Camping De Bosrand **

7,7

23 reviews over Camping De Bosrand in het Nederlands

prima camping

Saskia, 24-7-2013

Camping ligt mooi. Wij hebben hem gebruikt om op doorreis te overnachten. Sanitair is wel oud maar alles werkt en het is schoon. We stonden op het beneden veld met meer mensen die één nacht bleven. Boven zijn veel vaste plaatsen.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

geweldig

Mark, 23-9-2012

De eigenaresse en eigenaar van de camping zijn geweldige mensen. Niets is ze teveel, alles kan en ze doen werkelijk nergens moeilijk over.

Limburgse gastvrijheid, tot op het bot!

Gereisd met vrienden in september 2012

Fijne rustige camping.

Tim en Heidi, 27-6-2012

Afgelopen twee weken op dez camping doorgebracht. Een mooie camping voor mensen die van rust houden. Sanitair was goed en ook schoon. In het restaurant was voor een acceptabel bedrag goed te eten.

Ontvangst en personeel was zeer klantvriendelijk.

Mooie omgeving om zowel met auto als fiets erop uit te gaan.

Gereisd met partner in juni 2012

super

m.goemaat bos, 19-6-2012

heel veel mogelijkheden vlakbij MAASTRICHT prachtige omgeving om te wandelen of te fietsen een ritje door de voerstreek in belgie een rustige camping met div terrassen een bezoek is beslist de moeite waard
Gereisd met partner in januari 2012

helemaal top

j.goemaat, 11-6-2012

mooie ligging. Rustige camping.Byzonder vriendelijke eigenaren. Komen er al ruim 30 jaar
Gereisd met partner in januari 2012

Mooi gelegen, maar vies sanitair

Karen Molin, 30-5-2012

Wij hebben afgelopen pinksterweekend 2 nachten op deze camping gestaan. De camping is mooi, met veel begroeiing en veel ruimte voor de kinderen om te spelen. De plekken zijn wat smal, maar diep genoeg om toch voldoende ruimte te hebben. Ons grootste kritiekpunt betreft het sanitair. Dat is weliswaar duurzaam, met wc's die doorspoelen met regenwater en door de zon verwarmd douchewater, maar verder was alles vooral smerig. Het leek er op alsof de douches in de tijd dat wij er waren niet zijn schoongemaakt. De tweede ochtend lag er nog/weer net zoveel haren, zand en zeepresten, terwijl we toch redelijk vroeg waren. Bah, echt zonde.
Gereisd met jonge kinderen in mei 2012
Jos Vaes, mede eigenaar, 19-6-2012
Beste Karin, bedankt voor de reactie op zoover. We horen graag van onze gasten wat goed en minder goed is. Uw opmerkingen van het sanitair heeft ervoor gezorgd dat we dit beter gaan regelen in zeer drukke weekenden zoals afgelopen Pinksteren. We vinden het jammer dat jullie hierdoor een minder fijne herinnering over houden aan jullie verblijf. Als jullie dit gemeld hadden op de receptie hadden we toen gelijk actie kunnen ondernemen, maar dat is nu te laat.

Prachtig gelegen camping terrassencamping

Jaap, 2-10-2011

Camping De Bosrand is heel mooi gelegen in het Zuid Limburgs heuvellandschap.

De vriendelijke eigenaren zorgen voor een aangenaam verblijf.

De camping heeft een eetcafe en mooie terrassen waarop het goed toeven is.

Gratis internet is bechikbaar in het eetcafe en op de terrassen.

Vanaf de camping kunnen mooie wandeltochten en fietstochten gemaakt worden.

Maastricht is eenvoudig met de fiets te bereiken. De terrassencamping is parkachtig aangelegd en vooral de hogere plaatsen geven een leuk uitzicht op de omgeving.

Het sanitair was voldoende in de maand september, maar bij volledig bezette camping zal er wel eens gewacht moeten worden.

Wij hadden een september arrangement geboekt en dit is uitstekende bevallen.

Er is voldoende in de omgeving te bekijken om de maand snel om te laten gaan.

Gereisd met partner in september 2011

mooi gelegen camping

sjaan, 17-4-2011

Op fietsvakantie hier overnacht in het voorseizoen. Goed sanitair. Lekkere warme en schone douches, vriendelijke ontvangst en gelegen op een hele mooie plek!
Gereisd alleenreizend in april 2011

Grillo, 11-5-2008

In de week van 30 april 2008 een week gekampeerd met de caravan op het bovenste terras van de camping.. Een mooie goed verzorgde camping. Helaas wel twee nagetieve puntjes: het douchen gaat via een muntjessysteem: voor 50 cent douchen met een zeer zuinig afgestelde waterdruk, het water moet je werkelijk opvangen. Voor het afwassen zijn maar liefst twee afwasplaatsen beschikbaar. Tot 22.00 uur (gemiddeld) stonden er wachtrijen (camping was redelijk bezet). Afwaswater is ook niet gratis, dit kost 20 cent voor een halve emmer vol warm water.

Het terrein op het bovenste terras is vrij glooiend en derhalve van invloed op het waterpas stellen van de caravan. Extra blokken voor de steunpoten of leveller is voor deze camping beslist geen overbodige luxe.

De camping is gunstig gelegen voor wat betreft uitstapjes naar Maastricht, Aken en Vaals.

Gereisd met partner in april 2007

Jan Roelevink, 28-7-2007

Komen al tien jaar op deze camping vinden het nog steeds super. vooral als je boven staat.

In de omgeving is ook genoeg te bekijken.

Gereisd met partner in mei 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Bosrand in Sint Geertruid, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Bosrand zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping De Bosrand scoort een 7.68 uit 10 op basis van 24 reviews.