokter te bellen of u te brengen naar het ziekenhuis dit was niet nodig.Toen vroeg u mij waar men kon eten eten in het dorp ik heb toen 2 adressen aan u doorgegeven waar u iets kon eten (beide adressen voldeden niet aan uw eisen) daarop heeft u in de supermarkt een aantal producten gekocht om deze bij mij op te kunnen eten, waarop ik heb aangegeven dat ik het niet goed vond dat dit in de tuin genuttigd werd maar wanneer dit op de kamer gebeurde ik het niet erg vond. ik heb u zelfs nog borden en bestek gegeven. Voor dat het vervelende ongeluk gebeurde vertelde u in de tuin uw hele familie verhaal en achteraf begrijp ik dan ook waarom u deze vervelende review hier plaatst. Ik hoop dat u snel alles weer op orde heeft en dat de volgende reviews positiever zijn. Erwin Folkerts

Uitstekende prijs-kwaliteit, met prima gastheer

Serge, 7-8-2016

Kamer 6 op tweede verdieping gekregen in een zeer goed gerenoveerd, ouder gebouw met oudere, niet zo stille trap. Prima bed, kamer netjes onderhouden, modernere look, tv-tje, nette badkamer. Binnenin de kamer heb je geen last van geluiden van buitenaf of van de trap. Werkelijk een rustige buurt.

Ontbijt was meer dan voldoende, maar ook hun avondmaal is aan te raden.

Erwin (met zijn uitstekende zin voor humor) en Marleen waren uitermate behulpzaam. Werkelijke niets was hen teveel gevraagd en ze kennen ook de streek. De streek is aangenaam om te fietsen of te wandelen, Roermond vlakbij voor een dagje shoppen en zelfs Düsseldorf is eigenlijk niet ver af en aan te raden.

Kortom, een aanrader. En vraag om nog eens iets te mogen schrijven in hun papieren gastenboek: het staat werkelijk vol leuke anecdotes die bewijzen dat de gastheer en gastvrouw hun vak met liefde uitoefenen.

Erwin, Marleen, nogmaals van harte dank voor het aangename verblijf.

Gereisd met partner in augustus 2016

Prima

Irene, 21-11-2015

Prettige kamer, goed bed en sanitair. Eenvoudig, smakelijk diner. Ontbijt was goed en lunchpakket ook.
Gereisd met vrienden in november 2015

Perfect!

Sandra en Leo, 23-10-2015

Vriendelijke ontvangst en prima verzorging door gastheer en vrouw. Kamers fris en de bedden lagen heerlijk. Warme en relaxte omgeving.

Zeker voor herhaling vatbaar!

Gereisd met vrienden in oktober 2015

Gastvrij en verzorgd

Joop Hartong, 19-10-2015

Mooie ligging, goede bedden, bijzonder hartelijke gastheer en -vrouw
Gereisd met vrienden in oktober 2015

Goede B&B

Corrie, 14-9-2015

Mooie locatie, op kruipafstand van het Pieterpad. Goede bedden, goed ontbijt en mogelijkheid om heerlijk te dineren. Gastheer-en vrouw erg behulpzaam en meedenkend.
Gereisd met vrienden in september 2015

Gastheerschap is hier meesterschap

W.G.J. Hansen, 6-7-2015

Enkele trefwoorden: Uitstekende service, mooie kamers en badkamer, smaakvol ingericht, rustig gelegen, prima ontbijt.
Gereisd met partner in juni 2015

Prima overnachting voor de "Wandeldiva's"!

Yvonne van Inge, 21-3-2015

Tijdens ons Pieterpadavontuur kwamen wij bij deze mooie B&B terecht. Warm ontvangst, zeer goede verzorging, heerlijke maaltijd en goed ontbijt. Ligt nagenoeg direct aan het Pieterpad. Goed geslapen, rustige ligging.
Gereisd met vrienden in januari 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast BergOpwaerts in Sint Odilienberg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast BergOpwaerts zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast BergOpwaerts scoort een 8.16 uit 10 op basis van 18 reviews.